Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2012, 02:09
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
halloo....
oke mijn verhaal kort ben verliefd maar weet niet of hij het is, maar durf niks te zeggen omdat ik dan heel misschien een goede vriend kwijt raak.

verhaal lang??

Hij zit bij mij op school en we hebben samen stage. We zitten elkaar vaak te klieren.
Bijv: 2 weken geleden probeerde hij stoer te doen maar faalde er enorm in. ik zo zeggen dat ik totaaaal niet bang voor hem ben, hij: "zo owwnee?" ik: "nope."
Komt die op me afgelopen om dreigend me te gaan kietelen dus ik als een gek met stoel en al naar achteren rollen maar zit dan tegen de muur aan .
Dus hij gaat me kietelen enzo even later gekuch achter ons had. Ik had net zijn handen eindelijk vast kunnen pakken om hem te laten stoppen staat de nieuwe stagiair er.

Maar echt irritant is dat als we op stage ziten we elkaar zitten te klieren enzo maar buiten stage/school hebben we eigenlijk geen contact….

Ik heb ook geprobeerd om hem te negeren maar dat lukt me totaal echt niet, omdat hij of heeel schattig gaat kijken (puppy schattig) of gaat heel lief gek doen om me te laten lachen en daar gaat dan elke keer weer mijn actie om hem te proberen te negeren.

Daarbij heb ik ook helemaal geen zelfvertrouwen enzo en heb nooit een vriend gehad dus ik heb geen idee wat nnu eigenlijk geflirt is en wat niet...

Please everyone can you help me?
Zou hij me leuk vinden of niet?
Hoe moet ik laten dat ik hem leuk vind zonder te vragen, want dat durf ik niet..
Of moet ik hem gewoon vergeten?

Thanks from,
Helpless in love

Laatst gewijzigd op 02-12-2012 om 02:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2012, 08:53
Verwijderd
Heb je zelf al pogingen ondernomen buiten stage contact met hem te hebben?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 11:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vraag of hij een keer wat met je wil drinken, buiten stage.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 14:02
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
We praten alleen via FB
Maar juist ik durf eigenlijk niks te vragen want wat nou als die raar gaat denken....
Ik ben echt enorm verlegen / onzeker wat die over me vind, want hij is echt zon mooiboy type en ik ben dat totaaaal niet
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 14:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
We praten alleen via FB
Maar juist ik durf eigenlijk niks te vragen want wat nou als die raar gaat denken....
Ik ben echt enorm verlegen / onzeker wat die over me vind, want hij is echt zon mooiboy type en ik ben dat totaaaal niet
Dus jullie zitten fysiek aan elkaar maar wisselen daarbij geen woord?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 17:27
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Buiten school en stage praten we niet echt veel nee....

Bij stage praten we ook aardig veel met elkaar, over echt van alles en nog wat, hij is bijv. op zoek naar een appartement om op zichzelf te gaan wonen en dan laat hij alle huisjes die leuk lijkt aan mij zien en vraagt dan elke keer wat ik ervan vind. Of hij gaat weer nieuwe dingetjes halen, dan laat hij het me zien....
Ik weet niet of dat alleen vriendschappelijk is?? of niet??
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 18:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Buiten school en stage praten we niet echt veel nee....

Bij stage praten we ook aardig veel met elkaar, over echt van alles en nog wat, hij is bijv. op zoek naar een appartement om op zichzelf te gaan wonen en dan laat hij alle huisjes die leuk lijkt aan mij zien en vraagt dan elke keer wat ik ervan vind. Of hij gaat weer nieuwe dingetjes halen, dan laat hij het me zien....
Ik weet niet of dat alleen vriendschappelijk is?? of niet??
Dan vraag je toch of hij wat wil gaan drinken? Wij kunnen ook niet ruiken of het vriendschappelijk is of niet. Jij kunt er wel achter komen door tijd met hem door te brengen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 20:26
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Ja i know dat ik het zelf moet doen maar ik ben enorm bang gewoon... wat als die gaat lachen?? wat als die boos word? wat als die niet meer met me gaat praten??
I dont know
Maar ik kan echt mezelf niet helpen want volgens mijn pa heb ik een negatieve zelfvertrouwen
Dus ik kan / durf mezelf niet optepeppen dat er miss een kans is dat die me leuk vind..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 11:44
Verwijderd
Als jij er vanuit gaat dat je jezelf niet kunt helpen, dan ga je dat ook nooit doen. En als jij jezelf niet helpt hierin, is de kans minimaal dat het wat wordt met die jongen. Of welke jongen dan ook.

Als hij kut reageert, dan is hij kut.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 12:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja i know dat ik het zelf moet doen maar ik ben enorm bang gewoon... wat als die gaat lachen?? wat als die boos word? wat als die niet meer met me gaat praten??
I dont know
Maar ik kan echt mezelf niet helpen want volgens mijn pa heb ik een negatieve zelfvertrouwen
Dus ik kan / durf mezelf niet optepeppen dat er miss een kans is dat die me leuk vind..
Lachen, boos worden en niet meer met iemand praten zijn extreem zeldzame reacties als je iemand vraagt of die wat met je wil gaan drinken. Waarschijnlijker zegt hij gewoon ja of nee.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 20:53
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Hoe hebben jullie het dan de eerste keer gedaan dan??? Want heb never nooit niet een vriend gehad of wat dan ook met jongens... daarom ben ik denk ik ook bang.. dat ik miss wat fouts doe ofzo :$
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 22:02
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Hoe hebben jullie het dan de eerste keer gedaan dan??? Want heb never nooit niet een vriend gehad of wat dan ook met jongens... daarom ben ik denk ik ook bang.. dat ik miss wat fouts doe ofzo :$
Er valt bijna niks fout te doen. Tuurlijk is het eng en spannend als je zoiets de eerste keer vraagt, maar je moet je gewoon proberen erover heen te zetten en gewoon normaal vragen. Hij zal echt niet boos gaan worden of je uitlachen. Ander gaat hij niet zo gezellig met je om. Je kan echt wel een "ja" verwachten als ik dit alles lees
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 22:12
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Heb het tegen mijn stiefbroer uitgelegd en die denkt juist dat ik geen kans heb bij hem... omdat we haast geen contact hebben buiten stage....
Af en toe haat ik dat ik zo verlegen ben... Hopen dat hij me leuk vind en mij een keer vraagt want ben bang dat het niet uit mezelf gaat komen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 08:08
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Heb het tegen mijn stiefbroer uitgelegd en die denkt juist dat ik geen kans heb bij hem... omdat we haast geen contact hebben buiten stage....
Af en toe haat ik dat ik zo verlegen ben... Hopen dat hij me leuk vind en mij een keer vraagt want ben bang dat het niet uit mezelf gaat komen
Als je gaat zitten hopen gaat er juist niks gebeuren, want dan verzwakt ook het contact. Dat je weinig contact hebt met hem, betekent niet dat hij niet iets samen met je wilt gaan doen. Op die manier leer je elkaar ook beter kennen. Luister niet naar anderen als ze zeggen dat je geen kans hebt, dit laat alleen je hoop wegzakken. Zet je over je verlegenheid heen, en vraag om samen wat te drinken
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 08:32
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Hoe hebben jullie het dan de eerste keer gedaan dan??? Want heb never nooit niet een vriend gehad of wat dan ook met jongens... daarom ben ik denk ik ook bang.. dat ik miss wat fouts doe ofzo :$
Ik vroeg "Zullen we straks wat gaan drinken?"
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 10:56
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
En wij kunnen hier niks doen, we kunnen hem niet aan z'n hesje trekken van ga met Darkmoontje wat drinken.

en jij wilt iets met hem en niet wij dus dan moet jij er voor zorgen dat hij iets met je wilt drinken of iets dergelijks
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 12:17
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Maar het is eng...
Im serieus scared
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 12:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
toch doen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2012, 17:53
Verwijderd
Snap dat je het eng vind, maar kan je als je het weer zo gezellig het niet gewoon vragen?
why the hell zou hij dan nee zeggen? Ik zou geen enkele reden weten hoor!
niet denken maar doen, ja das makkelijk gezegt, maar niet twijfelen en piekeren,
want daar word je echt alleen maar gek van!
Succes meis!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 21:54
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
Snap dat je het eng vind, maar kan je als je het weer zo gezellig het niet gewoon vragen?
why the hell zou hij dan nee zeggen? Ik zou geen enkele reden weten hoor!
niet denken maar doen, ja das makkelijk gezegt, maar niet twijfelen en piekeren,
want daar word je echt alleen maar gek van!
Succes meis!
Das juist wat ik wel doe: veel denken en piekeren
Kan het jammer genoeg niet stoppen om zo te denken....
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 06:24
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Jammer, want dan zal het nooit wat worden tussen jullie. Je moet het echt zelf doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Muziek #3
Dolores
488 24-09-2005 20:46
Liefde & Relatie Is er op dit moment een songtekst/gedicht/uitspraak die...
droomkoningin
331 29-04-2005 13:01
Psychologie Muziek #2
Verwijderd
497 19-04-2005 07:59
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Liefde & Relatie Precies mijn gevoelens verwoord:
HowLovely
15 17-02-2004 18:18
De Kantine [GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V?
Tandpasta
487 02-08-2003 11:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.