Oud 26-04-2017, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Tigerly mannen aantrekt die een patroon hebben van snel gehecht raken en dan afgewezen worden. En dat veel vrouwen die precies zo'n romantische man willen, op hun beurt niet onbereikbaar genoeg zijn om dat patroon in stand te houden. En ik denk ook dat een man met ongeveer haar eigen karakter goed bij Tigerly zou passen.

Maar dat laatste denk ik eigenlijk bij heel veel mensen. Volgens mij werken tegenpolen voor geen meter.

Heb je ook zo'n gratis analyse voor mij?
Advertentie
Oud 26-04-2017, 08:41
Verwijderd
Ik weet al welke man ik wil.. Shane uit Girlboss!
Oud 26-04-2017, 11:16
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Klinkt trouwens wel heel narcistisch, dat ik een man zou zoeken naar mijn eigen evenbeeld.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-04-2017, 12:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Klinkt trouwens wel heel narcistisch, dat ik een man zou zoeken naar mijn eigen evenbeeld.
Ja, maar als je zelf heel tof bent is dat alleen maar goed.
Ik heb 'tzelfde. 'Oh, die persoon is een beetje de mannelijke variant van mij. GIEV!'
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-04-2017, 14:17
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Van al mijn exen komt denk ik mijn Amerikaanse ex nog het meeste in de buurt. En laat ik daar nou net mee aan 't appen zijn! ^^ Zonde alleen dat er een oceaan tussen ligt!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-04-2017, 14:30
Verwijderd
Zie mijn sig Erg van toepassing momenteel
Oud 26-04-2017, 14:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-04-2017, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Maar dat laatste denk ik eigenlijk bij heel veel mensen. Volgens mij werken tegenpolen voor geen meter.
Ik voel me bij dit soort dingen altijd een beetje aangesproken want Jos en ik zijn in een aantal dingen wel echt tegenpolen. En het slaat helemaal nergens op maar dat ik er op wil reageren zegt wel iets onzekerheid hierover en dat vin dik nog wel eens stom
Oud 26-04-2017, 19:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik en de hubbie zijn ook tegenpolen als een malle op veel punten. Gaat ook al 9 jaar prima
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 27-04-2017, 04:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dan neem ik mijn woorden terug. Of in ieder geval de stelligheid ervan. Want zo'n algemeenheid is sowieso niet op iedereen toepasbaar, natuurlijk!
Oud 27-04-2017, 04:35
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Mijn vriend en ik zijn wel een carbon copy van elkaar, en hadden daar heel narcistisch ook expliciet naar gezocht. En er was een periode van vijf jaar waarin we elkaar niet spraken (want hij was bezet toen we elkaar leerden kennen) maar in al die jaren hadden we ons op precies dezelfde manier verder ontwikkeld. <3
Oud 27-04-2017, 04:45
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nou, kom maar op dan met een man met mijn karakter! De leuke kanten er van dan he!
De minder leuke kanten moet je dus aan werken, want dan weet je dat je SOULMATE dat ook doet! En dat jullie elkaar dan in het midden tegenkomen.

Citaat:
Heb je ook zo'n gratis analyse voor mij?
Hmm, bij jou zie ik zo gauw geen patroon, voor zo ver ik dat überhaupt kan inschatten. Het enige wat ik kan bedenken is dat de veilige routine voor jou/jullie wellicht een valstrik is. Maar volgens mij heb jij best gezonde en stabiele relaties, toch?
Oud 27-04-2017, 09:18
Verwijderd
Citaat:
De minder leuke kanten moet je dus aan werken, want dan weet je dat je SOULMATE dat ook doet! En dat jullie elkaar dan in het midden tegenkomen.

Hmm, bij jou zie ik zo gauw geen patroon, voor zo ver ik dat überhaupt kan inschatten. Het enige wat ik kan bedenken is dat de veilige routine voor jou/jullie wellicht een valstrik is. Maar volgens mij heb jij best gezonde en stabiele relaties, toch?
Ja ik denk dat ik in het verleden te gauw ging voor een relatie die stabiel en fijn was, zonder dat ik de gast in kwestie echt super vond.

Nu heb ik een ander 'probleem', ik vind alle dingen in mijn leven te leuk en belangrijk om daarin tijd te maken voor een gast Maar als de juiste gast voorbij komt verandert dat allicht Ik weet alleen niet of dat gebeurt als je zelf niet op zoek gaat.
Oud 27-04-2017, 18:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Jawel joh, die komen altijd langs als jij dr eigenlijk geen tijd voor hebt!

Mijn huidige vriendje Is op sommige vlakken precies mij en op anderen totaal niet en dat Is heel fijn en hij vindt de gele en oranje winegums lekker en ik de groene en rode dus dat Is ook top.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 27-04-2017, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ja ik denk dat ik in het verleden te gauw ging voor een relatie die stabiel en fijn was, zonder dat ik de gast in kwestie echt super vond.

Nu heb ik een ander 'probleem', ik vind alle dingen in mijn leven te leuk en belangrijk om daarin tijd te maken voor een gast Maar als de juiste gast voorbij komt verandert dat allicht Ik weet alleen niet of dat gebeurt als je zelf niet op zoek gaat.
Wel herkenbaar. Ook gewoon ergens omdat het fijn is om samen te zijn en te leven en dat je iemand hebt om even heerlijk je hart bij te luchten en tegenaan te kruipen om fijne en minder fijne dingen te delen. En als er dan iemand voorbij komt die op zich best wel aan dat plaatje voldoet neem je daar sneller genoegen mee en schik je je eerder in een bepaald patroon, ofzo.

Ik zit nu een beetje met hetzelfde. Heb zo af en toe wel een date maar ik merk dat ik niet echt enorm de intentie heb om een verbindtenis aan te gaan, omdat ik gewoon andere dingen belangrijker vind dan de personen in kwestie. En er is er eentje die het ook heel druk heeft en soms ontmoeten we elkaar, hebben we een beetje seks maar verder verwacht ik er niets van. En dat vind ik juist wel relaxed, eigenlijk. Dit had ik vroeger echt nooit gekund denk ik. En jouw idee van dat je niemand tegenkomt als je niet zoekt weet ik zo net nog niet. Ik denk dat het vooral de houding is die je hebt naar anderen. Als je veel lacht, blij bent met de dingen die je doet ben je ook aantrekkelijker voor het manmens lijkt me. En dan heb je vast een veel betere basis dan wanneer je echt op zoek bent. Maar hoor mij nu ik heb verder ook geen idee. Dekaloog misschien!
Oud 27-04-2017, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Jawel joh, die komen altijd langs als jij dr eigenlijk geen tijd voor hebt!

Mijn huidige vriendje Is op sommige vlakken precies mij en op anderen totaal niet en dat Is heel fijn en hij vindt de gele en oranje winegums lekker en ik de groene en rode dus dat Is ook top.
<3
Oud 27-04-2017, 20:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
en hij vindt de gele en oranje winegums lekker en ik de groene en rode dus dat Is ook top.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-04-2017, 21:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mijn boii wil me snel weer zien, wil met me op vakantie, vraagt naar het welzijn van een goede vriendin van me (die net haar vriend heeft gedumpt), maar zegt dan ook 'niet aan beginnen, relaties'. Ik weet dan niet wat de hecky dit dan wel is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-04-2017, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Mijn boii wil me snel weer zien, wil met me op vakantie, vraagt naar het welzijn van een goede vriendin van me (die net haar vriend heeft gedumpt), maar zegt dan ook 'niet aan beginnen, relaties'. Ik weet dan niet wat de hecky dit dan wel is.
Had het gevraagd.

*stiekem meeleest*
Oud 27-04-2017, 23:25
Abby.
Abby. is offline
Had het gevraagd inderdaad. Ik heb het idee dat je zelf misschien toch wel meer die naam eraan wil geven dan hij... Klopt dat?
Wat vindt hij zo vervelend aan het etiket "relatie"?
Oud 27-04-2017, 23:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De naam hoeft niet, maar ik heb voor mezelf wel wat meer zekerheid nodig, want ik ben stiekem toch best wel een onzekere miep af en toe.
En ik denk dat hij het vervelend vindt omdat hij een aantal mislukte achter de rug heeft en hij het nu niet wil verpesten. Hij zei een tijdje geleden dat relaties op een gegeven moment altijd saai worden en dat daarom onze 'arrangement' zo goed werkt, want het lijkt alleen maar beter te worden. Dus wrs is het de angst om het kapot te maken, want dat heb ik ook.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-04-2017, 08:14
Verwijderd
Je kan bespreekbaar maken of het exclusief is of niet, wat jullie hebben. En dan laat je de naam weg.
Oud 28-04-2017, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Jawel joh, die komen altijd langs als jij dr eigenlijk geen tijd voor hebt!

Mijn huidige vriendje Is op sommige vlakken precies mij en op anderen totaal niet en dat Is heel fijn en hij vindt de gele en oranje winegums lekker en ik de groene en rode dus dat Is ook top.

Fijn dat jullie er vertrouwen in hebben, dan moet ik dat ook maar hebben!
En idd Verwijderd, een FWB hoeft helemaal niet puberaal te zijn maar kan juist ook heel volwassen zijn.. allebei van elkaar krijgen wat je op dat moment nodig hebt en verder geen verwachtingen.. Dan moet je alleen hopen dat er niet bij de één meer gevoelens ontstaan.
En veel lachen ga ik dan maar doen Volgens mij doe ik dat al wel maar in between heb ik altijd zo'n resting bitch face..

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:34. Reden: Op verzoek
Oud 28-04-2017, 10:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb ook het idee dat een hoop mensen specifiek iets hebben tegen het naampje 'relatie' want dan klinkt het opeens allemaal zo zwaar en officieel terwijl als je kijkt naar hoe je met elkaar omgaat dat min of meer hetzelfde is hoe de meeste mensen een relatie zouden omschrijven. En dan heb je natuurlijk ook nog mensen die wel zo'n naampje zouden willen maar bang zijn om dat bespreekbaar te maken want ja stel je voor dat de ander dat stom vindt.

Als je het allebei fijn vindt zoals het is zou ik me niet te druk maken om hoe je het noemt, als je meer duidelijkheid / zekerheid wilt zou ik het toch eens subtiel gaan bespreken voordat het eindigt met de een die het allemaal een stuk meer casual en vrij ziet dan de ander.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-04-2017, 12:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik kreeg gisteren in een volle kroeg een beetje ruzie met een gast, omdat hij dacht dat ik z'n vriendin aan 't versieren was, dat was vrij hilarisch.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-04-2017, 12:31
Verwijderd
Maar. Was je z'n vriendin aan het versieren?
Oud 28-04-2017, 12:47
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Nou, zij hing de hele tijd om mijn nek vooral! En ze wilde nog gaan dansen, samen, zonder vriend erbij. En ze was heel knap en ook al 12 jaar samen met haar vriend. En ze wilde perse m'n nummer, dus dat gaf ik en toen kwam die dude echt tussen beiden. Het was mooi.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-04-2017, 13:10
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline


Maar dat was niet echt een antwoord op de vraag!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-04-2017, 13:12
Verwijderd
Inderdaad!
Oud 28-04-2017, 13:13
Verwijderd
Je uitleg riekt naar; "Ja misschien eigenlijk wel een beetje"
Oud 28-04-2017, 13:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-04-2017, 14:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ja, sowieso.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-04-2017, 19:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je uitleg riekt naar; "Ja misschien eigenlijk wel een beetje"
'eigenlijk wel een bi-tje.'
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-04-2017, 19:41
Verwijderd
Tettentastisch
Oud 28-04-2017, 20:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-04-2017, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ik en de hubbie zijn ook tegenpolen als een malle op veel punten. Gaat ook al 9 jaar prima
Wij verschillen ook ontzettend en zijn ook al acht jaar samen. Soms hoor ik mensen wel eens zeggen "het gaat zo vanzelf bij ons, bla bla bla" en.dan denk ik "wij doen iets verkeerd want we moeten echt kei hard werken" maar zo lang we blij zijn samen doen we het prima!
Citaat:
Mijn vriend en ik zijn wel een carbon copy van elkaar, en hadden daar heel narcistisch ook expliciet naar gezocht. En er was een periode van vijf jaar waarin we elkaar niet spraken (want hij was bezet toen we elkaar leerden kennen) maar in al die jaren hadden we ons op precies dezelfde manier verder ontwikkeld. <3
Dat lijkt me echt zo bijzonder, ik ben altijd wel benieuwd of ik samen zou kunnen zijn met iemand die veel op me lijkt.
Oud 28-04-2017, 22:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Keihard moeten werken aan een relatie lijkt mij echt vreselijk. Ik ben sowieso al niet de makkelijkste persoon en als iemand dan teveel eisen aan me zou stellen ben ik echt binnen no time vertrokken. Het werkt voor mij hetzelfde met vriendschappen. M'n beste vrienden spreek ik af en toe en als we elkaar zien is het gewoon chill en goed.
Maar m'n beste vriendin is best wel een tegenpool. Zij is heel optimistisch, chaotisch en avontuurlijk, terwijl ik een pessimistische planner ben die het liefst thuis zit. We halen wel het beste in elkaar naar boven tho, dus dat is wel goed.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-04-2017, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Keihard moeten werken aan een relatie lijkt mij echt vreselijk. Ik ben sowieso al niet de makkelijkste persoon en als iemand dan teveel eisen aan me zou stellen ben ik echt binnen no time vertrokken. Het werkt voor mij hetzelfde met vriendschappen. M'n beste vrienden spreek ik af en toe en als we elkaar zien is het gewoon chill en goed.
Maar m'n beste vriendin is best wel een tegenpool. Zij is heel optimistisch, chaotisch en avontuurlijk, terwijl ik een pessimistische planner ben die het liefst thuis zit. We halen wel het beste in elkaar naar boven tho, dus dat is wel goed.
Meh, ik ervaar het niet als eisen stellen. Ik ga even nadenken over hoe het in elkaar zit.
Oud 30-04-2017, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Keihard moeten werken aan een relatie lijkt mij echt vreselijk. Ik ben sowieso al niet de makkelijkste persoon en als iemand dan teveel eisen aan me zou stellen ben ik echt binnen no time vertrokken. Het werkt voor mij hetzelfde met vriendschappen. M'n beste vrienden spreek ik af en toe en als we elkaar zien is het gewoon chill en goed.
Maar m'n beste vriendin is best wel een tegenpool. Zij is heel optimistisch, chaotisch en avontuurlijk, terwijl ik een pessimistische planner ben die het liefst thuis zit. We halen wel het beste in elkaar naar boven tho, dus dat is wel goed.
Ik heb er nog eens over nagedacht maar kan er eigenlijk niet echt iets over zeggen geloof ik We hebben allebei een heel andere manier van communiceren, een ander beeld van wat we bij willen dragen aan de wereld, andere overtuigingen, andere manier van ruzie maken en boos zijn, andere manier van emoties ervaren en uiten. Het is best hard werken om elkaar daar in niet te verliezen of zo. We moeten heel bewust bezig zijn met bij elkaar zijn, anders raken we elkaar heel makkelijk kwijt. Ik vind het heel erg fijn op deze manier - ik word zo heel scherp gehouden en we worden uitgedaagd om continu aan onszelf te werken zonder dat het per sé moet.
Ik weet oprecht niet of ik met iemand samen zou kunnen zijn die veel op me lijkt - over het algemeen vind ik mensen die op me lijken heel erg ververlend
Oud 01-05-2017, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nog eens over nagedacht maar kan er eigenlijk niet echt iets over zeggen geloof ik We hebben allebei een heel andere manier van communiceren, een ander beeld van wat we bij willen dragen aan de wereld, andere overtuigingen, andere manier van ruzie maken en boos zijn, andere manier van emoties ervaren en uiten. Het is best hard werken om elkaar daar in niet te verliezen of zo. We moeten heel bewust bezig zijn met bij elkaar zijn, anders raken we elkaar heel makkelijk kwijt. Ik vind het heel erg fijn op deze manier - ik word zo heel scherp gehouden en we worden uitgedaagd om continu aan onszelf te werken zonder dat het per sé moet.
Ik weet oprecht niet of ik met iemand samen zou kunnen zijn die veel op me lijkt - over het algemeen vind ik mensen die op me lijken heel erg ververlend
Dit vind ik best wel mooi. Ik heb nog nooit een relatie gehad die langer dan 1,5 jaar duurde en bij de laatste twee serieuze relaties was ik vooral degene die bezig was met een 'ons' terwijl mijn ex(en) vooral bezig waren met zichzelf en te zoeken wat ze wilden met hun leven. Ik kan me voorstellen als je beiden gewoon helemaal voor elkaar wilt gaan en elkaar wilt steunen in de dingen die belangrijk zijn voor de ander, dat je dan in dat opzicht wel goed op één lijn zit. En dan is het kwestie van organiseren, bewust communiceren en inderdaad niets als vanzelfsprekend aannemen. Volgens mij gaan er dingen kapot als mensen elkaar als vanzelfsprekend zien.
Oud 01-05-2017, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Fijn dat jullie er vertrouwen in hebben, dan moet ik dat ook maar hebben!
En idd Mieke, een FWB hoeft helemaal niet puberaal te zijn maar kan juist ook heel volwassen zijn.. allebei van elkaar krijgen wat je op dat moment nodig hebt en verder geen verwachtingen.. Dan moet je alleen hopen dat er niet bij de één meer gevoelens ontstaan.
En veel lachen ga ik dan maar doen Volgens mij doe ik dat al wel maar in between heb ik altijd zo'n resting bitch face..
Zo had ik dat nog niet bekeken! Ik heb het idee dat ik bij hem niet echt gevoelens zal krijgen. Hij is zo anders en communiceert op een manier die mij niet past in een relatie.
Haha, dat heeft iedereen toch! Een collega vertelde me dat het echt goed werkt om mannen net een tikje langer aan te kijken dan normaal en veel te lachen. Dat heb ik toen geprobeerd en ik kreeg zelfs van de jongen achter de kassa in de supermarkt een complimentje van 'wat fijn, je bent zo vrolijk!!' En je merkt dan gewoon dat sommigen dan ook zoveel gaan kijken. Best grappig. En ik vind het stiekem ook een beetje spannend ofzo.
Oud 01-05-2017, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, sowieso.
Oud 01-05-2017, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend en ik zijn wel een carbon copy van elkaar, en hadden daar heel narcistisch ook expliciet naar gezocht. En er was een periode van vijf jaar waarin we elkaar niet spraken (want hij was bezet toen we elkaar leerden kennen) maar in al die jaren hadden we ons op precies dezelfde manier verder ontwikkeld. <3
Wat lief
Oud 02-05-2017, 11:45
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Zo, na dik 7 jaar ook weer back in the game ofzo.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 02-05-2017, 11:55
Verwijderd
What happen?
Oud 02-05-2017, 12:52
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Zo, na dik 7 jaar ook weer back in the game ofzo.
Lijk je een beetje op je avatar??

















Sorry, too soon misschien. Wat klote! Sterkte!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-05-2017, 13:09
Verwijderd
Klote RDLF. Sterkte.
Oud 02-05-2017, 13:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Kut man.*biertje en schouderklop geeft*
Citaat:
What happen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-05-2017, 13:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mijn toekomstige ex zou me ophalen van werk, maar gelukkig was z'n trein vertraagd, want m'n collega's waren veels te nieuwsgierig. En vervelend. Op een gegeven moment verstond ik iemand niet en toen zeiden ze 'ja dat komt omdat je oren volzitten met liefde huhuhuhuh'.

Anyhoo, het was weer leuk en lief en gezellig enzo, maar we hebben nog steeds niet gepraat. Gisteravond keken we een aflevering van Man Seeking Woman waarin de dude steeds wegspring/het raam uitvliegt als z'n scharrel serieus wil praten, dus vanmorgen maakte ik daar een grapje over, omdat hij z'n trein moest halen en ik dacht dat als ik zoiets zou zeggen hij ook misschien het raam uit kon vliegen, en toen noemde ik 'm schattenpoepje en ging hij bijna over z'n nek. :'D
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-05-2017, 13:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom noem je hem toekomstige ex?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.