Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2007, 19:02
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Zo nou, ik heb nagedacht. Meer positiviteit op het forum.
Dus bij deze:

Wie vind jij het allerliefste persoon om je heen? Wie zou je nooit, maar dan ook nooit kwijt willen? Voor wie zou je je leven geven?
En waarom is deze persoon zo lief? En waarom betekent hij/zij zoveel voor jou?
Leef je uit!

Ja, ik weet, de topicstarter moet beginnen. Maar ik kan niet kiezen of ik nou mijn moeder, mijn vriendje of mijn beste vriendinnetje het liefst vind. Dus ik slaap er nog een nachtje over, en als ik het dan nog niet weet zeg ik "alledrie!".

P.S. Als je écht niet kunt kiezen dan mogen het er ook wel meer zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2007, 19:08
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
pfff ik zou het ook echt niet weten

ik vind heel veel mensen heeeeel lief..
maar de liefste.. hm..
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:11
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Noem ze allemaal??
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:15
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
mijn neefje, mijn halfbroer of mn pappa
waarom precies, daar denk ik nog even over...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:39
Verwijderd
Ik denk dat ik een 2 mensen echt lief vind. Die mensen zijn écht te vertrouwen, en staan altijd voor mij klaar. Voor hen zou ik dus ook mijn leven geven. Ik voel me wel snel ''verbonden'' met mensen waar ik b.v maar één keer meegepraat heb, maar waar ik toch snel om geef. Maar echt lief is weer wat anders..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:49
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik vind het moeilijk om een antwoord te geven. Ik vind veel mensen wel lief en aardig, maar wie de allerliefste persoon zou ik niet weten.

Ik vind mijn ouders lief. Omdat ze voor me zorgen, omdat ze me zoveel gegeven hebben. Gewoon omdat zij mijn ouders zijn.
Ik vind mijn zusjes/zussen lief. Soms is dat wel eens anders, maar ik zou ze echt niet kwijt willen.
Ik had ook een band met een buurvrouw van mij. Ik was kapot toen ze dood ging. Ik was toen een stuk jonger dan nu, maar ik had haar ook niet kwijt gewild.
En mijn hond en konijn vind ik ook lief

Maar de personen die ik noem (ouders en zussen) zijn misschien wel vanzelfsprekend. Tenminste, voor mij. Ze zijn toch mijn familie. Maar ik zou niet kunnen zeggen dat mijn vrienden de allerliefste personen in mijn leven zijn. Ik geef wel om ze, en ze zijn ook lief, maar niet de allerliefste. Ik denk dat ik het minder erg vind als mijn vrienden er niet zijn, dan als mijn familie er niet is.
Dit betekend niet dat ik ze niet lief vind hoor. Maar mijn familie vind ik liever.

En leuk, weer een positief topic
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:49
madelief21
madelief21 is offline
mezelf vind ik de allerliefste, groot ego he ;-) haha nee hoor... ik ga gewoon van mezelf uit en daarnaast J. en L. en nog een paar mensen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:55
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
kijk, ik vidn heel vele mensen lief
en er is maar een iemand die altijd lief doet.. maar die ken k nog niet zo goed dus wrsch issie niet zo perfect als ik nu denk..
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 20:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Dat wordt toch mijn vriendje. Gewoon, om wat hij zegt, hoe hij het zegt, wat hij doet, hoe hij erbij kijkt etc. Hij heeft geduld, doet zijn best me te begrijpen en helpt me met de dingen die ik niet alleen af kan.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 20:27
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
De vrouw van mijn oom, die ik nou net weer geen tante noem omdat we daarvoor te intiem zijn. Ze betekend heel veel voor mij
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wat een liev topic. ^^ Oh ik vind sowieso die positieve topics leuk! \m/

Nou ik vind Pim oftewel mijn vriendje de allerliefste persoon van de heeeeele wereld en ik voel me altijd net een klein meisje als ik dat zeg (of ik voor hem mijn leven zou geven weet ik nog zo niet trouwens, maar daar ga ik nog over na denken) want ik zeg het best vaak, ben ik bang. En misschien is het allemaal niet subjectief en zo omdat ik ernstig verliefd ben en alles, maar om eerlijk te zijn maakt dat me niet zoveel uit.

Want.

Want hij is mijn vriendje en heel erg lief voor me en ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik geloof dat dat goed is, want het is meer een gevoel dan een rationeel verklaarbare gedachte. Maar ik voel duisentveel genegenheid als ik naar hem kijk en het is ergens zo nieuw voor me, zo eerlijk. Ik heb echt al duizend keer geprobeerd om het uit te leggen maar ik kan het niet. En het is ook dat hij de eerste is die me kan laten ontspannen en ik kalmeer en voel me direct beter als hij bij me is. En ik vraag me af hoe dat kan en zo maar feit is dat het ìs en daar gaat het om.

Ahwell, mijn vriendje dus.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 21:49
Verwijderd
Ik kan alleen maar over dit moment spreken. En op dit moment vind ik mijn vriend het liefst. Omdat hij de enige is die geinteresseerd is in mij en mijn probleem op dit moment. Ik heb verder gewoon even weinig andere mensen om me heen dan hem. Mijn ouders, maar ik lijk te veel op ze om ze nog leuk te kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 23:23
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Mijn teddy beer
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 23:26
Klein Zusje
Avatar van Klein Zusje
Klein Zusje is offline
Pim (tot nu toe)
Marijn (mn broertje)
Aaron (mn beste vriend)
Pieter en Joost (collega's)

En al me vrienden die me steunen!
__________________
Achteruutkiekn gef kopzeert biet veuruutgoan
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 00:25
Boebsie
Boebsie is offline
Ik vind absoluut me moeder 1 van de meest opmerkelijke lieve personen die ik ken. Een puur en innemend persoon, de spil van de familie die altijd klaar staat voor anderen en er oprecht voldoening uit haalt.
Maar niet te spreken over die belachlijke karakteristieke kenmerkjes;
Haar praten is aanstekelijk en sierlijk met een leuk buitenlands accentje, even warm als zuid amerika en dan die lach: "hihihihihiiiiiiiiieeeeeeee....." met de langste nasleep die je ooit hebt gehoord....
Ze praat tegen haar plantjes en bloemetjes als hoe je dat doet tegen een baby; ik inclusief de buren denken dan.. uuhm oke...? Maar stiekem genieten we ervan...
Jullie zullen nu ongetwijfeld denken dat ik me moeder verwar met me oma, geloof het of niet ze is ook nog eens een harstikke vlotte en hippe succesvolle carrierevrouw .

Jep me moeder is me er eentje...

(mamma's boy gehalte = hoooooog )
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 10:30
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn moeder, zeker weten.
Omdat zij als enige echt helemaal begrijpt hoe ik ben en als ik ergens mee zit, probeert ze het te begrijpen en geeft ook altijd nog wat tips en positieve feedback. En ze heeft altijd aandacht voor me en is er altijd.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 11:38
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Hoii ik ga toch voor mijn vriendje! En het is niet eens hélemaal uit emotionele ideeën. Nee, want we staan al bijna 2 jaar voor elkaar klaar en hebben bíjna elke dag contact dus, 365+365= 730?
Nou dan af en toe een dacht niet, dus zeg maar 700 dagen spreken wij elkaar en doen we lief tegen elkaar!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 11:38
Verwijderd
de Duif met de Bijl.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2007, 13:09
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja, dan kies ik toch ook voor mijn moeder. Ze is er gewoon altijd als er wat is, onvoorwaardelijk. Ze haalt me midden in de nacht soms ergens op als er iets is, ze heeft mijn toenmalige vriendje voor mij op rare tijdstippen van het station gehaald, en ze snapt me tenminste als ik ergens mee zit. Soms denk ik dat ze me beter kent dan ik mezelf.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 14:41
Verwijderd
Mijn zus, ze zit vol liefde en zal echt een hele goede moeder voor haar kind zijn. Zo'n moeder die later hier genoemd gaat worden

En mijn man, omdat hij echt zo'n rots is, heel cliché, maar zijn vastheid in emoties houdt mij echt op de been. In hem zie ik hoe ik me wil voelen, de perfecte balans. Heerlijk En hij is er áltijd voor zijn zusje en heeft dat niet eens door

Voor hen allebei zou ik mijn leven geven.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 16:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Allereerst mijn moeder waar ik een steeds betere band mee krijg en die alles voor me over heeft en ik ook voor haar. Zij zal me altijd midden in de nacht op de vreemdste plekken ophalen, altijd naar mijn gezeik luisteren, en altijd zin hebben om iets leuks te gaan doen.
Mijn broer & vader zijn ook beide heel erg lief, maar op een andere manier.

Maar ik moet toch echt ook twee andere personen noemen die ik echt héél erg lief vind.
- M. een docente die ik al vanaf het tweede jaar ken, en die hoe dan ook áltijd voor me klaar staat. Hoe druk ze het ook heeft, en hoe naar ik af en toe kan zijn, ze heeft altijd tijd voor me! Als ik de afgelopen jaren aan íemand steun heb gehad, dan is zij het wel. Ik sta er nog steeds van te kijken, als ik er zo bij stilsta, omdat het iemand is die me altijd advies wil(de) geven, me nooit veroordeelde of uitlachte, en gewoon de tijd nam om naar me te luisteren.. Ja, dit is echt een supermens!
- Mijn beste vriendinnetje L. omdat we door wind en weer nog steeds vriendinnen zijn. We hebben samen best wat moeilijke tijden achter de rug, maar zijn er steeds samen doorheen gekomen. Als ik iemand wil om mee te kletsen, lachen, huilen of wat dan ook, kan ik altijd bij haar terecht. Elke keer weer ook al hebben we elkaar een hele tijd niet gezien, is het weer super. Ze is iemand die me altijd opvrolijkt en me ook met beide benen op de grond houdt.

Wat zijn er toch veel mensen lief!! <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 16:57
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er zijn wel een hoop mensen die ik lief vind. Vooral mensen uit mijn klas. Mijn 2 beste vriendinnen, omdat ik erg met ze kan lachen, en ze begrijpen me, en hoewel ze ook wel eens knorrig zijn weet ik dat als ik echt ergens mee zit ze er voor me zullen zijn.

En nog iemand die ik nog niet zo lang ken. vanaf het begin van het schooljaar, maar ze is heel erg lief en aardig enzo. Zou nooit iemand kwetsen enzo.

En mijn ouders zijn ook erg lief maar daar ga ik niet tussen kiezen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 17:12
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mijn moeder en mijn vriend zou ik nooit kwijt willen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 17:16
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
ik wil bijna niemand kwijt.. maar om nou te zeggen dat ze de liefste personen op de wereld zijn..
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 18:55
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn moeder. Altijd is ze er voor me. Altijd. Terwijl ze het zelf niet bepaald makkelijk heeft.
En verder mijn vriend, mn vader, broer en zusje.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2007, 19:19
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik zou het echt niet weten
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 20:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Moeilijk moeilijk. Ik ben toch wel een familiemens en zij zijn toch wel erg belangrijk voor me. Ik ken ze al mijn hele leven en je zit altijd aan ze vast.

Maar met vrienden heb ik meer contact en ook al ken ik de meesten nog niet zo lang, het is toch erg fijn dat ze er zijn en ik vind het leuk om tijd met hen door te brengen.

Daarnaast is m'n vriend ook belangrijk voor mij, hij is ook erg lief.
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 20:11
Verwijderd
mijn beste vriendinnetje. Ik kan haar altijd bellen als er iets is, ze zal me nooit veroordelen of vreemd aankijken na weer een stomme actie van mijn kant en gewoon, ze is er onvoorwaardelijk voor me en dat is erg lief <3
en natuurlijk mn vriendje. Ook hij zal er onvoorwaardelijk voor mij zijn. Ookal hebben we weleens woorden of ruzie, aan het einde van de rit maken we het goed en zijn we weer lief voor elkaar.
en een collega / goede vriend van me. Ookal hebben we pas een week of 5 intensief contact, het voelt goed. We hebben erg veel contact via MSN / telefoongesprekken en het is leuk. Bij hem kan ik even al mn zorgen vergeten en dát maakt hem zo geweldig. Voor de bovenste 2 zou ik zo mn leven geven, mn collega weet ik nog niet, we kennen elkaar zo kort enzo.. Maar op dit moment zou ik voor iedereen mijn leven geven..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 21:24
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Tja, ik doe mijn moeder te kort om haar niet te noemen. Ze staat ááááltijd voor me klaar, haalt me op, ik mag uren tegen haar aan zeuren, tegen haar aan huilen, leuke verhalen vertellen, ze wil altijd wel mee naar de stad als ik kleren nodig heb (geloof me als ik alleen ga kom ik echt terug als een clown). Ze staat (bijna) altijd achter me etcetera etcetera. Het jammere van zo'n hechte band is dat ze ging huilen toen ik eindelijk een kamer had gevonden.... . Wat haar natuurlijk niet minder lief maakt
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 09:42
Verwijderd
judith
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 13:44
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Mijn zusje.
Zij is degene die er altijd voor me zal zijn en we kunnen echt niet zonder elkaar. Onze band wordt alleen maar sterker. Bij haar ben ik helemaal mezelf en schaam ik me nergens voor, we vertellen ook eigenlijk alles tegen elkaar. Vooral nu we wat ouder zijn, zijn we heel open tegen elkaar over alles. Ook hebben we ontzettend veel lol samen.

Nu is er de laatste jaren een hoop gebeurd, waardoor we echt op elkaar aangewezen waren, daarvoor was onze band ook al heel sterk, maar door alles is de band alleen maar sterker geworden.

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 15:29.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 14:54
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik denk toch 1 van m'n vrienden of m'n kleine neefje
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 15:21
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik denk mijn vader want die heeft toch wel alles voor me over.
en verder vind ik mn zusje heel erg lief
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 15:46
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Het allerliefste persoon is mijn vriendje. Bij hem kan ik gewoon echt mezelf zijn, ik kan alles tegen hem vertellen en respecteert mij zoals ik ben. Hij laat me lachen, hij geeft me het gevoel een prinses te zijn, en zo behandelt hij me vaak ook. Voor hem zou ik mijn leven wel willen geven, omdat ik weet dat hij dit ook voor mij zou doen.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 15:55
Verwijderd
oooh, dat is moeilijk! Ik zal er maar een paar opnoemen

Uiteraard mijn ouders, die ondanks alles me blijven steunen en helpen. Ik kan altijd met ze praten en natuurlijk gaat het ook wel eens mis, maar ik houd echt van ze

Mijn broer en zijn vriendin. Ookal zie ik ze niet zo vaak, ik kan altijd goed met ze praten en lachen. En het is zo'n leuk stel samen! daar word je spontaan vrolijk van.

Vriedinnen A., T. en M. Aan hen heb ik zoveel gehad de afgelopen tijd. Ze kwamen me opzoeken toen ik het moeilijk had, ik kon met ze praten en lachen. Vooral met T. kan ik lachen. Met M. doe ik veel culturele dingen en met A. ga ik uit.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 16:41
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
mijn vriendin
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-01-2007, 19:21
Emes
Emes is offline
Meerdere mensen. Ik ga niet specifieke personen noemen, want dan ga ik mensen vergeten en dat is niet leuk achteraf.

Hoewel, ik durf wel m'n ouders, zussen en andere familieleden te noemen. Verder noem ik geen namen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 20:02
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Kam schreef op 09-01-2007 @ 14:44 :
Mijn zus.
Zij is degene die er altijd voor me zal zijn en we kunnen echt niet zonder elkaar. Onze band wordt alleen maar sterker. Bij haar ben ik helemaal mezelf en schaam ik me nergens voor, we vertellen ook eigenlijk alles tegen elkaar. Vooral nu we wat ouder zijn, zijn we heel open tegen elkaar over alles. Ook hebben we ontzettend veel lol samen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 21:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik denk er al een paar dagen overna, en weetje; Ik weet het eigenlijk niet. Mijn ouders hebben beide een bijzonder, maar enigsinds vreemd plekje in mijn leven. En voor hen zou ik alles doen, zoals ze ook heel veel voor mij hebben gedaan. Mijn broers redden zichzelf wel..

Het is stom, maar eigenlijk zijn mijn dieren het enige dat daadwerkelijk telt en waar ik oprecht heel ver voor zou gaan. Dat maakt de mensen uit mijn omgeving niet minder lief hoor, maar als ik heel eerlijk ben zijn er maar weinig waar ik echt ALLES voor zou doen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 21:47
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Voor mij zijn er meer dan een persoon in deze wereld.
Allereerst mijn ouders, zusjes en broertje waarvan ik pas gemerkt heb hoe ongelofelijk dierbaar ze me zijn nu ik het huis uit ben en dat ik bij hun altijd terecht kan.

Van mijn drie beste vriendinnetjes, omdat ik altijd op ze kan rekenen en we elkaar alles kunnen zeggen.

Mijn vriendje, omdat ik heel veel van hem hou en hij ook van mij al is het voor anderen soms niet helemaal duidelijk, maar in de kleine dingen, vaak op het eerste gezicht onbeduidende dingen die hij doet laat hij me weten dat hij van me houdt.

En vooral niet te vergeten mijn katten, want zij veroordelen niet, maar hebben altijd hun liefde klaar staan.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.

Laatst gewijzigd op 15-01-2007 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 22:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De enige die ik voor 100% vertrouw, no matter what.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 23:51
Verwijderd
Niemand.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 07-01-2007 @ 22:16 :
Wat een liev topic. ^^ Oh ik vind sowieso die positieve topics leuk! \m/

Nou ik vind Pim oftewel mijn vriendje de allerliefste persoon van de heeeeele wereld en ik voel me altijd net een klein meisje als ik dat zeg (of ik voor hem mijn leven zou geven weet ik nog zo niet trouwens, maar daar ga ik nog over na denken) want ik zeg het best vaak, ben ik bang. En misschien is het allemaal niet subjectief en zo omdat ik ernstig verliefd ben en alles, maar om eerlijk te zijn maakt dat me niet zoveel uit.

Want.

Want hij is mijn vriendje en heel erg lief voor me en ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik geloof dat dat goed is, want het is meer een gevoel dan een rationeel verklaarbare gedachte. Maar ik voel duisentveel genegenheid als ik naar hem kijk en het is ergens zo nieuw voor me, zo eerlijk. Ik heb echt al duizend keer geprobeerd om het uit te leggen maar ik kan het niet. En het is ook dat hij de eerste is die me kan laten ontspannen en ik kalmeer en voel me direct beter als hij bij me is. En ik vraag me af hoe dat kan en zo maar feit is dat het ìs en daar gaat het om.

Ahwell, mijn vriendje dus.
Je gaat er ook spontaan als een twaalfjarige van praten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 11:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-01-2007 @ 12:14 :
Je gaat er ook spontaan als een twaalfjarige van praten
Juah. Dank je. ^^
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 11:38
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Roosje schreef op 16-01-2007 @ 12:32 :
Juah. Dank je. ^^
hih

jes mijn topic heeft succes!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 16:42
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
allereerst mn vriendin...grote pluim dat ze er altijd voor me is
ten tweede mn ouders en broer en zusje...zeker die laatste 2
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 17:40
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Sinds het uit is met mijn vriend ben ik me steeds meer gaan beseffen wie eigenlijk de liefste zijn. Ik denk dan toch aan mijn vader en moeder. Simpelweg omdat als ik in de stront zit ze me er áltijd uithalen. Zoals mijn vader dan heel charmant zegt: "Je bent en blijft mijn dochter en ik zal je altijd uit de stront blijven halen tot ik in mijn urn zit." Lief toch?

Daarnaast denk ik aan mijn 2 beste vriendinnen. De liefste zijn zeker mijn broer en zus niet jammer genoeg. Komt nog wel als we 'oud' worden. En verder mijn oma en opa en oma.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 18:42
Verwijderd
Mamma
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:08
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Mijn moeder, mijn vriendje en de zus van mijn vriendje. Waarom? Mijn moeder is er altijd voor me geweest en zal er altijd voor me zijn, ze steunt me als ik haar nodig heb (welliswaar op haar manier, maar oke ). Met mijn vriendje heb ik een enorm goede band opgebouwd in de kleine drie maanden dat we bij elkaar zijn en we voelen elkaar gewoon heel erg goed aan. Ik zie hem ook voor een heel groot deel als mijn beste vriend omdat ik echt ALLES aan hem kwijt kan, van de grote erge problemen tot de kleinste gedachtengangen. De zus van mijn vriendje is een hele goede vriendin van me geworden. Ik zit zeker vijf dagen in de week bij hem, en dan zie ik haar ook altijd. Ze voelt net als een zusje voor me.

Verder geef ik natuurlijk ook heel veel om veel andere mensen, maar dit zijn de drie allerliefsten.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 21:48
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
het is niet heel erg positief,omdat ik hem erom ga missen ..maar mijn ex is de liefste persoon van de wereld,helaas is hij nu een toneelspeler die zichzelf een compleet ander imago wil geven.zo zondemaar ik weet dat ie anders is en ik weet dat hij geweldig is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veel in het buitenland zijn
blurred
36 11-03-2006 12:09
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Duizend doden bij bloedbad in Congo
Gatara
67 23-04-2003 09:30
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.