Oud 02-02-2007, 03:06
MoneyMaker
MoneyMaker is offline
De volgende beschrijving is niet van mij en velen denken dat dit idee grote onzin is...maar het basis idee is simpel en effectief. Ook hoor ik vaak dat dit illegaal is, nee, dit is geen piramidespel! Zelf ben ik altijd erg sceptisch over dit soort dingen, maar zoals je zult zien werkt het echt. Het beste gedeelte van dit geldmaak schema is dat het slechts $5 en een half uurtje van je tijd kost, dat is alles!

Het resultaat is dat je $5 omzet in $18,000. Dit werkt echt - probeer het zelf.

In maart 2002 ontving ik een kort en simpel e-mailtje waarin me verteld werd hoe ik $18,000 kon verdienden. Ik heb het genegeerd, omdat ik er niet in geloofde. Maar iets in mij zei me dat het waar kon zijn, en ik wilde graag weten of het mogelijk was om zoveel geld in zo'n korte tijd te verdienen. Destijds had ik veel schulden. Uiteindelijk realiseerde ik mij dat ik eigenlijk niets te verliezen had met het plan dat mij werd aangeboden. Ik bleef maar denken "kan dit echt werken?"

Zodoende zette ik mijn twijfels opzij en ging ik aan de slag en volgde de simpele aanwijzingen in het e-mailtje. Ik was er in een half uur mee klaar en het kostte me maar $5. En ja, eind 2002, had ik ruim $720,000 verdiend!!

Wat stond er dan ik dat e-mailtje? Lees verder en je zal zien hoe het in z'n werk gaat.

Het plan dat je je ga vertellen werkt elke keer weer perfect. Ik heb nooit minder dan $18,000 ontvangen van elke keer dat ik meedeed. Ik verzeker je dat een legale vorm van ondernemen is. Je hoeft niets te verkopen. Ik zal geen enkele financiële compensatie krijgen van wie van ook. Je hoeft er niet over te spreken met vrienden, familie of anderen (alleen als je dat zelf wilt). In feite hoef je niet in contact te komen met andere mensen. Het plan vereist geen website, telefoontjes, kopieën, of het sturen van brieven per post, of betalen voor reclame enz. Iedereen kan succesvol worden en een flink bedrag verdienen met dit systeem. Binnen een maand zal je zeker $18,000 ontvangen in je PayPal rekening. Door het volgen van de onderstaande drie stappen word je leven binnen enkele weken compleet veranderd!

Laat je twijfels je niet weerhouden van dit financieel succes. Het enige dat je nodig hebt is een e-mail adres, een PayPal rekening en 30 minuten van je tijd.


STAP 1
Als je al geen gebruiker van PayPal bent, dan is het eerste wat je moet doen naar de PayPal website gaan (***) en je aanmelden. Je moet je aanmelden voor een 'Premier' of 'Business account' (géén 'Personal account'), anders kun je geen geld ontvangen van anderen.

STAP 2
Uiteraard is het logisch dat je eerst iets moet geven voordat je kan ontvangen. Dus het eerste dat je doet als je een PayPal rekening hebt is direct $5 te sturen via je PayPal rekening naar het EERSTE e-mail adres in onderstaande lijst met het volgende bericht:

" Please add me to your mailing list. "

Wees er zeker van dat je dit bericht toevoegt omdat dit ervoor zorgt dat het systeem legaal blijft. Instructies over het versturen van geld vind je onder "sent money" op de Paypal website. Het is erg eenvoudig!

Hier is de huidige lijst:

*POEF*


STAP 3
Als je $5 hebt verstuurd naar het bovenste adres in de lijst (samen met het bericht "Please add me to your mailing list."), is het volgende dat je moet doen, is een kopie van de inhoud van deze tekst maken (of de Engelse tekst die bijgevoegd is), omdat je dit naar 40 andere mensen gaat versturen (als e-mail of als advertentie bij je website). Hoe meer mensen meedoen des te meer levert dit op voor iedereen in de lijst. De kopie die je gaat versturen moet het volgende bevatten:

JOUW e-mail adres op plaats nummer 5 in de lijst - waarbij je het eerste adres op nummer 1 verwijderd hebt en de andere adressen één positie omhoog geschoven hebt.

Een kleine waarschuwing! Verleidt jezelf niet om jouw e-mail adres bovenaan te zetten om snel geld te verdienen! Zo werkt het systeem niet. Als je dat namelijk wel doet dan bereik je alleen de 40 mensen die je zelf een e-mail hebt gestuurd en je adres zal bij de volgende ronde verwijderd worden van de eerste plaats en zo kan je dus niet duidende mensen bereiken!



Hoe werkt het nu precies:

Als je je e-mails verstuurd, dan zal jouw e-mail adres op plaats 5 in de lijst staan. Zolang je de e-mails stuurt naar mensen die echt interesse in het systeem hebben, dan kan je verwachten dat slechts 25% van de mensen werkelijk reageren. Maar om extreem pessimistisch te zijn gaan we uit van een nog lagere respons van 12.5%.

Dus als je naar 40 verschillende mensen je e-mail verstuurt, dan reageren er slechts 5 (12.5% of 40 = 5). Vervolgens zal jouw e-mail adres naar boven gaan op plaats nummer 4 en de verstuurde e-mails van deze mensen zal ongeveer 200 anderen bereiken (5 x 40).

Van deze 200 mensen zullen er weer gemiddeld 25 deelnemen (12.5% of 200 = 25), dus dat zijn weer verstuurde 1,000 e-mails (25 x 40) waarbij je e-mail adres gestegen is naar plaats nummer 3 in de lijst.

Van deze 1,000 mensen zullen er weer tenminste 125 deelnemen (12.5% of 1,000 = 125), dus dat zijn zo'n 5,000 e-mails (125 x 40) met je e-mail adres op plaats 2.

Van deze 5,000 mensen zullen er weer 625 reageren (12.5% of 5,000 = 625), dus dat zijn 25,000 emails (625 x 40) met jouw adres nu op de nummer 1 positie in de lijst!

Nu komt het! Van deze 25,000 mensen verwacht je dat er ongeveer 3,125 zullen reageren (12.5% of 25,000 = 3,125). Omdat je nu op de nummer 1 plaats in de lijst staat zal je $17,300 ontvangen (3,125 x $5)!!.

Dus als je naam de nummer 1 positie bereikt in de komende dagen dan is het jouw beurt om geld te verdienen! In ongeveer 30 dagen zal het geld van duidenden mensen bij je binnenstromen. Dit zijn mensen jezelf die even de tijd en moeite nemen om $18,000 te ontvangen De eerste betalingen komen binnen enkele dagen en zullen toenemen tot ongeveer 100 betalingen per dag gedurende zo'n 30 dagen. Daarna zal het afnemen omdat je e-mail adres van de nummer 1 positie van de lijst verdwijnt.

Er kan niet mee geknoeid worden omdat PayPal maar één rekening per persoon toestaat. Omdat het zo makkelijk is, en de reactietijd hoog en snel is (internet e-mail is zeer snel en er surfen miljoenen mensen wereldwijd per dag op internet), zul je verbluffende resultaten in minder dan een week zien!


Wat is PayPal:

Met PayPal (***) kun je iedereen betalen met een e-mail adres. Het is werelds nummer 1 online payment service. PayPal wordt geaccepteerd bij meer dan 3 miljoen eBay veilingen en talloze online winkels. Als je geld via PayPal stuurt dan gaat dat via je creditcard of een cheque. Je hoeft je geen zorgen te maken over privacy aangezien PayPal je informatie geheim houdt en veilig bewaart. Betalen met PayPal is veel veiliger dan het sturen van een cheque of direct via je creditcard. Meer dan 9 miljoen mensen over de hele wereld gebruiken PayPal voor betalingen. Aanmelden is gratis en kost maar enkele minuten.

Laatst gewijzigd op 02-02-2007 om 08:48.
Advertentie
Oud 02-02-2007, 03:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Durf je deze zooi ook smiddags om 3 uur te posten??

SLOT

Oud 02-02-2007, 05:56
bam
Avatar van bam
bam is offline
__________________
Ik ben nieuw
Oud 02-02-2007, 08:46
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Geen reclame hier
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ideeetje
AlCosta
0 27-01-2008 20:29
Werk, Geld & Recht Online Bijverdienen
x0ehlalax
35 16-01-2007 15:32
Werk, Geld & Recht de makkelijkste manier om snel geld te verdienen.
derbipower
4 02-09-2006 18:04
Werk, Geld & Recht Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$
yosji
1 14-05-2005 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.