Oud 14-01-2010, 20:36
Verwijderd
Met een kraslot dat je vanochtend had gekocht, je komt er nu achter want er was geen tijd voor krassen, wat doe je ermee?!

Ik koop me ten eerste de hoogste kamer van Enschede, in dat nieuwe gebouw. De oude Atak zal ook van mij worden, die zal dienen als werkplek en crashplek na het uitgaan.
Een geweldig dierentuin laten bouwen la Gaudi style. Een kunstige dierentuin met een recreatiepark. Een weekendhuis met een geweldig uitzicht op de natuur, een indoorpool van natuursteen met kleine watervalletjes en boven het bad ronde glazen lampen in allerlij kleuren. Een glazenhuis aan het huis vast met een stukje tropica, enkele coole reptielen met geweldige namen. Lekker gezond eten wordt voor me gemaakt elke dag en schoonmaken, nee daar doe ik niet aan. M'n kever cabrio (zwart) op m'n oprit en een geweldige custom made chopper. Shoppen in alle wereldsteden en op vakantie op de mooiste plekjes op aarde. Goede doelen help ik wel zodra ik stervende zou zijn, daar is geen tijd voor.

Ik wil 150 miljoen.

Zou het niemand vertellen in het begin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2010, 21:23
Rationeel
Rationeel is offline
ongeveer 50 miljoen aan de belastingdienst geven, daarna ongeveer 50 miljoen verspreiden in de familie en daarna een huis laten bouwen en een paar leuke auto's erbij kopen. dan een groot deel op de bank zetten (spreiden ) en van een ander groot deel zou ik mijn roeping volgen:

ik zou een hele lijn met openbare toiletten opzetten. voor 5 euro kun je uit een ruime selectie lectuur kiezen, een lekker bakkie espresso uit een bonenapparaat trekken om vervolgens even helemaal tot jezelf te komen met een breed scala aan mogelijke achtergrondmuziekjes. de wc's zijn voorzien van superdeluxe zelfreinigende brillen en de ruimten zelf zijn ook zelfreinigend. de alleraardigste toiletjuffrouwen vragen geen cent, omdat ze dik betaald krijgen, maar zijn er voor de zekerheid.

als als als...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:32
Verwijderd
Mooi groot vrijstaand huis. En genieten van het leven op elke voor mij mogelijke manier.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:41
Verwijderd
Ik zou al mijn geld weggeven aan de persoon onder mij.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:42
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Hoezee! Dan heb ik nu 300 miljoen.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:45
Verwijderd
Bij nader inzien aan de persoon hieronder.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:47
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik zou m'n winkel beginnen, een enorm dikke custom harley chopper laten bouwen, mooi huis kopen/laten bouwen, vakantiehuisje ergens en waarschijnlijk het grootste deel verder weggeven.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:47
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline


In ieder geval, ik zou een mooi, knus huis in Zweden of Engeland kopen.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:47
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Bij nader inzien aan de persoon hieronder.
Ja hallo, ik ging het merendeel van mijn geld al weggeven
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:47
Allure
Allure is offline
Eens gegeven...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:49
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Dan start ik wel een enorm gratis jaarlijks breakcore festival.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:59
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik zou heel veel reizen en steden bezoeken en arme landen om die mensen te helpen En als ik echt 150 miljoen had zou ik denk ik sowieso een boel vastzetten en ook wel uitgeven aan goede doelen. Ik zou een groot weeshuis/school bouwen, in Afrika ofzo. Verder zou ik enorm veel mooie kleren en schoenen kopen :vrouw: en een heel mooi huis met een enorme bloementuin en een heleboel erkers En heel veel boeken en cd's. En de gaafste kat ooit
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:03
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Dan start ik wel een enorm gratis jaarlijks breakcore festival.
Jaaaaaa!
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou om te beginnen op mezelf gaan wonen en mijn studie ervan betalen
Bovendien zou ik voor mijn moeder haar droomhuis kopen in Glastonbury want dat wil ze al haar hele leven en nu woont ze NAAST glastonbury en kan ze het niet betalen!
En ik zou allemaal goede doelen steunen en zielige diertjes adopteren.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:22
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Als eerste zou ik naar het centrum gaan en helemaal los gaan in Donner, Men At Work, Koekela enz. Daarna zou ik heel veel schoenen online bestellen.
Dan maar naar een bank om te kijken hoe het het beste weg te zetten en de beste rente. Een paar miljoen neem ik mee naar Zuid Afrika, wat vrienden werk verschaffen.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:34
Verwijderd
Een hele grote leeskamer. Met allemaal dikke encyclopedieën enzo. Een kelder met duisentgoede muziekapparatuur, een studio met allemaal dingen om mee te kloten, een handgemaakte gitaar, door Les Paul die daarvoor even uit zijn graf opstaat.
Dit geheel midden in Amsterdam.

oja en een mooie motor. en een trabant. en een mooie oude mercedes.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:39
Verwijderd
Ik zou het onder mijn 20 favoriete forumers verdelen natuurlijk


hihi
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:40
Verwijderd
Oh en ik zou proberen een beroemdheid te gaan daten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2010, 22:41
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Een lekker groot vrijstaand huis aan het water. bootje erbij beetje vissen de hele kelder gebruiken als chillhoek Bar thuisbioscoop (met daarbij alle consoles), suppercomputer, grote koelkast, Toilet en daarbij een dikke muziekinstallatie. Begane grond woonkamer met banken grote boekenkast en een tv. Een fucking grote keuken + eetgedeelte en nog een toilet. Eerste Verdieping 4 XXL Slaapkamers met badkamers En Mijn Zolder is dan een grote ruimte waar ik al mijn zooi kwijt kan En natuurlijk iemand die voor mij alles elke dag schoon komt maken

Verder zou ik ook redelijk veel aan goede doelen/mijn familie geven en natuurlijk is iedereen altijd welkom
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:54
Verwijderd
wil je geen:
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 23:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Huis kopen en iets minder gaan werken. Oh, en ik heb ook handschoenen en een muts nodig. Verder zou ik me vooral geen zorgen meer maken over het betalen van mijn studie. Meteen ook mijn schuld bij de IBG afbetalen (ik neem aan dat het bedrag onder inkomsten valt en dan moet ik stufi terug betalen).

Dat is het enige dat ik nu kan bedenken. Op een bank zetten misschien nog...

Edit: Die ene ander studie alsnog gaan doen omdat ik het nu kan betalen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 23:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Oh, dat is mooi
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 09:41
Verwijderd
Appartementje in Kopenhagen, een verdieping in Amsterdam en een leuk pandje in Utrecht kopen. Veel reizen <3

Oh en ik koop het gehele huizenblok van waar ik nu woon. Alle 6 woningen. Die laat ik dan mooi verbouwen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 10:50
Verwijderd
Ik heb gisteren geen kraslot gekocht dus dat kan helemaal niet. ;D;D;D:;d;dD;D:

OT: waarschijnlijk doe ik er niet zo veel mee, wat spullen en kleren kopen misschien, en een auto.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 12:46
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Mijn studieschuld afbetalen met losse 5 centen. Lijkt me prachtig om bij IB binnen te wandelen met een kruiwagens vol cash. Lekker tellen, suckers.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2010, 12:50
Verwijderd
Verdelen onder de homies en familie. Vervolgens naar coney island toe om daar te bedenken wat ik met de rest ga doen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn studieschuld afbetalen met losse 5 centen. Lijkt me prachtig om bij IB binnen te wandelen met een kruiwagens vol cash. Lekker tellen, suckers.
Ja want de mensen die het moeten tellen hebben jou studieschuld gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:01
Verwijderd
Als eerst naar de shop rennen en 5 gram Haze kopen. En ik zou gewoon in dit huis blijven wonen want ik woon hier heel leuk. Ik zou wel nieuwe gordijnen/vloer etc. kopen. En ik zou een schoonmaakster nemen.
Ik ga dan ook naar een kleermaker om broeken op maat te laten maken. Voor de rest een beetje weggeven aan vrienden/familie, nieuwe computer, kleren, schoenen, meubels. Gewoon een beetje verbrassen aan leuke dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar met een kraslot win je nooit 150 miljoen/!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Maar met een kraslot win je nooit 150 miljoen/!
je wint sowieso nooit 150 euro
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 14:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Als eerst naar de shop rennen en 5 gram Haze kopen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 14:38
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Yeeeeeeaaaaaaaaaaah 3 dagen lang Bier en Drugs voor iedereen!!!!!!!!!!!! wooooooooooo
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zou heel veel reizen en steden bezoeken en arme landen om die mensen te helpen En als ik echt 150 miljoen had zou ik denk ik sowieso een boel vastzetten en ook wel uitgeven aan goede doelen. Ik zou een groot weeshuis/school bouwen, in Afrika ofzo.
Oeh lekker uitgehongerde Afrikaantjes helpen!!~!! Vooral de ''ofzo'' is mooi.

Ik zou investeren in vastgoed en verder eerst een jaar nemen om eens goed na te denken wat ik er mee zou willen. Natuurlijk alvast wat leuke dingen voor familie en vrienden kopen, en ook voor mezelf (ik zou wel zo'n hele dure fiets willen zo'n wit retro-ding) en een eigen huis. En ik zou nog meer geld aan eten uitgeven dan ik nu doe.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:00
Verwijderd
Wat moet ik in vredesnaam met zoveel geld? Ik wil een dwarsfluit, een nieuw achterlicht, een studie, een laptop, de piano moet gestemd en mijn hele familie mee uit eten nemen. De rest mag naar Haïti, AIDA en Amnesty International.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Maar met een kraslot win je nooit 150 miljoen/!
Het gaat om het idee
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:00
Verwijderd
heb me paradijs huis getekend <33
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2010, 15:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Een shizzle mooi pand kopen in de binnenstad van Utrecht en dat helemaal naar mijn smaak verbouwen/inrichten. En van daaruit zou ik een bedrijfje beginnen denk ik. In iets. En allemaal gadgets kopen natuurlijk. En iemand inhuren die al mijn ovchipkaart shit regelt, en mij in en uitcheckt als ik met het ov ga.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Een shizzle mooi pand kopen in de binnenstad van Utrecht en dat helemaal naar mijn smaak verbouwen/inrichten. En van daaruit zou ik een bedrijfje beginnen denk ik. In iets. En allemaal gadgets kopen natuurlijk. En iemand inhuren die al mijn ovchipkaart shit regelt, en mij in en uitcheckt als ik met het ov ga.
OV? Je hebt een butler James die je overal naartoe brengt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:10
Verwijderd
Een klein theatertje laten bouwen en een goede regisseur en huisschrijver in dienst nemen die stukken schrijven én regisseren met o.a. mijzelf erin. En mensen die ik ken en goed vind.
Een klein straatje met mooie huisjes kopen, ook voor mijn zusjes en beste vrienden. Evt. ook mijn ouders, maar ik denk dat die liever blijven waar ze nu zitten en dat is ook wel prima
Een keer 'Cosmopolitan'-shoppen (als in; gewoon het gevoel van het met tig tassen van dure kledingzaken terug uit de stad komen).
Een keer goed op vakantie, naar een ver land waar het warm en mooi is.
Rijlessen, rijbewijs en autootje.
Cadeautjes voor lieve mensen kopen.
En dan nog aardig wat naar goede doelen.

Misschien ben ik er dan al doorheen, maar anders gaat de rest maar op een spaarrekening, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:11
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Wat moet ik in vredesnaam met zoveel geld? Ik wil een dwarsfluit, een nieuw achterlicht, een studie, een laptop, de piano moet gestemd en mijn hele familie mee uit eten nemen. De rest mag naar Haïti, AIDA en Amnesty International.
yes 150 miljoen eindelijk genoeg geld om mijn achterlicht te laten reparen!

maar serieus.. jij bent veel te goed voor deze wereld. maar veel geld kan een mens veranderen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:22
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
heb me paradijs huis getekend <33
Laat eens zien!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
yes 150 miljoen eindelijk genoeg geld om mijn achterlicht te laten reparen!

maar serieus.. jij bent veel te goed voor deze wereld. maar veel geld kan een mens veranderen
Ongetwijfeld. Daarom schrijf ik het maar alvast op, dan vergeet ik het niet als ik eindelijk 150 mlj. euro heb

Oh, en ik kan er muzieklessen mee betalen. Dat wordt volgend jaar sowieso een probleempje :')
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:26
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Ja want de mensen die het moeten tellen hebben jou studieschuld gemaakt.
Nee, die backstabbers hebben me onterecht flink proberen te naaien. Dus heb ik ze uiteindelijk maar voor het gerecht gesleept. That did the trick, maar ze zijn nog niet van me af.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:37
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
een mooi groot huis
verdelen onder de familie..
een paar auto's kopen...
En in afrika het een en ander regelen...
Voor de mensen daar....

Maar de kans is klein dat je dat wint....
Ik zou hier nog wat verdelen aan de forummers...
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 01:23
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik zou al het geld in een stichting stoppen. Deze stichting gaat huizen aankopen en er studentenkamers in zetten. De studenten die daar ingaan wonen betalen aan de stichting, een aanzienelijk lager bedrag dan de huisjesmelkers, en onderhouden daarmee het eigen huis. Ik hoef geen geld als ik het nodig heb werk ik er wel voor.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 02:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou eerst een teringgroot en overdreven 'my super sweet 16' stijl feest geven, voor íedereen die ik ken, incl. de mensen die ik al jaren niet heb gezien en mensen die ik alleen ken van t3h int0rwebz.

Daarna geef ik een deel van het geld aan mijn ouders en aan mijn zus en wat aan mijn bff, want die gun ik natuurlijk ook een rielekst leven zonder 'omg hoe betaal ik m'n rekeningen'-stress.

En dan koop ik een big-ass huis of een cool appartementje ofzo en dan wil ik een bioscoop kamer en een game kamer en een fitness-ruimte met een teringlekkere personal trainer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 02:13
Verwijderd
Citaat:
Ik zou al het geld in een stichting stoppen. Deze stichting gaat huizen aankopen en er studentenkamers in zetten. De studenten die daar ingaan wonen betalen aan de stichting, een aanzienelijk lager bedrag dan de huisjesmelkers, en onderhouden daarmee het eigen huis. Ik hoef geen geld als ik het nodig heb werk ik er wel voor.
Ik geloof er helemaal niks van.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 02:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou al het geld in een stichting stoppen. Deze stichting gaat huizen aankopen en er studentenkamers in zetten. De studenten die daar ingaan wonen betalen aan de stichting, een aanzienelijk lager bedrag dan de huisjesmelkers, en onderhouden daarmee het eigen huis. Ik hoef geen geld als ik het nodig heb werk ik er wel voor.
Werk je nu en moet je jezelf onderhouden?

Ik vraag het even, want sinds ik dat moet doen begrijp ik heel goed dat mensen zo blij zijn met zo'n geldprijs. 150 miljoen is natuurlijk wat overdreven, maar geld heb je altijd nodig en als je fulltime moet werken om alleen je huur te kunnen betalen en daarnaast weinig tijd overhoudt om de dingen te doen die je echt leuk vind, ga je echt kapot van blijdschap als je zoiets wint.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 02:27
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Rentenieren
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 03:18
Verwijderd
Citaat:
Nee, die backstabbers hebben me onterecht flink proberen te naaien. Dus heb ik ze uiteindelijk maar voor het gerecht gesleept. That did the trick, maar ze zijn nog niet van me af.
Gelijk heb je. Allemaal cocksuckers daar. Sowieso alleen al als je daar werkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.