Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 11:05
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Als je een vriend/vriendin had die er naar jou mening dus echt niet uitzag, zou je hem/haar dan veranderen (qua stijl dus)?

Ik heb het pas nog meegemaakt met een meisje uit mijn klas.
Haar vriend mocht bepaalde dingen niet dragen, anders zou ze bij hem weggaan.

Persoonlijk vind ik dit onzin.
Van mij mag hij of zij dragen wat hij mooi vind.

Wat jullie?
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 11:06
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Als diegene een aparte stijl heeft en daar bewust voor kiest laat ik hem/haar wel in zijn waarde..

Maar je hebt ook wel mensen rondlopen die gewoon geen smaak hebben en geen idee hebben wat ze moeten aantrekken.. die probeer ik soms nog wel te veranderen
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 11:13
PV
PV is offline
Niet veranderen, maar wel eerlijk zeggen als je iets niet mooi vindt. Wat ie er dan mee doet moet ie zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 11:42
Amarillys
Amarillys is offline
als je er echt verliefd op bent, zeg je toch niet van 'dat ge je nu is niet aandoen, omdat ik dat niet mooi vindt'
als een jongen dat tegen mij zou zeggen, zou ik antwoorden dat hij er toch niet mee hoeft rond te lopen..
dus ik vind het ook maar onzin..
je kan wel zeggen dat het je niet bevalt ofzo..
maar toch niet echt iemand veranderen, omdat jij het toevallig mooi vind
...
__________________
de natuur maakt geen foutjes, alleen maar grapjes.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:03
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
juh kan diegene beter dan tog niej veranderen? Anders weet juh nooit of juh bij elkaar past. (qua verkering dan he)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:04
Klaine Je
Klaine Je is offline
hm ik zou niks veranderen, maar wel duidelijk zeggen als ik het ene shirt leuker bij hem vind staan dan het andere, bij wijze van spreken
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:10
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind dat echt zulke onzin,en dan vooral in een relatie.
Als je elkaar gaat lopen veranderen in de ideale persoon heb je dus gewoon een relatie met een gemaakt iemand...
Als mijn vriendje(Like I have one )zou zeggen ik wil niet dat je dat draagt,zou ik eerst vragen naar een reden...tenzij hij dan met een donders goeie reden komt zou ik de relatie beindigen..ik hoef geen relatie met een persoon die altijd bezig is mij in de perfecte vriendin te veranderen.
Ik kan er wel inkomen dat als je met je vriend(in) ergens naartoe moet waarvan er eigenlijk van je word verwacht dat je een bepaald iets draagt(of juist niet) dat hij/zij dat dan aangeeft,maar zodra iemand je gaat opdragen wat wel of niet te dragen is er toch wel iets fout..imo.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:22
Ninnoc
Ninnoc is offline
hij valt toch op mij??mijn kleding is een deel van mij..take it or leave it
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:49
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
is diet neit een beetje vragen naar de bekende weg?
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:56
Verwijderd
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
is diet neit een beetje vragen naar de bekende weg?

ssshht

ik probeer zelf nooit iemand te veranderen, iedereen hoort zichzelf te blijven.. tis wel zo dat ik sommige mensen die zelf (nog) geen smaak hebben (mijn nichtje van 12 ) soms meesleep naar een plek waar ik meestal mijn kleertjes koop om hun (haar) toekomstige stijl een duw in die richting te geven.. geen idee of het lukt, maar als het niet lukt dan is het haar eigen keuze, en dan maakt het mij verder ook niet uit.

het blijft een gestoorde doos, maakt niet uit wat ze aandoet
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:00
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Tuurlijk als je super verliefd ben, ga je op een gegeven moment je een beetje hetzelfde kleden, zelfde stijl. Maar om te zeggen van jij kleed je nu anders of ik ga bij je weg, is een beetje veel van het goede. Je moet andere mensen gewoon in hun waarde kunnen laten en idd niet iedereen heeft dezelfde smaak.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Ik heb het pas nog meegemaakt met een meisje uit mijn klas.
Haar vriend mocht bepaalde dingen niet dragen, anders zou ze bij hem weggaan.
Sneu dat het meisje voor hem veranderd.
Ik snap sowieso niet dat mensen verliefd worden op mensen die in hun ogen niet helemaal perfect zijn. Het is toch stom dat je partner gaat veranderen in jouw ideaal? Als je al geen respect op kan brengen hoe je partner is, dan is die relatie toch al gedoemd om te mislukken. Als ik dat meisje was, had ik hem al lang verlaten...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:38
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Ja ik zeg er soms wel eens wat over, maar dat is maar 1 persoon, ik moet het gewoon zeggen... ik bedoel, hij heeft echt van dat afro-haar en dan laat ie het maar alle kanten opgroeien terwijl ie zich beter kaal zou kunnen scheren.. en hij laat vaak zijn baardgroei staan terwijl ie maar beter kan scheren, dan zou het nog wat worden... ik irriteer me er gewoon aan dat ie er zo bij wilt lopen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:55
Penelopeia
Penelopeia is offline
ik ben op iemand gevallen, dus ook voor diegenes stijl..nu kan het natuurlijk wel zo zijn dat ik bepaalde dingen minder mooi vind. maar als ik echt verliefd ben, dan maakt me dat niet zoveel meer uit. Maar idd, naarmate je langer wat met elkaar hebt ga je je wat meer 'naar elkaar' kleden..of hoe je dat dan ook uit moet leggen. maar ik zou nooit van iemand eisen dat hij zich moet veranderen voor mij...als hij zich moet veranderen voor mij, dan is hij gewoon misschien mijn type wel nooit helemaal geweest.

trouwens, ik heb wel eens een vriendje gehad die er een iets andere stijl op na hield, maar daar had ik geen problemen mee..hij had soms wel leuke excentrieke dingetjes, en dat sprak me wel aan
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:53
*Frozen Tears*
Avatar van *Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
ik vind dat je voor die gene kiest zoals hij of zij is en andersom ook en ookal heeft die persoon zowiets raaaaars aan dan heb je dat maar te respecteren
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 18:36
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
dat vindt ik toch best wel grooote onzin....iemands lifestyle veraderen omdat je anders weg gaat bij diegeen dat is gewoon chantage eigenlijk en dat hoort niet te kunnen in een relatie toch?
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:18
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Blaaah wat 'n onzin dat je iemand zou ditchen als-ie niet de lijstijl van z'n partner over wil nemen...ik ben dan weer zo trots dat ik zeg: oke, flikker maar op dan. hehe.

die houding kost je veel goeie contacten hoor

Als het goed is ga je vanzelf dingen overnemen van je partner als je een tijdje bij elkaar bent. En remember, modebesef moet groeien, zei de groene tuinkabouter.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:21
~julie~
~julie~ is offline
Iedereen mag toch dragen wat ie wil??

Ik zou alleen wel met bepaalde mensen niet zo heel snel vrienden worden omdat bij bepaalde kleding toch bepaalde denkbeelden horen..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2002, 19:22
de
de is offline
Citaat:
~julie~ schreef:
Iedereen mag toch dragen wat ie wil??

Ik zou alleen wel met bepaalde mensen niet zo heel snel vrienden worden omdat bij bepaalde kleding toch bepaalde denkbeelden horen..
niet altijd...

niet iedereen die polo draagt is arrogant...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:25
~julie~
~julie~ is offline
Citaat:
de schreef:
niet altijd...

niet iedereen die polo draagt is arrogant...
Arrogant zijn is geen denkbeeld..

de meeste mensen die er duur bij (willen) lopen zijn toch ook behoorlijk rechts, en je zult niet snel iemand met een hanekam, een Gegen Nazis-jas en piercings zien die op de VVD zal stemmen denk ik..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:48
de
de is offline
Citaat:
~julie~ schreef:
Arrogant zijn is geen denkbeeld..

nee, dat klopt

maar wel iets wat wordt veroorzaakt door bepaalde denkbeelden

snap, je?


[Dit bericht is aangepast door de (01-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:57
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Ik snap niet, waarom die vriend wat met d'r had als hij niet leuk vond wat ze draagt...Kzou express dingen gaan dragen die hij niet leuk vind daarom alleen al...

Maar verders...Ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten qua kleding...Natuurlijk zeg ik soms wel wat ik er van vind, maar als diegene er tevreden mee is zal ik hem of haar niet proberenm te veranderen.
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:35
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
je moet niet proberen anderen te veranderen, ik vind dat ook niet leuk als anderen dat bij mij doen.

Toch betrap ik mezelf er wel op als ik een vriend heb dat ik dan zeg van "oooh das leuk "

( )
en toen droeg ik in ene mn zwarte overhemd vaker en mn blauwe kleding een stuk minder

mwa kijk t is logisch dat je je *onbewust* een beetje an elkaar aanpast dat gaat nou eenmaal van zelf.
maar echt bewust kleding voor de ander gaan kopen of bepalen wat diegene draagt is toch wel fout ...en uiteindelijk zal t zo een druk leveren dat t een behoorlijk probleem kan worden.

__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:02
Verwijderd
Ik zou diegene NIET veranderen met de bedoeling om 'm te veranderen.

Ik zou wel zeggen wat diegene goed zou staan als we iets tegen komen of zeggen wat absoluut niet staat..


[Dit bericht is aangepast door McLaren (02-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:06
babybitch
babybitch is offline
een vriendin van me zus is een moeilijk aardig meisje maar ze zag er niet uit !!
En dat is gewoon erg jammer .. Niet datze per see andere kledingstijl had ofzo maar ze was overzorgt en vies. En dan wilje natuurlijk liever niet maar haar gezien worden ..Nouja toen hebbik geprobeert haar te veranderen .. Is niet echt maar wel een beetje gelukt
__________________
-xxxxxxxxxxxxxxxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 12:14
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Ik denk dat je mensen die mét een reden zichzelf op een bepaalde manier kleden, omdat ze dat mooi vinden bijvoorbeeld, niet mag veranderen. Maar mensen die zelf niet zo bewust ermee bezig zijn en die er toch graag leuk uit zien kun je natuurlijk wel adviseren. Als die persoon dat wil natuurlijk.
Verder heb ik de laatste tijd gemerkt dat de indruk die je hebt van mensen op basis van uiterlijk niet altijd klopt maar ja dat is jullie natuurlijk ook al duidelijk!
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:01
sunnevot
sunnevot is offline
Ik zal zelf nooit veranderen voor mijn vriend. Trek me wel wat van zijn menig aan, maar we hebben grotendeeld dezelfde kledingsmaak, dus eigenlijk geen meningsverschillen daarover.
Als hij wel zou willen dat ik op het gebeid van kleding zou gaan veranderen, zou ik dat echt niet doen. Mensen die dit van hun vriend/vriendin verlangen zijn naar mijn menig echt niet goed bezig.
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:10
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
[B]

Persoonlijk vind ik dit onzin.
Van mij mag hij of zij dragen wat hij mooi vind.

B]
ja ik vind dat jij gelijkt hebt
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 21:58
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
het maakt me dus echt niet uit. al loopt hij rond in een trui en panty (nou ja dat is iets te overdreven, maar als ik hem nou echt zo leuk vind, nem ik dat ook maar voor lief )
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:05
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Kijk m'n liefje ziet er echt soms een landloper uit. En ja soms is dat best kjoet maar soms, als zijn mooie kleren naar de wasserette zijn dan draagt hij echt de meest afgedragen dingen. Het kan hem nu eenmaal absoluut niet schelen wat hij aanheeft, doet toch volledig z'n eigen zin. Hoe vaak heb ik nog geen zin gehad om es met hem de stad in te gaan, maar nee meneer is nog shopziek ook Ach eigenlijk stelt het allemaal nie veel voor en moet meneer maar dragen waar die zin in heeft, ik ga me er ook nie voor lopen schamen (ok behalve bij zijn paar fluowitte sokken, die dan nog in de blacklights enorm reflecteren ma goed die draagt hij toch alleen als de andere sokken echt allemààl op zijn
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 11:05
Nielz!
Nielz! is offline
LOL! iemand die ik ken heeft zo'n vriendin.... die heeft gewoon van die gast haar ex lopen nabouwen ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 11:08
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
hmpf........ik persoonlijk vind mensjes met andere/ eigen stijltjes supers leuk! En toevallig zijn mn vriendjah en ik allebei een btje hetzelfde dus
Maar ik zou nooit willen dat iemand voor mij veranderd...alsjeblieft zeg!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 11:47
Verwijderd
Mijn vriend heeft een best wel andere kledingstijl dan ik (hij heeft broeken die onder zn kont hangen en truien met bandnamen erop etc) terwijl ik strakke broeken heb en veel kleren koop bij de Vero Moda ofzo. Naja, ik probeer hem dus helemaal niet anders te maken ofzo maar ik had wel een keer een oude foto van hem gezien met een polo aan en toen heb ik gezegd dat ie vet cool stond dus toen hebben we in de stad een polo gezocht en nu heeft ie er al twee die die regelmatig draagt (en die heel mooi staan )
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 11:51
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
beetje onzin, om de kledingstyle van je vriend/vriendin te gaan veranderen... je hebt toch met diegene om wie ie is? niet om de kleding... maar kzou misschien wel een hint geven over wat voor kleding diegene mooi zou staan
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Als je een vriend/vriendin had die er naar jou mening dus echt niet uitzag, zou je hem/haar dan veranderen (qua stijl dus)?
Neej da zou ik niet doen iedereen heeft zn eige stijl.. en da moet je gewoon respecteren...

Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Ik heb het pas nog meegemaakt met een meisje uit mijn klas.
Haar vriend mocht bepaalde dingen niet dragen, anders zou ze bij hem weggaan.
dan vin ik t n grote SLET en zou ik meteen bij r weggaan... en dan is t waarschijnlijk ook geen treu-love tusse die 2.. althans van de kant van da meiske nie.. denkik.. maarjah..

Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Persoonlijk vind ik dit onzin.
Van mij mag hij of zij dragen wat hij mooi vind.
DIK MEE EENS!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef:
Mijn vriend heeft een best wel andere kledingstijl dan ik (hij heeft broeken die onder zn kont hangen en truien met bandnamen erop etc) terwijl ik strakke broeken heb en veel kleren koop bij de Vero Moda ofzo. Naja, ik probeer hem dus helemaal niet anders te maken ofzo maar ik had wel een keer een oude foto van hem gezien met een polo aan en toen heb ik gezegd dat ie vet cool stond dus toen hebben we in de stad een polo gezocht en nu heeft ie er al twee die die regelmatig draagt (en die heel mooi staan )
ik loop er redelijk bij als n skater.. en me friendin.. redelijk normaal.. maar ik zie geen reden om elkaars kleding-stijl te gaan veranderen.. ze geeft me wel hints enzo .. ze vind t zelf ook mooi wa ik draag.. dus jah nie echt n probleem..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ogen veranderen snel?
Daantje_0705
8 20-09-2008 12:47
De Kantine Wat zou jij graag willen veranderen?
TopDrop
149 29-05-2007 16:13
Software & Hardware [Linux] Wachtwoord veranderen
Verwijderd
3 22-02-2006 06:45
Psychologie Het veranderen van een bepaalde instelling/mentaliteit.
Quiana
9 05-04-2004 07:29
Verhalen & Gedichten Ik verander
Neliz
8 17-07-2003 21:24
Psychologie Leren 'veranderen'
mixtape
12 05-06-2003 14:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.