Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2010, 19:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Door een of andere stomme uitzending over Joran van der sloot kan ik CSI niet zien
NCIS is beter
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 06-09-2010, 19:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo, we zijn weer thuis. Het was heel leuk maar ik had het wel koud ja deadlock maar ik was een van de weinige want zag iedereen met zomerkleding lopen, kwam ik aan met m'n sjaal en dikke vest. Ik heb je niet gezien white trash. Hoorde wel iemand heel hard mijn naam roepen maar ik had geen zin om om te kijken, wist ook niet of het voor mij was bestemd.

Het was wel wat drukker dan ik op had gerekend, we hebben speciaal buiten de schoolvakanties gepland en nog stierf het er van de kindertjes. En niet allemaal op schoolreis waren die.
Er liepen ook weer mensen met hele kleine kinderen en zelfs baby's, wat hebben die er nou aan vraag ik me af. Toch geen lol aan, kun je beter wachten tot je koters een beetje groter zijn zodat ze én ergens in mogen én dat ze het ook nog meekrijgen.
Iedereen kan in het sprookjesbos, ook kinderen van 3. <333
__________________
you're not my demographic
Oud 06-09-2010, 19:59
Verwijderd
Be-ton beton beton beton beton beton beton.
Oud 06-09-2010, 20:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Be-ton beton beton beton beton beton beton.
beton
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
ja nog een paar biertjes en ik ga je nog verdomd nog bellen ook!
oei! maar vanavond gaat het hem niet worden want kak-stem enzo
Oud 06-09-2010, 20:04
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
button
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 20:06
Verwijderd
Wij zijn wederom niet in het sprookjesbos geweest.

En ik heb een nieuw concept bedacht, dat is een pretpark met bedden met wieltjes waar je dan chill in kan liggen, en dan kun je die met knoppen bedienen en naar je attractie rijden. Want de efteling is leuk hoor, maar al die dingen liggen lichtjaren van elkaar vandaan.
Oud 06-09-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
oei! maar vanavond gaat het hem niet worden want kak-stem enzo
poepstem
Oud 06-09-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Wij zijn wederom niet in het sprookjesbos geweest.

En ik heb een nieuw concept bedacht, dat is een pretpark met bedden met wieltjes waar je dan chill in kan liggen, en dan kun je die met knoppen bedienen en naar je attractie rijden. Want de efteling is leuk hoor, maar al die dingen liggen lichtjaren van elkaar vandaan.
Jij bent lui zeg
Maar goed je hebt wel een punt. De efteling is wel sjouwen
Oud 06-09-2010, 20:08
Verwijderd
En ik was vergeten een kaartje te kopen, toen ik daarachter kwam renden we de coupé uit en net op het fluitsignaal sprongen we uit de trein anders was het een duur ritje geworden.
Oud 06-09-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Jij bent lui zeg
Maar goed je hebt wel een punt. De efteling is wel sjouwen
ja dat ben ik
Ja joh, van vogelrok naar de vliegende hollander is iets van 10 min lopen ;x
Oud 06-09-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
ja dat ben ik
Ja joh, van vogelrok naar de vliegende hollander is iets van 10 min lopen ;x
De vogelrok ken ik niet eens
Met wie was je daar eigenlijk?
Oud 06-09-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Jij bent lui zeg
Maar goed je hebt wel een punt. De efteling is wel sjouwen
Dat vind ik juist leuk aan de Efteling, dat alles niet zo propjevol op elkaar staat. Zoals in Euro Disney
Oud 06-09-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
De vogelrok ken ik niet eens
Met wie was je daar eigenlijk?
is ook niet zo heel boeiend.
Ik was er met mijn lover om ons 2jarig samenzijn te vieren!
Oud 06-09-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
is ook niet zo heel boeiend.
Ik was er met mijn lover om ons 2jarig samenzijn te vieren!
Oke gefeliciteerd dan nog
Oud 06-09-2010, 20:14
Verwijderd
merci
Oud 06-09-2010, 20:15
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Oh, feli Pip!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 06-09-2010, 20:16
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
poepstem
Stinkt onwijs!

Hoe heet die vrouw met die geweldige karkassen ook alweer?
Oud 06-09-2010, 20:26
Verwijderd
berlinde de bruyckere
Oud 06-09-2010, 20:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ik was vergeten een kaartje te kopen, toen ik daarachter kwam renden we de coupé uit en net op het fluitsignaal sprongen we uit de trein anders was het een duur ritje geworden.
Het stoomtreintje is gratis hoor!


En je moet echt een keer naar het sprookjesbos! Ieder kind moet ooit in het sprookjesbos geweest zijn!
__________________
you're not my demographic
Oud 06-09-2010, 20:28
Verwijderd
Ik ben vroegah wel een aantal keer in het sprookjesbos geweest, hoor!
Oud 06-09-2010, 20:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh, Minke, ik zet mezelf wel op misschien voor donderdag hoor. Ik ga er wel naar toe en dan vraag ik wel of ik dan ook die cursus mag overslaan omdat ik zo'n ervaren speler ben, huhu.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-09-2010, 20:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben vroegah wel een aantal keer in het sprookjesbos geweest, hoor!
Gelukkig maar! En is Sam er nu ook een keer geweest?
__________________
you're not my demographic
Oud 06-09-2010, 20:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik had schrik in de Efteling van holle bolle Gijs als 4 jarige. En dat was de enige keer dat ik gegaan ben
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
berlinde de bruyckere
Rode panda naamzoek

bak bier voor Egon
Oud 06-09-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig maar! En is Sam er nu ook een keer geweest?
nee nog niet.
Oud 06-09-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Rode panda naamzoek

bak bier voor Egon
egon naamzoek, bak bier in geval van gebrek aan bier
Oud 06-09-2010, 20:30
Verwijderd
Tijd om te slapen, gezicht is kapot en moe en ogen willen alleen maar de sluisen los laten bla blaaaa


slaap lekker zacht lief forum
Oud 06-09-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
egon naamzoek, bak bier in geval van gebrek aan bier
Op een dag op een dag
Oud 06-09-2010, 20:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nee nog niet.
Hm, nou, wel een beetje opschieten daarmee he!
__________________
you're not my demographic
Oud 06-09-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Hm, nou, wel een beetje opschieten daarmee he!
ja baas
Oud 06-09-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
De vroegere cellist van de Britse rockgroep Electric Light Orchestra is bij een bizar ongeluk omgekomen. Mike Edwards (62) werd tijdens een rit in zijn busje geraakt door een hooibaal van ruim 300 kilo. Hij was op slag dood.
-

Oh, en hai Nederland.
Oud 06-09-2010, 20:36
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Tijd om te slapen, gezicht is kapot en moe en ogen willen alleen maar de sluisen los laten bla blaaaa


slaap lekker zacht lief forum
ojee, ga maar snel slapen!
slaap lekker jij \.
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Oh, Minke, ik zet mezelf wel op misschien voor donderdag hoor. Ik ga er wel naar toe en dan vraag ik wel of ik dan ook die cursus mag overslaan omdat ik zo'n ervaren speler ben, huhu.
Ja, dat stond dus ook in m'n uitgebreide post van gisteren. Zeggen dat je een ervaren speler bent én dat je nog niet vanaf september kunt beginnen, dus dat de tweede halfjaarsproductie eigenlijk de enige optie voor je is, maar dat je natuurlijk heel graag bij Doppio wil spelen etc. En dan evt eerlijk zeggen dat je mij kent, want daar komen ze anders toch wel achter

En ik zei nog dat je niet bang hoeft te zijn voor die input van de spelers. Ik bedoel daar vooral mee dat ik veel inspiratie haal uit de spelers (dat klinkt zo kut, maar het is zo ) en dat ik dus kijk naar wat ze aanbieden/zijn en hun kwaliteiten gebruik om daarvanuit een rol op te bouwen. En niet ze iets laat spelen dat ze niet kunnen. Dat klinkt ook kut, want dan lijkt het net of je niets leert, maar dat is niet waar. Denk ik.
Oud 06-09-2010, 20:46
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hè kut, ik heb een heel klein, vies pijnlijk puistje PRECIES naast mijn haarlijn . Dat wordt uitkijken met de tandpasta.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 06-09-2010, 20:46
Verwijderd
Ik was geheel vergeten dat je in sommige Intercitytreinen bier kan kopen. Dat bier heeft mij door de dag geholpen.
Oud 06-09-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik was geheel vergeten dat je in sommige Intercitytreinen bier kan kopen. Dat bier heeft mij door de dag geholpen.
Waar ben je?
Oud 06-09-2010, 20:54
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Goedeavond samen
__________________
Yoloswag 420
Oud 06-09-2010, 20:55
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Hè kut, ik heb een heel klein, vies pijnlijk puistje PRECIES naast mijn haarlijn . Dat wordt uitkijken met de tandpasta.
tandpasta?
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 20:56
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
tandpasta?
Helpt tegen puistjes schijnbaar?
__________________
Yoloswag 420
Oud 06-09-2010, 20:56
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ja, dan droogt de zooi een beetje in.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 06-09-2010, 20:57
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Helpt tegen puistjes schijnbaar?
Nou ja, je moet het niet in een dikke laag over je gezicht smeren maar als je dan zo'n kutding hebt droogt-ie in door de tandpasta.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 06-09-2010, 20:57
Verwijderd
ja er zijn mensen die dat er op smeren. Dat helpt voor geen meter trouwens. Als volleerd puistekop kan ik je vertellen dat dit spul het beste werkt:

Oud 06-09-2010, 20:57
Verwijderd
Ik heb het een keer geprobeerd, het werkt wel ja. Een beetje.
Oud 06-09-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Waar ben je?
Ik ging vanaf Zaventem terug naar huis. Thuis, daar ben ik nu. Het mannetje met het kioskkarretje kwam eens in het half uur langs en dan kon ik weer een biertje kopen. De Britten naast mij vonden het allemaal prachtig.

Het was allemaal extra fijn omdat ik net daarvoor tegen mijn mama had gezegd dat we drank voor in de trein hadden moeten kopen.
Oud 06-09-2010, 21:01
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
ja er zijn mensen die dat er op smeren. Dat helpt voor geen meter trouwens. Als volleerd puistekop kan ik je vertellen dat dit spul het beste werkt:

[afbeelding]
ok

Ik heb ook wel wat last van puistjes, nog steeds , maar ga er niet allerlei spul voor halen. 'Was me gewoon goed, facewash van nivea is het enige wat ik tegen mijn gezicht gooi. Ik weiger puistjesspulfabrikanten te sponsoren voor de onzin die ze leveren.
__________________
In omnia paratus
Oud 06-09-2010, 21:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ja er zijn mensen die dat er op smeren. Dat helpt voor geen meter trouwens. Als volleerd puistekop kan ik je vertellen dat dit spul het beste werkt:

[afbeelding]
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-09-2010, 21:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
lol. Kom er opeens achter dat een vriend van me al de hele tijd aan Krav Maga doet in de fucking VOGELENBUURT. Donderdag eens kijken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-09-2010, 21:04
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
@Egon: Ik heb er niet echt erg last van, maar ik gebruik een crème van de drogist + nog een hoop dingen om ervoor te zorgen dat mijn huid niet echt uitdroogt, maar ik vind een beetje tandpasta op de puist -als je dan ook een echte hebt- verdomd handig.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.