Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2010, 18:39
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ fizzle: het is morgen pas hangdag dus je hebt nog een hele dag om te bewijzen dat je wel actief kunt zijn!
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 28-06-2010, 18:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Voorlopig is er nog geen hangronde hoor, dus het is niet dat je gelijk dood gaat en het niet kunt verbeteren. Tenzij je opgegeten wordt, natuurlijk, maar daar heb ik verder geen controle over.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 18:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@ fizzle: het is morgen pas hangdag dus je hebt nog een hele dag om te bewijzen dat je wel actief kunt zijn!
precies! En morgen lig ik niet op het strand
Oud 28-06-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
gisteren niet. Vandaag kon ik niet meer stemmen voor gisteren.
Het gaat niet om stemmen, het gaat om uberhaupt wat posten. Aan de hand van mijn gemiddeldeberekening ben je veel stiller dan normaal. Daarom ga ik op je stemmen, wolfje van me.

Citaat:
Jongens, ik hou me niet op de achtergrond, ik was er gewoon niet. Maar goed, doe vooral wat je verstandig lijkt.
Dit is zo'n typisch nonchalante wolvenreactie. Bedankt, je hebt me overtuigd.
Oud 28-06-2010, 18:49
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik vind de actie van Severus nog niet verdacht. Zulke dingen komen vaker voor. Daarnaast is Severus een goede speler en iemand die je erg graag aan je zijde wil hebben, dus het lijkt me niet verstandig om haar nu al eruit te stemmen. Mochten er meer verdachte acties komen, dan zien we wel weer verder.

En ik hou echt van het verhaal. Met name dat "Duits"
Citaat:
Hah, Archont met z'n "je krijgt minpunten als je me hangt" .. nu word je lekker opgegeten door je medestanders
Ik ging een beetje alle posts doorlezen met de vraag in m'n hoofd 'wie doet er nou verraderachtig?' en mijn vielen eigenlijk alleen dezet wee posts van Lorelei op.
In de bovenste post is ze de eerste die zegt dat het niet 'verstandig' is om Severus eruit te stemmen. Ik had ook al aangegeven dat ik begreep waarom Severus deed wat ze gedaaan heeft, maar ik zei niet dat men niet op haar moest stemmen. Lorelei wel. Ik heb bij die post dus een gevoel dat Lorelei de mensen van Severus weg probeert te duwen. Als mijn (niet erg waarschijnlijke) theorie klopt zou het kunnen betekenen dat Severus een wolf is.

En dan de tweede post. Die viel me eerlijk gezegd alleen op omdat ik eerst de bovenste post tegen was gekomen en toen al in m'n hoofd had dat Lorelei eventueel de verrader zou kunnen zijn. Wat mij opviel is dat ze zegt Archont opgegeten is door zijn 'medestanders'. Natuurlijk is het zo dat de evilziener aan de kant van de wolven staat, maar bij die post heb ik het gevoel dat Lorlei weet wie die 'medestanders' precies zijn.



Citaat:
Ah ok. Je snapt waarom het me opvalt?
Natuurlijk, ik snap het.

Citaat:
Offtopic: 1200%
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 28-06-2010 om 18:51. Reden: snel typen zorgt voor spelfouten :O
Oud 28-06-2010, 18:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het gaat niet om stemmen, het gaat om uberhaupt wat posten. Aan de hand van mijn gemiddeldeberekening ben je veel stiller dan normaal. Daarom ga ik op je stemmen, wolfje van me.


Dit is zo'n typisch nonchalante wolvenreactie. Bedankt, je hebt me overtuigd.
ik ook van jou hoor.
Oud 28-06-2010, 18:58
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik had voor het begin van het spel al aangegeven dat ik er twee volledige dagen niet zou zijn. Gisteren was ik er na mijn post ook niet meer (wat ik inderdaad niet aangegeven heb). Verder ben ik net terug van werk.

Verder heb ik tot nu toe deze twee keer gewoon gestemd.

Het is natuurlijk een geloofskwestie, maar met mij ophangen zijn jullie niet gebaat.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 28-06-2010, 19:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Biertank liep juist altijd te roepen dat hij wolf was. En nu juist heel erg niet. Ik denk dat hij nu echt wolf is.
Oud 28-06-2010, 19:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En nu lijkt het er enorm op alsof je hem verdacht maakt om het zelf niet meer te zijn. Ik denk dat mijn stem ook naar fizzle gaat morgen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 19:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Word ik verdacht dan?
Oud 28-06-2010, 19:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lees jij over LL heen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Biertank liep juist altijd te roepen dat hij wolf was. En nu juist heel erg niet. Ik denk dat hij nu echt wolf is.
Dit is wel het slechtste verweer dat ik ooit gehoord heb
Oud 28-06-2010, 19:16
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
En daarbij heb ik zonet het topic weer doorgelezen, waar mij deze posts opvielen:

Citaat:
Ik denk nog steeds dat Severus wel een goede wolf zou kunnen zijn.
Alle spelers die nog meedoen, kunnen wolf zijn. Niet echt een duidelijke motivatie.

Citaat:
Een vrouw voor jou. En ik bepaal zelf wat ik lees en niet.
En jij bepaalt zelf waarop je reageert.
+
Citaat:
Ja en ook niet op alles te reageren.
Als wolf hoef je ook niet meedoen met stemlijstjes, ja want niks hoeft, alles mag gewoon.
Lekker handig als je selectief gaan lezen wat je het beste uit komt.

Citaat:
Als het nog een tijdje zo doorgaat is mijn volgende stem voor wheezle. Maar da's dan meer uit ergernis dan echte verdenking..
+
Citaat:
Ik zou niet uit irritatie stemmen maar om verdenking.
Dus je merkt dat anderen je irritant begint te vinden en dus zeg je dit?

Citaat:
[...]
Verdere verdenkingen.

Edit: Biertank verdenk ik trouwens niet echt, ik heb het idee dat als hij dorpeling is hij niet meer de moeite neemt een spel uit te spelen.. dat bleek de vorige keer ook het geval.
Erg irritant is het wel.
Zie mijn post hierboven.

Citaat:
Ongeacht je functie, kun je best af en toe laten weten dat je nog meedoet. Dit geldt zowel voor Biertank als voor fizzle.
Zie mijn post hierboven.

Citaat:
Biertank liep juist altijd te roepen dat hij wolf was. En nu juist heel erg niet. Ik denk dat hij nu echt wolf is.
True, maar ik heb ook spellen gespeeld dat ik *grom* riep toen ik ook daadwerkelijk wolf was.

Daarbij: het is zo dat je als je constant roept dat je wolf bent, dat je irritant gevonden wordt en er dus eerder uit ligt. Dat probeer ik nu te voorkomen door een keer gewoon mee te spelen.
Toegegeven, zo actief als Severus zal ik nooit worden, maar voor mijn doen is dit al behoorlijk actief.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 28-06-2010, 19:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Nou dat heb ik vrij duidelijk uitgelegd dacht ik zo. Ik weet niet zo goed wie ik nu moet verdenken. Dus ik ga voor een wat stillere speler, vaak zit daar ook een wolf tussen. Fizzle en Biertank zijn op dit moment de stilste spelers. Ik heb vervolgens de afgelopen 3 spellen onderzocht en daarin deed Biertank niet mee. Fizzle deed wel mee en postte daar veel vaker. Op basis daarvan concludeer ik dat zij zich nu op de achtergrond houdt, omdat ze kennelijk niet wil opvallen omdat ze nu geen ziener of leerling is.
Dan moet jij echt leren zoeken, spel 68.
Alsjeblieft: http://forum.scholieren.com/showthre...2#post30405072
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-06-2010, 19:19
Verwijderd
Dat was heel duidelijk ja dat anderen zich aan mij ergerdern.
Ik heb niet echt inhoudelijk gepost en om eerlijk te zijn vind ik het moeillijk om van die heerlijke theorien te maken. Omdat ja jullie altijd van die grote lappen hebben.
Oud 28-06-2010, 19:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ wheezle: je hoeft niet van die grote lappen te maken natuurlijk! Maar als je alleen maar zegt: 'Severus kan wolf zijn' dan kunnen we er niet zoveel mee. Ik neem aan dat je zoiets niet helemaal zonder reden zegt, dus dan kun je gewoon de reden waarom je het denkt erbij zetten toch?
__________________
Tsja
Oud 28-06-2010, 19:23
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Dat was heel duidelijk ja dat anderen zich aan mij ergerdern.
Ik heb niet echt inhoudelijk gepost en om eerlijk te zijn vind ik het moeillijk om van die heerlijke theorien te maken. Omdat ja jullie altijd van die grote lappen hebben.
-----

Citaat:
Als het nog een tijdje zo doorgaat is mijn volgende stem voor wheezle. Maar da's dan meer uit ergernis dan echte verdenking..
Citaat:
Ik vind wheezle ook wel erg irritant worden nu.

@ wheezle: ook al zou het misschien beter zijn van niet, veel stemmen komen toch voort uit irritatie. Dus als je nou even gewoon doet dan gaat dit niet gebeuren.
Citaat:
Je bepaalt zelf wat je leest.. Ja, zulke spelers kunnen we dus niet gebruiken. Speel dan niet mee, als je geen zin hebt om alles te lezen. En het nut van die lap Latijnse tekst die je bovenaan deze pagina hebt gepost zie ik ook niet zo. Of probeer je alleen je aantal posts op te krikken zodat je niet beticht kan worden van inactief zijn?
Citaat:
[...]
Ik vind dat Abzg en wheezle heel irritant en inhoudsloos posten. LL valt me op, maar vooral omdat hij lekker actief met theorieën komt.
[...]
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 28-06-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
@ wheezle: je hoeft niet van die grote lappen te maken natuurlijk! Maar als je alleen maar zegt: 'Severus kan wolf zijn' dan kunnen we er niet zoveel mee. Ik neem aan dat je zoiets niet helemaal zonder reden zegt, dus dan kun je gewoon de reden waarom je het denkt erbij zetten toch?
Haha nee begrijp ik. Dat is schreeuwen om niets.
Maar c'mon Biertank je hoeft dit niet tien keer te reposten.
Oud 28-06-2010, 19:28
Verwijderd
Ik denk dat biertank het quote als voorbeeld van mensen die een verdenking posten zonder lap tekst. Maar hij zou natuurlijk ook kunnen zeggen 'vind ik niet, de meeste mensen plaatsen een verdenking zonder lap tekst'. Dus ik vind het wel weer wat uitlokkerig om dat anders te doen
Maar ik heb op het moment nog geen duidelijke verdenking. Eigenlijk vind ik dat niemand zich volkomen betrouwbaar gedraagt.
Oud 28-06-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dan moet jij echt leren zoeken, spel 68.
Alsjeblieft: http://forum.scholieren.com/showthre...2#post30405072
Je hebt gelijk, ik miste het. Toch ga ik op fizzle na haar reacties.
Oud 28-06-2010, 19:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Oh god, het zal er weer op gaan lijken dat ik fizzle bescherm, terwijl ik nog gezegd heb dat ik dat niet aan het doen ben. Nu eigenlijk ook niet. Ik wil alleen dat bepaalde mensen in het spel snappen hoe fizzle speelt.

Citaat:
Het gaat niet om stemmen, het gaat om uberhaupt wat posten. Aan de hand van mijn gemiddeldeberekening ben je veel stiller dan normaal. Daarom ga ik op je stemmen, wolfje van me.


Dit is zo'n typisch nonchalante wolvenreactie. Bedankt, je hebt me overtuigd.
Dat is niet zo'n typisch nonchalante wolvenreactie. Dat is zo'n typisch fizzle reactie. Als je de moeite neemt om de afgelopen spellen echt terug te lezen, dan zul je zien dat fizzle altijd zo reageert op verdenkmakingen, en vaker wel dan niet blijkt ze onschuldig te zijn. Dat geeft natuurlijk geen garantie dat ze dit keer onschuldig is, maar jij bent wel erg wanhopig op zoek naar bevestiging voor jou zwakke verdenkmakingen over haar (die over dat ze dit spel minder post dan de vorige, like alsof dat geen andere redenen kan hebben!). Ook vind ik het onnauwkeurig van je dat je Biertankt gemist hebt in de deelnemerslijsten van de afgelopen spellen die jij zogenaamd hebt ingekeken.

Citaat:
En nu lijkt het er enorm op alsof je hem verdacht maakt om het zelf niet meer te zijn. Ik denk dat mijn stem ook naar fizzle gaat morgen.
Ik begrijp dat je dat denkt, maar ik zie dat niet zo. Ik zie het als de waarheid. Het klopt absoluut dat Biertank de afgelopen spellen liep te grommen, en eerlijk gezegd denk ik dat jij dat ook wel weet. Misschien dat je de aandacht van Biertankt probeert af te houden door te zeggen dat fizzle wanhopig op zoek is naar...?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 28-06-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet zo'n typisch nonchalante wolvenreactie. Dat is zo'n typisch fizzle reactie. Als je de moeite neemt om de afgelopen spellen echt terug te lezen, dan zul je zien dat fizzle altijd zo reageert op verdenkmakingen, en vaker wel dan niet blijkt ze onschuldig te zijn.
Nou zo heb ik d'r anders niet zien reageren, maar ik ga dan ook niet alle spellen uitvoerig doornemen. Als je een directe link hebt vind ik het uiteraard prijzenswaardig.

Dat gezegd hebbende ga ik nog steeds voor fizzle en mocht fizzle een wolf zijn, dan zitten jij en vooral Dott wat mij betreft op de eerste rij.
Oud 28-06-2010, 19:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh god, het zal er weer op gaan lijken dat ik fizzle bescherm, terwijl ik nog gezegd heb dat ik dat niet aan het doen ben. Nu eigenlijk ook niet. Ik wil alleen dat bepaalde mensen in het spel snappen hoe fizzle speelt.

*knip want het slaat niet op mij*


Ik begrijp dat je dat denkt, maar ik zie dat niet zo. Ik zie het als de waarheid. Het klopt absoluut dat Biertank de afgelopen spellen liep te grommen, en eerlijk gezegd denk ik dat jij dat ook wel weet. Misschien dat je de aandacht van Biertankt probeert af te houden door te zeggen dat fizzle wanhopig op zoek is naar...?
Ja, daar lijkt het erg op ja

Ja, hij *grom*de inderdaad, daar kan ik niks anders van maken. Maakt dat uit? Ik vind het wel heel erg bizar dat dat nou ineens een reden is om hem ervan te verdenken JUIST nu wolf te zijn? Ik vind dat nogal vergezocht, eerlijk gezegd.
En ik heb Biertank net ook genoemd, aangezien ik pro een stille speler ophangen ben, dus de aandacht van hem afhouden is nou niet bepaald mijn doel.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 19:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben er ook weer na een hele middag weg, dus laat ik gelijk maar even me hier melden, voordat ik ook als een stille speler bestempeld word

Het is nu nog even afwachten wat er uit deze eetronde gekomen is. Ben erg benieuwd. En er vliegen flink wat verdenkingen over en weer, waar ik nog niet echt duidelijk heb voor mezelf waar ik het meeste op vertrouw
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2010, 19:47
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Haha nee begrijp ik. Dat is schreeuwen om niets.
Maar c'mon Biertank je hoeft dit niet tien keer te reposten.
Citaat:
Ik denk dat biertank het quote als voorbeeld van mensen die een verdenking posten zonder lap tekst. Maar hij zou natuurlijk ook kunnen zeggen 'vind ik niet, de meeste mensen plaatsen een verdenking zonder lap tekst'. Dus ik vind het wel weer wat uitlokkerig om dat anders te doen
Maar ik heb op het moment nog geen duidelijke verdenking. Eigenlijk vind ik dat niemand zich volkomen betrouwbaar gedraagt.
Wheezle zei:
'Dat was heel duidelijk ja dat anderen zich aan mij ergerdern.'

Ik bedoelde dat wheezle ironisch was. Alsof ze wilde zeggen dat niemand haar irritant vond. Hierop plaatste ik die posts die anders aangaven.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 28-06-2010, 19:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Volgens mij bedoelde ze dat niet zo, maar was ze juist serieus
__________________
Tsja
Oud 28-06-2010, 20:03
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Volgens mij bedoelde ze dat niet zo, maar was ze juist serieus
Dan heb ik dat verkeerd geďnterpreteerd. Bij mij kwam het over als sarcasme.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 28-06-2010, 20:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Absinthe, waar blijf je met de uitslag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 20:12
Verwijderd
niet zo ons opjagen! Normaal wordt vaak genoeg pas na 22.30 gepost, we zijn nu al een paar dagen vroeg, pas na 22.30 mag geklaagd worden. We doen heus ons best zo vroeg mogelijk te zijn!
Oud 28-06-2010, 20:12
Verwijderd
Zeur niet LP. het is bijna af. Jaag me niet zo op
Oud 28-06-2010, 20:13
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Is de uitslag er nou nog niet?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 28-06-2010, 20:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
hahaha ik heb Sann al lastig gevallen, maar die zei dat ik bij jou moest zijn, dus hop hop!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 20:15
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Zeur niet LP. het is bijna af. Jaag me niet zo op
Nee LP jaagt niet op jou Dat doet een weerwolf
__________________
It's a minor!
Oud 28-06-2010, 20:15
Verwijderd
Ik krijg zin om er nu expres nog een uur mee te wachten
Oud 28-06-2010, 20:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik krijg zin om er nu expres nog een uur mee te wachten
Je bent wel een baas als je dat doet
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 28-06-2010, 20:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha ah nee, we zijn al stil
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Je bent wel een baas als je dat doet
Don't push me!
Oud 28-06-2010, 20:20
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Jongens, stoppen met offtopic posten. We doen er alles aan om zsm het verhaal online te hebben, maar dat kan nu eenmaal niet altijd binnen een kwartier nadat we de uitslag hebben

Freezer: alleen spelers mogen posten in dit topic, opmerkingen over het spel die je kwijt wilt kunnen in het saaitopic.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 28-06-2010, 20:32
Verwijderd
Ik heb even een vraagje.
Houdt iemand een weerwolfspel blogspot bij? want anders moet je steeds terugscrollen naar de stemlijstjes
Oud 28-06-2010, 20:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 5 – Feest is de oplossing

Gewapend met een grote partij worstenbroodjes, eierkoeken, kruidenbitter en flink wat rollen serpentines kwam hij aan bij het paleis. In het kamertje daarboven maakten ze er een potje van, en hij wist heel goed wat ze nu nodig hadden; Martino Emile Roemer!
Hij hoste zich een weg naar boven en stond drie kwartier uit te puffen toen hij zijn bestemming bereikt had. Hij haalde nog één keer diep adem en opende de deur van het kamertje.
U. Geel Rosenthal, Femke snoopy Halsema en WolterM Rutte waren allen weer aangeschoven, en nu was ook Dott de Vries van stal gehaald om het CDA te vertegenwoordigen. Samen met de koningin hulden zij zich in een lange en pijnlijke stilte. Alexsarah Pechtold was met de kroonprins de stad in.
'Hallekidee, daar ben ik dan!' riep Martino enthousiast, om de stilte om te beginnen maar eens te onderbreken. Queasy-trix keek op uit haar Libelle en keek hem vragend aan. Nu kwam het erop aan, wist Martino. Op een ludieke manier zou hij haar van zijn meesterlijke plannen moeten overtuigen. In één keer trok hij zijn – met klittenband aan de achterkant vastgemaakte – pak uit en daar stond hij, in een superheldenpakje met een grote R van Roemer op zijn buik.
De anderen waren nu ook wakker geschrokken en allemaal keken ze Roemer ongelovig aan, die inmiddels een lied had ingezet; “Ik ben er weer bij en dat is pri-hima, viiiivaaaa Emile, jaja!”
Nadat Martino Emile worstenbroodjes in alle opengevallen monden had gepropt, begon hij aan zijn betoog. 'Majesteit, er heerste te veel negativiteit in dit land. We moeten weer positieve energie krijgen! Ik stel voor: iedere maand carnaval! En ik heb ook al een minister van feest voor u gevonden. Een oude bekende: Johan Vlemmix!'

'Daaaar moooooeeet eeeeeen piemel in! Daar moet een piemel in!' Wim-Biertank-Lex en Alexsarah Pechtold hingen gierend van de lach op de bank voor het huis van Alexsarah. Een tweetal langslopende blonde meisjes was het lijdend voorwerp in hun liedje. Wim-Lex stond op. 'Hee man, ik heb hongerrrr! Zullen we nog even een vette bek halen bij de pedo of wat? Wat zeg jij, ouwe lul?' Alexsarah Pechtold liet een ferme boer en knikte. 'Genitaal idee!'
Na een heleboel omwegen – 'Jezus man, ik heb het idee dat ik deze weg verdomme al vijf keer gezien heb!' – en aardig wat wildplasavonturen later, stonden de twee dan eindelijk bij de snackmuur van de Febo. Ze legden een stevige bodem van kroketten, frikandellen en gehaktstaven – 'Jezus man, wat is dit voor vlezige pretraket?' – om het daarna weer op een zuipen te kunnen zetten. Maar helaas ging dat feestje vandaag niet door. Ergens in Wim-Lex' broek ging een telefoon af. 'Kut man, m'n moeder!' zag hij.
'Ja hallllloo, met de prins!' klonk er over de speakers in het kamertje van Queasy-trix.
U. Geel Rosenthal sprak hem de door Dott de Vries ingefluisterde woorden toe. 'Kom snel jongen, je moeder is bezweken aan de naam Johan Vlemmix!' Een ijselijke kreet van Queasy-trix volgde. Verschrikt keek Biertank zijn maat aan. 'Ik moet verdomme naar het paleis!' 'Ja, je moeder!' zei Alexsarah Pechtold.

Dit was zeker een Duits kwartiertje... Rita Lorelei Verdonk stond al een uur te wachten op Schiphol. Ze had afgesproken met Little Angela Phoebe Merkel, maar die was nog in geen velden of wegen te bekennen. Ze had alles gekocht waar Little Angela Phoebe om gevraagd had; portofoon, fototoestel en een grote kamerplant. Nu Little Angela zelf nog...
Even later zat ze dan eindelijk met haar Duitse collega aan een tafeltje koffie te drinken.
'Nou, Liebe. Dann gehen wir es maar es machen he? Proozzt!' lachte Little Angela, en ze hief haar kopje koffie de lucht in. Terwijl ze haar borsten rangschikte, begon ze aan Rita Lorelei uit te leggen wat haar plannen waren. 'Die Zimmerpflant, ja? Die hast du gekauft. Das ist gut, ja. Heel gut. Loister gut naar mich, Liebe. Die Zimmerpflant moest uiterart in die Zimmer von die Queasy staan, ja? Es ist ein Kado, ja? Wir müssen einer wustaantrecklige Mann finden um das Kado zu geben. Ich denke dass der Herr Rouvoet wel ein gutes Typje für die Majestät ist!' Rita Lorelei kon gedurende de uitleg haar ogen niet van Little Angela's décolleté afhouden. Zij wilde dat ook...

In het paleis probeerden de aanwezige politici uit alle macht Queasy-trix uit haar comateuze toestand te halen. Femke mepte goed hard op haar koninkijke wangen en Martino had de kruidenbitter er bij gehaald. Dat spul was zo sterk, daar móest ze wel wakker van worden.
Maar WolterM zag dat deze linkse behandeling weinig opleverde. Hij besloot sann en Absinthe erbij te halen. 'Ha, jullie zijn gaaf verkleed!' lachte Martino, toen de twee gesluierde dames de kamer binnen kwamen. Vanachter hun burka trokken sann en Absinthe een wenkbrauw op, maar helaas had Martino dat niet door.
Binnen no time hadden de twee Queasy weer tot leven gewekt, maar deze was behoorlijk aangedaan. 'M'n zoon! M'n zoon! Je moet m'n zoon bellen!'

'Nee, vanavond zorg jij maar eens voor de kinderen!' krijste Femics vrouw door het huis. De jongste, die net in slaap was gevallen, werd er wakker van en zette het op een brullen. Femic Bos greep wanhopig naar zijn voorhoofd en huilde met zijn dochtertje mee. Kinderen, hij had er nooit aan moeten beginnen... 'Ik KAN niet meer,' jankte hij en hij pruillipte naar zijn vrouw. 'Kan me niet schelen!' gilde ze terug. 'Ik ga vanavond naar de yoga, ik ben al twee weken niet meer geweest!'
Femic Bos keek naar het gezicht van zijn vrouw en wist dat het een verloren zaak was. Morgen zou hij de de PvdA bellen, misschien wilden ze hem toch nog terug nu Job-testout-Cohen was overleden.
Die avond merkte Femic Bos weer snel genoeg waarom hij niet gemaakt was om kinderen te krijgen. Hij kon ze niet aan. De kinderen hadden al zijn boeken uit de kast getrokken en over de vloer verspreid. Twee eetkamerstoelen waren in de open haard gegooid, toen Femic even niet keek. En na een uur als klimrek gefungeerd te hebben kreeg hij in de gaten dat de jongste nu een nieuw klimrek ontdekt had: de trap. Hij was al bijna boven toen Femic Bos naar de trap snelde om zijn jongste kind te redden van een mogelijke val. Die mogelijke val beleefde hij zelf; hij gleed uit over een politie-autootje, donderde naar beneden en brak zijn nek. Morsdood. De kinderen vonden het na een uur geen leuk spelletje meer en besloten mama Bos uit de yoga-les te bellen...

-----------------------------------
De wolven hebben de arme Femic opgegeten. Zij was een onschuldige dorpeling.
Morgen mogen haar metgezellen wraak nemen door iemand op te hangen. Laat het een goede hangronde zijn deze keer! Stemmen graag vóór 20.30 uur.

Vertraagde kusjes (stelletje verwende kutjes ) van sann en Absinthe

1) Lorelei
2) wheezle
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg
10) snoopy
11) Geel
12) fizzle-fluffy
13) Martińo
14) Biertank 52
15) Wammus
16) Sarah
17) moz
18) Lucky Luciano
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus
21) kopmuntkip (dorpeling)

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 28-06-2010, 20:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukkig geen functie, maar we sterven snel uit op deze manier.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 20:37
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
*dood*

Edit: oh de uitslag is er. Sorry, ik had dit al helemaal getypt.. Wist natuurlijk niet dat ik er zelf aanging. Nou, jammer.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.

Laatst gewijzigd op 28-06-2010 om 20:51.
Oud 28-06-2010, 20:39
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Om de redenen die ik eerder heb gepost, stem ik op wheezle.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 28-06-2010, 20:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nooh door dat verhaal dacht ik dat Queasy dood zou gaan! Spannend Jammer dat de wolven geen voor ons nuttige hap hebben gedaan. Lieve wolven, eet volgende keer graag de evilziener of verrader of wolfbane op. Kthxbai. Oh zeg trouwens, zíjn er nou geliefden in het spel?
Oud 28-06-2010, 20:43
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Femic, het is erg jammer dat je er uit bent en dat we nu wéér een dorpeling kwijt zijn, maar je hoort dat hele stukje per direct weg te halen - dat had je in je edit al meteen moeten doen. Zo geef je namelijk na je dood informatie aan je mede-dorpelingen, en dat is zeer tegen de spelregels. Ik vind het vreemd dat je net doet alsof je je daar niet zo bewust van bent, want je bent iemand die goed met het weerwolfspel bekend is; ik had zelfs al in een paar spellen met je gezeten toen ik nog geen nickchange had gehad. Dus je weet heel goed dat dit niet mag, en eigenlijk vind ik dit wel een rode kaart voor jou - Spelleiders?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-06-2010, 20:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Edit: oh de uitslag is er. Sorry, ik had dit al helemaal getypt.. Wist natuurlijk niet dat ik er zelf aanging. Nou, jammer.
Jammer, maar helaas... Je mag geen informatie meer posten. Dus wat er boven deze tekst stond, moet je even weghalen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 28-06-2010, 20:46
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Vanaf nu zal ik niet zeuren voor de uitslag, dat verhaal is geweldig! Ik heb hardop zitten lachen om dat duits!

Jammer van Femic, geluk voor ons dat ze geen functie had.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 28-06-2010, 20:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Natuurlijk is het fijn, maar wel vreemd dat Geel me zo ontzettend loopt te verdedigen en dan daartussendoor roept dat hij me niet verdedigt. Geen reden om op hem te stemmen, maar wel opvallend. (Want helleu, ik ga natuurlijk niet op iemand stemmen die mij verdekt verdedigt ) Ik vind dat Wheezle bijzonder weinig bijdraagt aan het spel. Is het zijn eerste keer spelen? En wat ik net zei, ik vind het opvallend dat Biertank zijn eeuwige wolvenrol opeens links laat liggen. Sorry voor deze onoverzichtelijke post maar mijn enter is kapot.
Oud 28-06-2010, 20:48
Verwijderd
[QUOTE=Spelleider;30626647]Hoofdstuk 5 – Feest is de oplossing



'Daaaar moooooeeet eeeeeen piemel in! Daar moet een piemel in!'

Verhaal
oh dat is een liedje
Jammer, nu zijn we nog weinig duidelijker.
Oud 28-06-2010, 20:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Móet je dat hele verhaal quoten?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 3
WolterB
139 24-07-2010 19:39
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 2
Martińo
500 10-07-2010 08:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.