Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2008, 11:11
Maraska
Maraska is offline
Heeyyy, ik ben nieuw hier, eigenlijk om een vraag te stellen, maar ik zal denk ik wel hier op het forum actief blijven.

Ik ben dus 13 jaar. Ik heb een vriendin/vriendinnetje, en we willen eigenlijk allebij wel seks. Alleen, naja, het is nog wel een beetje vroeg, niet? Alleen we weten wel zeker dat we willen, en willen het dan ook veilig doen! Maaaaaaar....Ik durf dus geen condooms te kopen. En wil dit wel, want houd van haar en respecteer haar... Maar, ik heb een beetje rond gezocht op het internet, en ik zie dat je condooms zoal bij automaten kunt kopen of een drogist...Maar, aangezien ik 13 ben, zal het wel raar lijken als ik condooms koop in een drogist, of niet? Nu dacht ik dus aan automaten, er is er 1 bij de wc's op onze school...maar die is ook openbaar, dus als ik een beetje daar sta condooms te kopen en er komt een meisje/jongen binnen(openbaar voor zowel meisjes als jongens), dan ziet het er nog steeds raar uit! Of is dat niet raar op de middelbare school? Nu kan ik ook iemand anders vragen die wat ouder is en het geheim zal houden, maar ja, ik ken niet echt iemand die ouder is en niet met mijn broer bevriend is...En ik wil dus niet dat men broer erachter komt...Alsjeblieft, wat moet ik doen? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk niet veel, nogmaals, het is wel beetje raar als 13 jarige...

Grtz Reilly
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 11:16
Verwijderd
Makkelijkste manier is dan om een keer tijdens de les naar de wc te gaan (dan is het niet zo druk in de wc's als tijdens de pauze) en dan een pakje uit een automaat te trekken. Of je jat er eentje van je broer (als hij ze wel heeft).
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 11:28
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Heeyyy, ik ben nieuw hier, eigenlijk om een vraag te stellen, maar ik zal denk ik wel hier op het forum actief blijven.

Ik ben dus 13 jaar. Ik heb een vriendin/vriendinnetje, en we willen eigenlijk allebij wel seks. Alleen, naja, het is nog wel een beetje vroeg, niet? Alleen we weten wel zeker dat we willen, en willen het dan ook veilig doen! Maaaaaaar....Ik durf dus geen condooms te kopen. En wil dit wel, want houd van haar en respecteer haar... Maar, ik heb een beetje rond gezocht op het internet, en ik zie dat je condooms zoal bij automaten kunt kopen of een drogist...Maar, aangezien ik 13 ben, zal het wel raar lijken als ik condooms koop in een drogist, of niet? Nu dacht ik dus aan automaten, er is er 1 bij de wc's op onze school...maar die is ook openbaar, dus als ik een beetje daar sta condooms te kopen en er komt een meisje/jongen binnen(openbaar voor zowel meisjes als jongens), dan ziet het er nog steeds raar uit! Of is dat niet raar op de middelbare school? Nu kan ik ook iemand anders vragen die wat ouder is en het geheim zal houden, maar ja, ik ken niet echt iemand die ouder is en niet met mijn broer bevriend is...En ik wil dus niet dat men broer erachter komt...Alsjeblieft, wat moet ik doen? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk niet veel, nogmaals, het is wel beetje raar als 13 jarige...

Grtz Reilly
Eerste even dit. Ik hoop dat je haar niet te veel vertelt dat je haar heel leuk en dat je van haar houd. Gebruik zulke statements met mate, dan zijn ze veel specialer.

Dan de seks. Kijk zie het zo. Je bent 13 en klaar om seks te hebben, dan ben je ook oud genoeg om condooms te kopen. Klinkt als een oneliner uit een slecht geschreven tienerblad, maar is wel waar. Het is sowieso wat ongemakkelijk als je de eerste keer condooms koopt, maar daar is geen enkele reden toe. Die mensen bij de drogist verkopen er honderden per dag; soms aan mensen van 12 en dan weer aan mensen van 50. It's all good. En zelfs al zou het meisje achter de toonbank denken 'ow das wel een jong gastje', dan nog is ze het na korte tijd al vergeten, maar ben jij gewoon weg met de condooms. Stel ze lachen je uit met al het personeel(wat nooit gebeurt), dan nog is het prima, want jij gaat naar je meisje en zij staan van 9 tot 6 in die klote drogist. Mensen gaan pas raar reageren als jij aan hen laat merken dat condooms kopen iets is waar je zenuwachtig over bent. Kortom, ook al is het misschien ongebruikelijk voor een 13-jarige, het is zeker niet raar. Het is verantwoordelijk en ook gewoon normaal.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 11:29
Verwijderd
En anders bedenk je maar wat je liever wil, nu naar de drogist gaan voor condooms, of over een tijdje voor een zwangerschapstest [/flauw]
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 11:29
Maraska
Maraska is offline
Harstikke bedankt voor je reactie Ik denk wel dat hij ze heeft, maar dan moet ik zijn kamer gaan rondzoeken en dat heeft hij wel door denk ik. Ik ben in ieder geval wel blij dat je hebt gereageert . Ik denk dat ik het inderdaad tijdens een les doe, maar moet wel eerst even kijken hoe zo'n automaat werkt, werken alle condoom automaten hetzelfde of verschilt dat?

Bovenstaande reactie was voor eerste post van Katje.

@Smokin:

Dat is waar. Maar wat vind jij dan slimmer/handiger, drogist of automaat? Is er ook een verschil in kwaliteit? Zijn de meeste condooms beter in een drogist of automaat? Dank jullie voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 12:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Alle condooms die in Nederland verkocht worden, zijn voorzien van een keurmerk, en voldoen dus allemaal aan de gestelde eisen. Of je ze nu uit de automaat koopt of bij de drogist maakt in principe geen verschil.

Verder sluit ik me volledig aan bij Smokin', condooms kopen is niet raar, en juist erg verstandig. Wellicht zijn er mensen die zullen denken 'Wat is dat een jong kereltje zeg' maargoed who cares... Jij bent er aan toe, en bent verstandig genoeg om hiervoor een condoom te gebruiken, dat lijkt me alleen maar positief!

Met 13 jaar zou je ook nog samen met een vriend/vriendinnetje de automaat leeg kunnen trekken onder het motto: 'Rubbertjes opblazen en geintjes uithalen', en ondertussen steek je er zelf ook 3 in je broekzak.
Bij jeugdcentrums/JIP kun je vaak ook gratis of voor een klein bedrag condooms kopen, je hebt dan te maken met jongerenwerkers die niet anders gewend zijn. Misschien dat dit nog laagdrempeliger voor je is...

Have fun
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 12:13
Maraska
Maraska is offline
Weet jij ook toevallig waar zo'n jeugdcentrum/JIP is? want ik heb nog nooit van zoiets gehoord En dat van dat rubbertje opblazen, haha, dat zou ook nog kunnen haha. Ik denk dat ik toch maar voor de automaat kies Eerst maar even kijken of het nodig is om bang te zijn voor condooms kopen in een drogist, dan kijk ik later wel of ik het in een drogist koop Ook bedankt voor het zeggen dat er in principe geen verschil is of je in een automaat koopt of in een drogist, dat maakt het een stuk makkelijker om te beslissen

Bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 12:26
Verwijderd
Hebben ze in jullie dorp/stad geen condoomautomaat naast de trekpleister/da/kruidvat hangen? Zo kwam ik aan mijn eerste pakje condooms - op m'n vijftiende 's avonds giegelend met m'n beste vriendin, in de hoop dat niemand ons zag (Nooit gebruikt trouwens maar het ging om het idee.)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 12:42
Maraska
Maraska is offline
In ons dorp hebben ze helaas geen automaat hangen, als je ooit in ons dorp komt, zul je wel begrijpen waarom er hier niet zomaar condoom automaten hangen ^^ Dat zou een beetje raar zijn hier Helaas...maar toch bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 12:56
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
@Smokin:

Dat is waar. Maar wat vind jij dan slimmer/handiger, drogist of automaat? Is er ook een verschil in kwaliteit? Zijn de meeste condooms beter in een drogist of automaat? Dank jullie voor jullie reacties!
Nouja een drogist is handiger omdat je er dan meer in een keer kan kopen. Dat is eigenlijk het enige verschil. Voor jou zou dat misschien handiger zijn omdat je liever niet hebt dat veel mensen het weten. Stel je zou frequent seks gaan hebben en haalt ze steeds bij die automaat, dan is de kans veel groter dat iemand je een keer 'ziet'. Maar then again, dat is geen schande ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 14:07
llell
Avatar van llell
llell is offline
Bij sommige drogisten liggen ze ook gewoon in de schappen (hoef je er niet naar te vragen aan de balie), misschien moet je het bij zo eentje kopen.

of vraag of ze het in wilt pakken omdat het een cadeautje is voor iemand anders
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 14:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bij sommige drogisten liggen ze ook gewoon in de schappen (hoef je er niet naar te vragen aan de balie), misschien moet je het bij zo eentje kopen.

of vraag of ze het in wilt pakken omdat het een cadeautje is voor iemand anders
Ja, bij Etos hier liggen ze gewoon in de schappen. Die mensen staan nergens van te kijken in mijn ervaring En ze stoppen het doosje gewoon in een tasje zonder ook maar te vragen of je dat wil. Ach, als je het eenmaal een keertje gedaan hebt weet je dat er niets aan is
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 15:48
blablatje
blablatje is offline
Als je groot genoeg bent om seks te hebben ben je ook groot genoeg om condooms te kopen. Wat kan jou het nou schelen wat de drogist van je denkt?

En je wil op je dertiende echt echt echt niet zwanger raken, en condooms scheuren soms. Dus ik raad je vriendin sterk aan om eerst aan de pil te gaan. Als ze naar de huisarts gaat zegt die niets tegen haar ouders als ze dat niet wil. Als ze daar toch bang voor is kan ze natuurlijk ook samen met jou naar jouw huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 17:04
Maraska
Maraska is offline
Je maakt me nu wel bang...ik wil inderdaad niet dat ze zwanger geraakt, zij zelf ook niet...Maar hoe groot is de kans dat een condoom scheurt?

@Smokin: Bedankt voor het nogmaals reageren! Ik denk dat ik ze de eerste keer uit de automaat zal halen, en als de seks wat vaker voor gaat komen zal ik ze maar gewoon bij de drogist moeten halen

@ llel: Ook jij bedankt voor het reageren! Maar het lijkt me ook wel raar om ze uit schappen te halen, niet? Maar zoals hierboven genoemd, ik zal denk ik de eerste keer maar uit automaat halen en dan daarna bij drogist

@grl: Bedankt voor het reageren! Het zelfde voor jou als hierboven genoemd

@blablatje: Dit is toch toch wel iets dat me bang maakt, scheurende condooms. Ik sms men vriendin(netje) nu maar even om te vragen of ze eigenlijk wel aan de pil is, en zo nee, dat ze dat mischien wel moet overwegen. Maar hoe zit dat nou eigenlijk? Kun je het ook zonder condoom doen als je vriendin aan de pil is of niet? En als je vriendin aan de pil is, kan ze dan helemaal niet zwanger geraken bij de seks? En hoe groot is de kans dat een condoom scheurt?

Grtz
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 17:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
@blablatje: Dit is toch toch wel iets dat me bang maakt, scheurende condooms. Ik sms men vriendin(netje) nu maar even om te vragen of ze eigenlijk wel aan de pil is, en zo nee, dat ze dat mischien wel moet overwegen. Maar hoe zit dat nou eigenlijk? Kun je het ook zonder condoom doen als je vriendin aan de pil is of niet? En als je vriendin aan de pil is, kan ze dan helemaal niet zwanger geraken bij de seks? En hoe groot is de kans dat een condoom scheurt?

Grtz

Als je zonder condooms maar met pil vrijt, dan ben je wel beschermd tegen zwangerschap (mits ze 'm goed inneemt) maar niet tegen SOA's. Als het condoom scheurt terwijl zij aan de pil is, dan geldt daarvoor dus precies hetzelfde want het idee is eigenlijk hetzelfde. De kans dat een condoom scheurt is niet heel groot mits je goed oplet en niet met scherpe nagels of ringen eraan gaat zitten, maar een condoom kan bijv. ook afglijden/achterblijven dus het blijft altijd een risico.
De kans dat ze zwanger raakt als jullie alleen de pil gebruiken is erg klein. Het gebeurt, alles kan, maar als ze 'm regelmatig slikt is die kans verwaarloosbaar. Toch kan je overwegen om met zowel condooms als de pil te vrijen, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 17:40
Maraska
Maraska is offline
Oke, ik heb zojuist men vriendin(netje) een sms gestuurd en ze zegt dat ze aan de pil is, op hoop van zegen dus maar dat ze niet zwanger word Allemaal harstikke bedankt voor het reageren en bedankt voor de uitleg grl!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 22:46
Verwijderd
op je 13e seks is toch juist stoer joh! gewoon bij de drogist halen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Hebben ze in jullie dorp/stad geen condoomautomaat naast de trekpleister/da/kruidvat hangen? Zo kwam ik aan mijn eerste pakje condooms - op m'n vijftiende 's avonds giegelend met m'n beste vriendin, in de hoop dat niemand ons zag (Nooit gebruikt trouwens maar het ging om het idee.)
Herkenbaar. Wij durfden ze ook niet te kopen, dus gingen we naar de automaat in de stad midden in de nacht.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 16:33
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Ach ja, winkelpersoneel kan je hoogstens op suggestieve toon een "prettig weekend" toewensen. Dan denk ik maar: Ja inderdaad, ik wel.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 08:04
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Ik heb nooit echt begrepen wat anders is aan condooms halen, dan aan een halfje boerenbruin gesneden..
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 10:38
Verwijderd
Ik vond het de eerste keer anders wel eng, gewoon, omdat het opeens zíchtbaar is dat je seks hebt. En die ene keer toen de ex en ik in volledige galaoutfit de Kruidvat binnenliepen om zo'n familiepak condooms te halen, dat was ook mooi. Je hóórde het ze denken: "Zo, die zijn heel wat van plan vanavond..."
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 06:36
Verwijderd
Haal 't bij de Hema Dat deed ik met de eerste keer toen ik condooms ging halen :') En ze hebben niet zo'n opvallende "HOI IK BEN EEN PAKJE CONDOOMS" uitstraling, als je dat erg vind. hooguit de medewerkers zullen weten wat je koopt, en de mensen die zelf vaak condooms kopen bij de Hema. Eerst dacht ik <aan de verpakking te zien, en t feit dat ze in t snoeprek hingen) dat 't snoepies waren..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 08:29
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Wat al eerder is gezegd: Condooms kopen is zo raar als je het zelf maakt. Ik koop meestal een wat grotere voorraad (zit je niet zo snel zonder), en ik koop gewoon condooms bij als ik denk dat ik zonder kom te zitten en ik toevallig in een drogist bent.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 09:45
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Stellen je ouders er geen beschikbaar?

Bij ons thuis liggen ze gewoon in het medicijnkastje.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 09:55
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Stellen je ouders er geen beschikbaar?

Bij ons thuis liggen ze gewoon in het medicijnkastje.
Houden je ouders ook daadwerkelijk bij of ze nog niet over datum zijn? Of gaan ze snel genoeg op?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 23:52
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Ik heb de eerste keer dat ik die dingen ging halen juist fokkin veel lol gehad. Ik aan de cassiere van de DA uitleggen dat ik precies 6stuks nodig had, omdat de zondag volgens de kerk een rustdag is.. Toen was ik een jaar of 15/16, je had sommige mensen in de rij moeten zien kijken
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2008, 06:46
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Houden je ouders ook daadwerkelijk bij of ze nog niet over datum zijn? Of gaan ze snel genoeg op?
Ze gaan snel genoeg op. We kopen zelf ook condooms, maar als de nood hoog is weten we de reserves te vinden.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 05-09-2008, 12:55
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
loLz condooms zijn zo duur en hoelang blijven ze geldig
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Met citaat reageren
Oud 05-09-2008, 13:01
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
loLz condooms zijn zo duur en hoelang blijven ze geldig
Geldig? Houdbaar hangt van het model af gok ik.

Maar duur? Natuurlijk als je Durex verpakkingen koopt ben je duurder uit dan als je Jippies koopt, maar duur? Dan moet je wel echt een fucking rabbit zijn die 'een pakje' per dag doet ofzo
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-09-2008, 13:23
Verwijderd
Nouja, op een studenten budget om de anderhalve week een pak condooms kopen kan best duur worden...

Al die pakjes hebben als het goed is een houdbaarheidsdatum, die volgens mij ook wel geprnt staat op het plastic wat erom heen zit tegenwoordig. Maar meestal zijn ze wel een paar jaar goed, zolang je ze niet in je portomonee drukt of in het dashboard van je auto in de hete zon enzo.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2008, 14:15
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Nouja, op een studenten budget om de anderhalve week een pak condooms kopen kan best duur worden...

Al die pakjes hebben als het goed is een houdbaarheidsdatum, die volgens mij ook wel geprnt staat op het plastic wat erom heen zit tegenwoordig. Maar meestal zijn ze wel een paar jaar goed, zolang je ze niet in je portomonee drukt of in het dashboard van je auto in de hete zon enzo.
Ik LAT al te lang. Ik doe maanden met pakjes (grote verpakkingen).

Nouja, ik begrijp altijd dat Jippies €1 zijn per 10 ofzo. Een drankje minder en je bent al uit de kosten voor de maand!
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 06-09-2008, 22:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Voordat je zonder condoom gaat vrijen zou ik wel allebei even een soatest doen. Je wil natuurlijk niet met een soa komen te zitten. En dat je geen soa kunt hebben als je nog nooit seks hebt gehad is een fabeltje. Dus zekerheid voor alles.

@Kitten '85; zelfs jippie condooms komen mij duurder uit dan de pil. Ik vind alle condooms gewoon duur.en ik ben geen 'rabbit'
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 18:50
Tsjah....
Tsjah.... is offline
Gewoon bij de automaat bij school halen... Als er dan iemand binnen komt, en je raar aankijkt ze je gewoon "Ja ik lekker wel". Of je vraagt je broer en je broer gaat je alleen maar respecteren omdat jij het waarschijnlijk eerder hebt gedaan dan hij...
Of je gaat zoals eerder gezegt samen naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 11:21
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Citaat:
Gewoon bij de automaat bij school halen... Als er dan iemand binnen komt, en je raar aankijkt ze je gewoon "Ja ik lekker wel". Of je vraagt je broer en je broer gaat je alleen maar respecteren omdat jij het waarschijnlijk eerder hebt gedaan dan hij...
Ja ik lekker wel
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 14:10
Murl
Avatar van Murl
Murl is offline
Gewoon bij de drogist halen. Ik snap dat je het moeilijk vind. Maar iedereen begint op een gegeven moment aan seks, de 1 eerder als de ander. En je moet niet bang zijn voor rare blikken. Seks is iets heel normaals en beter doe je het veilig dan onveilig!
__________________
LIVE, LOVE, LAUGH
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Condooms kan je ook gewoon op internet kopen hoor!!!!

Ik haal ze altijd bij dan krijg je ze gewoon thuis gestuurd.

en dan vraagt je moeder aan je vader: ''heb jij die nodig? wij hebben 10 jaar al geen seks meer gehad''

tenzij je niet meer bij je ouders woont natuurlijk

Laatst gewijzigd op 07-10-2008 om 19:03. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 13:54
Verwijderd
Citaat:
en dan vraagt je moeder aan je vader: ''heb jij die nodig? wij hebben 10 jaar al geen seks meer gehad''

tenzij je niet meer bij je ouders woont natuurlijk
Het zijn hele discrete verpakkingen hoor
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 14:01
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Het zijn hele discrete verpakkingen hoor
En dit soort producten zijn ook ongeveer de enige dingen die per discrete verpakking worden gestuurd
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Het zijn hele discrete verpakkingen hoor
Weet ik, maar ze kunnen het toch open maken...(of is dat strafbaar/ zeer not done, bij jullie thuis?) Al met al was het dan ook niet zo serieus bedoelt, maar juist een beetje ironisch
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 14:31
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Weet ik, maar ze kunnen het toch open maken...(of is dat strafbaar/ zeer not done, bij jullie thuis?) Al met al was het dan ook niet zo serieus bedoelt, maar juist een beetje ironisch
Mijn ouders zouden alleen post voor mij openen als ik zwaargewond was ofzo.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 19:16
MyViolence
Avatar van MyViolence
MyViolence is offline
In de meeste openbare plaatsen, bijvoorbeeld een groot station vind je wel ergens een automaat.
Ik zeg nu maar bv. Brussel Zuid vind je een soort automaat waar je drank, eten, en ja ook condooms kan kopen.

Even wachten tot de mensen weg zijn en kopen maar.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 18:56
realkane
realkane is offline
Joh,

Je kunt ze tegenwoordig gewoon online bestellen.
Leeftijden worden daar niet gevraagd en een bankrekening hebben we allemaal.
Gewoon via een online erotiek winkel bestellen dus!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Condoom kopen
Aaronsinteur
27 08-05-2014 18:00
Seksualiteit Condooms kopen...
Verwijderd
16 13-04-2012 20:47
Seksualiteit Condoom kopen zonder verlegenheid en Rode gezicht..Hoe??
Prow
7 19-08-2004 20:37
Seksualiteit Condooms kopen... Alweer? Nee! (voor anaal gebruik)
Jozzy
18 25-11-2002 21:47
Verhalen & Gedichten [Column] Condooms
Verwijderd
23 21-10-2002 13:43
Seksualiteit Hij wilt geen condoom kopen?
Verwijderd
43 16-03-2002 21:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.