Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 16:19
devilcat
devilcat is offline
Bijv, op school [ dat wordt toch altijd geregeld]

Hoe zouden jullie erop reageren??

-xxx-
Devilishcat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2002, 16:34
Verwijderd
ik zou t leuk vinden,ware t niet dat ie dan niet naar school hoeft ,maar er is altijd kans dat ie dat krijgt,maar ik zou blij voor hem zijn,t is wel concerentie,maar daar ben ik toch niet bang voor.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:34
Miss Bow Wow
Miss Bow Wow is offline
Ik zou willen weten van wie die roos af zou komen... en dan zal ik diegene goed duidelijk maken dat het MIJN vriend/vriendin is. En dat hij/zij die rozen in der reet zou kunnen douwen.

(maar dat ben ik... heel heel heel snel jaloers...)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:38
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Ik zou het niet bepaald leuk vinden. MAAR ik weet dat ie van me houdt, dus dan kan het wel
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:04
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
Miss Bow Wow schreef:
Ik zou willen weten van wie die roos af zou komen... en dan zal ik diegene goed duidelijk maken dat het MIJN vriend/vriendin is. En dat hij/zij die rozen in der reet zou kunnen douwen.

(maar dat ben ik... heel heel heel snel jaloers...)
hehe, ben 'k het helemaal mee eens

Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:12
Zorkman
Zorkman is offline
moest ze gewoon zeggen van wie da da is enzo (of van wie ze denkt) en erover wilt praten en gewoon zeggen da diene persoon nei speciaal is voro haar.... mobaneet
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:16
klein gek geitje
Avatar van klein gek geitje
klein gek geitje is offline
ik zou het koel vinden

echt heel erg leuk..
maar ik ben heel erg nieuwsgierig en ik zou wel willen weten wie hem dan nog meer leuk vind.. maar als ie dat niet wil zeggen dan ook goed
maar ik ken die mensen bij hem niet op school heel erg goed dus wat zegt een naam nou
__________________
If The World Didn't Suck We'd All Fall Off
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:19
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Miss Bow Wow schreef:
Ik zou willen weten van wie die roos af zou komen... en dan zal ik diegene goed duidelijk maken dat het MIJN vriend/vriendin is. En dat hij/zij die rozen in der reet zou kunnen douwen.

(maar dat ben ik... heel heel heel snel jaloers...)
uhm ja.. ik ben bang dat ik ook zo ben
Ik weet niet.. misschien boeit het me ook weer niet (ik denk het eigenlijk wel ..)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:29
drama
Avatar van drama
drama is offline
muah, als het goed zit lijkt het me niet echt boeiend.

Al zou ik 't toch niet zo koel vinden
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 18:20
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ik zou het niet echt leuk vinden denk ik. Maar ik weet dat het onwijs goed zit tussen ons en dat ik me nergens druk over hoef te maken
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 18:49
Verwijderd
Ik zou er zwaar van balen, maar die persoon niet opzoeken o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 19:00
chanel
chanel is offline
lachen.. want ik heb m, en ik vind t ongeacht of iemand een vriend heeft of niet een leuke manier om te laten merken dat je iemand leuk vind

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 19:45
Cerberus
Cerberus is offline
het zou me echt geen reet kunnen schelen.
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 20:01
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah mijn vriend had vorig jaar een of ander briefje met ene hele lap tekst+gedicht van een meisje gekregen.. was ik niet echt blij mee..

mja het is toch wel leuk dat zij hem leuk vind en ik hem heb gehehe
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 21:15
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zou er zwaar van balen, maar die persoon niet opzoeken o.i.d.

__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 11:50
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
k zou wel even willen weten wat voor een 'relatie' er is tussen mn vriendin en de roosverstuurder.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 12:13
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
wwoooww, ik zou ver jaloers worden. Welke meid durft zomaar MIJN vriend een roos te sturen?! nou, ik dacht t dus ff niet!!
ja, ik ben heeel gauw jaloers...

Ik zou er dus ook wel achter willen komen wie hem heeft gestuurd en dan duidelijk maken dat t MIJN vriend is die van MIJ houdt en dat WIJ nooit meer uit elkaar gaan en dat t zonde van dr geld was hem een roos te sturen.

*erg jaloers*

MIJN VRIENDJE

Maar ik weet idd wel zeker dat ik me nergens zorgen over hoef te maken, het gaat echt super tussen mij en hem, maar ja... Zo ben ik nou eenmaal.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 14:33
Verwijderd
Hehe, mijn vriend heeft een keer een valentijskaart gekregen, zo eentje van A4 formaat. Hij schaamde zich echt helemaal dood, en ik lag te kronkelen van het lachen.

Mij kan het niet zoveel schelen, ik weet toch dat hij mij leuk vindt.
Als je het me een half jaar geleden had gevraagd, had ik zeker geantwoord dat ik enorm jaloers zou zijn. Maar nu zijn er dingen veranderd... dus is de jaloezie er niet echt meer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2002, 10:35
C'est moi!
C'est moi! is offline
Iedereen weet dat mijn vriendin iets met mij heeft. Dat is al heel lang zo, en iedereen weet dat. Dus als iemand toch nog een kaart oid zou sturen zou ik dat een hele lage streek vinden, en mijn vriendin zou er net zo over denken...
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 10:37
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Bijv, op school [ dat wordt toch altijd geregeld]

Hoe zouden jullie erop reageren??

-xxx-
Devilishcat

wij hebben ook altijd rozen actie, maar dit keer valt valentijn in de vakantie. Is wel jammer, want ik kon van te voren alle kaartjes enzo al lezen!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 13:07
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
In de vakantie?? Hebben jullie zo vroeg vakantie??
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 13:41
Verwijderd
krokusvakantie
goed hé?

(van negen tot zeventien februari)

*blue*
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 17:37
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
krokusvakantie
goed hé?

(van negen tot zeventien februari)

*blue*

wij ook

en euh ff antwoord :

ik zou echt super jaloers zijn .. maar jah zo ben ik ...en ik zou wille wete van wie die af zou komen...als er een naam bij staat dan verteld me vriend het wel..en anders zou ik er gewoon proberen achter te kome...en dan zie ik wel wat ik doe .. misschien late wete dat hij van mij is .. misschien ook niet ... misschien gewoon als ik en me vriend langs haar oplope en dan zo naar haar kijke van "ik heb hem en jij niet duzz oprotte" hehe.
maar ik weet wel dat me vriend er toch nix op uit zou don en dat ie bij me blijft en dat ie van me houdt en niemand tusse ons zou kunne kome ...maar toch ben ik dan super jaloers niet leuk
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 17:52
l@l@
l@l@ is offline
Ik zou m'n nagels al gescherpt hebben, voor hij me vertelde van wie 'het object' kwam
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 14:56
devilcat
devilcat is offline
ng meer reacties??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 16:19
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik denk da ik niet goed zou weten wa ik er mee zou moeten doen...
Ik zou nl ook kei leuk vinden om te krijgen, maar ik weet dan da er bij mij nie meer achter zit, en van hem zou ik da ok nie denken horo, maar dan ben je toch nog nie helemaal zeker....
dus ik denk wel da ik zou willen weten van wie en hoe da?
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 16:49
Lizz14
Lizz14 is offline
ik zou em er wel heel erg mee gaan pesten en ik zou et wel leuk vinden denk ik maar ik zou wel willen weten van wie die roos kwam en zou er ook wel wat van gaan zeggen tegen die persoon.
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:25
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ik zou het grappig vinden. Maar ik zou ook jaloers worden. Ik zou zelfs een beetje bang worden dat hij die persoon gaat benaderen (dit komt doordat een ex van mij me ontzettend belazerd had) Ik weet dat hij dit nooit zou doen want het zit echt goed tussen ons maar dan nog...
En verder zou ik toch zoiets hebben van... jij wil em hebben maar hij is lekker van mij *trots* en dan wil ik graag weten wie het is....
(oeh wat ben ik ingewikkeld )



[Dit bericht is aangepast door Starrie (28-01-2002).]
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:04
caine
caine is offline
ik denk dak eerst in een klein donker hoekje zielig zou zitten wezen en dan heel jaloers zou worden....
__________________
*fairytale from hell's cave*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:57
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
caine schreef:
ik denk dak eerst in een klein donker hoekje zielig zou zitten wezen en dan heel jaloers zou worden....
Ook al kreeg ik er duizend, jij bent degene bij wie ik wil zijn en blijven liev......
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 21:28
Refro
Refro is offline
Die situatie ken ik toen ik een maand of 8 wat met me vriendin had werd een jongen bij haar op school hopeloos verliefd op haar (echt alles brieven cadeautjes enzo) toen is ze een keer met die jongen gaan praten en toen was het over (voor hem dan)

ik zou me er niet te veel zorgen om maken tenzij je aan je vriend twijfelt (maar wat stelt de relatie dan helemaal voor ??)
__________________
win or loose your all gonna die
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.