Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2002, 10:57
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Het is raar...heel raar.... Vele maanden, aantal jaren vol kutgevoel...ze lijken verdwenen... Ik zou echt niet weten hoe het komt; maar ik voel me de laatste paar dagen zo ontzettend sterk, met alles wat ik doe. Net of een engeltje mijn gedachten tegenover het leven heeft veranderd. Wetend dat er een doel is streef ik naar een beter gevoel, altijd keihard gevochten; en nu is het net of het ineens aan is komen waaien. Het is raar als je je jaren kut gevoeld hebt met tussenpozen en dat ik me nu ineens zo sterk en goed voel... Komt het door het nieuwe jaar? Komt het door het weer? Komt het door de rust die ik nu heb? Ik weet het niet maar ik voel me zo ontzettend goed.....

Maar toch ben ik bang voor de toekomst; omdat ik dit niet ken en niet het vertrouwen heb dat het zo goed blijft. ik probeer echt positief te denken, dat alles goed blijft en leef er ook naar, maar toch voel ik angst, diepgewortelde angst... Waar komt dit vandaan? Wat kan ik eraan doen..? Echt ik geniet heus van de momenten die ik nu meemaak, het is niet zo dat ik continu aan de toekomst denk, maar ik ben zo bang om terug te vallen in het schuitje van een aantal dagen terug... Wie herkent dit gevoel van puur geluk maar met diepe angst? En hoe ga je ermee om? Het is waarschijnlijk een beetje een vaag verhaal maar het is echt zo raar voor mij omdat ik het niet ken....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2002, 16:26
Euforian
Euforian is offline
ik snap je 100 %

Zoals je gewend was om te leven in je "depressie".. zo moet je nu effe wennen aan je leven in "euforie"

Leer ervan .. en zorg dat je niet terugzakt.
Als je terugzakt ga je problemen tegen met de "sterkte" die je nu dus bezit !

Je mag nu het geluk kennen .. maar respecteer het anders laat geluk je in de steek.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 19:53
rozijntje
rozijntje is offline
ja koester je geluk nu je het nog hebt

echt, ga het nooit vanzelfsprekend vinden he
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 22:49
sha
sha is offline
ik heb ook altijd de neiging als het goed gaat weer terug te vallen naar het kuttige gevoel omdat dat vertrouwelijker aanvoelt.
en meestal onbewust!

x]shaizdead
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.