Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2005, 15:24
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Het kan aan mij liggen maar ik hoor er opeens overal van alles over: metroseksueele mannen.

Dat zijn heterosekuele mannen die zich vrouwelijk gedragen. Ze houden bijvoorbeeld veel van winkelen, dragen make-up, kijken naar gevoelige films, dragen roze overhemden, gaan naar de pedicure en vinden het leuk om over koken te praten, enz.

Het schijnt dat er steeds meer van deze "vrouwelijke mannen" komen en dat ze bij de vrouwens steeds populairder worden.

Kennen jullie zulke types?

En hebben jullie liever een gevoelige jongen of een mannelijk macho ?

En voor de jongens: er bestaan natuurlijk ook "mannelijke vrouwen", hoe kijken jullie daar tegenaan?

Ben benieuwd
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2005, 15:28
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Geef mij maar een echte vent. Als ik iemand wil die van winkelen houdt en make-up draagt neem ik wel met een vrouw.
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:32
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Metroseksuelen zijn dus gewoon homo's in de ontkenningsfase.

Weer zo'n nieuwe 'trend'..
__________________
Mujahideen: "...Een waarschuwing! Die gozer beledigt opzettelijk moslims door God voor weet ik veel wat allemaal uit te maken..."
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:40
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
nou misschien heb ik het hierboven ook wel iets te overdreven neergezet.

Ik citeer: "David Beckham. Dat is de man die is gebombardeerd tot het prototype metroseksueel. Een narcist van de bovenste plank, elk seizoen een nieuw kapsel, een man die het ondergoed van zijn vriendin draagt, maar wÈl een man en gÈÈn nicht hoewel de nichtenscene hem op handen draagt. Maar dat mag. Dat vindt de metroseksueel helemaal niet erg. Als er maar bewonderd wordt."
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:43
Sithan
Sithan is offline
Mag je als gewone man dan niet van gevoelige films houden en over koken praten of willen winkelen

Daarentegen zijn de mannen die zich keihard blijven verzetten tegen hun vrouwelijke kant eerder gewoon homofoob of onzeker over hun eigen geaardheid, als je t mij vraagt...ik bedoel je bent geen homo als je vrouwelijke trekjes vertoont, en dat weet je zelf het beste lijkt me...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:44
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-01-2005 @ 16:43 :
Mag je als gewone man dan niet van gevoelige films houden en over koken praten of willen winkelen
jawel, er is nu alleen een nieuw woord voor...
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:46
Verwijderd
geef mij maar n echte vent, al die vrouwen dingen doe ik wel met vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:47
Snuitermans
Snuitermans is offline
Wanneer ben je een echte vent?
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
kiddin schreef op 22-01-2005 @ 16:44 :
jawel, er is nu alleen een nieuw woord voor...
Veldhuis en kemper hebben er een fraai lied over gemaakt: grensgeval
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik houd van winkelen, dramatische/gevoelige films en kook graag.
So what? Maakt dat mij gelijk een metroseksuele man?

Ik vind het van niet. Iedereen is anders en dit zijn toevallig dingen waar ik plezier aan kan beleven, net zoals zoveel andere dingen.

En bij vrouwen is het net zo.

Iedereen houdt van andere dingen en sommige dingen zijn meer gegeneraliseerd tot 'mannendingen' en andere tot 'vrouwendingen' maar betekent dat gelijk dat ze alleen voor mannen of vrouwen geschikt zijn?
Ik persoonlijk vind dit is bullshit. Iedereen kist zijn of haar eigen hobbies en interesses en of het mannen- of vrouwendingen zijn, zolang jij je er maar prettig bij voelt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:49
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 22-01-2005 @ 16:47 :
Wanneer ben je een echte vent?
Als je al je vrouwelijke eigenschappen zo hard mogelijk blijft onderdrukken...uit angst voor een homo versleten te worden

Ik zie t meer als gedeelde interesse ipv iets met betrekking tot geslacht...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:49
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 22-01-2005 @ 16:47 :
Wanneer ben je een echte vent?
Als je niet van winkelen houdt, geen make-up draagt, geen gevoelige films kijkt, niet naar de pedicure gaat, geen roze overhemden draagt en het niet leuk vindt om over koken te praten.
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:50
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 22-01-2005 @ 16:49 :
Als je niet van winkelen houdt, geen make-up draagt, geen gevoelige films kijkt, niet naar de pedicure gaat, geen roze overhemden draagt en het niet leuk vindt om over koken te praten.
Zou een echte man ook niet stiekem van winkelen houden
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:53
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Het bergip metropseksueel is breder dan alleen wat vrouwelijke trekjes. Het uiterlijk is voor hun véél belangrijker dan voor de "gemiddelde" man. Het is gewoon de mannelijke versie van de vrouw. Ik kan t niet anders uitleggen.
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:55
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-01-2005 @ 16:50 :
Zou een echte man ook niet stiekem van winkelen houden
Als die stiekem wel van winkelen houdt dan is het dus geen echte man
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:57
Verwijderd
een echte vent mag best van winkelen houden (maar niet meer als ik), hij mag best lekker voor me koken en n roze overhemd gaat ook nog best.. maar de rest
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:00
Sithan
Sithan is offline
Eigenlijk is het hele echte man geheel volgens de natuur volkomen nonsens...
Want de mannetjes maken zich altijd erg mooi

Make-up bij mannen vind ik btw wel vrij ver gaan eigenlijk...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:08
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Ik hou zelf van winkelen.. tot op zekere hoogte.. dus vaste winkels regelmatig binnenlopen en mooie kleding kopen.. wie vind dat nou niet leuk ? Ik hou ook van gevoelige films... maar ook tot op zekere hoogte.. "diepe" films als Reqiuem for a Dream, Donnie Darko, Memento etc vind ik prachtig.. maar films als Save the Last Dance etc make me puke . Ik denk dat een metrosexueel iemand is die bepaalde trekjes heeft die over het algemeen alleen vrouwen hebben.. Erg ijdel zijn, (meer) Over gevoelens praten etc.. Maar een metrosexueel hoeft echt geen roze shirtjes te dragen, of steeds van haar te veranderen enzo.. VIND ik..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2005, 16:24
elledc
elledc is offline
Citaat:
nuclearwarfare schreef op 22-01-2005 @ 16:32 :
Metroseksuelen zijn dus gewoon homo's in de ontkenningsfase.
Indd.

Een echte man zal dus NOOIT een roze hemd dragen, laat staan make up dragen Damn, dat zijn dus géén mannen he.
Geef mij dus maar een echte man en dus niet iemand die continu zichzelf in de spiegel bekijkt en foto's van zichzelf neemt en overdreven verwijfd stapt en praat.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:28
elledc
elledc is offline
Citaat:
kiddin schreef op 22-01-2005 @ 16:24 :
Het schijnt dat er steeds meer van deze "vrouwelijke mannen" komen en dat ze bij de vrouwens steeds populairder worden.
I don't think so
Citaat:
kiddin schreef op 22-01-2005 @ 16:24 :
... vinden het leuk om over koken te praten, enz.
Dat zou ik even terzijde laten, koken is niet alleen een vrouwenberoep, integendeel, de beste koks zijn mannen, en dan bedoel ik echte mannen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:36
Verwijderd
Roze is gewoon een kleur. Als je het niet draagt omdat je bang bent voor homo versleten te worden dan ben je volgens mij wel erg onzeker over je seksualiteit.

Ik draag wel eens een roze overhemd en ik gebruik allerlei vochtinbrengende rotzooi (ok, makeup zou ik niet gebruiken) maar dat maakt mij echt niet minder man als wie dan ook. Het geeft alleen dat je meer om je uiterlijk geeft (tja je kan er ook bij lopen als een zwerver).

Ik ben ook wel eens naar de manicure geweest en ik kreeg er alleen maar positieve reacties op (was toen voor een bruiloft)


Dit hoort trouwens op lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:38
Verwijderd
ik praat gewoon over koken hoor, want koken is leuk.

Maar ja metrosexueel gaat te ver
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:53
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Waar jij (TS) het nu over hebt, zijn dus gewoon gays. De metroseksueel is het fenomeen 'gevoelige' man. Steeds meer jongens van onze generatie houden van winkelen, koken, feelgoodmovies, en al dat soort dingen, zonder dat ze homo zijn. Ik heb daar echt niets tegen hoor, beter dat dan een onbehouwen boer. Mijn vriendje is ook vrij metroseksueel
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:54
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
metroseksuele mannen in niveareclames... "auw auw! m'n huid is zo droog van 't scheren!"
WATJES!
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:54
Vaj
Vaj is offline
Ik vind zowel verwijfd als macho gedrag niets. Verder vind ik het moeilijk te zeggen wanneer een jongen precies verwijfd is in mijn ogen, het gaat er niet alleen om wat hij doet maar ook hoe. Winkelen is prima, helemaal opgaan in het winkelen vind ik minder. Van jouw voorbeeld vind ik gevoelige films en koken sowieso acceptabel. Roze overhemden hebben niet mijn voorkeur, maar om iemand dan gelijk als metroseksueel te bestempelen is ook wat overdreven. Make-up voor mannen is walgelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2005, 16:55
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
hoewel een béétje stijl en aandacht voor de uiterlijke verzorging geen kwaad kan. wat dat betreft mag mijn vriendje best iets metroseksueler zijn.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:55
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
Make-up voor mannen is walgelijk [/B]
juist! iets met een aap en een gouden ring enzo
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:56
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik vind het wel fijn als een man zich goed verzorgt, als ie lekker ruikt en geen puisten heeft en voor me kan koken en leuke hippe kleding draagt.

het moet natuurlijk niet te overdreven zijn, ik zou wel raar opkijken als hij met een roze shirt aan zou komen lopen. Ik vind dat gewoon niet staan bij een man. Of als hij alleen maar voor de spiegel staat, dat doe ik ook niet.
En stoppeltjes en ongekamde (of hoe zeg je dat) wenkbrauwen bij een man vind ik nog steeds

Dus allebei vind ik eigenlijk het leukst
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:40
Verwijderd
Ik ken er 1. Op en top homo, behalve dat hij een ongelooflijke meidengek is. En blijkbaar werkt de taktiek goed, want hij is altijd aan de vrouw...

Zelf maakt het me niet zo uit, geloof ik. De eigenschappen die ik waardeer in iemand (sterke wil, goed gevoel voor humor, eigenwijsheid, intelligentie, etc) zijn niet geslachtsgebonden. Hij moet fysiek natuurlijk mannelijk genoeg zijn, ik zit niet te wachten op borsten en brede heupen. Maar verder..? *haalt schouders op*
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:50
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik geef toch de voorkeur aan mannen met meer mannelijkheid.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik draag geen make-up, heb een hekel aan winkelen en verafschuw al wat roze is, maar ik krijg toch soms het etiket 'metro-seksueel' opgeplakt. Omdat ik 's morgens lang in de badkamer bezig ben met douchen, m'n haar enz. Omdat ik met veel meer vrouwen bevriend ben dan met mannen. Omdat ik liever een relatie zou hebben dan dat ik rond zou neuken. Omdat ik zo goed kan 'praten en luisteren'. Dan schijn je 'metro-seksueel' te zijn. Ik vind het allemaal maar overdreven; dat etiketjes-plakken altijd.

Dat metro-seksuelen bij vrouwen populair zouden zijn lijkt me erg onwaarschijnlijk. De stoerste en meest lompe gasten krijgen uiteindelijk toch het eerst een vriendin en krijgen er ook méér en krijgen de meeste aandacht van vrouwen.

Van 'mannelijke' vrouwen hou ik helemaal niet. Doe mij maar gewoon een lief, zorgzaam, vrouwelijk type.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-01-2005 @ 18:52 :
Ik draag geen make-up, heb een hekel aan winkelen en verafschuw al wat roze is, maar ik krijg toch soms het etiket 'metro-seksueel' opgeplakt. Omdat ik 's morgens lang in de badkamer bezig ben met douchen, m'n haar enz. Omdat ik met veel meer vrouwen bevriend ben dan met mannen. Omdat ik liever een relatie zou hebben dan dat ik rond zou neuken. Omdat ik zo goed kan 'praten en luisteren'. Dan schijn je 'metro-seksueel' te zijn. Ik vind het allemaal maar overdreven; dat etiketjes-plakken altijd.

Dat metro-seksuelen bij vrouwen populair zouden zijn lijkt me erg onwaarschijnlijk. De stoerste en meest lompe gasten krijgen uiteindelijk toch het eerst een vriendin en krijgen er ook méér en krijgen de meeste aandacht van vrouwen.

Van 'mannelijke' vrouwen hou ik helemaal niet. Doe mij maar gewoon een lief, zorgzaam, vrouwelijk type.
Maar dat zijn niet de blijvertjes, om het maar zo te noemen. Tenminste, in mijn omgeving niet... de lompe gasten worden geschuwd door de meiden om mij heen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:33
Verwijderd
het is ook nooit goed, wat een gezeik prima toch dat mannen goed gekleed gaan en wat aan hun gezichtsverzorging doen? Dat maakt een man toch niet meteen verwijfd?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:49
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
tss stop alles in hokjes

ik houd van sommige dramafilms en ik houd van frituren ben ik nu metrosexueel?
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:55
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Ik ben gewoon hetero...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-01-2005 @ 18:54 :
Maar dat zijn niet de blijvertjes, om het maar zo te noemen. Tenminste, in mijn omgeving niet... de lompe gasten worden geschuwd door de meiden om mij heen.
Maar vaak zie je wel t omgekeerde.

Hoe vaak er tegen mij niet gezegd is dat mensen niet snappen waarom ik nog geen vriendin heb en dat ik een lief meisje verdien is ondertussen niet meer te tellen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2005, 19:40
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik vind het een groot verschil in gradatie tussen make up dragen en van koken houden

en ik hou niet van mannelijke vrouwen, noujah, ze moeten er vrouwelijk uitzien maar als ze alleen maar over voetbal praten heb ik daar niet per definitie problemen mee
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:02
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ik ben een metrosexueel. Tenminste, ik voldoe aan de specificaties. Ik hou ervan om te winkelen, mits functioneel. Ik hou van koken en ik hou volgens mij zelfs een beetje van planten & bloemen. Ik draag geen make-up, maar wel maskertjes soms. En mja, de meeste vrouwen om me heen vinden het wel leuk geloof ik, ik ken iig niemand die er problemen mee heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mijn voorkeur gaat sowieso naar een vrouwelijk uiterlijk. Persoonlijk vind ik dat veel mooier.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:51
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
"Mannelijke vrouwen" vind ik persoonlijk misschien minder geschikt om als vriendin-vriendin te hebben, maar om mee naar festivals/cafés whatever te gaan, ik heb der de grootste lol mee, net kerels
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:57
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Tjah, ik geef er niet zo om. Ik val op een vent als persoon, niet omdattie toevallig metrosexueel is ofzo... En er zijn jongens die zo mannelijk zijn als het maar kan, en toch de indruk geven homo te zijn. Ieder is wattie is, let them be!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 21:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-01-2005 @ 19:55 :
Maar vaak zie je wel t omgekeerde.

Hoe vaak er tegen mij niet gezegd is dat mensen niet snappen waarom ik nog geen vriendin heb en dat ik een lief meisje verdien is ondertussen niet meer te tellen.
Amen, brother! Amen to that!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 22:00
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
ik hou van koken! dat is gaaf

van 'gevoelige' meryl-streep films gaat m'n bloed best wel koken, vaak omdat t geen enkele echte waarde heeft
en winkelen daar word k helemaal ziek van
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 22:13
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 22-01-2005 @ 19:55 :
Maar vaak zie je wel t omgekeerde.

Hoe vaak er tegen mij niet gezegd is dat mensen niet snappen waarom ik nog geen vriendin heb en dat ik een lief meisje verdien is ondertussen niet meer te tellen.
Joa och, misschien wel... ik denk eerder dat dat met zelfvertrouwen te maken heeft, jezelf goed weten neer te zetten, dan typisch macho-mannengedrag.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 22:50
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Citaat:
Sade schreef op 22-01-2005 @ 17:53 :
Waar jij (TS) het nu over hebt, zijn dus gewoon gays.
Even voor de duidelijkheid: ik heb die omschrijving niet zelf verzonnen hoor. Wat ik al zei, ik hoor/lees steeds vanalles over de term metrosekuseel. Daarin worden steeds dit soort voorbeelden gegeven. Het is niet zodat ik zelf zo generaliserend ben om alle mannen met een roze overhemd metroseksueel of gay te noemen.
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-01-2005 @ 18:52 :
Ik draag geen make-up, heb een hekel aan winkelen en verafschuw al wat roze is, maar ik krijg toch soms het etiket 'metro-seksueel' opgeplakt. Omdat ik 's morgens lang in de badkamer bezig ben met douchen, m'n haar enz. Omdat ik met veel meer vrouwen bevriend ben dan met mannen. Omdat ik liever een relatie zou hebben dan dat ik rond zou neuken. Omdat ik zo goed kan 'praten en luisteren'. Dan schijn je 'metro-seksueel' te zijn. Ik vind het allemaal maar overdreven; dat etiketjes-plakken altijd.

Dat metro-seksuelen bij vrouwen populair zouden zijn lijkt me erg onwaarschijnlijk. De stoerste en meest lompe gasten krijgen uiteindelijk toch het eerst een vriendin en krijgen er ook méér en krijgen de meeste aandacht van vrouwen.

Van 'mannelijke' vrouwen hou ik helemaal niet. Doe mij maar gewoon een lief, zorgzaam, vrouwelijk type.
Je vergeet nog te zeggen dat vrouwen die net geplayed zijn hun verhaal altijd met je komen delen...

Ik denk niet dat een metrosexueel meteen gay genoemd moet worden. Misschien is een metrosexueel gewoon een gevoeliger persoon? Niets mis mee lijkt me. Op ieder potje past een dekseltje.

Een mannelijke vrouw kan ook haar charmes hebben, al val ik daar totaal niet op. Het is voor mij echt een afknapper als een vrouw bier gaat zitten zuipen en voetbal op de bank gaat zitten kijken. Of van die vrouwen die op een mannelijke manier stoer doen...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 00:23
Verwijderd
Vrouwen zijn mooier dan mannen, maar mannen moeten zich niet gedragen als vrouwen. Overigens, wat betreft 'metroseksuelen' - het lijkt mij niet meer dan vanzelfsprekend dat mensen normaal over hun gevoelens kunnen praten, inlevingsvermogen hebben en zichzelf zowel uiterlijk als innerlijk goed verzorgen. Mannen die dat doen zijn niet per definitie metroseksueel, maar mannen die dat niet doen zijn gewoon lompe boeren.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 01:00
Zwarte Reiger
Avatar van Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-01-2005 @ 22:16 :
Amen, brother! Amen to that!
*zwelgt in zelfmedelijden*

Serieus...jullie zijn lief maar ook saai dat is het hem gewoon.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 01:45
MB
Avatar van MB
MB is offline
ehm, ik houd ook wel van af en toe een keer met een vriendin ofzo te gaan winkelen, als ik kleding nodig heb. En dat vind ik dan best leuk en gezellig.

Ik draag ook wat ik zelf wil, als ik bijvoorbeeld een roze overhemd zou zien en ik zou het mooi vinden zou ik het ook kopen en dragen, wat boeit mij het nou wat anderen daar van vinden? Ik heb trouwens geen roze kleding, want ik vind het niet mooi.

Ik vind het hele metroseksueel gezeur veel te overtrokken, boeiend als een man makeup draagt, zijn alle acteurs dan metroseksueel????

En wat is stoer? Ik ben een tijdje omgegaan met een jongen die op ballet zat, hair extentions had, brillen droeg omdat hij het mooi vond, niet omdat het nodig was. Hij is 100% hetero. EN eigenlijk vind ik het wel stoer dat hij zich echt helemaal niks van anderen aantrekt als het om hem gaat.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 02:36
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
kiddin schreef op 22-01-2005 @ 16:24 :
Het kan aan mij liggen maar ik hoor er opeens overal van alles over: metroseksueele mannen.

Dat zijn heterosekuele mannen die zich vrouwelijk gedragen. Ze houden bijvoorbeeld veel van winkelen, dragen make-up, kijken naar gevoelige films, dragen roze overhemden, gaan naar de pedicure en vinden het leuk om over koken te praten, enz.

Het schijnt dat er steeds meer van deze "vrouwelijke mannen" komen en dat ze bij de vrouwens steeds populairder worden.

Kennen jullie zulke types?

En hebben jullie liever een gevoelige jongen of een mannelijk macho ?

En voor de jongens: er bestaan natuurlijk ook "mannelijke vrouwen", hoe kijken jullie daar tegenaan?

Ben benieuwd
Hehe dan is het nog maar de vraag welke heterosexuele, als een man heterosexueel ov als en vrouw
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle jongens en hun uiterlijk
BlackTiger
104 06-04-2009 22:00
De Kantine Wat saai zeg #530
Dark Phoenix
500 19-02-2009 16:29
Liefde & Relatie mannen/jongens vrouwen/meisjes
cenerentola
54 09-01-2009 16:43
Seksualiteit wat is jouw geaardheid?
rainfairy
30 18-08-2004 19:57
Lifestyle Laat je kamer zien!
Quiet
260 15-03-2004 21:57
Lifestyle Wat is jouw laatste aanwinst ?
Otis
498 27-01-2004 15:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.