Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2007, 18:53
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik een kans maak om te slagen. Dat komt echt door m'n instructeur, het interesseert hem ook vrij weinig.
Geloof in je eigen vaardigheden, want daar draait het om! Zo'n instructeur is naar, maar als jij weet dat je het kan dan ga je het gewoon halen en dan ben je ook gelijk van die instructeur af


Ik had trouwens met kerst 4 uur achter elkaar gereden (met pauze van 5 min. na 1,5 uur dat wel) Maar dat was toch wel even vermoeiend Had ook op een gegeven moment pijn in m'n spieren van het gasgeven . Maargoed wel leuk om te weten dat ik het in principe vol kan houden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2007, 19:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het voordeel van niet geloven dat je gaat slagen is dat je er ook niet zoveel druk op zet. Kan dus heel positief zijn voor je zenuwen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 00:05
Grooviejj
Grooviejj is offline
Ik heb aankomende donderdag (3 januari) rijexamen.

Dat is ook meteen de laatste dag dat mijn rijinstructeur nog rijd bij die rijschool. want hij stapt over naar een andere rijschool.

Als ik rij gaat alles heel relaxed. Ik doe gewoon alsof ik hem ergens naartoe breng, daardoor valt die druk er ook van me af. Ik heb 22 lessen gehad van 1,5 uur elk. Ik zou 20 november al hebben afgereden maar dat kon niet i.v.m. school en als ik die lessen zou missen dan kreeg ik weer problemen. etc. etc.

Dan zou ik weer 10 dec doen maar dat ging ook niet door. ik had 24 oktober voor het laatst gereden. Ik heb maar 20 lessen in mijn pakket. Ik moest dus eigenlijk al afrijden na 16 lessen. Omdat ik door mijn eigenschuld niet had gebeld voor een volgende rijles heb ik dus 2 maanden niet meer gereden omdat ik het te druk had met school. Nu ben ik de 24ste EINDELIJK weer gaan rijden ik heb de afgelopen week de hele week gereden. Maandag heb ik weer een les en dan ga ik donderdag nog een uur rijden voor het examen.. nu maar hopen dat ik het haal.. ik heb geen zin om weer te gaan betalen voor extra lessen. Ik ben wel blij dat ALS ik zak, geen HER examen meer hoef te betalen.

Pfffff als ik zo die verhalen lees hoop ik maar dat het mij gaat lukken...


Groetjes

Laatst gewijzigd op 30-12-2007 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 11:28
Nyawa
Citaat:
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik een kans maak om te slagen. Dat komt echt door m'n instructeur, het interesseert hem ook vrij weinig.
Zie het gewoon als een kans om even te kijken hoe zo'n rijexamen precies gaat (oké, als je al een TTT hebt gehad heb je daar natuurlijk al een goed beeld van, maar goed), een extra ervaring die je zal voorbereiden op je 'echte' rijexamen als je wel goed voorbereid bent. Gewoon rustig blijven en je rondje rijden, en wie weet is het nog wel goed genoeg ook.

Brr, ik heb dus ook echt geen zin in mijn rij-examen. Ik heb nog vier of vijf lessen tot mijn examen en op dit moment ben ik volgens mijn instructrice steeds net geslaagd of net gezakt. Ik hoop dus maar dat ik nog even een flinke sprong vooruit maak die laatste paar lessen, want ik heb écht geen zin om te zakken, heb nu al voor mijn eerste examen superveel lessen gehad...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 13:25
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Geloof in je eigen vaardigheden, want daar draait het om! Zo'n instructeur is naar, maar als jij weet dat je het kan dan ga je het gewoon halen en dan ben je ook gelijk van die instructeur af
Daar heb je wel gelijk in. Het probleem is alleen dat ik niet in mijn eigen vaardigheden geloof. Ik heb bijvoorbeeld nog steeds wel eens moeite met sturen en soms zie ik fietspaden niet of te laat. Maar goed, ik ga het gewoon proberen en mijn best doen natuurlijk.


Citaat:
Het voordeel van niet geloven dat je gaat slagen is dat je er ook niet zoveel druk op zet. Kan dus heel positief zijn voor je zenuwen.
Ook waar! Bovendien heb ik nog een examen in m'n pakket, dus als ik zak kost het volgende examen me in ieder geval geen geld.

Citaat:
Zie het gewoon als een kans om even te kijken hoe zo'n rijexamen precies gaat (oké, als je al een TTT hebt gehad heb je daar natuurlijk al een goed beeld van, maar goed), een extra ervaring die je zal voorbereiden op je 'echte' rijexamen als je wel goed voorbereid bent. Gewoon rustig blijven en je rondje rijden, en wie weet is het nog wel goed genoeg ook.
Ik heb geen TTT gehad. Ik had voor mezelf al besloten dat ik dat niet wilde. Mijn instructeur heeft mij overigens ook nooit op die mogelijkheid gewezen. Ik kan dit examen inderdaad wel als TTT beschouwen. Gewoon om even te kijken hoe afrijden precies gaat. Ik ga dan ook echt proberen niet zenuwachtig te zijn en me er niet druk om te maken.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 13:44
Grooviejj
Grooviejj is offline
Citaat:
Ik heb geen TTT gehad. Ik had voor mezelf al besloten dat ik dat niet wilde. Mijn instructeur heeft mij overigens ook nooit op die mogelijkheid gewezen. Ik kan dit examen inderdaad wel als TTT beschouwen. Gewoon om even te kijken hoe afrijden precies gaat. Ik ga dan ook echt proberen niet zenuwachtig te zijn en me er niet druk om te maken.
Dat is ook wat ik ga doen. In mijn familie is het normaal dat je je eerste keer zakt. Dus ik ga erin net als alle gewone rijlessen. En als ik het haal alleen maar super.. en als ik het niet haal dan de volgende keer maar beter.
Mijn instructeur heeft mij ook nooit de mogelijkheid geboden om een TTT te doen. dus ik zal ik ook gewoon gaan beschouwen als een TTT.

Ik moet donderdag om 14.00 uur in Zaandam afrijden.. is dat een goede tijd?? Heeft iemand hier al ervaring mee gehad??? Waar moest jij precies afrijden??

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 15:55
Verwijderd
@ AllureV:
Wellicht helpt het om iets minder naar het midden van de weg te kijken en standaard iets meer naar de stoepranden, zo zie je uitritten, fietspaden e.d. eerder & gemakkelijker.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 11:07
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb vanochtend mijn eerste rijles gehad. Ik vond het geweldig. Mijn rij instructeur zei alleen dat er een gemiddelde is van ongeveer 40 lessen. Daar schrok ik toch wel erg van.. zoveel.. Ik hoop maar dat ik daar onder zit.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vanochtend mijn eerste rijles gehad. Ik vond het geweldig. Mijn rij instructeur zei alleen dat er een gemiddelde is van ongeveer 40 lessen. Daar schrok ik toch wel erg van.. zoveel.. Ik hoop maar dat ik daar onder zit.
Heeft ze geen schatting gemaakt van hoeveel lessen je nodig gaat hebben?

Ik ben vanmorgen geslaagd. .
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 12:00
Verwijderd
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 12:22
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Effe een upje in dit topic. het nieuw jaar begint al goed. Heb vandaag de brief van het CBR gekregen dat de psychiater mij geschikt bevonden acht voor een periode van 5 jaar na het behalen van mijn rijbewijs. Na die 5 jaar kan het eventueel verlengt worden met 5 of 10 jaar.

Heb uitgerekend vandaag rijles om 15 uur, zal het uiteraard met mijn instrukteur bespreken. Het roze plastic komt nu wel erg dichtbij, want mijn instrukteur heeft aangegeven dat hij een TTT of examen wilt aanvragen bij een positive uitslag.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 14:50
Lauwie101
Lauwie101 is offline
@ Poggy: gefeliciteerd! En nee, hij heeft geen schattig gemaakt. Ik heb er ook niet echt naar gevraagd. Een vriendin van mij lest ook bij hem, maar die zit nu op de 14 lessen, en dat is volgens hem voor haar op de helft. Maar het is ook moeilijk inschatten of ik het kan of niet. Maarja, we wachten lekker af.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 17:44
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Heeft ze geen schatting gemaakt van hoeveel lessen je nodig gaat hebben?

Ik ben vanmorgen geslaagd. .
Smileyoverkill, maar hé: je bent geslaagd!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 19:13
Verwijderd
Citaat:
@ Poggy: gefeliciteerd! En nee, hij heeft geen schattig gemaakt. Ik heb er ook niet echt naar gevraagd. Een vriendin van mij lest ook bij hem, maar die zit nu op de 14 lessen, en dat is volgens hem voor haar op de helft. Maar het is ook moeilijk inschatten of ik het kan of niet. Maarja, we wachten lekker af.
Zou er wel even naar vragen, dat je een beetje een idee hebt. Bij mij had m'n instructeur het precies goed geschat . Ze hebben vaak adhv hoe snel je het sturen oppikt al een goed idee.
En iedereen bedankt . Vond het examen erg meevallen, terwijl mijn instructeur me later vertelde dat ik een van de strengste examinatoren had . Heb denk ik maar iets 20 min. gereden, morgen aanvragen en dan hopen dat ze een beetje snel zijn .
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 18:32
patriess88
patriess88 is offline
Over 2 weken mag ik dan ein-de-lijk afrijden
Al denk ik niet dat voor mij het geluk is weg gelegd om in één keer te slagen, maar je weet maar nooit
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 18:37
Bhoebha!
Avatar van Bhoebha!
Bhoebha! is offline
meer als best kan je niet doen, succes
__________________
Make love not war...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 17:16
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
mijn rij gebeuren is echt een dramaik ben nu bijna 2 jaar bezig..donderdag mijn 5de examen..(staatexamen voor de eerste keer dus..) en moet die in een stad doen waaar ik nog nooit ben geweest. Dus goede vooruitzichten.
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 17:46
Verwijderd
Waar gaat het op mis dan? Zenuwen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:04
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
mijn rij gebeuren is echt een dramaik ben nu bijna 2 jaar bezig..donderdag mijn 5de examen..(staatexamen voor de eerste keer dus..) en moet die in een stad doen waaar ik nog nooit ben geweest. Dus goede vooruitzichten.
Ik vond zelf het BNOR-examen wel veel relaxter dan een gewoon examen, daar slaagde ik wel. Ze nemen meer tijd voor je, ze weten dat je al een aantal keer gezakt bent. In mijn geval gingen ze daarom niet nodeloos tijd verspillen met theorievragen en bijzondere verrichtingen en zo. En ze probeerden me ook echt op mijn gemak te stellen. Ik wens jou in ieder geval heel veel succes!
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 11:27
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Gefeliciteerd Poggy!!

@ lauwie: Ik heb 35 lessen van 1,5 uur gehad voordat ik mocht afrijden (maar wel in 1x geslaagd )
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 12:18
Lauwie101
Lauwie101 is offline
@ ook hallo: Dat is toch goed? Het maakt ook helemaal niks uit, alleen ik had er niet op gerekend. Zeker niet omdat mijn vader is afgereden met 18 lessen. Dus 40 lessen was even slik. Maar het is zekers coewl dat je in 1x ben geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 14:36
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
ja uiteindelijk wel. Maarja 40 lessen zijn dus nog nieteens zo extreem veel (tenminste ik neem aan lessen van 1 uur)

En een vriend van mij zei al: Beter 10 lessen teveel dan 2 te weinig.

Alhoewel ik toch ook blijf vinden dat het ook een beetje kwestie van geluk is. Tuurlijk moet jij goed kunnen rijden, maar de ene examinator ziet meer door de vingers, of vindt andere dingen belangrijker dan de ander
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
@ ook hallo: Dat is toch goed? Het maakt ook helemaal niks uit, alleen ik had er niet op gerekend. Zeker niet omdat mijn vader is afgereden met 18 lessen. Dus 40 lessen was even slik. Maar het is zekers coewl dat je in 1x ben geslaagd.
40 lessen (van een uur) is volgens mij gewoon gemiddeld hoor. Ik had er 26, en dat vond men al behoorlijk weinig.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:54
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Mijn rij instructeur zei gisteren het volgende: 'je moet zien dat je minister word, dan krijg je een chauffeur'.

zo is het dus gesteld, wat er bij mij foutgaat ...technisch gezien lukt alles, maar op een 1 of andere manier, ik kan het zelf ook niet verklaren zie ik soms gewoon echt dingen over het hoofd of zijn er details waar mijn hersens gewoon niks mee doen.

Met andere dingen heb ik dit nooit, ook niet als ik passagier ben in een auto en ik kijk rond om dingen te waar te nemen.

voorbeeld:
een kruispunt, met een stoplicht dat op rood staat..ik geloof het zelf ook niet maar ik heb het voor elkaar gekregen gisteren om helemaal niet te zien dat hij op rood stond, en wou gewoon doorrijden. Wat in het echt dus ook voor rampzalige situaties kan zorgen.

Wel is het zo dat ik me niet gemakkelijk voelde toen ik aan het rijden was.

opluchting voor iedereen: als ik donderdag mn rijbewijs haal ga ik pas rijden op drukke plekken en verre afstanden als ik zeker weet dat ik geen ongelukken kan maken.

oh en thx alwien, ik laat het nog wel horen
__________________
Django

Laatst gewijzigd op 06-01-2008 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:56
patriess88
patriess88 is offline
@ Jazzcrime: Veel succes iig donderdag!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 11:49
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb vandaag een afspraak moeten maken voor een rijtest die op 15 januari as gaat plaatsvinden. Zie zelf niet tegen de rijtest op omdat er volgens mijn instrukteur niet beter gereden hoeft te worden als een rijles, als de rijtest als voldoende wordt beschouwd wordt mijn medisch dossier afgesloten en wordt ik officieel voor 5 jaar geschikt verklaard na het behalen van het rijbewijs.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 13:41
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Na 22 lessen van een uur mocht ik voor het eerst afrijden, helaas gezakt omdat ik door de zenuwen door het rode licht wilde rijden en bijna achterop een auto ging knallen, dat waren dus twee ingrepen.
Na nog eens 10 lessen weer afgereden: toen wel geslaagd en superstrak gefileparkeerd, en dat is in april alweer 3 jaar geleden.
Wel leuk om dit allemaal te lezen en ik begrijp heel goed dat Cornel wil leren rijden, want je eigen rijbewijs geeft je onbeperkte vrijheid, helemaal als je een eigen auto hebt . Gewoon doorzetten dus, en succes!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 23:25
Verwijderd
Wachten is stom.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 23:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Na 22 lessen van een uur mocht ik voor het eerst afrijden, helaas gezakt omdat ik door de zenuwen door het rode licht wilde rijden en bijna achterop een auto ging knallen, dat waren dus twee ingrepen.
Na nog eens 10 lessen weer afgereden: toen wel geslaagd en superstrak gefileparkeerd, en dat is in april alweer 3 jaar geleden.
Wel leuk om dit allemaal te lezen en ik begrijp heel goed dat Cornel wil leren rijden, want je eigen rijbewijs geeft je onbeperkte vrijheid, helemaal als je een eigen auto hebt . Gewoon doorzetten dus, en succes!
Nou er zit wel een verschil in 32 lessen in 3 jaar of het 3 (misschien wel 4 inmiddels)-voudige aantal lessen. Dan komt er een moment dat je voor jezelf in moet inzien: oké, ze vinden me allemaal niet rijgeschikt (dan heb ik het niet over het autisme verhaal, maar gewoon over het steeds maar niet slagen en dus niet goed genoeg zijn, zelfs niet met het speciale examen) en misschien hebben ze gelijk. Want als ik het na 100 lessen nog niet kan, kan ik het dan wel na 200 lessen? En als ik een keer mazzel heb en het is zó rustig tijdens m'n examen dat ik nog slaag ook, is het dan wel verantwoord dat ik de weg op ga?
En dan kan je je best voornemen alleen op industrieterreintjes te gaan oefenen, maar ook daar moet je heen rijden via kruispunten en via wegen waar een kind de weg op kan rennen. Ik vind het eerlijk gezegd zot.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 00:00
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik mag over 2 weken en 6 dagen weer afrijden. Ik ga deze keer vantevoren wat kalmeringspilletjes innemen, wat vorige keer verprutste ik het puur door de zenuwen. Ik kan gewoon rijden dus ik vind dat ik het ga halen. Maarja, dat vond ik vorige keer ook.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 02:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nou er zit wel een verschil in 32 lessen in 3 jaar of het 3 (misschien wel 4 inmiddels)-voudige aantal lessen. Dan komt er een moment dat je voor jezelf in moet inzien: oké, ze vinden me allemaal niet rijgeschikt (dan heb ik het niet over het autisme verhaal, maar gewoon over het steeds maar niet slagen en dus niet goed genoeg zijn, zelfs niet met het speciale examen) en misschien hebben ze gelijk. Want als ik het na 100 lessen nog niet kan, kan ik het dan wel na 200 lessen? En als ik een keer mazzel heb en het is zó rustig tijdens m'n examen dat ik nog slaag ook, is het dan wel verantwoord dat ik de weg op ga?
En dan kan je je best voornemen alleen op industrieterreintjes te gaan oefenen, maar ook daar moet je heen rijden via kruispunten en via wegen waar een kind de weg op kan rennen. Ik vind het eerlijk gezegd zot.
Inderdaad. Zolang er geen definitieve 'nee' is aan de cbr kant en je maar lang genoeg blijft proberen zal het uiteindelijk misschien wel een keer lukken omdat dan toevallig alle omstandigheden meezitten. En ze kunnen ook allemaal andere vormen van examens bedenken om je tóch te laten slagen, maar feitelijk verlagen ze de dan gewoon de richtlijnen en daarmee ook de veiligheid op de weg.

Als je na 150 (?) lessen en 9 (?) examens nog steeds geen rijbewijs hebt zal dat echt niet voor niks zijn.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 11:57
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb vanochtend weer gereden, mijn 2de les. Ik vind het zoooow leuk. Maandag ga ik leren schakelen en koppelen. Toen ik zei dat ik dat leuk vond zei hij 'laten we dat eerst maar eens afwachten of dat leuk is'.. oh. Maar hij weet niet dat ik al vaker heb geschakeld en gekoppeld..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 16:58
Ehren18
Avatar van Ehren18
Ehren18 is offline
Citaat:
Ik heb vanochtend weer gereden, mijn 2de les. Ik vind het zoooow leuk. Maandag ga ik leren schakelen en koppelen. Toen ik zei dat ik dat leuk vond zei hij 'laten we dat eerst maar eens afwachten of dat leuk is'.. oh. Maar hij weet niet dat ik al vaker heb geschakeld en gekoppeld..
Je hebt al 2 lessen gereden maar hoe heb je dat dan zonder te kunnen koppelen en schakelen gedaan? Ik ging meteen de weg op en mocht zelf alles doen heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 17:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je hebt al 2 lessen gereden maar hoe heb je dat dan zonder te kunnen koppelen en schakelen gedaan? Ik ging meteen de weg op en mocht zelf alles doen heerlijk.
Ik ook Na de eerste bocht mocht ik al schakelen en sturen etc. Gewoon alles eigenlijk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 18:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Je hebt al 2 lessen gereden maar hoe heb je dat dan zonder te kunnen koppelen en schakelen gedaan? Ik ging meteen de weg op en mocht zelf alles doen heerlijk.
Elke rij-instructeur volgt z'n eigen plan hč.
Ik mocht de eerste les ook alleen sturen en gas geven volgens mij. En dan gingen we vooral oefenen om goed het de weg te rijden en om bochtjes netjes te nemen ipv heel ruim, etc.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Je hebt al 2 lessen gereden maar hoe heb je dat dan zonder te kunnen koppelen en schakelen gedaan? Ik ging meteen de weg op en mocht zelf alles doen heerlijk.
Dat doet de instructeur dan voor je. De 1e les mocht ik ook alleen sturen en gas geven. 2e les kwam de rest erbij.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 20:25
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Citaat:
Je hebt al 2 lessen gereden maar hoe heb je dat dan zonder te kunnen koppelen en schakelen gedaan? Ik ging meteen de weg op en mocht zelf alles doen heerlijk.
Tjah, wat iedereen hiervoor idd zegt. Ik heb nu allerlei 'trucjes' geleerd, en leer nu gewoon een beetje opletten op alles. En ik hoorde dat er mensen waren bij mijn instructeur die de eerste les alleen gingen sturen. Maar ik ben heel erg blij met mijn instructeur howr. Alleen vandaag ging een beetje traag. Ik ging alleen maar rondjes rijden door nootdorp enzow.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 22:26
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Ik mag over 2 weken en 6 dagen weer afrijden. Ik ga deze keer vantevoren wat kalmeringspilletjes innemen, wat vorige keer verprutste ik het puur door de zenuwen. Ik kan gewoon rijden dus ik vind dat ik het ga halen. Maarja, dat vond ik vorige keer ook.
Veel succes!, Ik ben zelf best gewend te presteren onder druk of mijn zenuwen te onderdrukken maar dat zenuwachtig zijn met rijexamen komt me super bekend voor. Morgen als ik moet afrijden neem ik deze keer ook een kalmeringspilletje denk ik
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 10:17
Verwijderd
Ik heb 'm.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 11:09
lindagraaf
lindagraaf is offline
Succes allemaal met het behalen van je rijbewijs
Ik heb hem gelukkig alweer een jaar
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 12:51
monique20
monique20 is offline
Poggy : Nog Gefeliciteerd !!!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 18:01
Verwijderd
Thanks. Net 2x een stuk gereden, aan het begin even wennen aan de auto (benzine vs. diesel) maar wel verdomd leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 21:46
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik heb 'm.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 08:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb 'm.
Gefeliciteerd!!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:15
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Gefeliciteerd Poggy!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 15:59
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Jazzcrime, nog gehaald?

Ik heb een probleem. Ik heb mijn oproepkaart binnengehad, en ik heb hem verstopt omdat ik bang was dat mijn moeder de datum zou zien. Ik heb nu alleen geen idee waar ik hem heb gelaten. Ik heb overal gezocht, maar ik kan hem echt niet vinden. Ik heb nog 15 dagen de tijd om hem te vinden, maar wat als ik hem niet vind? Kan ik dan een duplicaat aanvragen ofzo? Ik heb gegoogled maar ik kon niets vinden..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat is sowieso een oproepkaart?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:41
patriess88
patriess88 is offline
Nog gefeliciteerd poggy!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 17:13
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Wat is sowieso een oproepkaart?
Dat is de kaart die je van het CBR krijgt, hier staat de datum op waneer en waar je examen moet doen.

Op het examen wordt dacht ik niet naar die kaart gevraagt, wel naar een geldig theorie certificaat en een geldig legitimatie bewijs.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 17:34
Verwijderd
Nog bedankt mensen, vind dat er nu wel iemand anders mag slagen met al die felicitaties hier . En die oproepkaart moet volgens het CBR wel mee naar het examen. Daar staat toch ook op naar welke tafel je moet enzo? Anders even morgen het CBR bellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Rijles- en Rijbewijstopic #14
Verwijderd
502 15-06-2009 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.