Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 19:29
-Riot-
-Riot- is offline
Wat zou jij doen/ hoe zou je reageren als je vriend(in) waar je al een tijd mee samen bent, opeens verteld biseksueel te zijn?
En misschien zelfs al seksuele ervaringen vóór jou hebben gehad met iemand van het zelfde geslacht?
En zouden jullie het een verschil vinden of iemand zich emotioneel of alleen puur seksueel voelt aangetrokken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 19:31
bakk-ster
bakk-ster is offline
nou wa wil je er aan doen??
wat maakt da nu weer uit???
Je moet er wel ffkes goed mee hem/haar over praten maar verderss.....

suc6
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:33
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Zo, ik zou denk ik toch wel ff alleen willen zijn... Ik vind dat ie t dan eerder had moeten zeggen. En al helemaal niet over moet liegen... Liegen is bij iets wat absoluut niet kan. Dus jah... ik zal dan wel aardig boos zijn... (maar dat is dan eig niet zo specifiek op dat bi gericht) ikweenie... erg verbaasd iig...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:34
choky
choky is offline
zolang hij echt verliefd is op mij, zou het mij niet kunnen schelen
en of hij nu al ervaringen gehad heeft met iemand van hetzelfde geslacht of met iemand van het andere geslecht, maakt volgens mij niet veel uit

kzie eigenlijk het probleem niet
__________________
Ik hou van kaboutertjes - vooral als ze jurgen heten
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:36
NeuroticA_NL
Avatar van NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
mijn vriendin is Bi......ik heb er verder geen problemen mee, mischien ooit nog eens een trio-je
__________________
Links...Rechts...Links...Oversteken.....
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:15
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
als ik een vriendin zou hebben en ze zou het mij vertellen, dan zou het mij echt geen ene reet uitmaken.. als er IETS irrelevant is....

[Dit bericht is aangepast door McMotion (28-01-2002).]
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 23:31
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Liegen is bij iets wat absoluut niet kan. Dus jah... ik zal dan wel aardig boos zijn...

en hoe zit het dan als je het gewoon NIET verteld?? dat is niet liegen, maar verzwijgen, geloof me sommige hebben er een goede reden voor!
http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/013705.html
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 07:18
Ruben
Ruben is offline
Tja, kan zo zijn redenen hebben. Als zij het eigenlijk geheim wil houden en het je toch verteld dan lijkt het me alleen maar positief. Dan heeft ze gewoon gewacht tot ze je vertrouwd. Je kan niet verwachten dat iemand meteen alles aan je verteld na 1 maandje samen zijn.
__________________
Let the force be with me | Freddy Heineken .... Rest In Peace| O...en ik ben goed
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 09:27
chanel
chanel is offline
ik weet niet ofik t ben... hij zei t laatst nog dat t er tenminste erg op leek, marwat maakt dat uit.. ik ben bij hem, hou van hem, voor de relatie maakt dat nix uit

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 10:48
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik heb er op zich niks op tegen,maar ik zu het toch een raar idee vinden dat mijn vriend met andere jongens gezoend zou hebben.
Ik weet eik helemaal nie ho eik zou reageren, ik denk da ik da pas op da moment weet.
Maar ik weet wel da ik er mee zou zitten.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 11:37
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
ik zou tegen haar zeggen cool haal je knappe bisexuele vriendin er eens bij
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:47
Aafster
Avatar van Aafster
Aafster is offline
dat zelfde heb ik ooit ook es gehad.. en tja datdiegene bi is betekend niet dat hij ineens anders is en dat ik ineens niet meer van hem houd toch? hij blijft gewoon de zelfde.. als vond ik het wel raar om te horen maarja.. of hij nou bi is of hetro hij iz van mij dacht ik toen! en ik sta daar nog steeds achter!
kuz
__________________
Doej lieve randy roar :(
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:58
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Mijn vriend zegt en denkt weleens dat ik bi ben, omdat als ik een mooie griet zie lopendat gewoon zeg van kijk daar en lekker wijf lopen ik heb ook al ervaring met vrouwen of ervaring ik heb er al wel wat meer mee gedaan dan kussen, en ik wil ook heel graag een triootje met me vriend en een andere griet erbij, maar toch ben ik nog nooit verliefd geweest op een meisje en ik heb het gevoel dat ik dat ook niet snel zou worden, ik ben harstikke gek van mijn vriend en ik denk dat als ik een realtie met een vrouw zal hebben ik het benauwend zal vinden omdat heel veel vrouwen op elkaar lijken niet kwa uiterlijk maar wel kwa innerlijk dat kan gezellig en leuk zijn, maar het zou bij mij ook heel tegenstrijdig werken, maar me vriend zei dat die het niet leuk zou vinden als ik bi zou zijn, dan is die bang om me aan iedereen te kunnen verliezen aan zowel mannen als vrouwen.

En ik weet zeker dat ik het ook niet leuk zou vinden als me vriend bi zou zijn, daar kan ik me ook geen voorstelling van maken mijn vriend met een jongen neuhh.
__________________
Love Is Like War...Easy To Start...Difficult To End...Inpossible To Forget!!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 17:19
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik zou schrikken en ff wat tijd voor mezelf nodig hebben, we zouden veel moeten praten erover vooral als het emotioneel is. Als ze zich op dat moment emotioneel aangetrokken voelt tot een andere dame of seksueel dan kan ze van mij opkrassen. Mijn vriendin moet van mij houden en ik moet de enige voor haar zijn, want dat is zij voor mij ook. Ik moet hetzelfde voor haar betekenen als zij voor mij, nl. heel veel vastigheid en zekerheid e.d. in mijn leven. Als dat niet zo is dan is het uit... daar ben ik dan heel hard in. Ook al zou ik het op dat moment niet willen ik weet dat dat het beste is.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 17:40
Rhinus
Rhinus is offline
Bi-en kunnen ook gewoon monogaam(?) zijn.
Dus ik zie het probleem niet..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
ik zou schrikken en ff wat tijd voor mezelf nodig hebben, we zouden veel moeten praten erover vooral als het emotioneel is. Als ze zich op dat moment emotioneel aangetrokken voelt tot een andere dame of seksueel dan kan ze van mij opkrassen. Mijn vriendin moet van mij houden en ik moet de enige voor haar zijn, want dat is zij voor mij ook. Ik moet hetzelfde voor haar betekenen als zij voor mij, nl. heel veel vastigheid en zekerheid e.d. in mijn leven. Als dat niet zo is dan is het uit... daar ben ik dan heel hard in. Ook al zou ik het op dat moment niet willen ik weet dat dat het beste is.
Kon het nauwelijks beter zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe zou jij reageren?
Missy
500 19-09-2007 21:53
Psychologie vriendin met boulimia
kita
19 01-06-2005 21:16
Liefde & Relatie Weet niet wat te doen...
Fluff-Ball
23 29-10-2004 14:11
Liefde & Relatie Stel....
Verwijderd
15 27-09-2003 10:49
Psychologie Hoe sluit je een relatie af ?
Verwijderd
6 09-04-2002 09:11
Liefde & Relatie hoe maak je het uit ? en als het uit is ?
Verwijderd
13 08-04-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.