Oud 21-02-2007, 10:21
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-02-2007 @ 23:32 :
Hm, die keer dat ik ze op Graspop zag was het een uurtje geloof ik. Op zich een prima concert, maar op zo'n festival is de behoefte aan technisch gepriegel toch een stuk lager dan die aan bierend meebrullen.
Ja klopt, al wil ik dat technisch gepriegel wel even zien... laatste keer dat DT in Nederland was, was ik ziek...
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2007, 11:13
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
als dat allemaal waar is ziet het er erg aantrekkelijk uit
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 11:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
bevestigd:

PERSBERICHT

MOJO Concerts, Delft, woensdag 21 februari 2007

FIELDS OF ROCK 2007; CAMPING OUT LOUD!

NIEUWE NAMEN: DREAM THEATER, MACHINE HEAD, HEAVEN & HELL, ILL NINO, DELAIN, DEVILDRIVER, TYPE O NEGATIVE & DRAGONFORCE
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 12:27
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Hm, Machine Head en ToN
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 22:23
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
hmmm, vet
__________________
Hi Ha Hondenlul
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 10:54
Noddy
Noddy is offline
Ik denk dat ik alleen zondag ga.

- BLACK LABEL SOCIETY
- DELAIN
- DEVILDRIVER
- DREAM THEATER
- KORN
- LIFE OF AGONY
- OZZY OSBOURNE
- TYPE O NEGATIVE
spelen op zondag
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:59
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Noddy schreef op 23-02-2007 @ 10:54 :
Ik denk dat ik alleen zondag ga.

- BLACK LABEL SOCIETY
- DELAIN
- DEVILDRIVER
- DREAM THEATER
- KORN
- LIFE OF AGONY
- OZZY OSBOURNE
- TYPE O NEGATIVE
spelen op zondag
dat is geen slechte suggestie
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:45
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
pfoeww.. dt, life of agony, ToN.. nice nice nice..
als megadeth ook nog komt, helemaal leuk!
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:18
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
leuk leuk leuk leuk leuk
__________________
Hi Ha Hondenlul
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 22:16
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
nu nog megadeth, slayer en S.T!
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 23:11
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
75 euro voor een dagkaartje vind ik toch echt veel te prijzig.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:14
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 23-02-2007 @ 23:11 :
75 euro voor een dagkaartje vind ik toch echt veel te prijzig.
weekendkaart kopen dan
__________________
Hi Ha Hondenlul
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 22:37
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
125 euro voor 2 daagjes vind ik ook echt veel te prijzig.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 20:04
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Carn schreef op 19-02-2007 @ 11:09 :
Door Aardschok en de website van Ozzy genoemd maar nog niet bevestigd door FoR:

Aldus Aardschok:
Slayer, Delain, Dragonforce, Dream Theater, Heaven and Hell, Hinder, Ill Nino, Machinehead, Mastodon, Pain Of Salvation, Suicidal Tendencies, Type O Negative.

Aldus Ozzysite:
Amon Amarth, Megadeth, Velvet Revolver.
Omg, Dragonforce, Dream Theater, Iron Maiden en nu ook nog eens Pain of Salvation? Is PoS al officieel?
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 20:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 25-02-2007 @ 22:37 :
125 euro voor 2 daagjes vind ik ook echt veel te prijzig.
tja het is duur. Maar 62,50 voor 1 dag zou niet eens een gekke prijs zijn met die namen, n ticket slayer / maiden ofzo kost al snel 40 euro. Voor een 2 daags festival is het wel duur ja.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 20:26
Malfunction
Malfunction is offline
Motorhead & Life Of Agony op 1 dag. Mooi!

Ik denk dat ik wel ga. Eens kijken of er nog meer volk zo gek is te krijgen.
__________________
SAID AND DONE - www.saidanddone.org
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 18:41
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Carn schreef op 27-02-2007 @ 20:11 :
tja het is duur. Maar 62,50 voor 1 dag zou niet eens een gekke prijs zijn met die namen, n ticket slayer / maiden ofzo kost al snel 40 euro.
True.

Aardschok meldt de volgende nieuwe namen: Hinder, Mastodon (), Pain of Salvation en Suicidal Tendencies.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 19:11
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Geen geld :cry:
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:44
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Jammer dat DT op FoR speelt, ik had ze liever op een leuk festival gezien.
Naja, ze komen vast wel weer terug in de winter om gezellig de HMH weer uit te verkopen ofzo

En anders heb ik ze toch al vaak zat gezien, kan best een toertje overslaan
__________________
For Pony
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 19:20
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Vandaag officieel bevestigd:
Slayer, Megadeth, Suicidal Tendencies, Buckcherry en Aiden.

En ik heb zonet twee weekendkaarten gekocht voor €150 (samen)
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 12:01
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 09-03-2007 @ 18:44 :
Jammer dat DT op FoR speelt, ik had ze liever op een leuk festival gezien.
Naja, ze komen vast wel weer terug in de winter om gezellig de HMH weer uit te verkopen ofzo

En anders heb ik ze toch al vaak zat gezien, kan best een toertje overslaan
khoop echt dat ze daar gaan komen, want DAN heb ik wel geld
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 13:12
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Dus:

Zaterdag
Aiden
Dragonforce
Heaven & Hell
Ill Nino
Iron Maiden
Machine Head
Slayer
Suicidal Tendencies

Zondag
Black Label Society
Buckcherry
Delain
Devildriver
Dream Theater
Korn
Life of Agony
Megadeth
Motörhead
Ozzy Osbourne
Type O Negative


Toch jammer dat een band als Megadeth of Machine Head dan waarschijnlijk in een tent moeten spelen.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 15:58
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
Citaat:
Konijn schreef op 09-03-2007 @ 19:20 :
Vandaag officieel bevestigd:
Slayer, Megadeth, Suicidal Tendencies, Buckcherry en Aiden.

En ik heb zonet twee weekendkaarten gekocht voor €150 (samen)
hoe doe je dat
__________________
Hi Ha Hondenlul
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 15:58
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
Mastodon is ook bevestigd door aardschok
__________________
Hi Ha Hondenlul
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 14:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hinder & velvet revolver toegevoegd

En ik weet nog een naam maar die mag ik niet zeggen..laatste keer dat deze band in de buurt was was iig 2 jaar geleden geloof ik
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 16:21
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Nah, zit dan in Kroatië..
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 15:47
gomez17
gomez17 is offline
zal gezellig worden
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 11:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
shadows fall out, volbeat, after forever en panic cell toegevoegd
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 12:58
Verwijderd
tijdschema ook online
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 11:54
Verwijderd
en kaartje
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 14:24
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 09-03-2007 @ 18:44 :
Jammer dat DT op FoR speelt, ik had ze liever op een leuk festival gezien.
Naja, ze komen vast wel weer terug in de winter om gezellig de HMH weer uit te verkopen ofzo

En anders heb ik ze toch al vaak zat gezien, kan best een toertje overslaan
Dikke streep daardoor. Plannen zijn gewijzigd. Ik verhuis in augustus naar een stukje buitenland waar Dream Theater nooit zal spelen, dus de herfsttour zal ik missen.
En de nieuwe CD is te goed om ze helemaal niet te zien, dus ik heb vandaag maar een kaartje gekocht voor FoR
__________________
For Pony
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 14:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Suicidal Tendencies, godverdomme. Als die geen clubshow doen ga ik echt gillen brullen.

Zal wel het geval zijn.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 03:37
Verwijderd
Zo ik ben net terug van het festival en ik heb het erg naar mijn zin gehad. Met het weer is het me ook erg meegevallen. Toen we zaterdag vertrokken scheen volop de zon. Dat bleef zo totdat we de camping op liepen en toen begon het echt enorm te zeiken. De rest van de groep ook kwijtgeraakt en dus echt amper kunnen schuilen en alle spullen nat. Daardoor met wat vertraging de tenten opgezet en naar het terrein gegaan.

Door de vertraging Bloodsimple gemist, maar die had ik al eens gezien. Toen wilden we Machine Head gaan zien, maar die bleken niet te komen en dat was niet echt goed naar buiten gebracht. Daarvoor in de plaats stond er Dublin Death Patrol, wat ik één van de betere optredens vond. Na een middagdutje bij Mastodon beland. Ook echt een erg vette band. Nog niet zoveel van gehoord voorheen, maar gelijk blood mountain gekocht Daarna door naar Slayer, wat weer erg strak was. Toffe setlist met Bloodline. Alleen vond ik het publiek erg vervelend. Toen Dragonforce gaan kijken, wat ik op cd niet goed kon luisteren maar live erg goed kon verdragen
Iron Maiden als afsluiter van de dag kon me niet zo heel erg boeien.

Zondag begon de dag al erg leuk met een enorme rij waardoor ik Black Label Society heb gemist. Daar baalde ik wel van. Toen maar Walls of Jericho gaan kijken, wat ik ook echt erg tof vond en zeker één van mijn hoogtepunten. Snel nog een stukkie Megadeth meegepakt, wat ik een beetje saai vond. Daarna Ill Niño gaan kijken, wat best wel leuk was. Toen Life of Agony wat ook echt heel erg tof was en zeker één van de betere optredens Toen bij Korn aangekomen. Klonk wederom leuk zoals altijd, maar het kon me niet echt boeien. Hoewel ik de drummer wel tof vond. En wie was overigens die blonde gast op het podium? Daarna wilde ik eigenlijk naar Suicidal Tendencies, maar dat klonk maar saai vanaf een afstandje. Dus naar Type O Negative gegaan, wat nog veel saaier was. Toen een hele tijd de cd kraampjes doorgespit (voor de zoveelste keer) en daarna naar Dream Theater gaan kijken, wat ook erg tof was om te zien en horen. Niet helemaal tot het einde gebleven, omdat ik ook nog wat Hatebreed wilde zien en dat was ook onverwachts erg goed Als laatst Ozzy even staan kijken, maar volgens mij heeft ie vaker I can't hear you gezegt als dat ie nummers zong.

Verder was het maar raar weer. Het ene moment volop zonnig en daarna weer regen. Veel paar minuten buitjes en gelukkig geen langdurige regenbui. Ik heb volgens mij zowat alles van alice in chains gekocht wat er op de markt te vinden was (op een paar cdtjes na die ik al had). Verder nog de Toothful Voodooland dvd van NiN gekocht waar ik erg blij mee ben Bij dragonforce heb ik Carn nog voorbij zien hupsen.

Waar ik me wel aan stoorde was dat er zo weinig prullenbakken stonden. Verder was de inlichting over wijzigingen in het schema echt bagger, waardoor het hele programma opeens vaag werd. Verder ook nog wat zatte gasten gezien die meisjes/vrouwen "lastig vielen" (niet serieus lastig vallen, maar toch vervelend), maar die lieten zelf merken dat ze daar niet van gediend waren. Ook was het geluid bij sommige bands niet echt goed. Megadeth is zo'n voorbeeld. Uiteindelijk vallen die dingen toch in het niet vergeleken met de positieve dingen.
Ik heb me in ieder geval goed vermaakt.
Nu slapen, want ik moet morgen gewoon weer werken
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 12:02
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Na alle verhalen van mensen te hebben gehoord denk ik dat ik er volgend jaar(als het dan is) er ook maar naartoe ga
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:33
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Mjah het was wel geinig. Wij hebben ons voornamelijk de halve dag druk gemaakt om het feit dat alle mensen met een Dream Theater shirt lelijk zijn. Onze missie was om er 1 te vinden die niet lelijk was, maar dat mislukte behoorlijk. Dus hebben we zelf maar DT shirts gekocht

Verder heb ik voornamelijk op me horloge gekeken omdat ik wilde dat het 8 uur werd. Dat werd het uiteindelijk gelukkig toch. Niet 1 van de beste DT optredens die ik gezien heb, maar DT is zowieso nooit slecht dus dat geeft niet.

En mjah, Ozzy... Ik snap niet dat mensen daar nog naar willen kijken.
__________________
For Pony
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:58
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 18-06-2007 @ 03:37 :

Waar ik me wel aan stoorde was dat er zo weinig prullenbakken stonden. Verder was de inlichting over wijzigingen in het schema echt bagger, waardoor het hele programma opeens vaag werd. Verder ook nog wat zatte gasten gezien die meisjes/vrouwen "lastig vielen" (niet serieus lastig vallen, maar toch vervelend), maar die lieten zelf merken dat ze daar niet van gediend waren. Ook was het geluid bij sommige bands niet echt goed. Megadeth is zo'n voorbeeld. Uiteindelijk vallen die dingen toch in het niet vergeleken met de positieve dingen.
Ik heb me in ieder geval goed vermaakt.
Nu slapen, want ik moet morgen gewoon weer werken
Dat inderdaad, plus de gigantische teringzooi op de camping zondagnacht. Ga maar eens lekker in je tent liggen maffen als ze op 20 meter afstand met 60 man tenten op een brandstapel aan het gooien zijn. Waar is de security als je ze nodig hebt? Die lieten zich vanochtend wel weer zien, om iedereen om 9 uur uit zijn tent te schreeuwen terwijl de camping tot 12 uur open zou zijn.

[Edit] Ik lees net ergens dat de security zelfs tentjes hebben gesloopt van mensen die niet op tijd ingepakt hadden. Het komt op mij allemaal over als een soort misplaatste actie om hun autoriteit te laten zien, nadat ze het de avond ervoor blijkbaar niet durfden tegen een grotere groep [/edit]

Voor de rest heb ik me prima vermaakt, ondanks het weer, met als beste optredens Heaven & Hell en Kamelot.
Maiden kon me in tegenstelling tot twee jaar geleden op Bospop niet zo boeien en Ozzy.. tja dat was het ook niet helemaal.
__________________
Keep on rockin'

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 19:35
Verwijderd
Kamelot en Dream Theater waren allebei erg vet Papa roach vermakelijk, en Il Nino en Panic Cell verrassend leuk.

Gewoon een tof weekend gehad
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 20:58
Verwijderd
Hehe ja de security was wel erg grappig af en toe. Het leek ze soms ook gewoon niks te schelen ofzo.
Ik loop op een festival altijd met een moneybelt onder mijn shirt, waar naast mijn rijbewijs, pinpas en geld ook standaard een mini maclight in zit. Als je gefouilleerd wordt kan dit best lijken op een wapen ofzo. De ene keer moest zo'n voelgast het dan ook zien wat er wel niet in zat en een andere keer voelde die het 100% zeker en laat ie je gewoon door.

Ook wel een beetje jammer dat iedereen er altijd zo zwart bij moet lopen
Iedereen lijkt gewoon op elkaar
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 11:33
strigoii
strigoii is offline
bij mij was het zelfs zo erg dat hij mun tas niet voelde bij foulieren, had er een jas over aan, maar komop, de klokkenluider van notre dam was er niks bij in verglijking met die bobbel op mun rug.
Verder was het heel vet, kon alleen de zaterdag komen, panic cell was inderdaad verassend goed, heaven en hell was ook geweldig, pain of salvation vond ik het jammer dat ze bijna de zelfde set speelde als in paradiso maar was wel goed en vooraan bij iron maiden in de pit was het leukste van de dag
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Fields of Rock 2008
Carn
16 26-03-2008 18:50
Muziek Het eerstvolgende concert waar je heen gaat/het laatste concert waar je heen was
Uice
500 31-10-2007 01:27
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100!
rare kwast
491 21-06-2007 20:51
Muziek Rock am Ring / Rock im Park 2007
Carn
91 18-06-2007 12:36
Lifestyle wat heb je nieuw
Tonsillitis
500 02-04-2007 16:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.