Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 15:42
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Waar ik mezelf laatst toch over verbaasde...

Ben ik verliefd en verveel ik me dood? Dat is toch de meest vreemde combinatie die je kunt bedenken?
Ik zou met toch met hem bezig moeten houden, over hem denken en bij alles wat ik ze me aan hem herinneren?
Dat doe ik ook wel hoor, maar toch lijk ik me te vervelen...

Of misschien ook niet....
Want ik ben verliefd, kan uren over hem schrijven, maar op een gegeven moment houdt het ook op.
Hij is namelijk mijn vriend (nog) niet en hij woont ver weg, dus we zien elkaar niet vaak.
Normaal gesproken zou ik gaan lezen, een filmpje kijken, dat soort dingen, maar ik kan me niet concentreren of heb er domweg geen zin in.
Al mijn verplichtingen (huishouden enzo) hoe bedoel je, zijn die er dan?

Dingen waarvan ik anders altijd vond dat ze leuk waren of nodig waren en die ik dus deed vind ik nu niet leuk of nuttig meer, dus verveel ik me! Zo stom!

En dan nu mijn vraag: Herkenbaar? En is er een remedie tegen?
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2004, 16:08
dutchguy
dutchguy is offline
Ik herken het wel een beetje. Het is ook erg lastig dat je op grote afstand van hem woont. Je kunt natuurlijk niet 24/7 alleen maar aan hem denken, dat zou geforceerd zijn. Het is wel een goed teken voor je liefde voor hem dat je in andere dingen zoals huishouden(haha) geen zin meer hebt. onbewust denk je dan juist wel aan hem en tog heb je het gevoel dat je je verveelt. Het is heel raar maar dat wil echt zeggen dat je naar hem verlangt. Probeer gewoon de dagelijkse bezigheden op te pakken, dan heb je alleen maar een fijner gevoel als je hem dalijk weer ziet.
__________________
together as one
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 16:12
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
uiteindelijk doe ik dus ook wel Iets.....
doen wat ik moet doen enzo, maar heb er geen/weinig/minder in elk geval, plezier in.

Heb je geen idee hoe ik dat misschien op zou kunnen lossen?
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 16:15
dutchguy
dutchguy is offline
Probeer aan de mooie dingen te denken die je vriendje nog allemaal gaat beleven, niet met heel je gedachte maar probeer dat altijd in je achterhoofd te houden. Dan zul je denk ik meer plezier uit de dingen halen die je doet!
__________________
together as one
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 16:36
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Mmm het wordt weer weekend! Misschien lekker uitgaan met vriendinnen..!? Hem nog even bellen?! Om nieuwe kleren!? Uhm d`r zijn zoveel dingen.. Mischien moet je morgen ook wel werken, etc.. Hem vergeten een dag kan niet.. Hahah daar heeft Dr. Love zelfs geen remedie voor, maar gewoon wat leuks doen dan denk je er fff allemaal niet zo bij na.. En hem gewoon bellen is een supergoede optie! Of niet?! Al is het maar dat je hem zo mist en dat je zoveel aan hem denkt.. Ik weet zeker dat je je de eerst volgende dagen weer helemaal supervoelt! En ach herkenbaar als de *** jammergenoeg ..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 16:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik herken het wel. Zaken waarvan ik het vroeger heel leuk vond om me mee bezig te houden interesseren me niet meer zo. Dingen die ik eigenlijk moét doen doe ik ook nog maar halve tijd. Schoolwerk lijdt eronder. Verschil is dat het bij mij nooit eens ophoudt. Ik blíjf aan haar denken. Ik sta daarmee op en ga daarmee naar bed.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 16:54
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 16-01-2004 @ 17:48:
Ik herken het wel. Zaken waarvan ik het vroeger heel leuk vond om me mee bezig te houden interesseren me niet meer zo. Dingen die ik eigenlijk moét doen doe ik ook nog maar halve tijd. Schoolwerk lijdt eronder. Verschil is dat het bij mij nooit eens ophoudt. Ik blíjf aan haar denken. Ik sta daarmee op en ga daarmee naar bed.
*zucht* en zo is het...


Hij is mijn vriend (nog) niet. Ik hoop vooral nog niet, maar ja op dit moment....
Nee, ik hoef niet te werken.
Bellen? tsja, als ik dat kon was het geen probleem geweest. (Heb ook al 3 weken geen telefoon meer ofzo, , wacht nog steeds op m'n nieuwe toestelletje) maar dan nog, nee, lijkt me geen optie.
Leuke dingen doen, ja als ik ze maar leuk vond..
Uitgaan met vriendinnen, tjsa, als jij een blik vrienden voor me had en ook nog een leuke kroeg kan regelen hier!
Kleren kopen is een hel en duur ook!
pffff, nee, ik ben de makkelijkste niet...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:11
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Hahah zit in de naam dan waarschijnlijk .. Maar er zijn dingen die je misschien niet meer zo leuk vind maar er zijn waarschijnlijk ook dingen bijgekomen waarvan je denkt.. YEAH ! Heb je geen hobby`s?! Mmm als ik gefrustreerd ben of verveel ga ik altijd fitnsse.. Dat zijn de perfectste dagen voor mij.. Zet ik me echt tot het uiterste en als ik thuis ben voel ik me ook weer ff sterk en goed .. Mm is streetdance niet iets vor je?! ..Ach je kan nog met ons een bitje kletsen..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 16-01-2004 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 17:45
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 16-01-2004 @ 18:11:
..Ach je kan nog met ons een bitje kletsen..
En dat doe ik nu dus ook!

Ik en sport? dat gaat niet samen. Ik heb het wel altijd gedaan hoor, maar meer uit principe. Pas een maandje of 2 sport ik helemaal niet meer. (ja, op en neer lopen en fietsen naar vanalles)
Hobby's, schrijven, nou ja, hobby...
In de rest ben ik veel te slecht of nu veel te ongeduldig voor...

zal ik m'n naam dan maar veranderen? misschien dat het helpt....
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.