Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2017, 19:54
rosalientje
rosalientje is offline
ik twijfel een beetje of dat dit de beste categorie is voor deze vraag maar het leek mij het meest logische op alcohol en drugs na maar aangezien het meer gericht is op gezondheid..

Ik heb komende zaterdag een feestje van mijn beste vriend maar nu heb ik sinds deze week een tandvleesontsteking doordat mijn verstandskies doorkomt
nu scheelt het dat ik hier na genoeg geen last van heb, eten drinken warmte kou etc. doet totaal geen pijn.
Nu heb ik voor volgende week donderdag een afspraak staan bij de tandarts en spoel ik in de tussentijd met waterstofperoxide voordat mensen daar mee gaan komen

Maarja ik was wel van plan om wat te drinken op dat feestje natuurlijk, biertje en wat sterkers
door drukte met school heb ik het de laatste 4 maanden vrij druk gehad dus ben ik amper uit geweest en kijk ik best wel uit naar het feestje om even lekker bij te kletsen, ontspannen en even los te gaan
Maar mijn vraag is of dat een avondje wat alcohol kwaad kan door die tandvleesontsteking, ik heb namelijk geen idee wat de alcohol eventueel kan doen met de ontsteking dus misschien dat iemand ervaring heeft met drinken tijdens een tandvleesontsteking of tips met wat en niet verstandig is?
Nu ben ik waarschijnlijk toch wel eigenwijs genoeg om het te doen ongeacht de antwoorden en het verdoofd waarschijnlijk wel lekker dus dat is een voordeel
Met citaat reageren
Oud 20-04-2017, 20:21
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Zolang jij geen ibuprofen slikt of antibiotica gebruikt kan alcohol geen kwaad
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ontsteking oor :(
Margarethe
5 02-07-2013 10:52
Lichaam & Gezondheid Ervaringen met Roaccutane #2
Apomes
500 02-07-2008 17:59
Lichaam & Gezondheid Alcohol en je lever
Co
15 28-07-2005 14:35
Drugs & Alcohol drinktest.nl
Blenderhead
18 18-01-2004 16:50
Huiswerkvragen: Exacte vakken profielwerkstuk
wennie
4 18-07-2003 23:38
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.