Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2009, 22:09
Zowieso
Avatar van Zowieso
Zowieso is offline
goedeavond

ik ben van nature erg into verdovende middelen, maar blowen vind ik echt niks aan.
hebben meer mensen dit? aangezien ik 15 ben regel ik de joints door gewoon iemand op straat aan te spreken of hij/zij even iets wil halen(), dus het ligt lijkt mij niet aan de joints.

het probleem is dat ik haast niks voel. heb het nu ong. 5 keer gedaan,
1 keer heb ik iets gevoeld, misselijk, hoofdpijn en keelpijn..

wat is er leuk aan?? tell me more tell me more
__________________
Hoi, ik heet Zoë en daarom gebruik ik Zowieso en niet Sowieso.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2009, 22:20
Verwijderd
Rook je wel goed over je longen dan? Als je dat goed doet, en als je joint gewoon goed gedraaid is, kan het bijna niet dat je er niets van voelt.

Leuke aan blowen, mja, goede vraag eigenlijk...gewoon stoned op de bank hangen en suf een filmpje kijken of andere doelloze dingen doen, lekker gek doen met wat maten. Soms vind ik het gewoon erg chill om een jointje te roken, na een lange dag werken, of 's avonds op een terrasje. Als ik aan het trippen ben smoke ik ook erg graag, de effecten van bv paddo's komen een stuk sneller op en als ik blow als het aan het uitwerken is komt het effect ook weer een beetje terug. Nouja, vooral de chillheid dus. Soms ook wel eens om lekker nergens aan te hoeven denken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 22:23
Zowieso
Avatar van Zowieso
Zowieso is offline
Ja, ik rook wel over de longen. Aangezien ik 'm die ene keer wel echt voelde alleen dan op een minder positieve manier weet ik dat wel zeker. Heb ook gerookt. Dat is het probleem niet!

Misschien gewoon mijn ding niet ofzo?
__________________
Hoi, ik heet Zoë en daarom gebruik ik Zowieso en niet Sowieso.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 00:06
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Probeer is een waterpijp of een ander soort wiet
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 00:21
Zowieso
Avatar van Zowieso
Zowieso is offline
Ohja waterpijp!

Ga ik proberen.
__________________
Hoi, ik heet Zoë en daarom gebruik ik Zowieso en niet Sowieso.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 07:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Voorgedraaide zijn bij de meeste shops met name tabak en worden machinaal in elkaar gezet waardoor de wiet die erin zit ook niet goed verdeeld is.

of laat je mensen zakjes halen...

in ieder geval is het zo dat de skunksoorten (ong 7 euro de gram hier) kwalitatief minder zijn dan de hazesoorten (10-12 euro de gram).

de meeste mensen die gaan hoesten ervan of hoofdpijn en keelpijn krijgen raad ik altijd sterk aan om een silver of amnesia haze te namen en dan simpelweg een iets kleinere dosis dan bij skunk.

bovendien is het effect van haze beter als je het mij vraagt.

al helpt het sowieso om het verschil te weten tussen de ene en de andere shop, sommige kom ik nooit vanwege de belabberde kwaliteit.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 09:19
Zowieso
Avatar van Zowieso
Zowieso is offline
nee ik laat mensen voorgedraaiden halen

Hier heb ik wat aan!! Dankje!
__________________
Hoi, ik heet Zoë en daarom gebruik ik Zowieso en niet Sowieso.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 18:04
slipknotmaggot
slipknotmaggot is offline
misschien zit er te weinig wiet in? je moet iemand gwoon wiet laten halen en zelf joints leren draaien werkt veel beter
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 19:49
Verwijderd
Ik heb behoorlijk sterk spul gerookt maar het probleem bij mij is dat het effect pas veel later komt. Ik voel het soms pas na een half uur ofzo en meestal roken we het als afsluiter van de avond met als gevolg dat ik stoned in mijn bed lig te ronken. Niet helemaal mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 20:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ergens voel ik de plicht te melden dat het op je 15e verstandigerwijs gezien beter is om je nog maar even gedistansieerd houden van dingen als "verdovende middelen"


__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ergens voel ik de plicht te melden dat het op je 15e verstandigerwijs gezien beter is om je nog maar even gedistansieerd houden van dingen als "verdovende middelen"


whaha, goed punt eigenlijk, helemaal niet aan gedacht hoewel ik op mijn 15e ook graag een joint rookte is het als je er even goed bij nadenkt best wel jong...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 20:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
mensen stel je niet aan je kan niet iemand die nog geen 18 is verbieden advies te geven over wiet enzo je kan dan beter het zo doen dat ze tenminste het goede spul heeft.... sorry maar dit stelt me tog wel een beetje teleur in jullie
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 21:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
mensen stel je niet aan je kan niet iemand die nog geen 18 is verbieden advies te geven over wiet enzo je kan dan beter het zo doen dat ze tenminste het goede spul heeft.... sorry maar dit stelt me tog wel een beetje teleur in jullie
Waar haal jij vandaan dat er verboden wordt advies te geven? Dit gebeurt namelijk niet. Er word enkel gewezen op het feit dat het niet verstandig is om voor je 18e te beginnen met blowen. Ik vind het een goede zaak dat dit gebeurd.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 21:15
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Waar haal jij vandaan dat er verboden wordt advies te geven? Dit gebeurt namelijk niet. Er word enkel gewezen op het feit dat het niet verstandig is om voor je 18e te beginnen met blowen. Ik vind het een goede zaak dat dit gebeurd.
Tuurlijk is het goed maar we doen het toch dus je hebt er bijna niks aan dat te zeggen kun je dus beter gewoon goed advies geven dan voor de zoveelste keer zeggen dat het beter is om niet te doen
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 21:29
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Of er wel of niet naar geluisterd wordt doet er niet zoveel toe. Ik weet zelf ook wel dat het uiteindelijk toch wel gebeurd. Het gaat erom dat dit geen forum is waar drugsgebruik onder jongeren gepromoot wordt. Sterker nog we raden het af omdat het heel onverstandig is het te doen. Ook is het niet zo dat er geen advies gegeven wordt. Dit gebeurd zoals je ziet namelijk wel en is ook gewoon toegestaan.

Het is echter belangrijk om niet alleen naar de positieve kanten van drugsgebruik te kijken en je ogen te sluiten voor de gevaren ervan. Die zijn er (zeker op jonge leeftijd) namelijk wel en daar moet je ook op gewezen worden.

Ontopic:

Zelf blow ik voornamelijk omdat ik het heel fijn vind soms even weg te zijn van de sleur die het dagelijks leven met zich mee brengt. Even heerlijk stoned op de bank hangen en films kijken. Ook doe ik het met vrienden voor de loze gesprekken, spelletjes spelen en films kijken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 21:35
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik ben van nature erg into verdovende middelen
Citaat:
aangezien ik 15 ben



En voor de rest. als je iets niet chill vind, vooral niet doen, er is al genoeg wat wel chill is
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 21:36
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ergens voel ik de plicht te melden dat het op je 15e verstandigerwijs gezien beter is om je nog maar even gedistansieerd houden van dingen als "verdovende middelen"


en op je 21 is dat het eigenlijk ook
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
mensen stel je niet aan je kan niet iemand die nog geen 18 is verbieden advies te geven over wiet enzo je kan dan beter het zo doen dat ze tenminste het goede spul heeft.... sorry maar dit stelt me tog wel een beetje teleur in jullie
Citaat:
Tuurlijk is het goed maar we doen het toch dus je hebt er bijna niks aan dat te zeggen kun je dus beter gewoon goed advies geven dan voor de zoveelste keer zeggen dat het beter is om niet te doen
Zowieso zal inderdaad niet ineens stoppen met blowen nadat zoef en ik gezegd hebben dat 15 jaar best wel jong is, maar ik vind het wel nodig dat zij er ook hier, naast (!!) het advies waar ze om vraagt, op gewezen wordt dat blowen op die leeftijd niet erg verstandig is.

Goed advies wordt gegeven, prima, want daar vraagt ze ook om. We zijn zelf ook allemaal jong geweest (nouja ik ben het nog steeds ) en we weten allemaal dat een advies om er direct mee te stoppen op die leeftijd meestal rap van tafel geveegd wordt. Maar toch vind ik het belangrijk dat ze er wel, nogmaals, op gewezen wordt dat het niet verstandig is.

En dan vind ik het advies van zoef de haas ook nog best aansprekelijk; ze komt niet als eeuwig zeikend ouder even vertellen dat drugs oh zo slecht zijn en dat het je ondergang betekent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2009, 21:44
Verwijderd
Citaat:
spelletjes spelen
jaa stoned mario karten of andere domme doelloze simpele spelletjes spelen op een oude xbox of wat dan ook is chill
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 21:47
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
jaa stoned mario karten of andere domme doelloze simpele spelletjes spelen op een oude xbox of wat dan ook is chill
Ik ga meer voor een beat''um''up of zoiets als prototype
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 22:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
en op je 21 is dat het eigenlijk ook
Ik ga er wel vanuit dat ik geestelijk meer richting uitontwikkeld ga dan een 15 jarige dat is
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 22:11
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ga er wel vanuit dat ik geestelijk meer richting uitontwikkeld ga dan een 15 jarige dat is
dat hoeft dus niet perse hoor
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 22:26
Verwijderd
Citaat:
dat hoeft dus niet perse hoor
Dat hoeft inderdaad niet per se, maar over het algemeen toch wel. Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 22:33
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Eigenlijk had deze hele discussie weggelaten kunnen worden als er gewoon in een post stond: Probeer er eens zelf een te rollen met wat minder wiet omdat je pas 15 bent is dat misschien een betere oplossing. maarja ik kom er nu ook pas net op en ik ben 16 dus ik kan moeilijk zeggen pas 15
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 22:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
dat hoeft dus niet perse hoor
Dat hoor je mij toch ook helemaal niet zeggen?
Ik vind het gewoon behoorlijk ver gaan als iemand van 15 (regelmatig) verdovende middelen in zichzelf stopt. Je hoort mij niet zeggen doe het niet, of foei. Maar alleen, het is niet verstandig. Je zit midden in je pubertijd, ontwikkelt jezelf mentaal nog als een malle. Gebruik van drugs doet nou eenmaal dingen met je hersenen. En die zijn GEMIDDELD gezien op een bepaald punt 'uitontwikkeld'. En daarom doe je dr verstandiger aan gewoon nog te wachten. Ik bedoel als je 16 bent mag je net de kroeg in en biertjes drinken. Ga daar eerst eens van genieten. Dr is echt nog tijd zat voor al het andere.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2009, 22:38
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat hoor je mij toch ook helemaal niet zeggen?
Ik vind het gewoon behoorlijk ver gaan als iemand van 15 (regelmatig) verdovende middelen in zichzelf stopt. Je hoort mij niet zeggen doe het niet, of foei. Maar alleen, het is niet verstandig. Je zit midden in je pubertijd, ontwikkelt jezelf mentaal nog als een malle. Gebruik van drugs doet nou eenmaal dingen met je hersenen. En die zijn GEMIDDELD gezien op een bepaald punt 'uitontwikkeld'. En daarom doe je dr verstandiger aan gewoon nog te wachten. Ik bedoel als je 16 bent mag je net de kroeg in en biertjes drinken. Ga daar eerst eens van genieten. Dr is echt nog tijd zat voor al het andere.
nee dus het moment dat je 18 word zit je opeens niet meer in de groei?
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 22:41
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
nee dus het moment dat je 18 word zit je opeens niet meer in de groei?
natuurlijk niet de dag dat je 18 wordt maar rond die leeftijd ben je gewoon verder in je ontwikkeling of klaar dat is iets wat zoals met alles verscilt per persoon.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 22:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
dude...
werkelijk
lees eerst mn post nog eens en kom dan terug
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 23:17
Verwijderd
Citaat:
nee dus het moment dat je 18 word zit je opeens niet meer in de groei?
Nou vind ik dat je even op moet houden hoor, dat zegt ze toch helemaal niet? Sterker nog, zoef noemt meerderjarigheid of 18 worden helemaal niet eens. Ik hoop toch dat je zelf ook wel begrijpt dat iemand niet opeens uitgegroeid en uitontwikkeld is op de dag dat hij of zij 18 wordt. Maar over het algemeen wordt 18 jaar als een acceptabele leeftijd gezien om te beginnen met experimenteren met drugs.
Niet dat ik hiermee drugsgebruik wil promoten, maar meestal geef ik en velen met mij dit als "adviesleeftijd" aan jongere mensen.
Citaat:
Eigenlijk had deze hele discussie weggelaten kunnen worden als er gewoon in een post stond: Probeer er eens zelf een te rollen met wat minder wiet omdat je pas 15 bent is dat misschien een betere oplossing. maarja ik kom er nu ook pas net op en ik ben 16 dus ik kan moeilijk zeggen pas 15
Dat is al gezegd:
Citaat:
misschien zit er te weinig wiet in? je moet iemand gwoon wiet laten halen en zelf joints leren draaien werkt veel beter
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 09:57
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
goed topic

Dugz iz bad
Je gaat naar hel jongen.

Citaat:
JasperJD schreef:
Eigenlijk had deze hele discussie weggelaten kunnen worden als er gewoon in een post stond: Probeer er eens zelf een te rollen met wat minder wiet omdat je pas 15 bent is dat misschien een betere oplossing. maarja ik kom er nu ook pas net op en ik ben 16 dus ik kan moeilijk zeggen pas 15
Reactie 1; rook je goed
reactie 2; waterpijp
reactie 3; zakjes halen en andere wietsoort
reactie 4; hoeveelheid per blow...

de discussie was overbodig
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 21:09
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik ga er wel vanuit dat ik geestelijk meer richting uitontwikkeld ga dan een 15 jarige dat is
en als je kijkt naar alle 21 jarige??

gaat me er meer om dat (ook) jij vaak de neiging hebt maar wat met cijfers te stooien. 15 jaar, 21 jaar, 3 pillen, 5 maanden, het zijn termen waar je geen fuck aan hebt, aangezien ieder persoon verschillend is, maar ze worden wel met de regelmaat van de klok als universele waarheid om iedereen zijn oren geslingerd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 04:09
Verwijderd
gemiddeldes....natuurlijk zullen er mensen zijn die ook met elke maand een avondje pillen hun leven goed door kunnen komen, en natuurlijk zijn er ook mensen die al flippen van een paar jaar lang eens in het half jaar een avond xtc. verschilt dus erg per persoon inderdaad, maja wat moet je dan zeggen als, bijvoorbeeld, iemand er specifiek naar vraagt? "hey ja ik heb net mijn eerste keer xtc gedaan wat is nu de beste tijd om te wachten tot mijn volgende keer?". het lijkt me niet zo slim om dan te komen met "tja daarvoor moet je het wat vaker nemen want dat kan ik zo niet over jou zeggen".
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 10:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
en als je kijkt naar alle 21 jarige??

gaat me er meer om dat (ook) jij vaak de neiging hebt maar wat met cijfers te stooien. 15 jaar, 21 jaar, 3 pillen, 5 maanden, het zijn termen waar je geen fuck aan hebt, aangezien ieder persoon verschillend is, maar ze worden wel met de regelmaat van de klok als universele waarheid om iedereen zijn oren geslingerd
Daarom dat ik woorden als gemiddeld en verstandig gebruik. Niet de woorden moeten mogen, niet doen etc. Het enigste wat k probeer te zeggen is dat het niet VERSTANDIG is op je 15e dingen in je harses te stoppen hoe je het ook bekijkt.
En verder niets.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 17:02
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
dat het niet VERSTANDIG is op je 15e dingen in je harses te stoppen hoe je het ook bekijkt.
Well, it didn't hurt my record collection.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 19:55
Verwijderd
Zoef kan deze discussie prima alleen af maar ik meng me er toch in omdat het nergens over gaat.
Citaat:
en als je kijkt naar alle 21 jarige??

gaat me er meer om dat (ook) jij vaak de neiging hebt maar wat met cijfers te stooien. 15 jaar, 21 jaar, 3 pillen, 5 maanden, het zijn termen waar je geen fuck aan hebt, aangezien ieder persoon verschillend is, maar ze worden wel met de regelmaat van de klok als universele waarheid om iedereen zijn oren geslingerd
Wat een nonsens.

Als je 15 jaar oud bent, dan zitten je hersenen gewoon nog compleet anders in elkaar dan als je volwassen bent. Zo simpel is het. Op het moment dat je dan bepaalde drugs in je lichaam giet/rookt/gooit/snuift, dan kan dat misschien wel hetzelfde effect hebben als bij volwassenen, maar de effecten op de hersenen zijn totaal verschillend. Dat ze dat punt aanstipt is niet meer dan normaal, helemaal bij een dergelijke leeftijd. Ik zou zeggen, lees eerst eens wat meer over de verschillende soorten verdovende middelen en de effecten op hersenen van verschillende leeftijden (begin met alcohol, dat is het best gedocumenteerd) en vraag Mephisto over de overige effecten als je het in detail wil weten.

De Veroorzaker weet hier trouwens ook veel meer van. Maar zomaar een dergelijke reactie tikken is echt complete bullshit.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 20:09
wann
Avatar van wann
wann is offline
Verschillen in fysiek opzicht buiten beschouwing gelaten, is het psychologisch vlak wel een goed argument. Op je 15e ben je per definitie nog lang niet klaar met ontwikkelen, ook al kun je op het ene punt vrij ver zijn of je op het andere punt weer erg volwassen voordoen maar dat in feite niet zijn.

Ben zelf begonnen met alcohol toen ik 14 was denk ik, met blowen op m'n 16e en ook al heb ik er geen spijt van, toch kan ik zeggen dat het beter is om er later mee te beginnen. Ook al ga ik dat andere mensen niet door hun strot duwen omdat ik zelf weet hoe je op die leeftijden kunt zijn. Denk dat een boel regulars zich hier ook wel in kunnen herkennen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2009, 20:38
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Het ging er alleen maar over dat dit soort opmerkingen er voor zorgen dat mensen dingen aan leeftijd gaan koppelen. Dat de overheid dit doet is begrijpelijk aangezien er geen betere methoden is, maar dat al deze slimme mensjes hier het zelfde doen is zonde.

Of moeten jullie je nog beter inlezen om te weten dat mensen op een bepaalde leeftijd in verschillende fasen van hun ontwikkeling zijn?:rolleye:
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 20:49
Verwijderd
Nee, dat is niet zonde, je moet simpelweg ergens een grens stellen. In dit geval gaat het nog niet eens om een grens maar om het getalletje wat er voor "Lid" staat en dat getalletje ligt ver onder die grens.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 21:58
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ach, helpt het door het af te keuren, gaat TS minder experimenteren; niet echt...

dus zeker; geef info, goede info, raad het zo je wilt af, of zeg de TS voorzichtig te zijn met verdovende middelen, maar uiteindelijk is het bij de meeste mensen schijnheiligheid daar 15 zo'n beetje de leeftijd is waarop iedereen gaat experimenteren, of dat nu met drugs, drank, seks, uitgaan of muziek is.

Nu weet een 15 jarige ook wel dat er risico's aan alles zit, maar dat houdt em toch niet tegen, dus ik zeg: blow en blow met mate

Citaat:
Nee, dat is niet zonde, je moet simpelweg ergens een grens stellen. In dit geval gaat het nog niet eens om een grens maar om het getalletje wat er voor "Lid" staat en dat getalletje ligt ver onder die grens.
Who's to say, ik was er persoonlijk nog eerder mee.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 22:44
Verwijderd
Nee, maar het tegenovergestelde helpt netzomin. En er is niets mis met het laten horen van een kritisch geluid lijkt me toch
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 22:51
Verwijderd
Maar we kunnen haar natuurlijk ook doorsturen naar drugsforum.nl en dan komt het vast helemaal goed want dat wordt voor 99% bevolkt door debielen die het gebruik van zoveel mogelijk drugs tegelijkertijd voorstaan, het liefst vanaf 3 jaar en ouder.

Laatst gewijzigd op 12-07-2009 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 22:58
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
klinkt als een niet echt betrouwbaar forum dan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 23:00
Verwijderd
Nou jah, ik overdrijf, maar het is wel erg.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 23:00
Verwijderd
Ellesdee mephisto pannekoeketrut hydrodynamikaas naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 23:33
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Maar we kunnen haar natuurlijk ook doorsturen naar drugsforum.nl en dan komt het vast helemaal goed want dat wordt voor 99% bevolkt door debielen die het gebruik van zoveel mogelijk drugs tegelijkertijd voorstaan, het liefst vanaf 3 jaar en ouder.



Was er nog eens iets aan het lezen over combi's, kom ik ene pannekoekentrut tegen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 00:12
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nee, maar het tegenovergestelde helpt netzomin. En er is niets mis met het laten horen van een kritisch geluid lijkt me toch
Nee daar is niets mis mee, een hele discussie houden na het kritische geluid dat is meer waar ik zin in een blow van krijg
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 00:12
Verwijderd
god i miss the old days
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 00:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Nee daar is niets mis mee, een hele discussie houden na het kritische geluid dat is meer waar ik zin in een blow van krijg
Een sowieso verdomd loze discussie omdat niemand schijnbaar de moeite neemt andermands posts echt door te lezen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 06:47
moestiejj
Avatar van moestiejj
moestiejj is offline
Wat ik laatst wel niet heb meegemaakt!!
Ik had 2 klare joints laten halen bij de coffeeshop ben namelijk nog maar 17..
Ten eerste zou ik met een paar vrienden afspreken om gezellig bij elkaar te komen en om gewoon samen die joint's op te roken. Later hadden ze allemaal afgebeld ik dacht het is nu 11 uur savonds waarom niet!? Ik heb dus 1 van die joints alleen opgerookt en nu komt het volgende.;
Ik was dus buiten het was erg koud die avond en ik had al drinken meegenomen en bladieblaa maar wat gebeurde er na "4 á 5" hijsjes kreeg ik een " zogeheten bad trip". (ik wist niet dat het met een joint kon gebeuren maar het gebeurde.) Ik ging dus gelijk naar huis tegen de tijd toen ik aankwam was het al rond 12 uur kwart over 12 zoiets. Ik woon bij me opa dus ik dacht ik kan hem niet wakker maken. Wat heb ik gedaan, Ik heb thee gezet ; hielp niet, Ik heb minstens 3x gedoucht (met koud water) ;hielp niet, Ik heb me gezicht wel méér dan 10x gewassen (ook met koud water ;hielp niet) inmiddels werd het al 1 uur ik had pijn op me borst ik dacht dat ik doodging. Ik dacht in mezelf néé ik kan dit niet alleen aan die "bad trip" wat heb ik gedaan heb me opa wakker gemaakt heb het hem uitgelegd ik heb wel gelogen natuurlijk! Ik zei dat ik op een feestje was en ik dacht dat ik een pilletje in me drank had hy geloofde het meteen we gingen naar het' Eerste hulp daar aangekomen moest ik naar een kamertje kwam de dokter eraan ze keek me aan van wat doe je hier. De eerste hulp is meestal voor ergere gevallen toch, wij zouden naar de huisartspost moeten gaan tegenover het ziekenhuis maar ja wie moet dat weten rond 1 uur savond's wanneer ik die hele "tripshit" ervaar? HAHAHAHA (de zuster had me hartslag gemeten etc.) De dokter vroeg me allemaal van die pyschologische vragen.Wat voel je dan?" je geeft aan dat je je niet lekker voelt! wat voel je dan?""je geeft aan dat je pijn in je borst hebt hoe komt dat dan?. Serieus ik dacht van ik moet hier ook weg ze begrijpt me niet!! Najah toen zijn we dus maar weg gegaan ik werd natuurlijk een béétje gerust gesteld, Dat alles wel goed ging met me etc.

Als je je afvraagt hoe het is afgelopen; Ik kwam thuis me opa had warm melk met suiker voor me gemaakt en gelijk daarna dook ik me bed in. " de volgende morgen was zwaar geloof me" ahahah

Maar wat ik nu niet snap ik rook al meer dan een half jaar wiet en hasj! en sinds een maand elke dag ik heb nog nooit eerder zoiets eerder meegemaakt "alleen met XTC" hoe kan dit heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Náah kga kappn mot zo werkn gheheheh/
Gr musti
__________________
"I love you" but it's never enough, But, I love you too much to ever give up!

Laatst gewijzigd op 13-07-2009 om 07:03.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 07:29
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Maar we kunnen haar natuurlijk ook doorsturen naar drugsforum.nl en dan komt het vast helemaal goed want dat wordt voor 99% bevolkt door debielen die het gebruik van zoveel mogelijk drugs tegelijkertijd voorstaan, het liefst vanaf 3 jaar en ouder.


zo waar


heb daar wel eens commentaar gegeven op de hoeveelheden die iemand gebruikte.
kreeg ik te horen van anderen dat diegene echt wel wist waar ie mee bezig was.
like wtf, moet ik t dan maar gaan stimuleren?
ook al weet iemand waar ie mee bezig is, verstandig/gezond is t niet.
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Problemen met blowen
Toneless
24 31-01-2010 19:22
Drugs & Alcohol Paar vraagjes over blowen
Verwijderd
17 15-02-2006 12:22
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 22:50
Drugs & Alcohol eerste keer blowen
xXxEvaxXx
19 22-09-2003 21:36
Drugs & Alcohol Hoe kom ik van het blowen af?
w817
20 28-01-2003 22:10
Drugs & Alcohol het lijkt wel alsof je MOET blowen
devilcat
14 23-05-2002 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.