Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 12:26
IRKill
IRKill is offline
Ik wil iedereen die me kan helpen of advies geven vragen wat ik nu moet doen, want....

Ik ben nu al vanaf het begin van dit schooljaar verliefd op een meisje bij mij op school. Ze zit niet bij mij in de klas, maar zit wel (ook) in havo 4. Nu heb ik over msn al heel vaak met haar gepraat en ik heb toen ook gezegt dat ik verliefd op haar ben. Toen zei ze dat ze het net uitgemaakt had met haar vriendje, omdat ze vrijheid wilde en dat ik niet haar type was en daarom kon ze niets met mij beginnen. Een week of wat later hoorde ik dat ze een nieuw vriendje had . Toen heb ik nog eens aan haar gevraagt op wat voor types dat ze viel, en het type dat ze beschreef ben ik. Toch vond ze me nog steeds niet leuk en heeft ze gezegt dat ze me niet leuk vindt en dat ik verder moet gaan.
Dat heb ik geprobeert, ik heb ook geprobeert haar te vergeten. Maar dat lukt niet . En al die tijd ben ik alleen maar erger verliefd geworden, en nu is het geen gewone verliefdheid meer, maar nu hou ik echt van haar. Ik kan haar onmogelijk vergeten of ontwijken. De enige optie die ik nog zie is ( t klinkt heel grof ), maar om gewoon zelfmoord te plegen .

Wat moet ik doen, kan iemand me helpen .
__________________
You can't kill me, because you can't kill a man who's heart is already dead
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2005, 12:31
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
ehm...je bent 15 en geen 30 of ik noem maar iets..je bent dus nog jong. later lach je er waarschijnlijk om.....zelfmoord plegen..tsja wat moet je daar nou van zeggen.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:33
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Als ze het type is dat elke week een nieuwe scharrel heeft moet je er niet op wachten!
Ga gewoon met vrienden leuke dingen doen, je moet gewoon verder gaan. Er zijn nog veel meer leuke mensen die het ontmoeten waard zijn!
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:36
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 28-04-2005 @ 13:33 :
Als ze het type is dat elke week een nieuwe scharrel heeft moet je er niet op wachten!
Ga gewoon met vrienden leuke dingen doen, je moet gewoon verder gaan. Er zijn nog veel meer leuke mensen die het ontmoeten waard zijn!
idd van leuke dingen doen is nog nooit iemand slechter geworden
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:36
Poesket
Poesket is offline
Ze probeerde op een aardige manier te vertellen dat ze je niet leuk vindt, door te zeggen dat je haar type niet was. Als jij dan nog achter haar aan blijft lopen, waarna zij heeft gezegd dat je verder moet gaan, kan ik me voorstellen dat dat voor jou heel lastig is. Maar ze wil je niet, helaas voor jou maar je bent nog jong. Ga lekker met je vrienden leuke dingen doen, je gedachten ergens anders op zetten en dan kom jij heus wel, als de tijd rijp is, een leuk vriendinnetje tegen.
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:43
IRKill
IRKill is offline
Misschien had ik dit niet duidelijk gezegt, maar zonder haar WIL ik niet verder.
__________________
You can't kill me, because you can't kill a man who's heart is already dead
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:46
Verwijderd
Dit is wel een heel verdrietig verhaal..

Tsja, je hebt denk ik iets teveel hoop gehad. Je bleef doorvragen waarom ze jou niet leuk vond en waarom je haar type niet was... en je hebt zelf het idee dat je haar type wél bent.
Dat begrijp ik heel goed, maar toch is het zo dat ze jou niet leuk vindt. Dat betekent helemaal niet dat je een stomme jongen bent of dat er iets mis met je is.

Je wil graag weten waaróm ze jou niet leuk vindt, je wil een reden horen omdat je het niet begrijpt en vreselijk vindt.
Maar er hoeft helemaal geen reden voor te zijn. Misschien vindt ze jou wel heel aardig en knap, maar is er gewoon geen verliefdheid. Dat heeft zij niet in de hand, ze kan daar geen verklaring voor geven. Ze hoeft daar ook geen verklaring voor te geven.. gevoelens zijn er, of ze zijn er niet.

En het heeft geen zin om te denken dat je er iets aan kunt veranderen. Het maakt niet uit of je veel contact met haar zoekt, het maakt niet uit of je superaardig tegen haar doet.. het zal er niet voor zorgen dat ze ineens wel verliefd wordt.

Het is logisch dat je hoop blijft houden.. jij bent gek op haar en je hoopt dat er toch nog een kans is dat het iets wordt. Dat is helemaal niet raar. Maar het duurt nu al zooo lang.. het is goed om in te zien dat het geen zin heeft om zo lang op iemand te wachten. Probeer om niet meer te hopen.. om even heel streng voor jezelf te zijn en onder ogen te zien dat het nooit iets met haar zal worden. Dat is heel moeilijk, maar het is echt het proberen waard. In het begin zul je daar heel verdrietig om zijn en het allemaal even niet meer zien zitten.
Nu heb je ook van die gevoelens.. je wil niet zonder haar leven, je denkt dat je liever zelfmoord zou willen plegen.
Maar er is zoveel meer in het leven.

Ga veel leuke dingen doen, spreek af met vrienden, koop iets leuks voor jezelf enz.
En probeer voortaan een belangrijke regel in je leven te brengen: als een meisje aangeeft dat ze niet geïnteresseerd is, laat het er dan bij. Blijf geen hoop houden of achter haar aanlopen, want daar doe je jezelf alleen maar pijn mee en het is zonde van je tijd. Er zijn zoveel andere meisjes!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:50
mara18
mara18 is offline
Citaat:
IRKill schreef op 28-04-2005 @ 13:43 :
Misschien had ik dit niet duidelijk gezegt, maar zonder haar WIL ik niet verder.
Je kan haar moeilijk dwingen...er zit toch echt niets anders op dan doorgaan met je leven.
Iedereen maakt het mee, niemand vindt het leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 12:58
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
... en bijna iedereen komt er wel overheen...vooral op jou leeftijd...(dat wil dus niet zeggen dat ik je niet serieus neem of denk dat je je aanstelt)
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:00
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Stel je niet zo aan man, ben jij nou een vent?
Ga gewoon andere dingen doen, zwemmen meer vissen in de zee dan alleen die ene
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:01
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Je maakt het ook wel moeilijk voor het meisje. Ze voelt geen verliefdheid voor jou en je bezorgt haar op deze manier een enorm schuldgevoel. Misschien wel zo groot dat ze uit medeleiden toch je vriendin wil worden, waar ze eigenlijk niet achter staat...

Ik denk dat je haar dat niet gunt als je zo verliefd bent op haar...

Problemen zijn er om opgelost te worden, niet om voor weg te lopen
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:14
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
IRKill schreef op 28-04-2005 @ 13:43 :
Misschien had ik dit niet duidelijk gezegt, maar zonder haar WIL ik niet verder.
volgens mij heb je weinig keus.

Schrijf anders een keer slechte punten van haar onder elkaar op, dingen die je anders zou willen aan haar. Ze is echt niet perfect. En focus je dan helemaal op die slechte punten.
Hoe goed ken je haar echt? Waarschijnlijk is z helemaal niet zo leuk als ze lijkt
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:18
IRKill
IRKill is offline
1 O nee, zo is ze niet, ze zal nooit uit medelijden mijn vriendin worden.

2 Dat van dat schuldgevoel daar heb je gelijk in, en daarvoor had ik ook al sorry tegen haar gezegt, maar toen zei ze dat ik daarvoor m'n excuses niet hoefde aan te bieden en dat ze t wel begreep.
__________________
You can't kill me, because you can't kill a man who's heart is already dead
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:20
IRKill
IRKill is offline
Ik ken haar intussen heel goed en ze zei zelf ook al dat ze slechte punten had. Maar toen we samen haar slechte punten op begonnen te noemen, kwamen we samen niet verder dan dat ze snel jaloers is. O, en ze is wel perfect........voor mij dan
__________________
You can't kill me, because you can't kill a man who's heart is already dead
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:55
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
IRKill schreef op 28-04-2005 @ 14:20 :
Ik ken haar intussen heel goed en ze zei zelf ook al dat ze slechte punten had. Maar toen we samen haar slechte punten op begonnen te noemen, kwamen we samen niet verder dan dat ze snel jaloers is. O, en ze is wel perfect........voor mij dan
dat geloof ik graag. Maar ze heeft vast wel negatieve punten. Jaloers noemde je al. Misschien bezitterig, liegt veel?

Ook uiterlijke kenmerken... normaal moet je daar natuurlijk niet te veel op blindstaren maar bij mij heeft het wel eens geholpen.
Puist, dun haar, handschudden wat zij stom doet, lopen dik/dun enz..

Sterkte in ieder geval!
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:09
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Je focusen op slechte punten...

Citaat:
Ook uiterlijke kenmerken... normaal moet je daar natuurlijk niet te veel op blindstaren maar bij mij heeft het wel eens geholpen.
Sorry hoor. Maar dat vind ik echt sneu. Zeker uiterlijke kenmerken. Heel zielig.

Je vind iemand leuk. Die persoon is leuk voor jou. Ga dan niet richten op de negatieve dingen. Zelfs niet om 'er overheen te komen'.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:10
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
IRKill schreef op 28-04-2005 @ 13:26 :
Ik wil iedereen die me kan helpen of advies geven vragen wat ik nu moet doen, want....

Ik ben nu al vanaf het begin van dit schooljaar verliefd op een meisje bij mij op school. Ze zit niet bij mij in de klas, maar zit wel (ook) in havo 4. Nu heb ik over msn al heel vaak met haar gepraat en ik heb toen ook gezegt dat ik verliefd op haar ben. Toen zei ze dat ze het net uitgemaakt had met haar vriendje, omdat ze vrijheid wilde en dat ik niet haar type was en daarom kon ze niets met mij beginnen. Een week of wat later hoorde ik dat ze een nieuw vriendje had . Toen heb ik nog eens aan haar gevraagt op wat voor types dat ze viel, en het type dat ze beschreef ben ik. Toch vond ze me nog steeds niet leuk en heeft ze gezegt dat ze me niet leuk vindt en dat ik verder moet gaan.
Dat heb ik geprobeert, ik heb ook geprobeert haar te vergeten. Maar dat lukt niet . En al die tijd ben ik alleen maar erger verliefd geworden, en nu is het geen gewone verliefdheid meer, maar nu hou ik echt van haar. Ik kan haar onmogelijk vergeten of ontwijken. De enige optie die ik nog zie is ( t klinkt heel grof ), maar om gewoon zelfmoord te plegen .

Wat moet ik doen, kan iemand me helpen .
Zeg kom op man kerelvent, praatjes over zelfmoord plegen zijn wel een beetje "Attention-whore"-achtig, get the fuck over it. Ik ken jouw probleem, ik spreek uit ervaring. Je moet gewoon opzoek gaan naar iemand anders. "Plenty o` fish in the good ol` sea!"
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:16
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Chrome schreef op 28-04-2005 @ 15:10 :
Zeg kom op man kerelvent, praatjes over zelfmoord plegen zijn wel een beetje "Attention-whore"-achtig, get the fuck over it. Ik ken jouw probleem, ik spreek uit ervaring. Je moet gewoon opzoek gaan naar iemand anders. "Plenty o` fish in the good ol` sea!"
Inderdaad...
Je zal nog zoveel leuke meisjes tegenkomen, zet je erover! Ok, het is niet makkelijk, maar je kan haar nu eenmaal niet dwingen om iets met je te beginnen. En zelfmoord plegen omdat een meisje je verliefdheid niet beantwoordt...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-04-2005, 14:28
Verwijderd
Zelfmoord is inderdaad een optie, maar je kan ook gewoon aan de drugs gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 14:49
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-04-2005 @ 15:28 :
Zelfmoord is inderdaad een optie, maar je kan ook gewoon aan de drugs gaan.
Ja hoor, doe normaal joh mafketel.

Je kunt niet alles krijgen wat je wil en dit is nu gewoon pech. Stel jezelf de vraag waaróm je haar zo leuk vind ondanks dat ze je niet wil.

Laat haar beeld eens even los en maak een lijstje van eigenschappen, innerlijk uiterlijk etc, die jou "droomvrouw" "moet" bezitten. Aan de hand daarvan zoek je een ander meisje, simpel.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:00
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Als je zelfmoord pleegt houd je dus duidelijk niet van haar. Als je van haar houd, zo dol op haar ben, wil je het beste voor haar ook als dat minder prettig voor je zelf is. Als je zelfmoord pleegt om die reden bezorg je haar een gigantisch schuldgevoel en misschien zo'n trauma dat ze zelfs stomme dronken stumperts die het verdienen niet meer durft af te wijzen.

Maja, wat je wel kan doen is op vakantie gaan naar spanje je daar bezuipen en een leuk vakantie vriendinnetje versieren, volgend jaar je storten op je examen en véél leuke dingen gaan doen met vrienden.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 28-04-2005 @ 15:49 :
Ja hoor, doe normaal joh mafketel.

Ik was heel serieus knul, drugs helpen bij het verwerk van verdriet.

En je hoofd is een mafketel.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:10
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Citaat:
filia dei schreef op 28-04-2005 @ 16:00 :
Als je van haar houd, zo dol op haar ben, wil je het beste voor haar ook als dat minder prettig voor je zelf is.
Heel goed punt... Je moet vooral niet denken dat je de enige bent die zoiets meemaakt. Ik denk dat bijna iedereen wel een keer ongelofelijk gek op iemand is geweest en dat vervolgens niet wederzijds is.. het gebeurt nou eenmaal, en als je er zelf inzit dan is het idd een verschrikkelijk gevoel. Maar er lopen echt nog genoeg leuke en lieve andere meisjes rond die jou ook helemaal te gek vinden. succes
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:19
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
IRKill schreef op 28-04-2005 @ 13:43 :
Misschien had ik dit niet duidelijk gezegt, maar zonder haar WIL ik niet verder.
Stel je niet aan. Je hebt een blauwtje gelopen, maar het is niet het eind van de wereld. Lik je wonden, eet chocola, ga leuke dingen doen met je vrienden en vergeet haar.

Over een half jaar ben je weer hotel de botel van de volgende. Enmisschien wijst die je ook weer af. Jammer dan.

Sorry, maar je stelt je nu aan als een verwende kleuter die zijn zinnetje niet krijgt, maar helaas: bij je moeder werkte het misschien om te drammen, maar in de liefde niet. Als ze niet op je valt, valt ze niet op je, al ben je verder nog zo haar type.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:27
Verwijderd
De boodschap is duidelijk; Ze moet je niet.

Ja kut, maar goed, genoeg meiden op de wereld!
En ken je haar goed genoeg om van te houden? Lijkt me sterk.
Moraal van dit verhaal: Snap out of it!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2005, 17:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zij heeft geen interesse in je

Probeer haar te vergeten, hoe moeilijk mss ook en er lopen nog genoeg leuke meisjes rond op deze planeet. Je komt we vast nog wel eentje tegen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 18:03
mwja
mwja is offline
Niet een hand vol, maar een land vol.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 21:48
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
wat een zielig verhaal, maar ik denk toch dat je er aan moet wennen dat t nooit wat zal worden. misschien kan je je eens een avond volgieten ofzo om t even te vergeten (al zal t daar niet minder van worden), er zijn heus nog wel andere leuke meisjes. en zelfmoord plegen lijkt me ook niet echt de oplossing, dan loop je gewoon weg van je problemen.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 22:00
Verwijderd
Als je over zelfmoord gaat denken door een meisje ben je wel heel erg ver heen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 22:02
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hoe moeilijk het ook is; vergeten! ze wil je gewoon niet en blijkbaar ben je niet haar type, anders hadden jullie allang gehad. kijk toch verder, er liggen misschien meer kapers op de kust
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 00:20
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-04-2005 @ 16:16 :
Ik was heel serieus knul, drugs helpen bij het verwerk van verdriet.
Praat es met een heroinejunk. Drugs verdoven het verdriet, en de rest van je t*ring leven, dat is wat anders.

Citaat:
En je hoofd is een mafketel.

wat zeg je tegen je vader?
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 19:05
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 29-04-2005 @ 01:20 :

wat zeg je tegen je vader?

oehhh boefje
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 15:56
IRKill
IRKill is offline
Oke, ik denk dat ik nu ongeveer wel snap en ik ga het denk ik wel proberen. Ik heb trouwens nog 2 andere opties gevonden, nl:

1 Ver weggaan en nooit meer terugkomen.

2 Bij het onderwerp 'mystiek' op deze site, vond ik hoe je met geesten kunt praten, misschien kan ik hen om raad vragen (of zoiets).
__________________
You can't kill me, because you can't kill a man who's heart is already dead
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 16:48
Verwijderd
Alle contact verbreken is de enige oplossing.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 18:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
IRKill schreef op 30-04-2005 @ 16:56 :
Oke, ik denk dat ik nu ongeveer wel snap en ik ga het denk ik wel proberen. Ik heb trouwens nog 2 andere opties gevonden, nl:

1 Ver weggaan en nooit meer terugkomen.

2 Bij het onderwerp 'mystiek' op deze site, vond ik hoe je met geesten kunt praten, misschien kan ik hen om raad vragen (of zoiets).
Zo wanhopig zijn is totaal niet aantrekkelijk voor een meisje en zal iemand alleen maar afschrikken. Niet doen dus. Dit slaat totaal nergens op.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 19:14
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
DINGDINGDINGDING

drama queen alert


kom op menneke, doe me (en vooral jezelf) een lol. STEL JE NIET ZO AAN.

je hebt een blauwtje gelopen, so what. doen we allemaal wel eens. sommigen, zoals ikzelf, zelfs heel vaak. Maar de grap is? t is wel goedgekome

jonge, je bent 15, je hebt nog ik weet niet hoeveel tijd om mense tege te kome, en dr zijn 3 miljard vrouwen. waarom denk je dat net die ene die jij wil onvervangbaar is?

ehm...
wat ik eigenlijk wil zeggen is: relax. maak jezelf niet druk om dat kind - er zijn *echt* wel nog heel veel leuke meisjes die je gaat tegenkomen, en echt nog een hele hoop dingen om te doen.

dus in andere woorden, stop met huilen, sta op, kijk rond, en ga weer verder met je leven.


En de mensen op mystiek moet je eigenlijk maar gewoon negeren, stelletje halve garen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-04-2005, 19:37
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
IRKill schreef op 30-04-2005 @ 16:56 :
Oke, ik denk dat ik nu ongeveer wel snap en ik ga het denk ik wel proberen. Ik heb trouwens nog 2 andere opties gevonden, nl:

1 Ver weggaan en nooit meer terugkomen.

2 Bij het onderwerp 'mystiek' op deze site, vond ik hoe je met geesten kunt praten, misschien kan ik hen om raad vragen (of zoiets).
Ik denk dat die geesten precies hetzelfde gaan zeggen als de mensen hier op het forum: Snap out of it!
Geen enkele geest kan het feit, dat ze je niet wil veranderen, hoor..
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 00:41
squat
squat is offline
Je vind een meisjes leuk die jou niet leuk vind. Get over it.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 18:39
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 30-04-2005 @ 20:14 :
DINGDINGDINGDING



kom op menneke, doe me (en vooral jezelf) een lol. STEL JE NIET ZO AAN.

je hebt een blauwtje gelopen, so what. doen we allemaal wel eens. sommigen, zoals ikzelf, zelfs heel vaak. Maar de grap is? t is wel goedgekome
volgens mij gaat het hem erom dat zij hem niet wil en dat hij dus nu niet meer te redden is...of heb ik t nou verkeerd
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 19:11
Insane_Angel
Insane_Angel is offline
Ik heb het ook gehad dat ik iemand heel erg leuk vond maar ik haar type niet was, verdriet gehad, ok,
Daarna gewoon weer gaan stappen, lol maken etc. met vrienden
Ik ga nu gewoon goed met haar om, alleen dan op een andere manier zeg maar...

Het beste is imo dus gewoon om lekker veel lol te maken met je vrienden zodat je er gewoon niet aan denkt, op deze manier ben ik er ook overheen gekomen.

Zelfmoord vind ik het lafste wat er is... je durft dan gewoon niet voor je fouten en voor degene wie je bent uit te komen en je laat familie, vrienden etc. alleen maar met veel verdriet achter, en waarom...?

Voor een meisje waar je heus wel weer overheen komt.

Verder hebk niet veel te vertellen behalve wat ik al erder heb gezegd:
Maak gewoon een hoop lol en je komt er heus weer overheen
__________________
It's just me and that's how I'll always be
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 20:05
Donny must die
Donny must die is offline
stel je niet aan gozer.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 22:59
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Het is erg vervelend om verliefd te zijn en te weten dat die gevoelens niet wederzijds zijn.
En zoals al gezegt is liefde kan je niet dwingen.
Huil gewoon een paar dagen, luister zielige muziek, heb diepe medelijden met jezelf en daarna ga je zachtjes aan de draad van je leventje weer op pakken.
We weten allemaal hoe rot het is om afgewezen te worden, maar soms moet je gewoon even hard voor jezelf zijn en jezelf erdoorheen slepen.
Wat ook goed werkt is een gedicht/rap/brief schrijven waarin jij je gevoelens eens even goed naar buiten laat komen, en dan mag je best boze,verdrietige,lieve of wanhopige dingen erin zetten. Ik heb zo een map vol voor mn ex en nu ik over hem heen ben steek ik die map in de fik ofzo .
Ikzelf heb iets gevonden wat mij erg geholpen heeft om over mn ex heen te komen, ik heb eerst een tijdje mn wonden gelikt en gejankt enzo en toen heb ik besloten om wat van mn leven te maken en gelukkig te zijn en dan hoop ik dattie over een paar jaar ziet wat een prachtmeid (arrogant he) ik ben geworden en dattie spijt krijgt van zn daden, en dan is het uiteraard te laat..
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 01:55
Tadaada
Tadaada is offline
Get over it, zoals al gezegd, er zijn iig nog genoeg anderen!

probeer gewoon met andere mensen om te gaan, het helpt wel vergeten.
ga dan alsjeblieft niet zitten dat je zelfmoord wil plegen, de manier waarop je het zegt is imo al genoeg om te zien dat je dat niet serieus meent, hetzelfde geld voor het zo ver mogelijk weg gaan-plan.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 10:17
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
vanaf dat stuk over geesten kon ik je niet meer serieus nemen, maar omdat ik niet de strop om je nek wil leggen:

Er zijn genoeg andere meisjes, al lijkt het niet zo....Er komt vanzelf wel weer een ander in beeld en dan moet je niet zo verstikkend je hele wereldje om haar heen bouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 10:25
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Hi Ik snap je wel hoor, zoiets kan hardstikke vervelend zijn, maar ik ga je toch zeggen dat je moet proberen wat afleiding te zoeken. Je kan dat meisje moeilijk dwingen.. En zelfmoord plegen? Joh, ik denk niet dat ze zo leuk is dat ze dat waard is toch En zij gaat zich daar vast ook niet beter door voelen..

Ik zit zelf nu ook in een vervelenden periode, maar geloof me: het gaat goed komen. Op den duur kom je er wel overheen.. Omdat je beseft dat het niets wordt, of omdat je ziet dat ze eigelijk toch niet zo geweldig is. Of omdat je misschien een ander meisje leuk gaat vinden.. Ook dit duurt niet eeuwig, echt niet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 11:06
IRKill
IRKill is offline
Ik denk dat ik het nu wel snap. En ik ga het ook proberen. En ik kan eigenlijk ook geen zelfmoord plegen of heel ver weg gaan en nooit meer terugkomen want dat gaat ze zich veel te schuldig voelen. Ik denk dat ik al mijn ervaringen gewoon in mijn boek verwerk (ik wil toch al schrijver worden). Het zal me zo wel lukken denk ik.

O, en nog even over dat zelfmoord plegen (wat ik niet ga doen hoor) maar dat is absoluut niet het lafste dat je kunt doen. Daar heb je heel veel moed voor nodig (geloof mij maar want ik heb al eens op een treinrails staan wachten).

Thanks 4 all the help everyone .
__________________
You can't kill me, because you can't kill a man who's heart is already dead
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 11:16
Verwijderd
Ten eerste: tis n kutsmoesje als ze zegt: je bent mn type niet. (heel grof); ze wil nix met je, omdat ze niet verliefd op je is
Ten tweede: Als ze zegt dat ze vrijheid wil, maar ze heeft erna meteen een ander vriendje, is ze n btje gek in de hoofd
Ten derde: get over it. Heel lullig om te zeggen, maar bij haar maak je geen kans meer. Je moet afleiding zoeken, ga met vrienden leuke dingen doen, of ga naar een discotheek/bar/café waar wel leuke meiden rondlopen, die jou wel waard zijn.
Sorry, wat k net zei klinkt heel hard, maar...... de voorkant van een trein is harder, onthou dat maar!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
IRKill schreef op 10-05-2005 @ 12:06 :
O, en nog even over dat zelfmoord plegen (wat ik niet ga doen hoor) maar dat is absoluut niet het lafste dat je kunt doen. Daar heb je heel veel moed voor nodig (geloof mij maar want ik heb al eens op een treinrails staan wachten).
Zelfmoord plegen om zo'n stomme reden (een meisje die me niet leuk vindt, help!) vind ik wél laf. En behoorlijk stom.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 28-04-2005 @ 15:28 :
Zelfmoord is inderdaad een optie, maar je kan ook gewoon aan de drugs gaan.


Ontopic; hou je bezig met andere leuke dingen en zo. Vergeet haar en stel je niet zo aan. Over een paar jaar lach je hierom.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 20:26
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
In therapie gaan. Als je van zoiets al zelfmoord wilt plegen, wat zal er dan met je gebeuren als je het 'echte' leven in stapt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.