Oud 21-03-2017, 15:50
banaan96
banaan96 is offline
hoi mensen van het goede leven,
ik had een vraag, ik heb mn havo 3 afgerond en havo 4 gevolgd tot de feb vakantie toen ben ik naar japan gegaan waar ik nu nog ben. ik ben van plan een mavo diploma te halen omdat ik niks ga doen waar ik een studie of diploma voor nodig heb (ik moet natuurlijk wettelijk een diploma halen) mijn vraag is hoe makkelijk is het om m'n mavo diploma te halen op vavo met mn huidige school ervaring?(ik ben redelijk slim en begon op het vwo met een cito van 544 in gr 8) ik ben van plan om niet al te veel tijd in school te steken.
antwoord zou zeer geappricieerd zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2017, 16:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe oud ben je?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 17:12
banaan96
banaan96 is offline
Citaat:
Hoe oud ben je?
ik word 20 april 18
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 22:13
Ben Strik
Ben Strik is offline
Volgens mij kan je niet zomaar van havo 3 naar mavo 4. Je kot dan in een examenkaar terecht en dat is niet toegestaan en zal je dus sowieso moeten aansluiten bij de mavo 3 klas.

PS: Ik weet niet wat je met vavo bedoelt of wat het is. Als het een soort school is voor volwassenen om daar je opleiding af te ronden kunnen daar natuurlijk andere regels gelden.
In ieder geval veel succes!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2017, 00:53
banaan96
banaan96 is offline
Citaat:
Volgens mij kan je niet zomaar van havo 3 naar mavo 4. Je kot dan in een examenkaar terecht en dat is niet toegestaan en zal je dus sowieso moeten aansluiten bij de mavo 3 klas.

PS: Ik weet niet wat je met vavo bedoelt of wat het is. Als het een soort school is voor volwassenen om daar je opleiding af te ronden kunnen daar natuurlijk andere regels gelden.
In ieder geval veel succes!
het is idd een school voor volwassenen, moet ik echt met een overgangs bewijs van 3 naar 4 havo naar 3 mavo? wel apart bedankt voor je antwoord in ieder geval en je succes
Met citaat reageren
Oud 22-03-2017, 07:30
Verwijderd
Vavo idd.

Overigens zijn er mensen die zonder moeite te doen het VWO/Gymnasium halen. Met alle respect, zo slim als je jezelf vindt, ben je misschien niet. Maar goed, dat is een kleine ter zijde.

Ik ben wel benieuwd, wat wil je gaan doen na school?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 15:40
banaan96
banaan96 is offline
Citaat:
Vavo idd.

Overigens zijn er mensen die zonder moeite te doen het VWO/Gymnasium halen. Met alle respect, zo slim als je jezelf vindt, ben je misschien niet. Maar goed, dat is een kleine ter zijde.

Ik ben wel benieuwd, wat wil je gaan doen na school?
wat bedoel je precies met vavo idd? ik hou wat ik ga doen liever voor mezelf voor nu. en ik vind mezelf niet super slim maar ik heb het idee dat mavo wel een beetje makkelijk moet zijn aangezien ik 3 havo met een aantal 9s 8en en 7s heb afgesloten. ik zou graag nog antwoord willen op m'n originele vraag.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2017, 07:54
Verwijderd
Ik bedoel dat vavo inderdaad (idd) de snelste/eenvoudigste route is.

Je originele vraag is

Citaat:
mijn vraag is hoe makkelijk is het om m'n mavo diploma te halen op vavo met mn huidige school ervaring
En dat weten wij uiteraard niet, wij zijn jou niet en waarschijnlijk is een stukje discipline minstens zo belangrijk als slim zijn.


Het is overigens flauw om te blijven zeuren over je originele vraag als je onze vraag niet wilt beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2017, 11:47
banaan96
banaan96 is offline
Citaat:
Ik bedoel dat vavo inderdaad (idd) de snelste/eenvoudigste route is.

Je originele vraag is



En dat weten wij uiteraard niet, wij zijn jou niet en waarschijnlijk is een stukje discipline minstens zo belangrijk als slim zijn.


Het is overigens flauw om te blijven zeuren over je originele vraag als je onze vraag niet wilt beantwoorden.
blijven zeuren? ik vroeg eenmaal om een antwoord op m'n originele vraag en jij bent die niet bereid te geven omdat ik liever voor mezelf hou wat ik later wil doen met m'n leven. hoewel jullie vraag (jouw vraag) niks te maken heeft met deze topic,laat ik het hierbij, aangezien dit dus niet zal helpen. Bedankt voor het proberen in ieder geval en een fijne dag toegewenst
Met citaat reageren
Oud 24-03-2017, 12:08
Verwijderd
Leer lezen, ik geef nota bene antwoord op je vragen (meervoud). Je bedankt niet eens maar gaat alweer zeuren. Jankerd.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2017, 08:29
banaan96
banaan96 is offline
Citaat:
Leer lezen, ik geef nota bene antwoord op je vragen (meervoud). Je bedankt niet eens maar gaat alweer zeuren. Jankerd.
ik heb je wel bedankt. en waarom ben je zo negatief? met "blijven zeuren" en "jankerd", ik weet niet wat ik verkeerd zeg of doe? Een beetje onvolwassen naar mijn mening.
en nogmaals bedankt aangezien je die de eerste keer blijkbaar niet zag en een prettige dag
Met citaat reageren
Oud 27-03-2017, 08:21
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet wat ik verkeerd zeg of doe?
Je stelt dat ik niet bereid ben een antwoord te geven terwijl ik meerdere van je vragen beantwoord heb:

Citaat:
ik vroeg eenmaal om een antwoord op m'n originele vraag en jij bent die niet bereid te geven
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 10:48
Patrick007
Patrick007 is offline
Ga gewoon lekker havo/vwo doen, anders krijg je er later spijt van. Dat je havo/vwo later niet zal gebruiken klopt niet. Waarschijnlijk zul je niet alle kennis 1 op 1 in je leven kunnen toepassen maar dat neemt nog niet weg dat school een zeer belangrijk onderdeel is van je ontwikkeling. Waarom zou je jezelf beperken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren MBO opleiding, naar havo terug?
MateBrah
6 26-06-2014 15:18
Algemene schoolzaken het grote VAVO-topic
Toet0r
500 20-04-2009 12:16
Algemene schoolzaken Aantal blijven zitters hoog!
Mindfields
53 14-08-2003 13:18
Algemene schoolzaken gaan jullie over?
Fantôme
112 04-07-2003 20:24
Algemene schoolzaken Havo 4 ?
gigigirl
28 03-03-2002 20:11
Psychologie School.......
Larah17
57 18-01-2002 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.