Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2005, 16:54
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik vroeg me even het volgende af. Ik zit in 6vwo en ik sta er niet echt goed voor op school en er is best een kans dat ik mijn examen niet ga halen. Niet dat dat zeker is natuurlijk, maar ik vroeg me af wat je dan moet gaan doen? Ik wil echt niet nog een jaar op deze school blijven. Kan je ook op een ander soort school nog een jaar doen, zonder dat dat een middelbare school is?
Hoe gaat dat dan? Moet je dan net als op de middelbare school gewoon elke dag naar school, of alleen bij de vakken die je onvoldoende hebt gehaald? Hoe gaat dat precies op zo'n school? Kan iemand me hier iets over vertellen?
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2005, 17:01
Verwijderd
ik kan het je niet precies vertellen hoor maar:

het ligt er maar net aan voor welke vakken je bent gezakt, zijn dat er meer dan 4/5 dan is het logisch dat je het jaar overnieuw doet.

ben je gezakt op 1/2 vakken dan kun je certificaten behalen via het roc zodat je alsnog je diploma haalt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 17:30
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
White Trash schreef op 23-12-2005 @ 18:01 :
ik kan het je niet precies vertellen hoor maar:

het ligt er maar net aan voor welke vakken je bent gezakt, zijn dat er meer dan 4/5 dan is het logisch dat je het jaar overnieuw doet.

ben je gezakt op 1/2 vakken dan kun je certificaten behalen via het roc zodat je alsnog je diploma haalt.
En bij het roc, hoe lang moet je dat dan doen? Want dan kun je toch dat jaar niet maar aan een nieuwe opleiding beginnen?
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
LOLA3000 schreef op 23-12-2005 @ 18:30 :
En bij het roc, hoe lang moet je dat dan doen? Want dan kun je toch dat jaar niet maar aan een nieuwe opleiding beginnen?

Ik geloof van niet want die examens moeten dan in de mei-week weer worden getoetst.

Je zou eventueel wel een 1jarige mbo opleiding kunnen doen, een jaar werken lijkt me echter beter.

Voor welke vakken sta je eigenlijk zwak?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 18:04
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Maar als ik een jaar een mbo opleiding doe, kan ik toch niet na dat jaar naar de universiteit? Dat wil ik wel graag.
Ik sta onvoldoende voor wiskunde&latijn en voor de rest zo'n beetje net een 6. Geen een hoog cijfer eigenlijk.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 18:10
Vitamintje
Vitamintje is offline
Je kan dan het beste naar het volwassenonderwijs gaan op een orc of naar een particuliere school (nadeel duur, voordeel meer begeleiding) gaan om je certificaten te halen. Maar als je voor 2 vakken onvoldoende staat, denk ik dat je er gewoon voor moet gaan om te slagen. Als je van 1 5 een 6 kan maken slaag je dit jaar nog. Dus houd je niet te veel bezig met wat je gaat doen als je het niet haalt, maar doe er alles aan om het wél te halen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
LOLA3000 schreef op 23-12-2005 @ 19:04 :
Maar als ik een jaar een mbo opleiding doe, kan ik toch niet na dat jaar naar de universiteit? Dat wil ik wel graag.
Ik sta onvoldoende voor wiskunde&latijn en voor de rest zo'n beetje net een 6. Geen een hoog cijfer eigenlijk.
Maak je examens, zie hoeveel je er haalt, zoals White Trash ook zegt; als je er 1, 2 (of 3) niet haalt, ga dan naar een ROC; die bieden volwassenenonderwijs aan en je kan dan die vakken in 1 jaar overdoen en fijn halen. Je kan een extra vak erbij doen, of een vak kiezen dat je wel gehaald hebt, maar waar je een hoger cijfer voor wil.
Uiteindelijk krijg je dan een stapeltje certificaten die je om kan laten zetten tot een VWO-diploma, en daar kan je gewoon mee naar de uni.

Naast het volgen van die vakken kan je gaan werken, fijn sparen voor het gaan studeren kan geen kwaad

Maar misschien haal je het wel, gewoon proberen. Centrale examens zijn 50% van je eindcijfer, dus als je die netjes maakt, kan je je gemiddelde mooi ophogen. En je hebt een her. En als je nu een paar tentamens niet goed maakt, dan kan je die vast ook nog herren.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 19:43
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Bedankt voor de reacties!

Ik ga er maar alles aan proberen te doen om toch te slagen. Dus eigenlijk zou ik er misschien helemaal niet mee bezig moeten houden. Maar het vooruitzicht nog een jaar middelbare school leek mij echt heel erg. En als ik nu zak is dat vervelend, maar dan vindt ik dit toch geen slecht manier om toch een diploma te halen.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 20:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Zou je latijn niet kunnen laten vallen? Of kan dat niet, qua uren enzo?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 20:41
Verwijderd
Doe je gymnasium of atheneum

ath --> je kan latijn laten vallen als je nog een vak in je vrije ruimte hebt dat je wel voldoende hebt voor je je examens ingaat. Latijn komt dan niet op je eindlijst te staan maar je krijgt wel de uren.
gymnasium is natuurlijk een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 20:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Anneka schreef op 23-12-2005 @ 21:41 :
gymnasium is natuurlijk een ander verhaal.
Een jongen bij mij op school liet een week voor zijn eindexamen latijn vallen, hij deed gymnasium. Maar goed, hij kon dus overstappen naar atheneum. Als je op een echte 'gymnasium-school' zit, is dat denk ik niet mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-12-2005 @ 21:44 :
Een jongen bij mij op school liet een week voor zijn eindexamen latijn vallen, hij deed gymnasium. Maar goed, hij kon dus overstappen naar atheneum. Als je op een echte 'gymnasium-school' zit, is dat denk ik niet mogelijk.
Dan zul je idd moeten overstappen naar atheneum.. maar dat maakt inprincipe niet uit. Bij mij op school bieden ze wel latijn aan maar hebben ze alleen atheneum.

Ik zou eens met je decaan gaan praten en kijken wat er te regelen valt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 22:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-12-2005 @ 21:44 :
Een jongen bij mij op school liet een week voor zijn eindexamen latijn vallen, hij deed gymnasium. Maar goed, hij kon dus overstappen naar atheneum. Als je op een echte 'gymnasium-school' zit, is dat denk ik niet mogelijk.
Als je op een school zit waar ze alleen gymnasium aanbieden, kun je niet daar je diploma halen als je slaagt voor alle vakken behalve latijn of grieks. Wel kun je dan deelcertificaten voor de andere vakken opvragen, dacht ik, en daar uiteindelijk een 'gewoon' vwo-diploma mee aanvragen. Je hebt dan immers wel voldaan aan de eisen van het VWO. Maar bij welke instanties je dan moet zijn, weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 10:51
Morri
Morri is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 23-12-2005 @ 23:14 :
Als je op een school zit waar ze alleen gymnasium aanbieden, kun je niet daar je diploma halen als je slaagt voor alle vakken behalve latijn of grieks. Wel kun je dan deelcertificaten voor de andere vakken opvragen, dacht ik, en daar uiteindelijk een 'gewoon' vwo-diploma mee aanvragen. Je hebt dan immers wel voldaan aan de eisen van het VWO. Maar bij welke instanties je dan moet zijn, weet ik niet.
Maar als je Latijn laat vallen en daardoor geen Latijn/Grieks hebt, dan kun je toch geen atheneumdiploma halen omdat je dan toch geen ckv1 hebt gehad?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 10:58
Vitamintje
Vitamintje is offline
Ik haal dit jaar ook mijn VWo-diploma (hoop ik) en ik heb nooit CKV gehad. Op mijn oude school deed ik Latijn en KCV en op mijn nieuwe school hoef je geen CKV te doen. Je kunt dus ook zonder CKV je atheneum diploma halen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Morri schreef op 24-12-2005 @ 11:51 :
Maar als je Latijn laat vallen en daardoor geen Latijn/Grieks hebt, dan kun je toch geen atheneumdiploma halen omdat je dan toch geen ckv1 hebt gehad?
Ja hebt toch KCV gedaan ipv CKV1? Ik denk niet dat het zoveel uitmaakt welke van de 2 je doet. Zo belangrijk zijn die vakken nml niet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:04
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Anneka schreef op 23-12-2005 @ 21:41 :
Doe je gymnasium of atheneum

ath --> je kan latijn laten vallen als je nog een vak in je vrije ruimte hebt dat je wel voldoende hebt voor je je examens ingaat. Latijn komt dan niet op je eindlijst te staan maar je krijgt wel de uren.
gymnasium is natuurlijk een ander verhaal.
Ik zit op een zelfstandig gymnasium en bij ons kan je na je examen wel Latijn/Grieks laten vallen, zodat je zo uitkomt op een VWO diploma.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:39
Morri
Morri is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-12-2005 @ 13:31 :
Ja hebt toch KCV gedaan ipv CKV1? Ik denk niet dat het zoveel uitmaakt welke van de 2 je doet. Zo belangrijk zijn die vakken nml niet.
Ik heb klasgenoten die na de vierde Latijn willen laten vallen. KCV mogen zij dan niet houden, zij moeten ckv1 gaan doen en dus ook dingen inhalen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2005, 14:29
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik kan latijn niet laten vallen. Ik doe C&M, en in tegenstelling tot de andere profielen, zit het in mijn profieldeel. Verder heb ik maar 1 vak in mijn vrije ruimte dus ik kan ook niet iets anders laten vallen.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 15:40
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 24-12-2005 @ 14:04 :
Ik zit op een zelfstandig gymnasium en bij ons kan je na je examen wel Latijn/Grieks laten vallen, zodat je zo uitkomt op een VWO diploma.
Dat is niet helemaal waar, je kan dan op school zelf geen diploma halen. Wel kan je je cijfers opsturen naar een of andere instantie en dan krijg je je VWO diploma thuisgestuurd
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 17:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 24-12-2005 @ 15:29 :
Ik kan latijn niet laten vallen. Ik doe C&M, en in tegenstelling tot de andere profielen, zit het in mijn profieldeel. Verder heb ik maar 1 vak in mijn vrije ruimte dus ik kan ook niet iets anders laten vallen.
Latijn kan toch niet in je profieldeel zitten? Dat valt toch altijd in je vrije deel? Of kun je Duits of Frans laten vallen voor Latijn?

P.S. Na even google-en kwam ik dit nog tegen. Misschien geeft dit (helemaal onderaan) ook nog wat nuttige informatie voor de TS, al weet ik niet hoe up-to-date de informatie nog is.

Laatst gewijzigd op 24-12-2005 om 17:28.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 17:44
pino123
pino123 is offline
als je kcv hebt gedaaan, dan kan je als je ath gaat doen dat gewoon omzetten in ckv: dat is in principe hetzelfde aantal uren
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 19:35
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
1. (Net) niet halen = Certificaten --> 1 Jaar HBO + propedeuse --> Universiteit
2. Veel doen en veel leren, zodat je je VWO examen haalt. --> Universiteit
3. Dit jaar overstappen naar 5 havo en examen doen --> 1 HBO + propedeuse --> Universiteit

Een van deze 3 opties denk ik dan, aangezien je geen MBO wilt doen, bovendien zou ik het je ook niet aanraden...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 19:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Makaveli schreef op 24-12-2005 @ 20:35 :
1. (Net) niet halen = Certificaten --> 1 Jaar HBO + propedeuse --> Universiteit
2. Veel doen en veel leren, zodat je je VWO examen haalt. --> Universiteit
3. Dit jaar overstappen naar 5 havo en examen doen --> 1 HBO + propedeuse --> Universiteit

Een van deze 3 opties denk ik dan, aangezien je geen MBO wilt doen, bovendien zou ik het je ook niet aanraden...
Over optie 1: als je toch met je deelcertificaten wel een vwo-diploma bij elkaar hebt (zie mijn links), kun je toch gewoon meteen naar de universiteit?
Verder lijken me de opties een beetje simplistisch: natuurlijk is veel leren en het dan toch gewoon halen het makkelijkst, maar de TS heeft daar blijkbaar zelf een beetje twijfels over. Overstappen naar 5 havo is misschien wel weer een grote stap terug; bovendien als de TS al weet dat ze wo wil gaan doen, lijkt me havo niet de meest logische keuze.
Maar je hebt gelijk: het kàn wel.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 21:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Morri schreef op 24-12-2005 @ 14:39 :
Ik heb klasgenoten die na de vierde Latijn willen laten vallen. KCV mogen zij dan niet houden, zij moeten ckv1 gaan doen en dus ook dingen inhalen.
Citaat:
pino123 schreef op 24-12-2005 @ 18:44 :
als je kcv hebt gedaaan, dan kan je als je ath gaat doen dat gewoon omzetten in ckv: dat is in principe hetzelfde aantal uren
Dat bedoel ik. Wat maakt het nou uit of je examen hebt gedaan in KCV of CKV1? Zou belachelijk zijn als ze daar moeilijk over doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2005, 22:12
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Latijn kan toch niet in je profieldeel zitten? Dat valt toch altijd in je vrije deel? Of kun je Duits of Frans laten vallen voor Latijn?
Latijn zit echt in mijn profieldeel, dat is op mijn school zo als je C&M doet. En dus kan ik ook niks laten vallen.

Wat ik me ook nog afvroeg..vakken die je al eerder afsluit, zoals anw/kcv, waar je dus geen examen in doet. Stel dat je die onvoldoende hebt, horen die dan bij je vrije deel of bij je profieldeel? Want je mag toch één 5 in je profieldeel en daarnaast nog een 4/5 in je vrije deel, maar waar hoort dan die onvoldoende voor een niet-examenvak bij?
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 23:37
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 23-12-2005 @ 23:14 :
Als je op een school zit waar ze alleen gymnasium aanbieden, kun je niet daar je diploma halen als je slaagt voor alle vakken behalve latijn of grieks. Wel kun je dan deelcertificaten voor de andere vakken opvragen, dacht ik, en daar uiteindelijk een 'gewoon' vwo-diploma mee aanvragen. Je hebt dan immers wel voldaan aan de eisen van het VWO. Maar bij welke instanties je dan moet zijn, weet ik niet.
Ach, de categorale gymnasia zitten uiteraard niet te springen om leerlingen die een onvoldoende voor Latijn en/of Grieks halen en daardoor geen recht hebben op een gymnasiumdiploma en nog wel een atheneumdiploma willen halen, maar het is wel mogelijk, mits men CKV1 inhaalt, uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 08:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
perseus schreef op 25-12-2005 @ 00:37 :
mits men CKV1 inhaalt, uiteraard.
Argh, *zucht*, gaan we weer. Heb je het topic wel helemaal gelezen? En heb je een bron?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 10:00
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Het is idd zo'n onzin dat je dan nog ckv moet doen, dat zou toch ook nergens op slaan. Bij mij op school hebben zo veel mensen latijn laten vallen maar wel kcv afgemaakt, en dus geen ckv gedaan. Bij mij op school mag je niet eens ckv gaan doen als je latijn laat vallen, je bent dan verplicht op kcv af te maken, ondanks dat je geen gymnasiumdiploma krijgt.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 15:17
Verwijderd
Ja, ik had me vergist, het werkt niet op álle gymnasia zo.

Pff. Het spijt me zo erg.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 21:48
reno
reno is offline
Sorry voor de up.

Ik zit op een categoriaal gymnasium, en doe drie bijvakken. Uren genoeg dus.
Maar stel: ik haal een 3 voor Latijn met daarnaast een onvoldoende voor bijv. wiskunde (4 of 5). Dan kan ik via allemaal ingewikkelde processen en instanties toch nog een VWO diploma krijgen om aan de uni te studeren?
Bvd...
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 00:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
reno schreef op 02-04-2006 @ 22:48 :
Sorry voor de up.

Ik zit op een categoriaal gymnasium, en doe drie bijvakken. Uren genoeg dus.
Maar stel: ik haal een 3 voor Latijn met daarnaast een onvoldoende voor bijv. wiskunde (4 of 5). Dan kan ik via allemaal ingewikkelde processen en instanties toch nog een VWO diploma krijgen om aan de uni te studeren?
Bvd...
bij ons was het zo dat je zelfs na je eindexamen nog kon zeggen ik laat een extra vrij keuze vak vallen als je daardoor zakte.overigens gewoon op eens scholen gemeenschap en dan ook nog de havo maar ik neem aan dat dit voor iedereen dan geld.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 08:13
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 03-04-2006 @ 01:42 :
bij ons was het zo dat je zelfs na je eindexamen nog kon zeggen ik laat een extra vrij keuze vak vallen als je daardoor zakte.overigens gewoon op eens scholen gemeenschap en dan ook nog de havo maar ik neem aan dat dit voor iedereen dan geld.
Volgens mij klopt dit wel. Ik heb nu 2 keuzevakken, waarvan ik er al 1 met een voldoende heb afgesloten (biologie1). Het maakt niet uit wat ik voor muziek haal, want als ik het haal is het mooi meegenomen.

Maar als je zegt: ik laat deze vakken toch vallen, NA je eindexamen dan komt het niet op je lijst
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:30
reno
reno is offline
Hmja, maar Latijn/Grieks zijn uitzonderingen... het zit in het "vrije" gedeelte, maar op een gymnasium is het wel gewoon verplicht.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 15:52
dinie
dinie is offline
Hoi Lola en anderen!

Natuurlijk moet je er alles aan doen om te slagen, maar mocht je pech hebben en tòch naar de universiteit willen, dan kan dat bij de Open Universiteit Nederland (www.ou.nl). De enige toelatingseis: 18 jaar.
Studierichtingen: Nederlands Recht, Psychologie, Managementwetenschappen, Milieuwetenschappen, Technische Informatica en Cultuurwetenschappen. Leuke bijkomstigheid: als je je propedeuse (of 42 - 60 ects - studiepunten) gehaald hebt, kun je doorstromen naar het 2e jaar van dezelfde studie alle Nederlandse daguniversiteiten.....
En daar zou ik naar blijven streven. Want eerlijk is eerlijk: bij de Open Universiteit studeer je voornamelijk thuis, elektronisch ondersteund, en af en toe contactmomenten op één van de 15 studiecentra. Gedisciplineerd hard werken dus, maar voor sommigen een ideale manier om ROC-certificaten, Luzac, HBO-propedeuse of colloquium doctum te omzeilen; en meteen al aan de slag te gaan met de opleiding van je keuze!

Succes,
Dinie
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 12:46
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 23-12-2005 @ 17:54 :
Ik vroeg me even het volgende af. Ik zit in 6vwo en ik sta er niet echt goed voor op school en er is best een kans dat ik mijn examen niet ga halen. Niet dat dat zeker is natuurlijk, maar ik vroeg me af wat je dan moet gaan doen? Ik wil echt niet nog een jaar op deze school blijven. Kan je ook op een ander soort school nog een jaar doen, zonder dat dat een middelbare school is?
Hoe gaat dat dan? Moet je dan net als op de middelbare school gewoon elke dag naar school, of alleen bij de vakken die je onvoldoende hebt gehaald? Hoe gaat dat precies op zo'n school? Kan iemand me hier iets over vertellen?
Ik heb het vorig jaar ook niet gehaald...op fokkin 0.1. En ik ben overgestapt op particulier vavo (luzac college). Hier volg je alleen nog lessen voor de vakken waarvoor je onvoldoende staat of de vakken waarin je nog examen af wilt leggen. Al zou ik dit niet echt aanraden omdat je ongelooflijk veel saaie studieuren hebt en uiteindelijk evenveel uren op school zit als met een normaal volledig profiel (althans...dat had ik). Begeleiding is wel heel goed/heel streng.
Andere optie is het NOVA, veel goedkoper...minder goede organisatie. Weet niet zogoed hoe dat met je uren zit, maar daar hoef je ook alleen maar lessen voor de vakken te volgen die je niet hebt gehaald.
__________________
.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2006, 12:47
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 03-04-2006 @ 09:13 :
Volgens mij klopt dit wel. Ik heb nu 2 keuzevakken, waarvan ik er al 1 met een voldoende heb afgesloten (biologie1). Het maakt niet uit wat ik voor muziek haal, want als ik het haal is het mooi meegenomen.

Maar als je zegt: ik laat deze vakken toch vallen, NA je eindexamen dan komt het niet op je lijst
precies, dat heeft ook een naam ofzo.
Zels als je er een onvoldoende voor haalt na je examen kun je zeggen dat je het alsnog wilt laten vallen.
__________________
.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Havo 3, tl 4..?
sneakergeval
16 19-05-2021 17:41
Eindexamens 2013 Wiskunde verplicht
Verwijderd
4 18-04-2013 23:43
Verkeer & Vervoer Scooter vragen
Trkeskin
17 18-09-2012 19:34
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163
Eend
466 29-05-2011 10:56
Psychologie denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar...
devilcat
38 29-12-2004 19:09
Algemene schoolzaken Kappen met school, en dan...
Creep
7 01-03-2002 07:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.