Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2007, 14:30
Verwijderd
"Dankzij mijn heldhaftige optreden is er weer een huishoudelijke crisis overwonnen. Dat belooft wat voor vandaag. "

"Of je moet een bijzondere lichamelijke afwijking hebben. Dan maak je ook behoorlijk de blits. "

"Je hoort erbij als je je probeert te onderscheiden zoals ieder ander. "

"Ik heb interessante dingen, gematigd interessante dingen en volstrekt oninteressante dingen gedaan. "

"Ik ben geheime plannen aan het maken om daar vervolgens mee te koop te lopen in de hoop dat iedereen gaat vragen OH WAT DAN?!
: ( "

"De foto's verpesten dit topic zo vaak. "

"Kreeg je er geen pijnstillers bij dan? Ik had een hele doos en het smaakte nog best lekker ook. "

"Ik wilde m'n roes uitslapen van een wilde avond tv kijken, maar schrok al vroeg wakker omdat ik droomde dat ik inhammen had. Mijn zondagmorgendramamomentje zit er dus alvast weer op. "

"Ik kwam mensen tegen van wie ik dacht dat ze een minder wild hadden dan ik. Nu moet ik met kut voelen, maar ik draai liever rondjes op m'n stoel. : ( "

"Er werd me verteld "jij bent de muur en ik ga me nu langs je manoeuvreren". Toen ging ik maar weg. "

"Nou ja, ik dacht even de nonchalante STUDENT uit te hangen door languit in het open raamkozijn te gaan zitten. Dus m'n bureau opzij geschoven, mezelf na enige moeite in de hoek gepropt, schop ik vervolgens meteen m'n flesje weer van de vensterbank, stap in de prullenbak om het op te rapen, lig ik bijna languit op de grond. LEUK, dat vrijgevochten leven."

"Ik heb de wereld vanuit mijn raam bekeken en afwisselend goedkeurend en afkeurend geknikt tot ik afgeleid werd door een vogel die gek fladderde of eigenlijk helemaal niet, wat dus gek was, want zo boeiend was het niet op die muur en ik kon het weten want ik keek er al even naar. Ga dan op z'n minst fladderen denk ik dan."

"Er stapte iemand uit de meterkast. Het is een geluk dat ik zo goed met onverwachte bewegingen om kan gaan : ( "
Advertentie
Oud 01-10-2007, 14:45
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Broeder laat mij geregeld vertederd kijken.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 01-10-2007, 14:46
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oooh ben je eerder vrij botilusme?

is broeder jarig?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 01-10-2007, 14:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
een prachtige compilatie .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.