Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2009, 23:39
Bugs Bunny
Bugs Bunny is offline
Hi guys,

Ik ben Bugs Bunny (mijn alter ego ) en ben 19 jaar en studeer op dit moment in de Verenigde Staten. Ik studeer "Musical Performance," maar doe het pas sinds twee maanden en op dit moment is het dan ook vooral theorie. In de zomer van 2010 ben ik van plan om in New York City "Musical Classes," te volgen. Verder speel ik ook piano en een klein beetje gitaar. Mijn droom is om ooit in een musical mee te spelen. Het is hard werken, maar ik heb het er wel voor over natuurlijk.

Andere hobby's zijn voetbal, honkbal, hardlopen, lezen, computeren, en al het andere standaard dingen

Btw, ik krijg hier redelijk vaak reacties op (wat ook de reden is dat ik nauwelijks op fora rondloop), maar ik ben een jongen. Ik krijg vaak reacties van "Musical is voor homo's," blabla, je kent het wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2009, 23:58
Verwijderd
welkom!

awesome dat je in de VS studeert! ik neem aan dat broadway-musical je grote droom dan ook is?

cheers,
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 00:17
Bugs Bunny
Bugs Bunny is offline
Zeg nooit nooit, zeg ik altijd maar. Zou tof zijn natuurlijk, maar mijn eerste doel is natuurlijk mijn opleiding afronden en daarna zien we wel verder
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 01:02
Verwijderd
haha het kan nooit kwaad om iets vast te houden als doel
en dan is broadway denk ik wel de absolute top, hoewel ik echt totaal niks weet van musicals behalve dat ze op de basisschool vrijwel zonder uitzondering kut zijn en dat cats! een succes was for some reason
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 08:22
Verwijderd
Ik hoop niet dat ik je droom hier aan stukken ga slaan:
in Nederland stelt de musicalwereld niet veel voor. Joop vd Ende heeft 60 musici op straat geflikkerd. Wat blijft er over: een paar toetsenisten, paar drummers, een verdwaalde gitaar, en een paar blazers die ze contractueel niet weg konden krijgen. De rest is allemaal clicktrack. De overige producenten zijn ook aan het snoeien. Sommigen gaan over op Poolse werknemers, waardoor Nederlandse musici niet meer in de bak kunnen spelen, anderen ( zoals Opus 1 ) doen alles met ingeblikte muziek.

Maar als je dan het geluk hebt om er hier tussen te komen: heel erg leuk werk. Kan je niet aanraden om het 100% te doen, want je wordt gek, maar de meeste collega's zijn heel erg leuk, en het is 95% van de tijd ontzettend gezellig om te doen. Meestal kun je ook hele leuke geintjes uithalen.

De verdiensten zijn best aardig, goed onderhandelen. Maar de werkgevers heb ik geen hoge pet van op.

Dus als je toch musicus wil worden: richt je niet te zeer op maar 1 ding.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 03:24
Bugs Bunny
Bugs Bunny is offline
Hee Louis Armstrong,

Ik wist dat het heel erg slecht ging in de musicalwereld. Dat is ook een van de redenen waarom ik gekozen heb om in de VS te studeren. Naast je major (wat Musical Performance is voor mij) kies je een minor. Ik heb als minor Journalism gekozen om zo ook een backup te hebben. Verder kies ik mijn electives ook heel wijs zodat ik niet specifiek een ding volg.

En verder probeer ik ook wat aan mijn C.V of portfolio te werken. Ik heb in het ensemble gezeten van Beauty and the Beast. Eigenlijk mijn enige "hoogtepunt," maar heb ook wat andere dingetjes gedaan. Verder ga ik dan "Musical Classes," volgen. Dit zijn dus acteerlessen, danslessen en zanglessen. Dit ga ik in New York City doen deze zomer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.