Oud 15-05-2005, 19:58
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Krijg jij een kado als je slaagt? Verwen je jezelf met een mooi kado, of krijg je iets van je ouders? Je vriendje? Opa&oma?
Vertel maar! Wat krijg jij als je je examen haalt.

Ik ben vorig jaar gezakt maar heb toch alvast mn kado gekregen. Een reisje naar Ibiza. Mijn ouders hadden het bedacht en ik stemde er natuurlijk gelijk mee in. Dit jaar slaag ik wel en ik krijg een groot feest
Advertentie
Oud 15-05-2005, 20:00
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ik ga met een vriendin een paar dagen naar Parijs als we allebei geslaagd zijn
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 15-05-2005, 20:00
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Nee, ik krijg geen cadeau van mijn ouders. Ik ben tevreden als ik met mijn diploma de school uit kan wandelen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 15-05-2005, 20:20
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Mn stiefpa betaalt €100,- aan mn reis naar Salou en ik mag mee naar Queen 10 juli. Van mn vader weet ik nog niet wat ik krijg en van mn moeder ook niet. Oh en ik ga dan met mn mam en mn stiefpa naar de musical We Will Rock You in Londen als het goed is.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 15-05-2005, 20:25
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
ik krijg een klein cadeautje van mijn ouders en broer (lekker luchtje ofzo) en een klein cadeautje van mijn vriendje (hoogstwaarschijnlijk ook een luchtje of iets van sieraden ofzo)
Oud 15-05-2005, 20:45
Global
Avatar van Global
Global is offline
ik krijg mijn diploma
Oud 15-05-2005, 20:48
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik krijg van me ouders een nieuwe pc eindelijk. Deze doet irritant
Van me opa zien we nog wel... ik denk geld.
Oom waarschijnlijk ook geld.
En als me 2 beste vriendinnen ook slagen gaan we in een restaurant eten op kosten van me ma

En ik zelf? Als ik slaag dan koop ik voor mezelf een leuke computer spel zoals zootycoon 2 of sims 2.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 15-05-2005, 21:10
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Geen idee of ik dit jaar weer iets krijg, hoeft van mij niet zo maar een klein dingetje is altijd wel leuk
Heb al 2 keer een feestje en kadootjes gehad (geslaagd voor mn mavo en havo) dus geen idee of het dit jaar weer gebeurd, een feest geef ik iig niet.. misschien komt er wel wat familie ofzo langs
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 15-05-2005, 21:10
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik zou het niet weten.. Ik verwacht iig niks.
Oud 15-05-2005, 21:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik mag zelf mijn cadeau uitzoeken (groot cadeau) en ze hebben al wat kleine dingetjes voor me uitgezocht.
__________________
Oud 15-05-2005, 21:49
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Global schreef op 15-05-2005 @ 20:45 :
ik krijg mijn diploma
Oud 15-05-2005, 21:54
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Global schreef op 15-05-2005 @ 20:45 :
ik krijg mijn diploma
Dit hoop ik ook te krijgen ja
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 15-05-2005, 22:01
malibukitty
malibukitty is offline
Ik ga naar Florida en New York voor een maand! Das wel een cadeau voor mezelf, familie mag ook wat geven. Hoeft niet
__________________
"Half slachtoffer, half medeplichtige, zoals iedereen."
Oud 15-05-2005, 23:53
Verwijderd
Ik weet niet eens meer wat ik gehad heb, niet iets groots iig. Ik heb mezelf ook nergens mee verwend. Was na de examens al met drie vriendinnen een paar dagen weg geweest naar Euro Disney/Parijs.
Oud 16-05-2005, 00:40
Verwijderd
Ik mag wel een examencadeau uitkiezen van mijn ouders en ik dénk dat het diamanten oorknopjes worden.

Wat mij betreft hoeft het niet per se, omdat ik het eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend vind dat ik slaag. Mezelf verwen ik dan ook niet met een cadeau, vooral omdat ik er nooit moeite voor heb hoeven doen op school.

Maar goed het is natuurlijk wel heel leuk en lief dat ik iets van mijn ouders krijg
Oud 16-05-2005, 09:47
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 15-05-2005 @ 19:20 :
naar de musical We Will Rock You in Londen als het goed is.
die is leuk 2 jaar geleden al gezien ofzo maar hij is echtg leuk

ontopic; i kkrijg waarschijnlijk mijn rijbewijs
Oud 16-05-2005, 10:31
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Geen idee. Ik denk/hoop dat ze meebetalen aan m'n vliegticket naar Australie.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 16-05-2005, 11:35
Lautitia
Lautitia is offline
Ik mag mijn rijbewijs op kosten van mijn ouders halen - ik ben al bezig met lessen - en ik heb een ticket voor Fields of Rock gekregen. Hopelijk mag ik ook nog nieuwe skeelers . Maar ik wil dan ook per se géén examenfuif.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Ads door Google
Oud 16-05-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Lautitia schreef op 16-05-2005 @ 11:35 :
Maar ik wil dan ook per se géén examenfuif.
Offtopic: En dat is dan een excuus voor zoveel cadeau's? Ik wilde dat ook per se niet, was totaal geen probleem.
Oud 16-05-2005, 12:29
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
ik krijg een gouden ring van m'n ouders. M'n 2 broers hadden er ook al een gekregen, het is wel zo iets wat je altijd wel bij je zou houden als herinnering

M'n rijbewijs krijg ik nog voor m'n verjaardag (mocht niet beginnen als ik ook nog moest leren voor m'n examens, te veel afleiding ofzo)

Wat ik van m'n vriendin krijg weet ik nog niet, iig wel een avondje uit eten in een luxe restaurant op de avond na m'n laatste examen
Oud 16-05-2005, 12:51
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik krijg nogal veel... ik krijg een vakantie omdat ik zo hard heb gewerkt dit jaar (haha)

en ik krijg voor mn verjaardag (20 mei) en mn eindexamen samen een digitale camera
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 16-05-2005, 13:34
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Ik krijg een digitale camera van m'n ouders.
M'n rijbewijs heb ik voor m'n verjaardag gekregen, dus dat kan helaas niet.
Verder heb ik dankzij mijn zus een fijne regeling met mijn vader, alle 7's = 12€, 8 = 24€, 9= 36€, 10 haal ik toch niet.
Het is dus eigenlijk (indirect) geld voor mijn vakantie.
__________________
WOEi !
Oud 16-05-2005, 13:59
.Pure
.Pure is offline
ik heb geen flauw idee eigenlijk. Misschien extra vakantiegeld?
Ohja en ik vier een tuinfeestje als ik slaag
Oud 16-05-2005, 15:01
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ik heb 18 jaar niks gekregen voor mn rapport omdat mn moeder het vanzelfsprekend vond dat die goed waren (niet dat ik er veel voor deed)

Dus ik verwachtte dat het bij mn diploma wel hetzelfde zou zijn, maar als ik slaag krijg ik een digitale camera
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 16-05-2005, 15:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 16-05-2005 @ 00:40 :

Wat mij betreft hoeft het niet per se, omdat ik het eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend vind dat ik slaag.
Ik vind het niet vanzelfsprekend en daarom hoop ik toch eigenlijk ook wel op iets Maar een diploma is in principe al genoeg, daar ben ik al hartstikke blij mee
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 16-05-2005, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 16-05-2005 @ 15:06 :
Ik vind het niet vanzelfsprekend en daarom hoop ik toch eigenlijk ook wel op iets Maar een diploma is in principe al genoeg, daar ben ik al hartstikke blij mee
Ik snap ook echt wel dat het voor sommige mensen niet vanzelfsprekend is dat ze slagen, ze er echt hard voor hebben moeten werken en zichzelf daarom even lekker trakteren als het toch gelukt is. Maar ik heb nooit moeite hoeven doen voor school (en dit dan ook echt niet gedaan ) dus ja
Oud 16-05-2005, 15:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 16-05-2005 @ 15:11 :
Ik snap ook echt wel dat het voor sommige mensen niet vanzelfsprekend is dat ze slagen, ze er echt hard voor hebben moeten werken en zichzelf daarom even lekker trakteren als het toch gelukt is. Maar ik heb nooit moeite hoeven doen voor school (en dit dan ook echt niet gedaan ) dus ja
Oké

Ik slaag hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik werk er wel heel hard voor, dus dan vind ik ook wel dat ik iets verdien, zeg maar
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-05-2005, 15:50
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
Global schreef op 15-05-2005 @ 20:45 :
ik krijg mijn diploma
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Oud 16-05-2005, 15:56
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik krijg van mijn moeder een ring die ik mag laten maken, een echt dus.
Van mijn stiefvader een vakantie naar Istanbul, gaan we samen naartoe.
Van mijn oom en tante krijg ik een horloge en van mijn oma krijg ik geld.

Van mijn vader krijg ik niks, denk ik
Oud 16-05-2005, 16:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik kreeg een outfit voor de examenuitreiking en een Otazu armband + ketting.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 16-05-2005, 16:29
fractuur
fractuur is offline
Een outfit voor mijn diploma uitreiking, en verder niets geloof ik. Ik ben in dezelfde tijd ok jarig, dus ik neem aan dat ze daar laaes voor bewaren, of dat ze de cadeau's nét iets groter maken.

Maar ik zou echt het meest blij zijn met mijn diploma.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 16-05-2005, 16:46
Verwijderd
Ik krijg niks van mijn ouders, ik heb mezelf maar vast verwend met n kaartje voor Fields of Rock
Oud 16-05-2005, 17:22
Juturna
Avatar van Juturna
Juturna is offline
Een dakkapel. maar die krijgt ik sowieso wel.
Oud 16-05-2005, 17:28
kebkebe
kebkebe is offline
Citaat:
Alwien schreef op 16-05-2005 @ 15:01 :
Ik heb 18 jaar niks gekregen voor mn rapport omdat mn moeder het vanzelfsprekend vond dat die goed waren (niet dat ik er veel voor deed)

Dus ik verwachtte dat het bij mn diploma wel hetzelfde zou zijn, maar als ik slaag krijg ik een digitale camera
Ongeveer hetzelfde, alleen ik kreeg soms een mandarijntje En ik krijg een laptop () als ik slaag. Daar was ik echt verbaasd over.
Oud 16-05-2005, 18:31
Verwijderd
Mijn moeder betaalt mijn vakantie voor me. Als cadeau.
Oud 16-05-2005, 19:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik ga deze zomer voor 7 weken naar Australië, waar ik al het hele jaar voor aan het werken en sparen ben. Mijn eindexamencadeau is dan ook een bijdrage hieraan! Zowel van m'n moeder, als m'n stiefpa, als m'n pa, als familie enzo.. Hoop ik althans



Zwáár offtopic..
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 16-05-2005 @ 15:56 :
Bombing for peace is like fucking for virginity!
Dope sig!!!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Ads door Google
Oud 16-05-2005, 20:05
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Mijn ouders betalen mijn vakantie naar Roemenie, dat vind ik eerlijk gezegd al teveel eigenlijk, maar ik ga nu ook weer niet klagen Voor mezelf ga ik denk ik schoenen kopen. En in ieder geval lekker lunchen en naar de sauna als het is afgelopen Slagen doe ik toch wel, dus daar ga ik niet op wachten.
__________________
Reina de la Calle
Oud 16-05-2005, 20:08
Verwijderd
Ik krijg 40.000 euri voor mn studie.

.

Maar van mn oma's opa's en pappa en mamma.
Oud 16-05-2005, 20:36
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-05-2005 @ 11:53 :
Offtopic: En dat is dan een excuus voor zoveel cadeau's?
Offtopic: Nee, eigenlijk is het alleen een excuus voor het tweede. Ik wou deze zomer op vakantie gaan en mn ouders zouden daar, omdat ik geen examenfuif wil, een bijdrage aan leveren. Nu die vakantie niet doorgaat, hebben ze mn ticket voor Fields of Rock betaald. De rijlessen werden me zo'n 5 jaar geleden al beloofd, met de voorwaarden dat ik het VWO in 6 jaar zou halen, en dat ik niet zou gaan roken.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Oud 16-05-2005, 22:38
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Lilith schreef op 16-05-2005 @ 20:08 :
Ik krijg 40.000 euri voor mn studie.

.

Maar van mn oma's opa's en pappa en mamma.


Oke ik kan ook gewoon het grapje niet vatten, of de link niet leggen.
Maar is 40.000€ niet wat veel voor een studie? (of ben ik onwetend over de kosten daarvan?)

(mmm het laatste waarschijnlijk )
__________________
WOEi !
Oud 16-05-2005, 22:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik kreeg een Lowlandskaartje en geld van opa's en oma's en natuurlijk kaartjes ^^
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 16-05-2005, 23:16
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
zou n diploma al heel wat vinden idd

ze betalen waarschijnlijk dan mee aan n IRiver ipod
en ze hebben me vakantie al betaalt naar Rome, maar dat is meer omdat ik al 2 jaar niet echt ben weggeweest, staat los van de prestaties zeg maar

wel zeer leuk though
Oud 16-05-2005, 23:23
God's Lemonade
Avatar van God's Lemonade
God's Lemonade is offline
Als ik slaag krijg ik van mijn vader een laptop, aangezien ik die voor mijn volgende opleiding nodig heb. Ik had verwacht dat ik hem zelf zou moeten kopen, of 50/50 ofzo, maar hij kwam hier gister opeens mee. Nou dat sla ik niet af
__________________
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Oud 16-05-2005, 23:26
M'oek
Avatar van M'oek
M'oek is offline
ben vorig jaar geslaagd en kreeg een tv voor op mijn kamer (mijn vorige was kapot gevallen met het verhuizen) en een kastje van ikea voor op mijn (toen nog) nieuwe kamer ..verder ben ik nog gesponserd voor het stappen omdat we het ffie ginge vieren dat we geslaagd waren.. ow en van me opa en oma en me tantes en ooms kreeg ik etos bonnen en geld en snoepjes..daarna ook nog leuke dingetjes gehad van twee helegoede vriendinne en van de schoonmakester ,, absoluut niets te klagen dus! .. maar eigelijk was ik allang blij dat ik geslaagd was!
Oud 17-05-2005, 09:30
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Citaat:
Global schreef op 15-05-2005 @ 20:45 :
ik krijg mijn diploma
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 17-05-2005, 09:32
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Citaat:
God's Lemonade schreef op 16-05-2005 @ 23:23 :
Als ik slaag krijg ik van mijn vader een laptop, aangezien ik die voor mijn volgende opleiding nodig heb. Ik had verwacht dat ik hem zelf zou moeten kopen, of 50/50 ofzo, maar hij kwam hier gister opeens mee. Nou dat sla ik niet af
Da's waar ook! Ik heb ook nog geen laptop die ik nodig heb voor mijn volgende opleiding Haha, helemaal vergeten door alle drukte de laatste tijd...
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 17-05-2005, 11:18
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
ik doe examens in 2 jaar, (en heb dan de 5de overgeslagen)

maar iig..als ik mn diploma heb mag ik misschien een jaar iets totaal anders doen..reizen/werken oid


en mn pa helpt dan met geld enzo

ik dacht over een jaar werken/wonen in canada of naar Santiago de Compostela lopen

oid..maar heb nog minsten een jaar te gaan
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 17-05-2005, 11:37
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 16-05-2005 @ 22:38 :


Oke ik kan ook gewoon het grapje niet vatten, of de link niet leggen.
Maar is 40.000€ niet wat veel voor een studie? (of ben ik onwetend over de kosten daarvan?)

(mmm het laatste waarschijnlijk )
40.000 is indd heeel erg veel! 15.000 is al genoeg dus ik vraag me ook af wat voor studie dit is.
Oud 17-05-2005, 11:38
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Hm ja ik krijg wel een kado ja... maar iig al voordat ik weet of ik geslaagd ben...
M'n ouders betalen mijn vakantie naar Kreta met vriendinnen, en van m'n oma krijg ik hiervoor geld mee (ik geloof dat m'n broer vorig jaar €250,- kreeg dusss... ). Ik vind iig wel dat ik teveel krijg, en heb aangeboden om een deel van m'n vakantie zelf te betalen... maar dat hoefde niet .
__________________
Kun je het lezen???
Oud 17-05-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 16-05-2005 @ 22:38 :


Oke ik kan ook gewoon het grapje niet vatten, of de link niet leggen.
Maar is 40.000€ niet wat veel voor een studie? (of ben ik onwetend over de kosten daarvan?)

(mmm het laatste waarschijnlijk )
Nouja, het meeste moet ik zelf bijmekaar spijkeren. Mn huur, mn eten. Maar als ik zonder geld zit, dan heb ik in ieder geval een achterdeurtje, zodat ik niet helemaal zonder zit. Mn boeken en mn schoolgeld enzo, dat wordt daar iig van betaald.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Yvish' IZSADC-topic
Verwijderd
500 30-09-2005 21:18
Lifestyle Zwolle meeting
Jules
431 14-10-2002 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.