Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 16:39
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
hmzz ik ben al een jaartje of 2 meej een leuke jongen aant chatten..kheb em verder nog noojt gezien enzo, ja alleen op een heleboel fotoows en 1x gebeld..we hadden ut welles over een meeting enz..kwoon boven in Nederland en hij onderin...en nu vraag ik me af..of ik daar nie es heen kan enz..ik wil em heel graag ontmoeten..want hij maakt me helemaal gek gewoon! jah klinkt raar omdak em nog noojt gezien heb enz, we hadden ut welles over een meeting enz..maar noojt serieus (das ie meestal noojt ) en nu durfk der op msn nie goed over te beginnen omdak bang ben da ie da nie wil enz, en da hij anders over mij gaat denken of anders gaat doen..wa moek nu doen?!?...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2002, 16:43
Angeloes
Avatar van Angeloes
Angeloes is offline
waar woon je, ikzelf woon in groningen en ik heb ook iemand leren kennen via msn...die ik ook wil ontmoeten!

doei!
__________________
"I can't take my eyes of you..." how can I stop fallin' in love with you?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:47
Q
Avatar van Q
Q is offline
Carpoolen!

p.s. Misschien nie zo best idee om een soort van relatie te beginnen met die afstanden, da's nie cool. En dan zeg, JA MAAR VOOR 1 KEERTJE. hmhm... Maar ja als je het nie kan laten gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:48
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
vlakbij leeuwarden en alsk em wil zien..moek naar Brabant..kheb der wel familie wonen..en daar woont ie vlakbij..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:48
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Citaat:
Q schreef:
Carpoolen!

p.s. Misschien nie zo best idee om een soort van relatie te beginnen met die afstanden, da's nie cool. En dan zeg, JA MAAR VOOR 1 KEERTJE. hmhm... Maar ja als je het nie kan laten gewoon doen.
hmzz jah i know..maar ik wil em gewoon graag es zien! der hoeft nix achter te zitten ofzo! maar gewoon heel erg benieuwd! en ik vraag me af hoe hij der over denkt!

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:28
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Ik heb mijn huidige vriendin ook via internet leren kennen. Ik kon der ook van foto's en heel vaak gebeld en ge'sms'ed. Na 2 weken dat we elkaar konden hadden we al afgesproken en loopt nog steeds goed. En wij wonen ook ver uitelkaar, ik woon in bij Maastricht in zei bij Hilversum. Gewoon doen dus zou ik zeggen. Je hebt niks te verliezen, als jullie elkaar echt leuk vinden komt het heus wel goed. Was bij mij ook zo iig
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:33
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
hmzz jah we smsen elke avond enz, we doen best klef, alleen ik krijg soms geen hoogte van em..ik kan natuurlijk ook alles in een mailtje sturen..da doek wel vaker alsk nie meteen een reactie terug wil (msn enz) hij heeft me laatst ook geholpen toenk wa een in ´dipje´ zat..der maybe toch maar heen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:43
rozijntje
rozijntje is offline
ja ik had zo'n beetje hetzelfde probleem. allez ik was totaal niet verliefd he, maar da was iemand die ik wel echt graag had, en ik wou ook wel eens "meeten" (wat een kutwoord trouwens), maar we hadden laatst nog es gepraat en toen bleek dat de zaken voor hem wat anders lagen. tja. ik denk dat het sowieso moeilijk is om een relatie/vriendschap te houden met iemand die zo veraf woont. en trouwens, ge weet uiteindelijk echt nie of het in het echt ook zal klikken.
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:02
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey..

Ik heb anderhalf jaar geleden op vakantie een leuke jongen leren kennen, we hebben toen telefoonnummers uitgewisseld, en we hebben een jaar lang, af en toe een smsje naar elkaar gestuurd. Maar toen kreeg hij internet, en hebben we veel met elkaar gemsnt... Nu ben ik dus helemaal totaal verliefd op hem, en als ik het goed begrijp hij ook op mij.
Nu probeerde ik hem laatst te vertellen, dat ik hem wel heel graag zou willen zien, maar om 1 of andere reden wilde hij mij niet zien. Heel vaag, hij vertelde dat hij bang was dat hij nog verliefder werd, en in zijn ogen is een relatie niet mogelijk tussen ons, omdat we ver bij elkaar vandaan wonen, maar toen heb ik hem toch geprobeerd over te halen, en heeft hij mij laatst een meeltje gestuurd dat hij mij ook wel graag wilde zien.

Maar nu de echte stap nog, om op de trein te stappen en er echt naar toe te gaan, volgens mij heb ik het lef er niet voor, maar ik moet hem eigenlijk gewoon zien.. en ik denk dat ik maar gewoon ga, dan weet ik eindelijk hoe het er voorstaat tussen ons 2.

Maar goed, ff on-topic, dit moest er ff uit. Ik denk dat jij ook gewoon moet gaan, want dan weet je waar je aan toe bent, en verder zie je wel..

Ehm.. ik weet niet of je hier wat aan gehad hebt, maar ik zou gewoon gaan als ik jou was

Kuzz
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:03
Rhinus
Rhinus is offline
Gewoon naar Hapert komen. Maar neem iemand mee. je weet immers noot.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:05
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
jah ik wil ook heel graag gaan, en hij wil ook wel dak kom..maar ik weet nie waark aan toe ben, we hadden laatst wel een gesprek over vreemd gaan enz..en toen zei ie so: jah stel, tis gezellie als we bij elkaar zijn enz, en ut word wel wat, dan week wel dak never vreemd zal gaan...
duss...ik weet nie waark aan toe ben..da zal ik pas weten alsk daar ben of hij hier..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:06
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Gewoon naar Hapert komen. Maar neem iemand mee. je weet immers noot.
aah u know me..haha van de vorige keers...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help! Advies nodig
Anoniem8
3 24-07-2016 16:32
Liefde & Relatie Advies nodig
BadluckBoy
7 30-10-2012 12:45
Liefde & Relatie Ik heb even advies nodig.
HandDoek
10 09-05-2012 10:41
De Kantine Advies.
Briseïs
9 09-03-2005 08:04
Liefde & Relatie Snel advies nodig
angellike111
23 14-06-2003 23:54
Psychologie Minder vrolijk.. maar ik heb echt advies nodig
Kleintjeyakult
10 11-04-2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.