Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2008, 08:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De toevoeging van wat vrouwelijks in dit topic is de schuld van Dittrich

Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van dit geweldige paarse koekblik







__________________
<):o)
Advertentie
Oud 17-01-2008, 08:53
Verwijderd
Jaja, geef mij maar de schuld
Puike auto maar je moet wel ff dat matje bij de bestuurderskant vervangen
Oud 18-01-2008, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Jaja, geef mij maar de schuld
Puike auto maar je moet wel ff dat matje bij de bestuurderskant vervangen
Dat ding is paars en jij begint over een matje?!


Oud 18-01-2008, 08:25
Verwijderd
Kreeg een brief van de politie over de beschadiging van de auto..

"Door ons werd een onderzoek naar de verdachte( n) ingesteld. Dit heeft tot op heden geen resultaat opgeleverd"

Ze hebben er helemaal niks mee gedaan, ze zijn niet eens langs geweest enzo...
Oud 18-01-2008, 12:13
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline




Mijn dotje
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Oud 20-01-2008, 16:48
Verwijderd
Die heb je of die wil je?
Oud 21-01-2008, 07:24
*nerwen elensar
Avatar van *nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Die heb ik
__________________
Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?!
Oud 22-01-2008, 21:59
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
haha echt he

die van mij staat momenteel in een loods, rijd nu in de oude honda civic van me pa. die nu ook van mij is. niks op tegen hoor, persoonlijk vind ik die 89 model de leukste model civic's, hij is klein maar heeft nog een groffe uiterlijk vind ik, vergeleken met de modellen daarna. die zien er allemaal verwijfd uit pfff de nieuwste civic
ik kijk niet eens meer naar europa en japan niet dat amerika nu dope bakken maakt, maar de jaren 60 70 ben er heel blij mee...

maja smaken verschillen daarom rijd ik nu ook een amerikaan, zien er voor mij nog tenmiste uit als auto's

dit is me ride, een chevrolet camaro 350ci v8 1976 [afbeelding]
Kijk eens aan, iemand met smaak Mooie kar man! Heb praktisch dezelfde gehad (5.7 liter uit '79):



En idd, Amerikaanse oldtimers zijn 'echte' auto's. Heb nu een Chevrolet Bel Air uit '75 en bevalt weer uitstekend! Maar mijn droomauto blijft toch wel '67 Camaro (en die komt er eens, dat is zeker):

__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 23-01-2008, 09:07
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Indrukwekkend!!!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-01-2008, 09:22
Mřller
Avatar van Mřller
Mřller is offline
Citaat:
Die heb ik
In je profiel staat dat je student bent. Dus dan heb je lieve ouders
Oud 27-01-2008, 01:07
Fastback
Avatar van Fastback
Fastback is offline
Citaat:
Kijk eens aan, iemand met smaak Mooie kar man! Heb praktisch dezelfde gehad (5.7 liter uit '79):

[afbeelding]

En idd, Amerikaanse oldtimers zijn 'echte' auto's. Heb nu een Chevrolet Bel Air uit '75 en bevalt weer uitstekend! Maar mijn droomauto blijft toch wel '67 Camaro (en die komt er eens, dat is zeker):

[afbeelding]
ziet er heel nice uit!!

vertel... hoelang had je hem.. wat heb je ermee gedaan.. hoe is deze bel air.. specs enz...

ja die 67 is echt heel nice...... die zou ik ook wel willen haha naast nog een aantal fastbacks, barracuda, chevelle's hehe noem maar op
__________________
That's why they call it The American Dream..., You got to be a sleep to believe it...!!!
Oud 28-01-2008, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Dat ding is paars en jij begint over een matje?!


De laklaag is nog prima in orde zo te zien. Het matje niet en dat gaat mij dan weer irriteren
Oud 28-01-2008, 13:13
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
ziet er heel nice uit!!

vertel... hoelang had je hem.. wat heb je ermee gedaan.. hoe is deze bel air.. specs enz...

ja die 67 is echt heel nice...... die zou ik ook wel willen haha naast nog een aantal fastbacks, barracuda, chevelle's hehe noem maar op
Hehe ja, er zijn idd te veel mooie auto's wat dat betreft. Maar 1 ding is zeker, een jaren '60 musclecar komt een keer in mijn bezit

Ik heb de Camaro 2 jaar gehad. Mijn eerste auto was een Opel Astra hehe, maar na een half jaar begonnen de Amerikaanse auto kriebels. Nouja vond ze al lang erg mooi, maar nu was het ook betaal- en haalbaar hehe. Kwam toen uit bij die Camaro! Ideale Amerikaan om mee te beginnen. Moet wel zeggen dat ik er behoorlijk veel problemen mee heb gehad, maar ondanks dat ook veel plezier. Paar maanden geleden heb ik 'm verkocht en kwam ik al vrij snel uit bij deze Bel-Air (wilde namelijk eens een echte cruiser geprobeerd hebben):



Ook een V8 5.7 liter. Is tot nu een stuk betrouwbaarder geweest dan de Camaro toendertijd. Maar het is te merken dat vorige eigenaar deze auto met liefde heeft behandeld. Komende zomer wil ik er een nieuwe uitlaat onder laten zetten: dubbel, RVS. En hij mag wel iets zwaarder en rauwer klinken

En vanwaar jouw Camaro keuze? En wat heb je er al aan gedaan of wil je nog doen?
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 28-01-2008, 18:01
Fastback
Avatar van Fastback
Fastback is offline
pfff je bel air is gruwelijk.... ziet er heel nice uit..!!

ik heb ongeveer dezelfde verhaal, in plaats van een astra reed ik een civic.. en vorig jaar had ik me budget voor een amerikaan.. heb echt veel gezien.. 71 camaro's, mustang coupe, monte carlo's, thunderbird noem maar op...heb wel gekeken naar elke amerikaan van de jaren 60.. het was best lastig om er 1 te vinden voor de juiste prijs (mijn budget)..

toen zag ik deze camaro.. ik dacht dat hij al verkocht was maar ik belde die man en hij bleek er 2 te hebben staan zelfs... alle2 bj 76 en blauw.. maar ja de ene was al verkocht die was wel wat duurder maar ook beter conditie.. die van mij is iets minder..body heeft beetje roest, heb er naar mijn gevoel wel een leuk prijs voor kunnen krijgen.

ik heb er momenteel niks aan gedaan..behalve wat laswerk laten verrichten..hij had een nare roestplek bij de linkervoorscherm..maar die is nu weg..
hij staat nu in een loods...voor de winter, maar ik wil einde van de week hem eigenlijk ophalen... wil zo graag rijden

wat momenteel bovenaan de lijst staat is het verwijderen van de overige roestplekken, de andere dingen kunnen wel op langer termijn.

maar wat voor problemen had je met jouw camaro....?
__________________
That's why they call it The American Dream..., You got to be a sleep to believe it...!!!
Oud 29-01-2008, 09:46
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Hehe ja jaren '60 US oldtimers zijn redelijk prijzig (althans voor een student). En je wilt natuurlijk wel een beetje een fatsoenlijke kar hebben. Maar wat dat betreft zit je wel goed met een Camaro! Nog een overdaad aan onderdelen voor te krijgen, wat het onderhoud dus ook wel betaalbaar houdt.

Roestplekken behandelen is wel van belang idd. Mijn Camaro had daar ook last van bij de wielkasten. Heb er toen ook wat aan gedaan; roest van binnenuit is geen pretje hehe. Hij had nog wel wat meer zwakke plekken, maar die waren minder erg. Waar ik vooral erg veel pech mee had, was het technische gedeelte. Heb in 2 maanden tijd tot 3x stilgestaan op de weg (waarvan 1x op een snelweg). En elke keer was er wat anders mis: ontsteking, bobine, bougies, startmotor etc. En ondanks dat alles gemaakt was en weer goed werkte, reed ik toch minder prettig rond in die auto. Dus besloot maar dat het weer tijd was voor wat anders.

Maar goed, verder heb ik er veel plezier mee gehad! Dus kan me voorstellen dat je niet kunt wachten om te gaan rijden
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 31-01-2008, 01:39
Fastback
Avatar van Fastback
Fastback is offline
ik haal hem ook meteen door de apk heen... dan heb ik dat ook gehad.
het ziet er wel naar uit dat het volgende week wordt maar komt goed.

kwam ff een leuke 67 camaro tegen
http://www.superchevy.com/features/c.../photo_05.html
__________________
That's why they call it The American Dream..., You got to be a sleep to believe it...!!!
Oud 04-02-2008, 09:01
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Hehe dat ziet er idd niet verkeerd uit!

Volgens mij is bij mij linksachter de vering/schokbreker naar de klote. Vandaag maar even naar de garage.
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 08-02-2008, 10:50
Fastback
Avatar van Fastback
Fastback is offline
Citaat:
Hehe dat ziet er idd niet verkeerd uit!

Volgens mij is bij mij linksachter de vering/schokbreker naar de klote. Vandaag maar even naar de garage.
pfffff.. klote man balen.... mijn auto is net door de apk heen kan hem hopelijk morgen halen

is je bak gemaakt??
__________________
That's why they call it The American Dream..., You got to be a sleep to believe it...!!!
Oud 10-02-2008, 23:32
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Citaat:
pfffff.. klote man balen.... mijn auto is net door de apk heen kan hem hopelijk morgen halen

is je bak gemaakt??
Nice! Al gecruist inmiddels?

Mijn kar is nog niet gemaakt helaas. De vering linksachter was gebroken. Zou eigenlijk maar 3 dagen levertijd opzitten, maar was niet op voorraad. Moet nu 3 weken wachten grmbl!
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 12-02-2008, 10:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline


Deze krijg ik eind deze maand als het goed is Wel een leasebak natuurlijk, maar heb 'em helemaal zelf uit mogen zoeken.
Oud 12-02-2008, 14:06
Verwijderd
Ach, leasebak is altijd fijn. Waarom juist die 208/308?
Oud 12-02-2008, 18:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ach, leasebak is altijd fijn. Waarom juist die 208/308?
207

Ik vind leuke auto's. Ik heb nu een VW polo (uit 98, van mezelf) en ik wou een dergelijke auto weer. Ik heb eerst naar een nieuwe VW polo zitten kijken, maar die zijn als je wat meer wil (airco etc) nogal duur in verhouding, en ik wil niet te veel bijtelling. Dus toen ben ik verder gaan kijken naar hetzelfde type auto's, en is m'n oog op de 207 gevallen. Na een proefrit was ik redelijk verkocht. In de showroom stond ook die lichtblauwe kleur en die vond ik gewoon enorm tof. Foto's doen er niet echt recht aan.
Oud 12-02-2008, 20:35
Fastback
Avatar van Fastback
Fastback is offline
Citaat:
Nice! Al gecruist inmiddels?

Mijn kar is nog niet gemaakt helaas. De vering linksachter was gebroken. Zou eigenlijk maar 3 dagen levertijd opzitten, maar was niet op voorraad. Moet nu 3 weken wachten grmbl!
pff balen zeg...hopen dat het snel komt

ja.... heerlijk gecruist !!! echt niet normaal, geluid is echt heerlijk...
was wel ff wennen hoor van een 1.4 naar een 5.7.... tering wat een beest zeg!!

ook de hele body erom heen natuurlijk..pfff je kijkt echt over de motorkap uit, en als je gas geeft zie je echt die neus omhoog gaan...haha echt wreed.

ook als je andere amerikanen ziet rijden, ff groeten of gas geven.
vandaag ook me broertje opgehaald ermee bij zijn school.. haha al die kids... kijken hun ogen uit... echt leuk om te zien..

je ziet ook de wagens die helemaal omgebouwd zijn met weet ik veel hoeveel spoilers om de car heen, nog steeds hun nek omdraaien als ik langs rij...hahaha echt grappig om te zien.

het was echt dope... ben ook wat mensen tegengekomen die wat onderdelen of adresjes kennen.. dat is ook heel flexx. dat gebeurde dezelfde dag nog.. die zaterdag was ik ff naar scheveningen gegaan... kwam er een man die had dezelfde car, alleen hij had hem verkocht. Maar goed, hij kwam toch ff praatje houden en hij had nog onderdelen over. gelijk zij nummer gevraagd.

trouwens heb jij nog wat onderdelen liggen of iets???
__________________
That's why they call it The American Dream..., You got to be a sleep to believe it...!!!
Oud 12-02-2008, 21:22
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Haha excellent om dat te lezen, want ik herken het compleet Vooral de eerste keren toen ik rond reed met de Camaro viel me op hoeveel aandacht je er wel niet mee krijgt. Na een tijdje let je daar niet meer zo op, maar toch leuk! Hehe en ach, zo'n auto koop je ook om wat te kunnen showen. En mensen maken snel een praatje (met name mensen die ook een zelfde soort auto hebben). Altijd handig om dan tips en adressen uit te wisselen!

Toen ik vorig jaar stage liep op een middelbare school, ging ik ook elke keer met de Camaro. Leerlingtuig keek hun ogen uit. Mooi is dat! En de lengte van de neus is ook ff flink wennen idd. Je moet over een tijd maar weer eens in een normale auto gaan zitten. Zo vreemd dan. Met name het geluid is een groot gemis dan

Ik heb je ff een PM gestuurd voor onderdelen/mail.
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Oud 14-02-2008, 11:14
Fastback
Avatar van Fastback
Fastback is offline
Citaat:
Haha excellent om dat te lezen, want ik herken het compleet Vooral de eerste keren toen ik rond reed met de Camaro viel me op hoeveel aandacht je er wel niet mee krijgt. Na een tijdje let je daar niet meer zo op, maar toch leuk! Hehe en ach, zo'n auto koop je ook om wat te kunnen showen. En mensen maken snel een praatje (met name mensen die ook een zelfde soort auto hebben). Altijd handig om dan tips en adressen uit te wisselen!

Toen ik vorig jaar stage liep op een middelbare school, ging ik ook elke keer met de Camaro. Leerlingtuig keek hun ogen uit. Mooi is dat! En de lengte van de neus is ook ff flink wennen idd. Je moet over een tijd maar weer eens in een normale auto gaan zitten. Zo vreemd dan. Met name het geluid is een groot gemis dan

Ik heb je ff een PM gestuurd voor onderdelen/mail.
heb je pm beantwoord...

haha ja ik ben benieuwd als ik weer ff in de civic stap, die staat er nog steeds. ik moet ook ff wat rondjes rijden met die om de motor wakker te houden pfffff....

maar ik ga dalijk ff wat knutselen, me accukabel trillt los... ff goed vastmaken
spreek je snel....
__________________
That's why they call it The American Dream..., You got to be a sleep to believe it...!!!
Oud 14-02-2008, 13:40
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Ik wil deze, maar ik heb er het geld niet voor;









FIAT 600 + Leder interieur + Airco + Subaru motortje = WIN!
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Oud 15-02-2008, 00:13
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline

Leuke combinatie Wat zou dat ding moeten kosten dan?
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 15-02-2008, 14:34
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Meer als dat ik op dit moment te besteden heb.. de vragprijs is 250,000 THB, en volgens XE.com is dat iets over 5,300 euro. Tweedehands auto's zijn belachelijk duur hier. Een Toyota Corolla uit 1997 ofzo met 400,000km op de teller zou hetzelfde kosten. Seriously!
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Oud 15-02-2008, 19:03
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dat valt nog mee hoor. Voor een 500/600 in zulke goede staat in Nederland tel je ook al snel 4000/5000 euro neer. En dat is zonder airco
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 16-02-2008, 11:14
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Juh, maar hier verdien ik maar 20 euro per dag..
(yay, werken voor lokaal salaris!)
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Oud 17-02-2008, 16:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nou, heb eens wat foto's gemaakt (nadat ik hem even door de wasstraat heb gereden ). Dus hier zijn ze...









__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.

Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 19:36.
Oud 17-02-2008, 16:50
Verwijderd
Spiegel ze even, nu moet ik m'n kop schuin houden om je auto te kunnen waarderen
Oud 17-02-2008, 19:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 18-02-2008, 18:11
Verwijderd
Die ziet er beter uit dan de gemiddelde Golf III die ik hier zoal rond zie rijden
Oud 18-02-2008, 18:36
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline


Omdat banden ook onderdeel van de auto zijn 4 nieuwe bandjes.. (na 30000km )
Oud 18-02-2008, 18:55
Verwijderd
En die bandjes waren na die 30.000km zeker ook net slicks?
Oud 18-02-2008, 21:40
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
En die bandjes waren na die 30.000km zeker ook net slicks?
Een kennis en ik noemen een Golfje niet voor niets een 'bandenroker'
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 19-02-2008, 22:01
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
En die bandjes waren na die 30.000km zeker ook net slicks?
Zit een heel verhaal achter verder, maar slicks waren het niet. Denk achter nog iets van 3mm en voor 3,5. Heb ze redelijk opgereden de laatste 8000km. Eindelijk weer rustig in de auto..
Citaat:
Een kennis en ik noemen een Golfje niet voor niets een 'bandenroker'
Ik heb geen Golfje
Oud 20-02-2008, 02:36
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Mijn excuses, ik heb op de 1 of andere manier jouw post aan die van MTpower gekoppelt, met zijn Golfje

Maar wat het is, een Leon? Is gemaakt op een Golf V platform, volgens mij. Kom je toch al weer aardig in de buurt
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 20-02-2008, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Het ligt er heel erg aan hoe gemeten wordt. Dit is een lijst met specifiek autotypen. De bron die ik aanhaalde bekijkt de vervuiling per merk (niet per type). Dan blijkt bijv. VW gemideld wel erg vervuilende auto's op de markt te brengen. Daarnaast wordt er in de door mij aangehaalde bron ook gekeken hoeveel automerken aan vervuilingsreductie doen. Een maatstaf daarvoor is om naar de afgelopen tien jaar te kijken. Dan krijg je een ander lijstje.

Het lijkt mij wel interessant om een lijstje te zien waar per klasse de milieuvervuiling wordt gemeten (bijv. een Ford Focus is namelijk niet te vergelijken met VW Polo). Dit is uit beide bronnen niet op te maken.
Bull Shit. VW is relatief zuinig & milieuvriendelijk. Waarschijnlijk pakken ze audi, porsche, bentley (of rolls, een van de twee), mee dan? Concerngericht in plaats van merkgericht.
Oud 20-02-2008, 21:45
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
Maar wat het is, een Leon? Is gemaakt op een Golf V platform, volgens mij. Kom je toch al weer aardig in de buurt
Het is inderdaad een Leon. En behalve het platform is er weinig gelijk hoor
Oud 24-02-2008, 17:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Bull Shit. VW is relatief zuinig & milieuvriendelijk. Waarschijnlijk pakken ze audi, porsche, bentley (of rolls, een van de twee), mee dan? Concerngericht in plaats van merkgericht.
Als ze dat hebben gedaan zit daar dus de bugatti veyron ook bij, wat niet positief is als het om gemiddeld brandstofverbruik gaat
Verbruik van dat ding in de stad: 33,6L / 100km
Snelweg: 23,52L / 100km
Topsnelheid: 117,61L / 100km ( )
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 25-02-2008, 13:20
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Laten we niet vergeten dat op z'n top de banden ook maar een kwartiertje meegaan.

(Wat een auto )
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 25-02-2008, 14:43
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Laten we niet vergeten dat op z'n top de banden ook maar een kwartiertje meegaan.

(Wat een auto )
Hehe, het is alleen niet de snelste meer
De SSC Ultimate Aero TT heeft een top van 412km/h
De Bugatti Veyron 'slechts' 407,4 km/h

Maar ik zal niet verder dit topic verzieken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 25-02-2008, 22:45
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ja, ik weet het. Maar ik kan me niet voorstellen dat de Ultimate in zijn geheel genomen een fijnere auto is dan de Veyron. Zelfs op zijn top schijnt de Veyron nog uitzonderlijk stabiel aan te voelen; het is meer dan een auto die gewoon heel snel kan. De Ultimate mist gewoon een uitstraling die de Veyron wel heeft. Volgens mij heeft Bugatti het 0-100 record voor productieauto's nog wel in handen met de Veyron, trouwens.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 26-02-2008, 17:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ja, ik weet het. Maar ik kan me niet voorstellen dat de Ultimate in zijn geheel genomen een fijnere auto is dan de Veyron. Zelfs op zijn top schijnt de Veyron nog uitzonderlijk stabiel aan te voelen; het is meer dan een auto die gewoon heel snel kan. De Ultimate mist gewoon een uitstraling die de Veyron wel heeft. Volgens mij heeft Bugatti het 0-100 record voor productieauto's nog wel in handen met de Veyron, trouwens.
True, qua techniek en ontwikkelingen loopt de veyron nog wel aardig voor op de ultimate.
Maargoed, dat heb je altijd al gehad met Europa vs. Amerika
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 27-02-2008, 14:45
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb een andere auto
[jajajaja weer, lang verhaal!]

Een peugeot 206 uit oktober 2005
Oud 27-02-2008, 14:46
Verwijderd
Foto's!
Oud 27-02-2008, 14:49
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik zal ze maken, maar de camera ligt al in het andere huis
En met deze telefoon kan ik blijkbaar niet inzoomen :x
Oud 27-02-2008, 21:17
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
En met deze telefoon kan ik blijkbaar niet inzoomen :x
He, je kúnt ook dichterbij gaan staan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.