Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2001, 19:22
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
ik zit weer in zo'n depri bui ofzow. Ook geen idee waar het door komt, ineens is het weer helemaal terug.
Gisteren toen ik op stond was alles gewoon normaal. Ouders waren weg, broer was werken en ik ging me ontbijt maken en werd ineens blij. Ineen was het leven weer ff leuk, toen ben ik muziek gaan maken met vriend van me. Beetje jammen op de gitaar en daarna weer naar huis. avondeten en weer terug naar die vriend om wat films te gaan kijken.

toen kwam ik thuis en ging tot 12 uur s'middags diablo 2 spelen, toen weer slapen en 10 over 6 bed uitgegooid omdat het avondeten klaar is.

zo gaat het de hele vakantie al zo'n beetje, de reden waarom ik het doe is omdat ik dan niet hoef na te denken over al me prob's. Als ik diablo speel zit ik in het spel en heb niet echt tijd om over me problemen te denken. Overdag slaap ik de hele tijd dus denk er ook niet aan. Nadeel is dat ik doodmoe ben.

over een weekie begint school weer en kan het niet meer zo. Ook begon me pa al weer te zeuren over me school.

soms heb ik af en toe een normale periode, voor normale mensen dan, dat je zin hebt in het leven en niet dood wil. Na een tijdje wordt alles weer duisterder en wil ik weer trug naar die depri mode, wrom weet ik egt niet. zou ut kunnen dat ik niet geholpen wil worden ofzow????what's wrong with me?

't is ook zo dat ik niet meer voor mezelf leef. Als het aan mij lag was die zelfmoordpoging gelukt, alleen dan worden andere mensen weer verdrietig en da's niet tof. De mensen voor wie ik leef zie ik ook bijna nooit meer en spreken doe ik ze ook niet.

snap er echt geen ene pizza van
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2001, 22:54
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
uhmm.. probeer meer dingen te zoeken in het leve die je aanspreken, zodat je meer 'zin' krijgt om het vol te houden. Waarom spreek je die andere personen niet meer?

Sterkte
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 14:52
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
Citaat:
MrOizo schreef:
Waarom spreek je die andere personen niet meer?
ze wonen ver weg en ik wil ze niet nog een keer met mijn problemen lastug vallen
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 08:57
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
je kan ze toch opZOEKEN zij moeten toch ni naar jou komen?
das toch fijn da je je blij voelt? dat is de reden warom het maar goed is dat die zelfmoordpoging is mislukt!

-glimlach gooi- Dama*

(over dat slapen enzo, je kan misschien nu al nbtje beginnen met je ritme wat te veranderen anders hoe je het op school niet vol. en das dus een slechte start, ofo zeggen ze )
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 18:48
basje!
basje! is offline
Citaat:
BoRNLoZeR schreef:


't is ook zo dat ik niet meer voor mezelf leef. Als het aan mij lag was die zelfmoordpoging gelukt, alleen dan worden andere mensen weer verdrietig en da's niet tof.

dat ken ik inderdaad. als ik niet mijn vrienden had weet ik ook niet of ik er nu nog wel was...dat slapen is trouwens geen goeie oplossing, daardoor denk je niet meer na maar je probleem blijft hetzelfde en komt weer terug zodra je niet meer de hele dag slaapt...ik weet ook niet wat je kunt doen, heb hetzelfde gehad als jij en probeerde daarvan af te komen door drugs, mezelf snijden of niet meer eten...geen goede oplossing. bij mij ging het vanzelf weer over, hoop dat het bij jou ook zo is en anders zou ik toch maar es hulp gaan zoeke...

__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Cum Laude geslaagd maar geen enkele studie leuk
e.p.
12 30-01-2012 20:21
Films, TV & Radio LOST IN TRANSLATION (Sofia Coppola, 2003)
legatus
77 09-10-2006 22:20
Films, TV & Radio Lost #3
Briseïs
500 10-07-2006 15:17
Verhalen & Gedichten [Verhaal} Planet of the Ducks (part IV)
weetikveel
7 01-07-2003 15:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.