Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2014, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Ja same here En dat had ik met Orange is the new black ook. Dat bleek bij de tweede kans toch wel heel leuk te zijn.

En de beste muziek moet sowieso wennen. Dat is niet de goede uitdrukking , ik bedoel "to grow on you" maar ik weet even niet hoe je dat fatsoenlijk vertaalt ;x
Ik vind Orange is the New black ook wel leuk, maar de hoofdpersoon wil ik met haar hoofd door de ruit rammen de rest vind ik allemaal heel gaaf, maar haar vind ik zo vervelend. En ik ben wel benieuwd naar Breaking Bad, want mijn vriend is afgehaakt. We zijn beiden wel van de langzame series, waarin het tempo heel erg laag ligt, maar hij zei "Breaking Bad ging zelfs mij te langzaam, echt heel erg." dus ik ben wel benieuwd of ik het leuk blijf vinden.
En we hebben eergisteren Sherlock S3E3 gekeken, dus nu kunnen we weer verder me the sopranos.

Klopt. Ik heb dat met nieuwe albums van gave artiesten meestal ook Die moet ik eerst zes keer draaien en dan pas weet ik wat ik er van vind.
Advertentie
Oud 04-02-2014, 09:36
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik vind Orange is the New black ook wel leuk, maar de hoofdpersoon wil ik met haar hoofd door de ruit rammen de rest vind ik allemaal heel gaaf, maar haar vind ik zo vervelend.

Klopt. Ik heb dat met nieuwe albums van gave artiesten meestal ook Die moet ik eerst zes keer draaien en dan pas weet ik wat ik er van vind.
Ja, soms gaat haar onnozelheid wat te ver, dat doet wel af aan de geloofwaardigheid.
Oud 04-02-2014, 10:49
Verwijderd
Ik moet elf dagen achter elkaar werken waarvan zes dagen om 07.00 beginnen. Ik word daar niet heel blij van.
Oud 04-02-2014, 10:52
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dit topic gaat een beetje met twee posts per uur, ja. Dat is wel jammer. Misschien moeten we het over iets controversieels gaan hebben. Of over iets heel banaals waar iedereen wel een mening over heeft.

Dus vertel, hoe vaak douchen jullie!?!?!? Wat vinden jullie van abortus met 26 weken?!?!?!? Denken jullie er vaak aan dat de AIVD alles opslaat?!?!??! Vinden jullie Patricia een leuke naam!?!?!?!? Hebben jullie wel eens seks gehad met een plafond/afdak op minder dan een meter boven je!??!?!? Zeggen jullie argumént of árgument?!?!??! (ik dacht altijd dat iedereen argumént zei, maar gisteren hoorde ik een klasgenoot vijf keer achter elkaar het woord 'árgument' gebruiken!!!) Wat voor drugs hebben jullie allemaal geprobeerd in jullie leven?!??!?!?
Oud 04-02-2014, 10:53
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Niemand vindt Patricia een leuke naam.
Oud 04-02-2014, 10:53
Verwijderd
Na de afritsbroek, nu ook het afritsbadpak, de zikini.

http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...ar-bikini.aspx

Oud 04-02-2014, 10:54
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Draaien jullie namen ook altijd om, om te kijken wat het dan wordt?
Voor mij de reden om Lana van mijn leukenamenlijstje af te strepen
Oud 04-02-2014, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Niemand vindt Patricia een leuke naam.
De vader van een van mijn cliënten wel, hij heeft zijn dochter zo genoemd.
Oud 04-02-2014, 10:55
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Na de afritsbroek, nu ook het afritsbadpak, de zikini.

http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...ar-bikini.aspx

[afbeelding]
Toch knap, een kledingstuk ontwerpen dat zó wanstaltig is dat zelfs het model met maat 32 eruitziet als een rollade :')
Oud 04-02-2014, 10:57
Verwijderd
Ik kan hier de uitleg niet luisteren, maar ik kan me geen situatie voorstellen waarbij dit nuttig is. Is dat als je wil liggen bruinen en een bikini wil hebben om zoveel mogelijk kleur te krijgen, maar te beschaamd bent om in die bikini rond te lopen?
Oud 04-02-2014, 10:58
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
De vader van een van mijn cliënten wel, hij heeft zijn dochter zo genoemd.
Maar die dochter is dan toch wel minimaal in de 30?

Baby's die Henk heten of Margreet. Of Jolanda.
Oud 04-02-2014, 11:01
Verwijderd
Ja. 36, geloof ik. Ik ken een jongetje van tien dat Teun heet. Maar ik noem mijn kinderen liever Teun of Patricia dan Zonne of Strand of Storm of Splinter.
Oud 04-02-2014, 11:03
Verwijderd
Ik moet voor school een casus uitschrijven over een cliënt die begeleid zelfstandig woont. Maar ik wil alle cliënten beschrijven, ik ben al drie keer veranderd van beschrijving.
Oud 04-02-2014, 11:05
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Er woont hier een Zonne om de hoek. Ik heb niet zoveel tegen dat soort namen, al zou ik ze niet zelf kiezen.
Teun is zo'n ouderwetse naam die wel weer kan, net als Gijs, Leen, Pim etc.
Maar ik zou een dochter duizend keer liever Zonne noemen dan Patricia.
Oud 04-02-2014, 11:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nu het toch zo'n beetje over muziek gaat, ik zoek een zangeres! Het is een meisje, dunnig, donker haar, ze komt ergens uit Amerika (maar ik weet niet eens meer of ze uit Noord- of uit Zuid- komt). Ze maakt een soort elektronische muziek, maar speelt bijna alles zelf. De muziek is dus elektronisch, met iets trancigs erin, iets van dat, hoe heet dat? orgelachtige? en haar naam is iets Engels, iets van Virbes ofzo.
?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2014, 11:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Door de vele discussies hierover op het forum weet ik dat het van NIN is maar dat ken ik niet.
hrmpf.

Volgens mij is dit wel een aardige (live)versie, uit volgens mij de periode dat Trent nog wel eens lekker aan de drugs zat .

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2014, 11:11
Verwijderd
Nee, het is amper vocaal.
Oud 04-02-2014, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Er woont hier een Zonne om de hoek. Ik heb niet zoveel tegen dat soort namen, al zou ik ze niet zelf kiezen.
Teun is zo'n ouderwetse naam die wel weer kan, net als Gijs, Leen, Pim etc.
Maar ik zou een dochter duizend keer liever Zonne noemen dan Patricia.
Mijn zusje heet Geertje, dat is ook wel vrij ouderwets.
Oud 04-02-2014, 11:12
Verwijderd
Een meisje uit mijn klas heet Patricia en ze is net zo verschrikkelijk als haar naam.
Oud 04-02-2014, 11:12
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
hrmpf.

Volgens mij is dit wel een aardige (live)versie, uit volgens mij de periode dat Trent nog wel eens lekker aan de drugs zat .

[filmpje]
Maar die van Cash ben ik nu gewend, dus ik ben gedoemd die voor altijd het mooiste te vinden, zo gaat dat.
Oud 04-02-2014, 11:19
Verwijderd
Geen nut gehoord, wel dat het kreng 75 euro kost.
Oud 04-02-2014, 11:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk bij Patricia altijd aan dit:



en aan:
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-02-2014, 11:29
Verwijderd
Een meisje dat mij altijd moest hebben op de basisschool heet patty. Dat vind ik ook lelijk. Maar nu heb ik wel een beetje met haar te doen. Niet vanwege haar naam, overigens.

Laatst gewijzigd op 04-02-2014 om 11:35.
Oud 04-02-2014, 11:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar die van Cash ben ik nu gewend, dus ik ben gedoemd die voor altijd het mooiste te vinden, zo gaat dat.
Johnny draait zich om in zijn graf!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2014, 11:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, het is amper vocaal.
Dan denk ik nog even verder. Andere aanknopingspunten?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2014, 12:51
Verwijderd
ik heb een fauve in mijn klas en een meisje heet lovepreet
Oud 04-02-2014, 13:25
Hazel
Hazel is offline
Oh jongens. Ik heb sinds een week of zo weer The Sims 3 op mijn laptop staan en ik ben werkelijk weer volledig geobsedeerd door dat spelletje. Ik kan nergens anders meer aan denken. En dat terwijl het een spelletje is dat echt helemaal nergens heengaat .

Fauve vind ik wel een mooie naam trouwens.
Oud 04-02-2014, 13:47
Verwijderd
Hoe spreek je dat uit? Fauf?
Oud 04-02-2014, 13:48
Hazel
Hazel is offline
Doet me denken aan Foef.
Oud 04-02-2014, 13:48
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Lijkt Frans. Dus Foov?
Oud 04-02-2014, 13:51
Hazel
Hazel is offline
Ik denk dat Klovorhop gelijk heeft.
Oud 04-02-2014, 13:52
Verwijderd
Fauvęhhhhhh.
Oud 04-02-2014, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Hoe spreek je dat uit? Fauf?
Foov/foof


Ze is frans ja.
Oud 04-02-2014, 14:05
Verwijderd
Ik was net in de supermarkt waar 30 van die kinderen staan. Wtf moeten kinderen daar zoeken. Ga toch thuis bij mammie zitten. Mijn broertje stond er ook weer bij, als ik hem verraadt krijg hij zeik. Maat dat doe ik niet. De buurvrouwkomt hem altijd tegen en zij klikt het vast door aan mijn moeder
Oud 04-02-2014, 14:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Doet me denken aan Foef.


__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-02-2014, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Nu krijgt iedereen één kopje koffie, en daarna mag de eerste licht beschroomd om een pilsje vragen.
Citaat:
Dit topic gaat een beetje met twee posts per uur, ja. Dat is wel jammer. Misschien moeten we het over iets controversieels gaan hebben. Of over iets heel banaals waar iedereen wel een mening over heeft.

Dus vertel, hoe vaak douchen jullie!?!?!? Wat vinden jullie van abortus met 26 weken?!?!?!? Denken jullie er vaak aan dat de AIVD alles opslaat?!?!??! Vinden jullie Patricia een leuke naam!?!?!?!? Hebben jullie wel eens seks gehad met een plafond/afdak op minder dan een meter boven je!??!?!? Zeggen jullie argumént of árgument?!?!??! (ik dacht altijd dat iedereen argumént zei, maar gisteren hoorde ik een klasgenoot vijf keer achter elkaar het woord 'árgument' gebruiken!!!) Wat voor drugs hebben jullie allemaal geprobeerd in jullie leven?!??!?!?
kusjes voor jullie
Oud 04-02-2014, 17:34
Verwijderd
Ik wilde eigenlijk antwoord geven op al die vragen, maar niemand doet het /kuddedier
Oud 04-02-2014, 17:40
Hazel
Hazel is offline
Ik ben best benieuwd naar je antwoorden.
Oud 04-02-2014, 17:56
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik wilde eigenlijk antwoord geven op al die vragen, maar niemand doet het /kuddedier
ik had ze allemaal beantwoord, maar omdat niemand anders het deed heb ik de post toch maar niet geplaatst
Oud 04-02-2014, 18:16
Verwijderd
Citaat:
kusjes voor jullie
Citaat:
Ik wilde eigenlijk antwoord geven op al die vragen, maar niemand doet het /kuddedier
Citaat:
ik had ze allemaal beantwoord, maar omdat niemand anders het deed heb ik de post toch maar niet geplaatst
Spoiler


Ik heb antwoord gegeven
Oud 04-02-2014, 18:21
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Zal ik even de knuppel in het hoenderhok gooien
Een gezonde baby met 26 weken aborteren vind ik moord. 81% van de baby's die met die termijn geboren worden overleeft het namelijk.
Verder ben ik gewoon pro-choice en alles, maar hallo, 26 weken.
Oud 04-02-2014, 18:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit liedje heb ik nog regelmatig in m'n hoofd. Ik flikkerde vorig jaar bijna van m'n stoel toen ik ontdekte dat 't wordt gezongen door Caroline Tensen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-02-2014, 18:22
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Al twee huisbezichtigingen gepland!!!!!!!1 *rondjesren* Misschien ben ik binnenkort wel een heuse home owner.
Oud 04-02-2014, 18:23
Verwijderd
Ja, maarja, een kind kan beter niet geboren worden dan dat het komt en niet gewaardeerd wordt. En ik zou het ook niet laten gebeuren bij een eigen kind (hoewel ik geen kinderwens heb), maar ik heb echt /care. Die mensen mogen het zelf beslissen van mij.
Oud 04-02-2014, 18:25
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Van jou misschien, van de wet niet.
Oud 04-02-2014, 18:25
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
En volgens die logica mag je een ongeboren baby met 41 weken ook nog aborteren.
Oud 04-02-2014, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde eigenlijk antwoord geven op al die vragen, maar niemand doet het /kuddedier
Saai.

Citaat:
Zal ik even de knuppel in het hoenderhok gooien
Een gezonde baby met 26 weken aborteren vind ik moord. 81% van de baby's die met die termijn geboren worden overleeft het namelijk.
Verder ben ik gewoon pro-choice en alles, maar hallo, 26 weken.
Moord

En verder heb ik niets te gooien en ook helemaal geen zin in een discussie en al helemaal niet over abortus


Ik weet wel dat ik me ontiegelijk druk maak over dat ik nog jaren moet wachten op het vervolg van Het Lied van IJs en Vuur.
Oud 04-02-2014, 18:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging net boodschappen doen, en omdat ik een vriendin op bezoek krijg ging ik ook even langs de Dirk III voor booze. Er was 1 meisje aan het werk die net wegliep van de kassa toen ik binnenkwam. Ik zocht even rond, vond iets lekkers en zag toen dat het meisje dingen aan het stickeren was.
"Hoi, ik wil deze graag afrekenen!", zei ik op vriendelijke toon. Ik kreeg een snauw terug: "Ja, je stond net niet bij de kassa, dus dat kan ik toch ook niet weten!".
Uh, het was geen verwijt ofzo. Stom wijf.
Ze vroeg niet eens om m'n ID. Minpunten voor haar!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-02-2014, 18:33
Verwijderd
Citaat:
ik had ze allemaal beantwoord, maar omdat niemand anders het deed heb ik de post toch maar niet geplaatst


Dus vertel, hoe vaak douchen jullie?


In principe elke dag, heel soms een dagje niet als ik geen zin heb, soms 2 keer als ik extra veel zin heb. Ik ben wel nogal strikt in douchetijden. Langer dan 10 minuten is nergens voor nodig Soms ga ik lang douchen. Dat is meestal 8 minuten.

Wat vinden jullie van abortus met 26 weken?

Niet kunnen, tenzij met medische blabla, maar ik ben nu te moe om daar echt over na te denken

Denken jullie er vaak aan dat de AIVD alles opslaat?

Nee. De laatste tijd denk ik er wel over na om mijn webcam af te plakken, omdat dat blijkbaar moet, maar ik doe het telkens niet. Er valt ook niks te zien, alleen mijn internettende/filmkijkende hoofd.

Vinden jullie Patricia een leuke naam?


Nee.

Hebben jullie wel eens seks gehad met een plafond/afdak op minder dan een meter boven je?

Ja, wel een soort lage schuine muur. De sekspartner in kwestie stootte toen zijn hoofd.

Zeggen jullie argumént of árgument?

Argumént

Wat voor drugs hebben jullie allemaal geprobeerd in jullie leven?


alcohol en wiet/hasj (dat wel in grote mate)
Oud 04-02-2014, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Zal ik even de knuppel in het hoenderhok gooien
Een gezonde baby met 26 weken aborteren vind ik moord. 81% van de baby's die met die termijn geboren worden overleeft het namelijk.
Verder ben ik gewoon pro-choice en alles, maar hallo, 26 weken.
Citaat:
Ja, maarja, een kind kan beter niet geboren worden dan dat het komt en niet gewaardeerd wordt. En ik zou het ook niet laten gebeuren bij een eigen kind (hoewel ik geen kinderwens heb), maar ik heb echt /care. Die mensen mogen het zelf beslissen van mij.
Ik ben het met Klovorhop eens.

Ja, natuurlijk, soms is het beter als iemand doodgaat of helemaal niet geboren was geworden. Het was beter geweest als Hitler op zijn vijftiende doodgemarteld was geweest. Het was wellicht zelfs beter geweest om Anne Frank al in 1939 met één kogel om het leven te brengen, gewoon zodat haar al die ellende bespaard zou zijn gebleven. Wellicht is het ook niet zo'n probleem om Dutroux de kogel te geven.

Het is alleen een beetje de vraag of het goed is om zo licht te denken over leven en dood, zeg maar. Daarom ben ik ook tegen de doodstraf - er zijn mensen die erover moeten beslissen, mensen die het uit moeten voeren. Het degradeert het leven en op die manier het leven van iedereen afzonderlijk.

/serieus
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.