Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2017, 13:39
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Hoi
Op internet zijn echt heel veel dingen die je kan doen om puistjes te bestrijden, maar welke manieren werken het beste en het snelst?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2017, 13:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wil je van je puistjes af komen of puistjes leren voorkomen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-03-2017, 14:03
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Citaat:
Wil je van je puistjes af komen of puistjes leren voorkomen?
Het liefst natuurlijk allebei, maar op dit moment is het handiger voor mij om er van af te komen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 19:15
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Misschien tea tree olie?
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 19:21
Verwijderd
Ik denk zelf dat je gewoon goed alles moet reinigen en schoonmaken.
niet teveel eten waar je puistjes van krijg en gewoon gezond doen.

succes en sterkte liefs roos xxxx
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 19:50
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Citaat:
Ik denk zelf dat je gewoon goed alles moet reinigen en schoonmaken.
niet teveel eten waar je puistjes van krijg en gewoon gezond doen.

succes en sterkte liefs roos xxxx
Puistjes hebben vaak niks te maken met hygiëne maar ik was mijn gezicht in de ochtend en avond. Bovendien heb ik net een hele maand geen snoep of get eten gegeten als weddenschap en het is ook niet minder geworden. Ik had het meer over middeltjes (zoals mensen vroeger tandenpasta deden, maar dat is super uitdrogend)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 20:35
Verwijderd
Als het echt veel is kan je doen wat ik deed - naar de dermatoloog gaan. Heel m'n gezicht zat zo'n beetje onder de puistjes (om de 1 cm wel eentje). Kreeg ik een "zware" behandeling van 6 maanden (zwaar in de zin als zwaar vor je lichaam, niet dat je opeens niks meer kan ofzo maar je mag t alleen doen als je 110% gezond bent en moet regelmatig op controle om de 2/3 weken). Maar als het niet zo erg bij je is.. nog steeds, ga naar je huisarts, die zal je proberen te helpen, als het niet lukt wordt je doorverwezen naar een dermatoloog en krijg je mogelijk dezelfde behandeling.

Heb nu nooit puistjes, was allemaal weg na 6 mnd Ik kon wel als mannelijk model gaan haha.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 21:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Puistjes hebben vaak niks te maken met hygiëne maar ik was mijn gezicht in de ochtend en avond. Bovendien heb ik net een hele maand geen snoep of get eten gegeten als weddenschap en het is ook niet minder geworden. Ik had het meer over middeltjes (zoals mensen vroeger tandenpasta deden, maar dat is super uitdrogend)
Dat verschilt per persoon! Als ik mijn beddengoed niet vaak genoeg verschoon zie ik dat namelijk direct op mijn huid terug, ik krijg daar snel puistjes van. Voor vet eten ben ik minder gevoelig

Je huid reinigen en hydrateren is i.m.o. erg belangrijk. Door uitdrogende middeltjes gaat je huid juist meer talg aanmaken waardoor je meer kans hebt op puistjes. Voorkomen is dus beter dan uitdrogen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid puisjes
telefoontjex
4 21-03-2015 17:19
Lichaam & Gezondheid waarom denken mensen nog steeds dat je van chocolade puistjes krijgt?
speelgoedgitaar
20 15-09-2010 21:39
Lichaam & Gezondheid puistjes of toch niet?
moon
11 11-05-2006 06:43
Levensbeschouwing & Filosofie HET middel tegen puisjes?
darkstyle
11 27-01-2004 07:53
Lichaam & Gezondheid 21 jaar, en nog (jeugd)puistjes
Cryptic Winterstorm
89 10-11-2002 19:31
Lichaam & Gezondheid Puistjes waar je je scheert en lidtekens wegkrijgen
AsTheFutureRepeats
2 12-02-2002 18:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.