Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2006, 09:33
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 11-01-2006 @ 10:26 :
Wattenstaafje in je pisbuis klinkt net zo erg als het voelt
Zelfs mij doet het pijn als ik er aan denk.

Een jongen zei gister tegen mij dat ik vetzak-enkels had, maar dat ie het wel lief vond. Erg subtiel. Erg tactvol. Godverdomme.
Advertentie
Oud 11-01-2006, 10:31
dannnay
Avatar van dannnay
dannnay is offline
Citaat:
EPD schreef op 11-01-2006 @ 10:26 :
Wattenstaafje in je pisbuis klinkt net zo erg als het voelt
__________________
U is for Unicorns that don't exist and A is for Assholes that do.
Oud 11-01-2006, 10:33
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
moet je maar niet zoveel rondneuken !
__________________
hello dave.
Oud 11-01-2006, 11:04
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
EPD schreef op 11-01-2006 @ 10:26 :
Wattenstaafje in je pisbuis klinkt net zo erg als het voelt
Ik had het gewoon niet tegen je moeten zeggen
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 11-01-2006, 11:05
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Sowieso ben ik blij dat het niet van toepassing is.
Oud 11-01-2006, 12:38
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
hallo barstende koppijn en snotneus erg leuk de winter
__________________
Pardon my French
Oud 11-01-2006, 14:14
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ben al vanaf 9 uur vanochtend non-stop bezig met kamer opruimen telefoontjes opnemen stofzuigen mensen rondleiden die de zolder komen verbouwen vriend met huiswerk helpen en meer van zulks. Ik kom nu pas aan eten toe en mijn hoofd explodeert zometeen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 11-01-2006, 15:00
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb gisteravond gvdgvd wéér een bekeuring gehad (dit keer voor het fietsen zonder licht), ik heb een 3 op een tentamen waarvoor ik kkhard geleerd had, ik heb het koud én ik moet eigenlijk afwassen/schoonmaken/opruimen .
Oud 11-01-2006, 15:01
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
het regent.
Oud 11-01-2006, 15:12
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb de hoorn maar van de haak gelegd want godverdegodver ik ben het fokkin zat. Hebben die mensen geen leven dat ze mij de hele dag door lastig moeten vallen allemaal? Ik ga nu demonstratief SLAPEN.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 11-01-2006, 15:34
Mindfields
Mindfields is offline
schoolexamens over 2 weken, aargh
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 11-01-2006, 18:41
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Vlucht veranderd, we moeten nu opeens een tussentop maken in Sao Paulo én in Parijs ( ) en in Parijs 4 uur ofzo wachten en in Sao Paulo vast ook zoiets en dan nog naar Rio waar we vast een jaar later aankomen. Maargoed, positief blijven voor een ontspannen begin van de reis
Voor de rest ben ik nog steeds strontverkouden dus 3 keer opstijgen en landen wordt vast leuk voor m'n oren.
Ook belde m'n werk opeens dat ik vandaag moest werken van half4 tot 12. Hallooooo ik ben al weken niet daar binnen geweest en niemand belt me om te zeggen dat ik moet werken, moet ik dat ruiken ofzo.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 11-01-2006, 18:49
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik had een week voor een tentamen geleerd en dan haal ik het niet
en nu ben ik KKchagrijnig en ik heb niet geleerd voor mijn tentamen van morgen omdat ik die van vandaag wilde halen dus ik ga slechte series kijken en eten en morgen dan maar studeren voor volgende week.
of mensen neerschieten.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 11-01-2006, 19:39
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
EPD schreef op 11-01-2006 @ 10:26 :
Wattenstaafje in je pisbuis klinkt net zo erg als het voelt
en er was zeker ook geen leuke zuster he?


Ik heb vanaf vanochtend half negen tot vier uur 's middags paardenschijt staan scheppen en door de regen kruiwagens heen en weer mogen rijden waar ongeveer per stuk zo'n 100 kilo schijt in zat. het regende en ik liet ook nog eens een kruiwagen in de mestput vallen die natuurlijk net lees was gehaald en ik kon die kruiwagen er dus helemaal uit gaan lopen vissen, in een put van vier meter diep. en nu heb ik pijn in mijn armen en in mijn voeten.
maaarrrr gelukkig knapte ik al op na een lekkere hete douche
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 11-01-2006, 19:48
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
je verhaal doet me denken aan een programma dat ik vroeg es had gezien op tv en waarover ik nachtmerries had . twas ook een vrouw die iets uit de mestput moest halen maar erin viel en der nie tmeer uitkon en de man die haar wilde redden viel er ook in ofzo.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 11-01-2006, 19:52
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
hahaha nee dit was absoluut niet spectaculair, misschien de manier waarop ik ' kut' zei, maar het eruithalen dat heb ik vaker gedaan het erin gooien trouwens ook.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 11-01-2006, 21:12
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
woezel schreef op 11-01-2006 @ 20:48 :
je verhaal doet me denken aan een programma dat ik vroeg es had gezien op tv en waarover ik nachtmerries had . twas ook een vrouw die iets uit de mestput moest halen maar erin viel en der nie tmeer uitkon en de man die haar wilde redden viel er ook in ofzo.
Ha, hier in Schiedam, de jeneverstad, schijnt het zo geweest te zijn dat er een stokerij een groot eikenhouten vat in de grond had zitten.. Alleen ging dat na een paar honderd jaar lekken, en toen hebben ze 'm leeggehaald, zodat ze'm konden vervangen.. Bleken er drie lijken in te liggen, perfect geconserveerd. Eentje had ook zo'n lantaarntje bij zich.. Kennelijk waren ze er in geflikkerd toen ze het niveau gingen controleren ofzoiets, en daarna werden ze bedwelmd door de geur.

Het verhaal wil ook dat het een bekende jeneverstoker was, dus denk daar nog maar eens aan als je een fles Ketel1 opentrekt
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 11-01-2006, 21:27
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-01-2006 @ 22:12 :
Ha, hier in Schiedam, de jeneverstad, schijnt het zo geweest te zijn dat er een stokerij een groot eikenhouten vat in de grond had zitten.. Alleen ging dat na een paar honderd jaar lekken, en toen hebben ze 'm leeggehaald, zodat ze'm konden vervangen.. Bleken er drie lijken in te liggen, perfect geconserveerd. Eentje had ook zo'n lantaarntje bij zich.. Kennelijk waren ze er in geflikkerd toen ze het niveau gingen controleren ofzoiets, en daarna werden ze bedwelmd door de geur.

Het verhaal wil ook dat het een bekende jeneverstoker was, dus denk daar nog maar eens aan als je een fles Ketel1 opentrekt
als je hier wat geestverschijningen-details bij doet heb je een leuk kampvuurverhaal
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 11-01-2006, 21:39
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Dat mijn internet het de hele dag niet deed en nu heeft ook die IQ test het laatste beetje positiviteit uit me geslagen
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 11-01-2006, 21:45
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mijn iq bleek ruim tien punten lager te liggen dan het iq wat ik op mijn 7de had
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 11-01-2006, 21:47
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ja idd, al mijn fouten (op één na) zaten in dat filmpje en in die volgordeplaatjes
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 11-01-2006, 21:57
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Broeder schreef op 11-01-2006 @ 22:47 :
Ja idd, al mijn fouten (op één na) zaten in dat filmpje en in die volgordeplaatjes
ja dat filmpje dat speelde dus niet af op mijn computer en ik had geen zin om uit te zoeken waarom dus ik heb al die vragen moeten gokken. anders had ik misschien ineens een nog hoger iq gehad
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 11-01-2006, 23:38
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-01-2006 @ 20:39 :
en er was zeker ook geen leuke zuster he?
neen, het was wel iets wat men een vrouw noemt, maar het viel tegen...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 12-01-2006, 00:04
Verwijderd
non stop kanker hier tijdens het leren

en net opeens aaah heerlijk toen ik opeens heel hard geniesd had
Oud 12-01-2006, 07:37
Brigitte
Brigitte is offline
Een grote teeeeeeringzooi als je met de auto naar je werk wil en de auto wil niet starten. Niet eens een beetje, terwijl ik eerst heb staan krabben voor nix.
Grommm, nu kom ik dus en te laat en moet ik met het openbaar vervoer 2 uur reizen
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 12-01-2006, 17:00
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
kk collega van m'n pa waar ik m'n basgitaar + versterker en shite aan verkocht heb. hij was vandaag 'vergeten te pinnen'. (terwijl de basgitaar e.d. al vanaf maandag bij hem thuis staan; smerige longhond dat het is.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 12-01-2006, 17:18
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-01-2006 @ 01:04 :
non stop kanker hier tijdens het leren


godvertering morgen tentamen, ik ga het op mn gevoel doen dit keer
Oud 12-01-2006, 17:22
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-01-2006 @ 18:18 :


godvertering morgen tentamen, ik ga het op mn gevoel doen dit keer
Zorg dat je een kater hebt, dat werkt bij mij goed.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 12-01-2006, 17:25
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 12-01-2006 @ 08:37 :
Een grote teeeeeeringzooi als je met de auto naar je werk wil en de auto wil niet starten. Niet eens een beetje, terwijl ik eerst heb staan krabben voor nix.
Grommm, nu kom ik dus en te laat en moet ik met het openbaar vervoer 2 uur reizen
en dan toch nog effe snel het forum op
__________________
hoii
Oud 12-01-2006, 17:25
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
botulism schreef op 12-01-2006 @ 18:22 :
Zorg dat je een kater hebt, dat werkt bij mij goed.
mja gezien het tijdstip ben ik dan nog niet aan de kater, maar nog steeds wasted. vanaf morgenmiddag begint het weer!

wat een klotezooi is dat, sta je midden in de nacht op om vervolgens twee uur in het ov door te brengen om een uurtje tentamen te maken
Oud 12-01-2006, 20:08
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
idontcare schreef op 12-01-2006 @ 18:25 :
en dan toch nog effe snel het forum op
Hell yeah!

Ik ging verdorie in een kort rokje de deur uit vanochtend omdat ik dacht dat ik met de auto ging, maar die deed het dus niet en toen moest ik met de fiets en het ov en vroor ik bijna dood.
Ik had me kunnen omkleden maar ik moest forummen he
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 12-01-2006, 20:10
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-01-2006 @ 18:25 :
mja gezien het tijdstip ben ik dan nog niet aan de kater, maar nog steeds wasted. vanaf morgenmiddag begint het weer!

wat een klotezooi is dat, sta je midden in de nacht op om vervolgens twee uur in het ov door te brengen om een uurtje tentamen te maken
watvoor studie doe je eigenlijk?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 12-01-2006, 21:26
*amélie*
*amélie* is offline
M'n salaris is gestort maar het is opeens een euro minder per uur
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Oud 13-01-2006, 10:09
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik ben met een vriend aan het doen alsof we een cafe gaan beginnen maar hij wil het "het multi cafe" noemen en kuifje op de muur schilderen dus nou hebben we zogenaamde ruzie
Oud 13-01-2006, 12:39
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Jolene schreef op 13-01-2006 @ 11:09 :
Ik ben met een vriend aan het doen alsof we een cafe gaan beginnen maar hij wil het "het multi cafe" noemen en kuifje op de muur schilderen dus nou hebben we zogenaamde ruzie
Ha, noem het gewoon het multi-cafe, maar hang een bordje op dat der zutritt nicht gestattet ist fur marokkanen, turken, antillianen, surinamers etc etc.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 13-01-2006, 12:47
Verwijderd
Het is officieel vrijdag de dertiende en al helemaal een vrijdag want het lijkt wel alsof er verdomme NIEMAND aanwezig is bij de gemeente Tilburg of bij culturele instellingen en weet er iemand waar je een digitale plattegrond (goede kwaliteit) van een stad vandaan kunt halen (Tilburg dus?) En ik heb maar heel kort geslapen en ik voel me belabberd en mijn vriendje smst net dat hij is aangereden.
Oud 13-01-2006, 13:42
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
godverdomde kankerzooi bij't justitiëel incassobureau

stelletje debieltjes sturen boetes voor mensen die hier al een fucking JAAR niet meer wonen en als je ze dat duidelijk wilt maken dan moet je eerst een of ander kankerantwoordapparaat afgaan om vervolgens 5 minuten in de wacht te staan
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 13-01-2006, 13:47
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Toen ik gister wegging zag ik een brief van de NS liggen maar ik had haast en nou vraag ik me af wat erin zit
Oud 13-01-2006, 14:20
Brigitte
Brigitte is offline
Het was een beetje jammer dat ik gister niet met de auto kon vanwege de kapotte accu.
Nog veel jammerder is dan dat die auto is gerepareerd en ik vanochtend met de auto wegging, en midden op de snelweg het lampje van de accu gaat branden. Was iets met de v-snaar.

Nog net naar m'n stageschool gegaan en daar maar wegenwacht gebeld, wat een dolle pret.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 13-01-2006, 14:27
Verwijderd
ik verdoe mijn tijd

en mijn lessenrooster voor het tweede semester is ineens veranderd, maar dan wel op de meest domme manier die ze konden bedenken. gvd, jee dat wordt op vrijdag om 7 uur opstaan terwijl ik normaal heel de vrijdag vrij had
Oud 13-01-2006, 14:35
Verwijderd
antikraak die met het smoesje komt dat ze al hun data zijn verloren bij een verhuizing en dat ik daardoor niet benaderd ben voor de 12 beschibare woonruimtes in Utrecht YEA RIGHT. Maar ik moest maar een mailtje sturen zzzzzz kutorganisatie
Oud 13-01-2006, 14:42
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Dat er deze week een meisje verkracht is in mijn straat.
__________________
sup birdie.
Oud 13-01-2006, 14:48
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik zet elke avond mn wekker aan,maar ik word elke ochtend laat wakker met een wekker die uit staat .
Oud 13-01-2006, 15:18
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik heb net mn waterkoker omgegooid over mijn bank.
en monteren lukte niet want de computer deed stom. aargh.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 13-01-2006, 15:30
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 13-01-2006 @ 15:42 :
Dat er deze week een meisje verkracht is in mijn straat.
wtf
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-01-2006, 15:41
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Dat ik naar new york wil maar dat kost iets teveel geld
Oud 13-01-2006, 15:49
.Pure
.Pure is offline
voor alledrie mn tentamens een 5 dus fijn herkansen en geen drie weken vakantie
Oud 13-01-2006, 15:53
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 13-01-2006 @ 15:42 :
Dat er deze week een meisje verkracht is in mijn straat.
hmn
__________________
sleep is no friend.
Oud 14-01-2006, 14:34
__
Avatar van __
__ is offline
SCHOOLEXAMENS. 5 dagen continu leren, starting now.
Oud 14-01-2006, 14:57
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik moet over een uur werken
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.