Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 17:58
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
*gisteren was er een compilatie van "wie is de mol", zaterdag begint dus de eerste aflevering (!!!)seizoen 4 ..
echt een heel leuke serie.. ik weet niet of je de vorige seizoenen ook hebben gezien...

Ben dus benieuwd wat jullie van Wie is de mol vinden *
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 19:46
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ik vind het echt een van de beste TV-programma's. kheb vorig jaar ook gekeken en kga zeker dit jaar weer kijken. topprogramma!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
is al topic over de mol *zoekt URL*
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=344730
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:49
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Wie is de Mol is echt !!!

Een goede vervanging van Idols...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:50
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
is al topic over de mol *zoekt URL*
*sorry dat was stom haha...*
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-03-2003 @ 20:47:
is al topic over de mol *zoekt URL*
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=344730
Dat is Belgie... is zo anders, ik vind dat wij ons eigen Moltopic mogen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:09
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2003 @ 22:47:
Dat is Belgie... is zo anders, ik vind dat wij ons eigen Moltopic mogen ...
juist de mol roelt, k ga zeker weer kijken!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:38
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-03-2003 @ 20:47:
is al topic over de mol *zoekt URL*
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=344730
Volgens mij is dat De Mol uit Vlaanderen Die aan zijn 3de en laatste editie was begonnen, en sinds te zondag ook gedaan is.


Welke zender komt het in Nederland?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 11-03-2003 @ 17:38:
Volgens mij is dat De Mol uit Vlaanderen Die aan zijn 3de en laatste editie was begonnen, en sinds te zondag ook gedaan is.


Welke zender komt het in Nederland?
Ned1
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:07
Verwijderd
De AVRO zendt het uit, ze zitten in Canada, Angela presenteert het weer en op www.wieisdemol.nl kun je natuurlijk ook kijken
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:11
Snowbell
Snowbell is offline
Echt een vet programma, heb alle seizoenen gezien en ga nu zeker weer kijken!!!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:17
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Haaaa, een studente Nederlands!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:11
Verwijderd
whoeiii, ik ga ook kijken
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:26
Verwijderd
up!
vanaaf de eerste aflevering
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:50
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Anneee schreef op 10-03-2003 @ 20:49:
Een goede vervanging van Idols...
Indeed!! Ik heb er echt weer zin in, ben benieuwd! Ooww John en Prince waren toch zulke liefjes eh, vorig jaar Ik wa er echt heilig van overtuigd dat het Jantien was. Ben benieuwd of de mol dit jaar weer zo goed is. Vast wel.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:23
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
zometeen lekker kijken
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:47
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Yay! De Nederlandse "Wie Is De Mol?" is weer helemaal begonnen! Eindelijk, ik heb er zo lang op moeten wachten (ben namelijk best wel een Mol-fanaat)!

Voordat ik begin met het uitspreken van mijn verdenkingen na deze eerste aflevering van het 4e seizoen, wil ik eerst een aantal dingen over mijn kijker-verleden bij de serie zeggen.

Ik heb alle vorige seizoenen van "Wie is de Mol" gezien. Het allereerste seizoen kan ik me niet meer zo goed herinneren, ik weet alleen dat ik er vreselijk naast zat wat betreft het raden van de Mol. Het 2e seizoen ging al wat beter (wat betreft het raden), al zat ik er toch weer naast; ik dacht dat Sigrid de Mol was, terwijl Nico dat was (en Yvonne was mijn favoriet, ik had graag gehad dat zij won, maar helaas gebeurde dat niet).
Maar, het 3e seizoen was voor mij het beste Mol-seizoen tot nu toe. Niet omdat ik er deze keer zelfs al een aantal afleveringen van te voren in slaagde om te raden wie de Mol was (George), maar omdat ik het kwalitatief gezien en qua spanning echt het beste seizoen vond. Vorig seizoen vond ik het trouwens jammer dat Jantien verloren had en John gewonnen; ik had het liever anders gezien. Maar ja, je kan niet alles hebben.

Zo, nu weten jullie dat ook weer. Het leek me leuk om even te zeggen.

Laat ik nu eindelijk over gaan op de eerste échte aflevering (de compilatie-aflevering tel ik namelijk niet echt mee) van het 4e seizoen van "Wie is de Mol?" Ik vond het wel een leuke aflevering, maar ik vond hem niet echt spannend ofzo. Maar in het begin is dat altijd wel zo, het duurt altijd even. De spanning loopt namelijk op naarmate er meer kandidaten uitvallen.

Ik was hartstikke blij dat Louis is weggevallen, ik kon hem namelijk niet zo goed uitstaan en vond hem een beetje dom voorkomen. Ik ben benieuwd naar wie er allemaal gaat afvallen in de volgende afleveringen.

Ik ga nu, voor jullie, een lijstje opstellen van wie naar mijn mening de grootste kans heeft om de Mol te zijn, en wie de minste kans heeft. Vanzelfsprekend is de eerste op de lijst degene die ik het meest verdenk, en de laatste op de lijst degene die ik het minst verdenk.


WIE IS DE MOL?

1. Julien.
2. René.
3. Ron.
4. Aafke.
5. Chandrika.
6. Astrid.
7. Ferdi.
8. Elise.
9. Patricia.


Ik zou het leuk vinden als jullie ook allemaal een lijstje opstelden, dan konden we vergelijken wie dit denkt en wie dat denkt. Dat hoeft natuurlijk niet, hoor, maar zoals ik al zei, het zou wel leuk zijn.

Ik hoop dat in dit topic straks goed de discussie zal lostbarsten, dat was in het "Wie is de Mol?" topic van het vorige seizoen namelijk ook zo.

Nou, ik geloof dat dit alles is, voor nu. Ik hoop jullie allemaal in de loop van het seizoen wat beter te kennen (en een aantal oude bekenden terug te zien)!

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:57
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik volg Wie is de mol al vanaf het begin, maar nu ga ik me er echt op concentreren wie ik denk dat de mol is.

1. Elise (geen gegronde redenen, ik irriteer me allen aan haar. Ja, nu al ja.)
2. Ferdi
3. Astrid
4. Aafke
5. Rene
6. Ron
7. Patricia
8. Julien
9. Chandrika
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2003, 22:20
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Okeej, Patricia moet ernstig weg, sorry hoor
Jammer dat die Louis eruit is! Die zag er zo lollig uit! Anyway, die politieagent (whatever his name is) is het volgens mij niet, een mol gaat echt zich niet gelijk zo verdacht maken.. Ron zou een goede kunnen zijn (wát een saaie pief is dat vlgnz mij zeg!). Verder heb ik nog werkelijk geen idee! Die Aafke lijkt me wel leuk, en Julien en Ferdi en Chandrika ook. Ben zeer benieuwd!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 23:11
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
bloem schreef op 15-03-2003 @ 17:50:
Ooww John en Prince waren toch zulke liefjes eh, vorig jaar
Jaaa Ow, schattig.

Maar goed, wordt vast weer spannend deze keer..! Ben wel blij dat Louis eruit is, liever hem dan iemand anders. Vond hem in het begin ook wel grappig, maar na een tijdje krijg je genoeg van dat hoofd. Brr ik irriteer me aan die Elise en Ferdi. Ferdi is wel erg uitgestreken.

Maar dit is mijn wie-is-de-mol-lijstje

1. Julien
2. Elise
3. Chandrika
4. Ron
5. Aafke
6. Astrid
7. Ferdi
8. René
9. Patricia
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 23:12
Orsino*
Orsino* is offline
Ik heb trouwens eigenlijk geen idee, het is nog een beetje vroeg.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 07:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Anneee schreef op 10-03-2003 @ 20:49:
Een goede vervanging van Idols...
Veel beter!
Helaas heb ik het gisteren gemist
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:41
the tourist
the tourist is offline
Ik denk dat Aafke de mol is, maar ik weet niet waarom. En de rest van het lijstje weet ik niet...

Het is idd een erg leuk programma, ik heb alle seizoenen ook gezien.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:40
xx
xx is offline
Ferdi is na deze aflevering mijn favoriet voor de mol!!

Ten eerste liep hij voorop met die eerste opdracht, en toen liepen ze in een rondje, dat klopte niet helemaal. En het is nu ook nog maar een gevoel, want na 1 aflevering kan je natuurlijk nog niet veel zeggen.

Wat ik ook denk is dat de mol deze keer weer een man is. Want die louis had 2 vrouwen in gedachten (tijdens de excecutie) en hij is er dus uitgegaan, dus een vrouw zou dan fout moeten zijn. En er waren een aantal die op louis gestemd en die zijn er gewoon in gebleven, vandaar.

xx
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:19
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
xx schreef op 16-03-2003 @ 20:40:
Wat ik ook denk is dat de mol deze keer weer een man is. Want die louis had 2 vrouwen in gedachten (tijdens de excecutie) en hij is er dus uitgegaan, dus een vrouw zou dan fout moeten zijn. En er waren een aantal die op louis gestemd en die zijn er gewoon in gebleven, vandaar.
Volgens mij is 't een vrouw. 't Is al twee keer een man geweest en pas een keer een vrouw. Maar als 't een man is ga ik ook voor Ferdi. Dus.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 22:05
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
*Ik dacht na die 1e opdracht al dat het Louis was (vanwege dat struikelen, maar goed dat bleek alweer verkeerd te zijn..

ik denk dit keer ook dat het een vrouw is..*
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 08:23
xx
xx is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 16-03-2003 @ 21:19:
Volgens mij is 't een vrouw. 't Is al twee keer een man geweest en pas een keer een vrouw. Maar als 't een man is ga ik ook voor Ferdi. Dus.
maar misschien omdat iedereen dat juist denkt is het weer een man........

xx
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:03
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Darn, heb 't niet gezien!
Maar 'k ga deze zaterdag zeker kijken!
De 1e seizoenen vond ik wel leuk dus heb ik nou ook weer een paar fijne zaterdag avonden
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:29
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
1. Aafke
2. Julien
3. Chandrika
4. Astrid
5. Patricia
6. Ferdi
7. Ron
8. Elise
9. Rene

Aafke staat echt bij mij op 1, ik ga meer op mijn intuïtie af dan dat ik bewijzen heb... Ik vond trouwens dat duwen van Chandrika vrij verdacht, maar ook weer te opvallend. Hmm....
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 15:00
Tha Flem
Tha Flem is offline
geniaal programma, heb het de afgelopen 3 jaar ook gevolgd

ik denk dat julien de mol is, en aafke loopt te lullen over chandrika
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:00
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ik verdenk Julien of Ferdi.. En op de 3e plaats toch Chandrika..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:26
Paniccore
Avatar van Paniccore
Paniccore is offline
Op deze server kan je 3 geluidsfragmenten horen waarin wordt verteld wie de mol is.
Ik kwam hier perongeluk achter, dus voor mij is dit seizoen al verpest. M'n enige hoop is nu dat de fragmenten vals zijn.

Het zijn stukjes van aflevering 1 achterstevoren afgespeeld.


Dit is de Mol

Deze link is voor eigen risico. Klik er niet op als je het niet wilt weten!!!!!

Ik hoop nog steeds dat het vals is
__________________
'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 17-03-2003 @ 19:26:
Op deze server kan je 3 geluidsfragmenten horen waarin wordt verteld wie de mol is.
Hoe kun je daarin nou horen dat ***** de Mol is? Ik kon niets verstaan van die fragmenten, ik kon er helemaal geen woorden uit halen! Jij wel dan? Zo ja, zeg me dan a.u.b. wat jij precies hebt horen vertellen in dat fragment.

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:30
Paniccore
Avatar van Paniccore
Paniccore is offline
ik heb je een pm gestuurd
__________________
'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:44
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 17-03-2003 @ 20:30:
ik heb je een pm gestuurd
Okee, bedankt!

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 22:26
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik denk niet dat het vals is, dat hebben ze in de tweede serie ook al gedaan. En toen in zo'n laatste aflevering uitgelegd. Maarja, zulke dingen wil ik dus ook niet weten...
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2003, 13:57
Tha Flem
Tha Flem is offline
kan je wel veel geld mee winnen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 14:59
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik ga niet luisteren, ik ga niet luisteren...

__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 18:03
Orsino*
Orsino* is offline
Iehh ik durft het topic niet verder te lezen, straks post iemand het voor de grap .


Officiele Wie Is De Mol site
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Orsino* schreef op 18-03-2003 @ 19:03:
Iehh ik durft het topic niet verder te lezen, straks post iemand het voor de grap .


Officiele Wie Is De Mol site
tot nu toe heeft niemand dat gedaan, en als iemand dat wel doet ga ik heel hard Scimmia roepen en die haalt het dan weer weg
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:01
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik vind er niet zo heel veel aan eigenlijk.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 12:46
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Yesss, vandaag komt vanavond weer een aflevering van "Wie Is De Mol?" I can't wait! 'k Ben benieuwd wie er vanavond gaat uitvallen...

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 17:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Whoe, ik vind het echt een geweldig programma, ik heb tot nu toe alle seizoenen gezien (dit is toch seizoen 4?!?) maare wie weet er nog wie Seizoen 2 heeft gewonnen? Ik heb zelf een naam in m'n hoofd, maar m'n ouders weigeren dat te geloven. Dusse ik wacht ff of jullie het weten, en dan kan ik ze (hopelijk) overtuigen

Vanavond ga ik ook zeker weer kijken
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 17:42
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Sigrid! Waarvan ik dacht dat het de mol was... Maar nee, dat was Nico dus. En Yvonne was de verliezer, net goed, dat was toch een doos .

En ja, dit is zeizoen 4.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 22-03-2003 @ 18:42:
Sigrid! Waarvan ik dacht dat het de mol was... Maar nee, dat was Nico dus. En Yvonne was de verliezer, net goed, dat was toch een doos .

En ja, dit is zeizoen 4.
ik wist gewoon dat hij nico heette...
me ouders geloofden het niet, maaaar nu heb ik m'n gelijk!!!

stom is dat, ik kwam ineens op die naam, maar wist niet zeker of het klopte
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:13
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Julien, net nu ik 'm deze uitzending juist koel vond.
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Damn, nu ben ik mijn Mol kwijt (Julien stond namelijk als de numero uno op mijn mollenlijstje)!!! Ik zat dus best wel een beetje op een fout spoor...

Voor de rest vond ik het een leuke aflevering. Vooral die opdracht, waarin Ron, Astrid en Chandrika moesten uitvogelen van wie de spullen uit de bagage waren, leek me heel erg moeilijk. Erg knap dat ze er toch enigzins in geslaagd waren om een paar koffers terug te brengen.

Ik zag nu toch wel een paar mollenacties in deze aflevering. Ferdi is nu verdacht voor mij, en ook voor de groep. Hij was heel erg vaag bij het beantwoorden van wat hij had ingevuld bij de vraag over wat zijn hartenwens was. Iedereen moest letterlijk bij hem drammen om zijn antwoord, het leek net alsof Ferdi opeens Oostindisch doof was geworden. Toch verdacht, alhoewel het wel een stunt kan zijn van Ferdi, om zich verdacht te maken bij iedereen (wat toch een beetje dom zou zijn, waarom zou hij geld uit de pot willen verliezen als hij niet de Mol zou zijn).

En die bagage-opdracht met Ron, Astrid en Chandrika, daar was ook wel wat verdachts aan. Waarom was Astrid omgereden? Ze had toch een kaart, en daarmee zou zelfs ik niet gauw de weg kwijtraken! En waarom wachtte Chandrika tot Astrid met haar koffer kwam? Er moesten toch wel drie fietsen zijn, of niet? Want zowel Ron als Astrid waren met de fiets onderweg, waarom zou Chandrika dan niet onderweg kunnen en moeten wachten tot óf Ron óf Chandrika terugkwam met hun fiets zodat Chandrika hun fiets kon overnemen? Dat vond ik maar raar, hoor.

Ook de boot-opdracht was verdacht. Toen Ferdi en Ron in dat museum de antwoorden moesten opzoeken (nadat Angela hen een vraag had gesteld), vond ik het wel verdacht dat ze beiden sommige vragen (die toch wel erg makkelijk waren) niet uit het hoofd wisten! Zeker toen hen gevraagd werd wie de kapitein van de Titanic was (Edward J. Smith), en ze het antwoord hadden opgezocht. Want toen ze terug bij Angela kwamen, waren ze het beiden vergeten en kon Ferdi weer even opnieuw terug gaan. Nou ja! Dat nam wel veel tijd in beslag, zeg!

Hmm... dat was voorlopig mijn speech over de verdachte acties en/of personen. Ik post straks even mijn nieuwe "Wie Is De Mol" lijstje (want mijn Mol, Julien, is weggevallen), nadat ik de mogelijkheid heb gekregen om de dagboeken en de hints te lezen op de officiële site van "Wie Is De Mol?" (Want daar staat toch ook wel nuttige informatie.)

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:21
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Aan die hints heb je niets als je ook maar een beetje oplettend naar de uitzending hebt gekeken.
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:27
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 22-03-2003 @ 23:21:
Aan die hints heb je niets als je ook maar een beetje oplettend naar de uitzending hebt gekeken.
Argumenten, Poepdoosje?

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:30
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
Ripper schreef op 22-03-2003 @ 23:27:
Argumenten, Poepdoosje?

Ripper
Argumenten?
Geen mening, maar een feit.
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Wie is de Mol? 2013
Martiño
229 08-03-2013 21:12
De Kantine Wie Is De Mol? #1
DeMol
23 21-02-2013 19:23
De Kantine Wie is de mol? #2.1
Biertank 52
4 19-04-2009 22:42
De Kantine Wie is de mol?
Verwijderd
500 22-02-2009 22:33
De Kantine [spel]Wie is de mol?
Verwijderd
122 30-01-2009 13:07
Films, TV & Radio [POOL] Wie Is De Mol?
geen punt.
426 18-03-2005 14:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.