Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2016, 06:16
HelpDavy
HelpDavy is offline
In het nieuws hoorde ik over vrouwen die mannen misbruiken. Ben jij ooit misbruikt? Wat is je overkomen en wat heb je er tegen gedaan? Of heb je misschien zelf iemand misbruikt. Wat heb je gedaan en waarom? Heb je over de gevolgen voor de ander nagedacht?
Het lijkt me vreselijk als je zoiets overkomt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2016, 12:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben gelukkig nooit systematisch misbruikt. Er zijn wel mensen over mijn grenzen gegaan, vaak ook terwijl ze dat voor zichzelf en mij goedpraatten, zeurden, excuses bedachten, deden of dingen per ongeluk gingen.
Ik ben vast zelf ook weleens over iemands grenzen gegaan, Hoewel ik altijd heel erg probeer te letten op lichaamstaal en feedback van de ander. Ik heb niemand systematisch misbruikt zover ik weet of me zou kunnen voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2017, 01:17
lollipop104
lollipop104 is offline
Citaat:
In het nieuws hoorde ik over vrouwen die mannen misbruiken. Ben jij ooit misbruikt? Wat is je overkomen en wat heb je er tegen gedaan? Of heb je misschien zelf iemand misbruikt. Wat heb je gedaan en waarom? Heb je over de gevolgen voor de ander nagedacht?
Het lijkt me vreselijk als je zoiets overkomt.
Ik had maandenlang een vriendje die me seksueel misbruikte zonder dat ik het eigenlijk door had. Hij speelde het zo slim dat ik dacht dat alles normaal was. Ik heb twee keer nee durven zeggen maar direct daarna maakte hij het uit. Hij was ver over mijn grenzen gegaan die ik wel heb aangegeven.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2017, 23:03
Roosjexx
Roosjexx is offline
Ik ben zo'n 4 maanden gelede misbruikt in de bosjes toen ik aan het hardlopen was.
Het was mijn eerste keer.
Ik heb er wel vreselijke dingen aan over gehouden omdat je eigenlijk beseft dat je niks kan doen en je bent je leven niet zeker.
Je vraagt je steeds af hoe gaat dit eindigen?
Na die vreselijke avond was ik heel stil geworden en mensen merkte dat ze vroegen veel en toen kwam het moment dat alle tranen eruit rolde en ik alles vertelde.
Me vriendinnen wouden me graag helpen maar dat was heel moeilijk en de leraren kwamen er ook achter.
Ze vertelde me dat ik het echt aan me ouders moest vertellen.
Alleen ik heb een hele slechte band met me ouders dus ik deed eerst alsof ik het had verteld maar daar kwamen ze achter.
Uiteindelijk heb ik ze het met een brief verteld en zijn ze opzoek naar een psycholoog gegaan die mij kon helpen.
Het gaat gelukkig nu veel beter met me en na dat ongeval heb ik toch nog seks gehad.
Iedereen kon het overkomen en het was ook zeker niet mijn schuld en dat heb ik leren beseffen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 17:08
LieverAnoniemm
LieverAnoniemm is offline
Citaat:
Ik ben zo'n 4 maanden gelede misbruikt in de bosjes toen ik aan het hardlopen was.
Het was mijn eerste keer.
Ik heb er wel vreselijke dingen aan over gehouden omdat je eigenlijk beseft dat je niks kan doen en je bent je leven niet zeker.
Je vraagt je steeds af hoe gaat dit eindigen?
Na die vreselijke avond was ik heel stil geworden en mensen merkte dat ze vroegen veel en toen kwam het moment dat alle tranen eruit rolde en ik alles vertelde.
Me vriendinnen wouden me graag helpen maar dat was heel moeilijk en de leraren kwamen er ook achter.
Ze vertelde me dat ik het echt aan me ouders moest vertellen.
Alleen ik heb een hele slechte band met me ouders dus ik deed eerst alsof ik het had verteld maar daar kwamen ze achter.
Uiteindelijk heb ik ze het met een brief verteld en zijn ze opzoek naar een psycholoog gegaan die mij kon helpen.
Het gaat gelukkig nu veel beter met me en na dat ongeval heb ik toch nog seks gehad.
Iedereen kon het overkomen en het was ook zeker niet mijn schuld en dat heb ik leren beseffen.
WoW wat heftig. Hoe oud was je toen het gebeurde.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 18:35
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Heftig, Roosjexx. Het kan inderdaad iedereen overkomen. Fijn dat het beter gaat, en fijn dat je ouders goed hebben gereageerd, ondanks die slechte band!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 21:29
Roosjexx
Roosjexx is offline
Citaat:
WoW wat heftig. Hoe oud was je toen het gebeurde.
Ik ben nu 15 en was ook toen ik 15 was gebeurd😢
Snap niet dat mensen dat lekker vinden maar goed iedereen zijn eigen dingetjes
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 21:30
Roosjexx
Roosjexx is offline
Citaat:
Heftig, Roosjexx. Het kan inderdaad iedereen overkomen. Fijn dat het beter gaat, en fijn dat je ouders goed hebben gereageerd, ondanks die slechte band!
Jaaa ik ben zeker heel erg blij doordat me ouders toch zo goed reageerde ik was in het begin bang dat ze me vies of raar vonden
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie monoloog: seksueel misbruikt
HelpMePlease
42 31-05-2007 14:26
Psychologie zelfmoord, misbruikt
darkmoonlight
16 28-11-2003 08:26
Psychologie losgeslagen wat seks betreft dor misbruik
Ilsje
26 18-05-2003 20:14
Lichaam & Gezondheid morning after pil en misbruik
Verwijderd
13 06-01-2003 10:48
De Kantine Zeehonden maken misbruik van voorzieningen
Unexplained
20 01-12-2002 19:33
Verhalen & Gedichten Misbruik van vertrouwen
Jamezy
4 07-11-2001 10:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.