Oud 03-02-2017, 20:29
Verwijderd
Hoppakee, love is in the air en zo, mannen, vrouwen, stoelen, maakt niet uit!
Advertentie
Oud 03-02-2017, 22:08
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben dozen aan het inpakken en vloeren aan het uitzoeken
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-02-2017, 22:15
Verwijderd
Hihihihihihihihihi Verhuismusmerel
Oud 03-02-2017, 22:25
Verwijderd


Oud 03-02-2017, 22:34
Verwijderd


En ik ben verliefd op de Hema-man.
Oud 04-02-2017, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Hoppakee, love is in the air en zo, mannen, vrouwen, stoelen, maakt niet uit!
Wat wil je bereiken met dit soort topics?
Oud 04-02-2017, 20:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
[afbeelding]


En ik ben verliefd op de Hema-man.
Oeh, hij is idd wel leuk. Maar hij moet met z'n poten van m'n chocola afblijven!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-02-2017, 20:12
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


En ik ben verliefd op de Hema-man.
*zingt* de worstjes van de Hema, zijn niet te hard of slap. De hemaworst, hoera hoera, zit barstensvol met sap!
Oud 04-02-2017, 20:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Over leuk gesproken: Ik kreeg ineens een berichtje van iemand die ik blijkbaar ooit heb geliked op tinder, en hij is echt best wel leuk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-02-2017, 20:33
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Mijn gedoe met m'n vriendje is weer soort van goed gemaakt en ik ben zo gelukkig.
Oud 04-02-2017, 20:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn gedoe met m'n vriendje is weer soort van goed gemaakt en ik ben zo gelukkig.
Wat fijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-02-2017, 20:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wat wil je bereiken met dit soort topics?
Je ziet kennelijk een bezwaar? Nou, vertel! Waar zit het knelpunt voor je?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-02-2017, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je bereiken met dit soort topics?
De smiley of death van jou, daar doe ik het allemaal voor.
Oud 05-02-2017, 20:48
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
De smiley of death van jou, daar doe ik het allemaal voor.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 05-02-2017, 21:37
zion_temp
zion_temp is offline
Alles is weer koek en ei. Ze had even een deksel op haar neus nodig en realiseerde zich eigenlijk na twee dagen dat ze wel verder wilde. Dinsdag hebben we elkaar weer gezien en dit weekend heb ik haar familie ontmoet.

En nu voelt het voor mij weer zoals in het begin.
Oud 05-02-2017, 22:10
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Fijn!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-02-2017, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Alles is weer koek en ei. Ze had even een deksel op haar neus nodig en realiseerde zich eigenlijk na twee dagen dat ze wel verder wilde. Dinsdag hebben we elkaar weer gezien en dit weekend heb ik haar familie ontmoet.

En nu voelt het voor mij weer zoals in het begin.
Wat goed!
Oud 05-02-2017, 23:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wat fijn
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Ads door Google
Oud 06-02-2017, 00:59
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Ah wat chill
Oud 06-02-2017, 10:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nice, Zion!

Ik kreeg net een 'ohja, mss moeten we 't er nog maar eens over hebben wat we nou zijn...'
Hij wist het niet zo. Ik ook niet. Hij dacht dat ik mss meer verwachtte, maar ik Heb 'm gezegd dat ik het wel prima vind zo. We hebben allebei onze eigen dingen en hoeven niet op elkaars lip te zitten. Daar was hij het wel mee eens.
Hij vind iig wel dat het meer is dan alleen sexytaimz, maar wat het dan is...????
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-02-2017, 10:23
Verwijderd
Je hebt gewoon dingen met elkaar. Goeie dingen.
Oud 06-02-2017, 10:51
Verwijderd
Misschien is het fijn om in ieder geval hardop uit te spreken dat je niet met anderen gaat daten/dingen doen? Dan maakt het verder ook niet uit hoe je het wilt noemen..
Oud 06-02-2017, 11:06
Verwijderd
Wat Krista zegt, de naam is toch niet zo boeiend, maar het is wel handig als er wat praktische dingen uitgesproken zijn zoals exclusiviteit. Of dat moet je niets boeien, dan hoeft dat niet uiteraard
Oud 06-02-2017, 11:12
Verwijderd
Nou ja, voor hetzelfde geld maakt hen dat geen deuk uit.

HO, ik vind het tof dat het jullie allebei zo goed bevalt!
Oud 06-02-2017, 11:12
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Exclusieve sexytime
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 06-02-2017, 11:27
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik was weer even in verwarring over de uitlatingen van ex-lief gisteren. Aan de enen kant hele rationele gesprekken over waarom het goed is dat we uit elkaar zijn en vervolgens wel zeggen dat hij nog heel erg verliefd op me is en als ik het goed interpreteerde stelde hij toen een soort scharrelrelatie met veel leuke momenten en samen leuke dingen doen voor. Tot het moment dat we alle twee weer klaar zijn om het voor altijd en eeuwig ding te proberen.

RAADSELACHTIG!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-02-2017, 12:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Misschien is het fijn om in ieder geval hardop uit te spreken dat je niet met anderen gaat daten/dingen doen? Dan maakt het verder ook niet uit hoe je het wilt noemen..
Citaat:
Wat Krista zegt, de naam is toch niet zo boeiend, maar het is wel handig als er wat praktische dingen uitgesproken zijn zoals exclusiviteit. Of dat moet je niets boeien, dan hoeft dat niet uiteraard
Ik geloof dat dat wel duidelijk is. Hij weet dat ik sowieso niet van het daten ben en hij vind het leuk genoeg met mij om met me te blijven afspreken. Plus dat hij heel open en eerlijk is over alles, dus hij zou het ook wel zeggen als hij iemand anders zou leren kennen.
Anyway, we weten allebei niet hoe we 't moeten noemen en ik heb 'm gerust gesteld dat ik geen klefbek ben die 'm elke dag moet zien en m'n relatiestatus op fb wil aanpassen. (Dat dacht hij ook al niet, maar hee, dan is dat iig duidelijk). Het is gewoon goed zoals het is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-02-2017, 12:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik was weer even in verwarring over de uitlatingen van ex-lief gisteren. Aan de enen kant hele rationele gesprekken over waarom het goed is dat we uit elkaar zijn en vervolgens wel zeggen dat hij nog heel erg verliefd op me is en als ik het goed interpreteerde stelde hij toen een soort scharrelrelatie met veel leuke momenten en samen leuke dingen doen voor. Tot het moment dat we alle twee weer klaar zijn om het voor altijd en eeuwig ding te proberen.

RAADSELACHTIG!!!
Joh, gewoon batsen!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-02-2017, 12:25
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Joh, gewoon batsen!
"Gewoon batsen" met een ex. Bestaat dat?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-02-2017, 12:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
"Gewoon batsen" met een ex. Bestaat dat?
Weetikveel. Je moet sowieso niet naar mij luisteren als het om relaasies gaat.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-02-2017, 12:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Weetikveel. Je moet sowieso niet naar mij luisteren als het om relaasies gaat.
Hahaha, broekie!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-02-2017, 13:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
"Gewoon batsen" met een ex. Bestaat dat?
Ik moet er echt niet aan denken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-02-2017, 13:51
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik moet er echt niet aan denken
Ik op zich wel met hem. Als we dan gisteren zo zitten te praten dan denk ik wel: "Mjah, je bent wel heel mooi". Ik denk alleen dat ik het in m'n hoofd niet bij elkaar breng!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-02-2017, 14:01
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ben dozen aan het inpakken en vloeren aan het uitzoeken
Laminaat natuurlijk
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 06-02-2017, 14:03
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Waarom is die vrouw niet met een man?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 08-02-2017, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Je ziet kennelijk een bezwaar? Nou, vertel! Waar zit het knelpunt voor je?
https://www.youtube.com/watch?v=00pS29bejIM
Ads door Google
Oud 08-02-2017, 15:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Je wilt gepegd worden?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-02-2017, 23:41
zion_temp
zion_temp is offline
Tigerly, waarom denk je dat jullie niet bij elkaar passen?
Oud 08-02-2017, 23:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Tigerly, waarom denk je dat jullie niet bij elkaar passen?
Oei. Voor een groot gedeelte doen we dat wel. Vooral als het gaat over gevoel voor avontuur, open houding, gekkigheid. Maar het spoort nu niet omdat hij uit een relatie van 100 jaar komt en ik merk dat het voor mij, na 100 jaar geen relatie, allemaal iets te snel ging. En dat beklemde me, waardoor ik 'om me heen begon te slaan' en ik hem ongewild kwetste.

Bad timing I guess. Maar het levert ook iets op. Vooral zelfinzicht.

/serieus

Hoe gaat het nu bij jullie?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2017, 23:54
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Oei. Voor een groot gedeelte doen we dat wel. Vooral als het gaat over gevoel voor avontuur, open houding, gekkigheid. Maar het spoort nu niet omdat hij uit een relatie van 100 jaar komt en ik merk dat het voor mij, na 100 jaar geen relatie, allemaal iets te snel ging. En dat beklemde me, waardoor ik 'om me heen begon te slaan' en ik hem ongewild kwetste.

Bad timing I guess. Maar het levert ook iets op. Vooral zelfinzicht.

/serieus

Hoe gaat het nu bij jullie?
Heeft het er mee te maken dat je het moeilijk vindt om je in een relatie kwetsbaar op te stellen?

Zelfinzicht is heel goed. Mijn eerdere relaties zijn in retrospectief heel therapeutisch geweest. Samen zijn met iemand is een goede manier om jezelf te leren kennen.

Het gaat heel goed! Ik heb eigenlijk niets te klagen. Gewoon fijn, relaxed, leuk en geen gedoe om niets meer. Dat geeft de relatie ook ruimte om te groeien.
Oud 09-02-2017, 00:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Heeft het er mee te maken dat je het moeilijk vindt om je in een relatie kwetsbaar op te stellen?

Zelfinzicht is heel goed. Mijn eerdere relaties zijn in retrospectief heel therapeutisch geweest. Samen zijn met iemand is een goede manier om jezelf te leren kennen.

Het gaat heel goed! Ik heb eigenlijk niets te klagen. Gewoon fijn, relaxed, leuk en geen gedoe om niets meer. Dat geeft de relatie ook ruimte om te groeien.
Ik denk dat ik sowieso moeite heb met de overgang van one of the guys of verleidster naar liefhebbende vriendin. Ik kan heel goed kwetsbaar zijn, maar wel op mijn tempo en met de juiste persoon tegenover me. Hij stelde zich veel kwetsbaarder op dan ik, waardoor ik juist stoer en hard werd.

En dat klinkt of dat aan hem lag, maar it was mostly me.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-02-2017, 00:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
En fijn!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-02-2017, 10:48
Verwijderd
Ik had ook een leuke interessante avond Hij was er wel een beetje mee aan het worstelen dat hij over 6 weken weggaat maar ik heb zoiets van, als het nu leuk is, is het goed toch.
Oud 09-02-2017, 11:04
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Seks is seks Krissie!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-02-2017, 11:42
Verwijderd
Waar gaat ie heen Krista?
Oud 09-02-2017, 16:02
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Naar het verre land, waar het zo gevaarlijk Is.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-02-2017, 16:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik had ook een leuke interessante avond Hij was er wel een beetje mee aan het worstelen dat hij over 6 weken weggaat maar ik heb zoiets van, als het nu leuk is, is het goed toch.


Mss belangrijker dan waarheen: Hoe láng gaat hij weg?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-02-2017, 16:41
Verwijderd
Hij gaat naar veel verschillende plekken, en is na ongeveer 6 maanden terug maar allicht gaat hij daarna nog wel een keer 3 maanden. Maar zoals ik al zei, mijn uitgangspunt is niet om ervanuit te gaan dat het tot daarna standhoudt
Oud 09-02-2017, 18:20
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
En zion, ik ben vrij openhartig hier boven op deze interwebzzzzzzzz waar iedereen dat kan zien. Maar dat deed ik omdat jij het vroeg en je een plekje in m'n hart hebt. Beter reageer je dan wel even, anders haal ik het weg!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-02-2017, 20:03
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Ik denk dat ik sowieso moeite heb met de overgang van one of the guys of verleidster naar liefhebbende vriendin. Ik kan heel goed kwetsbaar zijn, maar wel op mijn tempo en met de juiste persoon tegenover me. Hij stelde zich veel kwetsbaarder op dan ik, waardoor ik juist stoer en hard werd.

En dat klinkt of dat aan hem lag, maar it was mostly me.
Citaat:
En zion, ik ben vrij openhartig hier boven op deze interwebzzzzzzzz waar iedereen dat kan zien. Maar dat deed ik omdat jij het vroeg en je een plekje in m'n hart hebt. Beter reageer je dan wel even, anders haal ik het weg!
Ik kan me wel iets voorstellen bij die dynamiek, zeker als dingen voor jou nog niet helemaal goed en vertrouwd voelden. Aan de andere kant kun je van hem ook niet verwachten dat hij afstandelijk gaat doen als dat niet in zijn aard zit en stapelverliefd op je is, terwijl jij dat misschien wel nodig hebt omdat je dan zelf wat meer op je eigen tempo nader tot hem kunt komen. En wanneer een dergelijke situatie eenmaal ontstaan is, ga jij je steeds meer ergeren aan goedbedoelde gebaren van hem, terwijl hij het idee krijgt dat hij op zijn tenen moet lopen en niets goed kan doen, toch?

Ik denk dat er wel parallellen te trekken zijn tussen jouw situatie en wat ik met mijn huidige vriendin en ex heb meegemaakt. Ik heb geleerd dat het zinloos is om bij wispelturige vrouwen al te begripvol en beschikbaar te zijn. Dat verziekt de hele balans van dominantie/onderdanigheid. Mijn ex en ik hebben enorm lang doorgemodderd, terwijl ik steeds minder nodig had om me gekwetst te worden en zij steeds minder nodig had om boos te worden. Ik heb constant geprobeerd om een dialoog te voeren, maar redelijkheid werkte niet, omdat het bij haar om (hele sterke) emoties ging. En op een gegeven moment was de dynamiek dermate vergiftigd dat niets meer hielp. Als ik echt om iemand geef word ik heel kwetsbaar en daar kan niet iedereen even goed mee omgaan.

Bij mijn huidige vriendin voelde ik dat het een vergelijkbare kant op ging. Ik had er echt last van en had niet het idee dat ik iets kon doen om het beter te laten werken. Alleen omdat ik haar kortstondig heb losgelaten en heb geaccepteerd dat het voorbij was, heb ik me harder durven opstellen. En dat was precies wat ze nodig had om zich te realiseren dat ze me helemaal niet kwijt wilde.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.