Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 17:45
vampire_esje
vampire_esje is offline
vraagje, wanneer loop je "te koop" met het feit dat (in mijn geval dan) Bisexueel bent...?

"Nederland is open, Nederland is tolerant"
The hell is ain't!
waarom moet je uit de kast komen? waarom moet je iedereen vertellen dat je niet hetero bent? en als je dat doet, zeggen ze dat je er "te koop" mee loopt!

Zeg je niets en komen ze er na (laten we zeggen) een jaar achter dan zijn de hetero'tjes boos, want dat had ik dan moeten zeggen.......

Snap jij het nog?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 18:23
@pie
@pie is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
vraagje, wanneer loop je "te koop" met het feit dat (in mijn geval dan) Bisexueel bent...?

"Nederland is open, Nederland is tolerant"
The hell is ain't!
waarom moet je uit de kast komen? waarom moet je iedereen vertellen dat je niet hetero bent? en als je dat doet, zeggen ze dat je er "te koop" mee loopt!

Zeg je niets en komen ze er na (laten we zeggen) een jaar achter dan zijn de hetero'tjes boos, want dat had ik dan moeten zeggen.......

Snap jij het nog?
je loopt ergens mee te koop als je het kost-wat-kost kwijtwil... als iemand er geinteresseerd naar vraagt kun je het wel zeggen, maar das niet te koop lopen.. als je iets echt in het rond schreeuwt of niet gevraagd gaat rondlullen loop je aardig te koop :-)

[Dit bericht is aangepast door @pie (25-01-2002).]
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 21:40
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
zoals ik het lees:

vind ik ook
als je het niet verteld en ze er na een tijdje achterkomen heb je ineens gelogen
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 04:29
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Je verteld het neem ik aan alleen aan je familie een vrienden. Als dat echte vrienden zijn zullen ze echt niet zeggen dat je ermee te koop loopt, heb ik trouwens ook nog nooit echt van gehoord. En wanneer je uit de kast moet komen? Wanneer jij er klaar voor bent en je VOELT het ECHT wel als Jij er klaar vor bent. Zolang je twijfelt zou ik het niet zeggen. Al die kenissen en neven en nichten komen er wel achter bij je eerste vriendin toch? Maak het niet moeilijk als het makkelijk kan! Good Luck!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 00:20
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Droppie schreef:
Je verteld het neem ik aan alleen aan je familie een vrienden. Als dat echte vrienden zijn zullen ze echt niet zeggen dat je ermee te koop loopt, heb ik trouwens ook nog nooit echt van gehoord. En wanneer je uit de kast moet komen? Wanneer jij er klaar voor bent en je VOELT het ECHT wel als Jij er klaar vor bent. Zolang je twijfelt zou ik het niet zeggen. Al die kenissen en neven en nichten komen er wel achter bij je eerste vriendin toch? Maak het niet moeilijk als het makkelijk kan! Good Luck!
nee, als het over oude relaties gaat, verbeter ik... ik had een paar maanden geleden op mijn werk, dat ik zei van : ach mijn exvriendin...." "je ex-vriendIN????"
"ja, ik val ook op vrouwen...."

daar waren ze ondersteboven van joh!!!! gelijk pot dit en pot dat.... ik heb GVD een vriendje, dat weten ze, want ze zien hem vaak genoeg! maar als je opeens ook op vrouwen valt, BISEXUEEL! dus, dan zeggen ze dat je pot bent??????

Moet je horen, droppie, ik wist het al van mijn 12de! dat ik ben wie ik ben... ik ben nu 20... ik heb een paar relaties met dames gehad...

Waar ik van walg is dat als een jongen KUT roept en een andere jongen zegt dan waar, ik eerst!! dat ik dat niet mag zeggen. of bv. als er een mooie dame loopt en de jongens zeggen dat dat een lekker wijf! is (ookal zo respectvol) en ik zeg dat ik het ook een mooie dame vind, dat ze zeggen dat ik te koop loop met mijn sexuele geaardheid! daar walg ik van!!

ik zie mezelf als "one of the guys", zeker bij mijn mannelijke vrienden! Maar op internet snappen ze dat, denk ik, niet en dat vind ik diep triest!
ik gedraag me een normaal, nit overdreven mannelijk, en ik zie eruit als een vrouw, heb lang haar enz. ik heb alleen een te grote bek voor een meisje, helemaal als ik in een sarcastische bui ben...

maar ik ben het zo beu, ze kunnen het schijnbaar niet van me winnen o.i.d. dat ze zeggen dat ik ermee te koop loop ofzo.

Als ik me bij een forum aanmeld, en ze vragen het zeg ik het gewoon, komt er iemand wat bij een ander forum eerst zat met mij "oh, jij bent die meid die ermee te koop loopt!"
als ik ermee te koop zou loopen dat ik bisexueel zou zijn, dan zou ik dat stereotype zeker ook aanhouden? "kom maar bij Vampire_esje, zij is bi, zij houdt van trioos!!!!!!!!"

Daarom snap ik het niet, jag!!!!!!


[Dit bericht is aangepast door vampire_esje (28-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 09:46
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
daar waren ze ondersteboven van joh!!!! gelijk pot dit en pot dat.... ik heb GVD een vriendje, dat weten ze, want ze zien hem vaak genoeg! maar als je opeens ook op vrouwen valt, BISEXUEEL! dus, dan zeggen ze dat je pot bent??????
Yup, omdat ze het niet gewend zijn. Ze kijken niet verder, zien alleen het 'pot' gedeelte...

Ook moet je oppassen voor meelopers die gewoon een hoop opmerkingen plaatsen zonder er veel van te menen...

Citaat:
Waar ik van walg is dat als een jongen KUT roept en een andere jongen zegt dan waar, ik eerst!! dat ik dat niet mag zeggen. of bv. als er een mooie dame loopt en de jongens zeggen dat dat een lekker wijf! is (ookal zo respectvol) en ik zeg dat ik het ook een mooie dame vind, dat ze zeggen dat ik te koop loop met mijn sexuele geaardheid! daar walg ik van!!
Ghehe

Citaat:
ik zie mezelf als "one of the guys", zeker bij mijn mannelijke vrienden! Maar op internet snappen ze dat, denk ik, niet en dat vind ik diep triest!
Volgens mij begrijpen ze dat in realiteit een stuk minder dat op internet. Of ligt dat aan mijn omgeving

Citaat:
"kom maar bij Vampire_esje, zij is bi, zij houdt van trioos!!!!!!!!"
Ach ja, ik ben ook niet meneer tolerant zelve, maar de meesten zijn gewoon dom Mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en kwaken gewoon na wat ze horen van anderen als je het mij vraagt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie moeder accepteerd het niet
Dutchey
13 30-01-2015 19:46
Liefde & Relatie uit de kast komen??
Lover2212
4 25-05-2014 18:41
Psychologie Transexueel op school/in de klas
nathalie02
9 30-12-2013 15:24
Liefde & Relatie als je verliefd op een jongen bent...
Verwijderd
36 12-01-2013 19:31
De Kantine Supergoeie Saaitopics #1682
Martiño
501 04-08-2012 22:10
Liefde & Relatie Het 'Homoseksualiteit' topic
Inspire
146 19-06-2012 20:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.