Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2006, 07:43
Verwijderd
Voor de meeste die eindexamen gaan doen is de laatste tentamenweek aangebroken (of volgende week of al geweest). Nou is het bij mij op school nog onduidelijk wat we gaan doen in de weken voor de eindexamens. Waarschijnlik gewoon nog 4 weken les met vrijstellnig van een aantal uren. Je hoort echter ook vaak dat mensen gewoon nog weken vrij zijn. Hoe zit dat bij jullie?
Advertentie
Oud 31-03-2006, 08:35
Verwijderd
Bij ons waren de lessen verplicht, maar de vakken waar alleen nog examentrainingen werden gegeven niet.
Oud 31-03-2006, 08:41
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Wij hadden officieel alleen de laatste dag voor de examens facultatief les, maar we hoefden de laatste week voor de examens nauwelijks meer op school te komen. Er viel ook niet meer veel te doen daar, examens oefenen hadden we meestal al wel gedaan en alles was al wel besproken.
Oud 31-03-2006, 08:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
We moesten na de laatste tentamenweek nog wel naar school, maar de laatste week was er facultatief les.
Alleen voor die tijd ging je ook al veel minder naar school, omdat er niet meer zo streng gecontroleerd werd en de meeste stof wel vaak genoeg behandeld was.
__________________
Oud 31-03-2006, 08:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Bij ons waren alle lessen nog verplicht, tot aan de meivakantie. Ik ben toen flink in protest gegaan en heb me niet meer vertoond op school. Ik vond het nml belachelijk. Het enige wat we deden was oefenen mbv het examenbundel. Dat kon ik thuis ook nog wel. En nablijven hoefde je toch niet meer, dus er echt veel tegenin brengen ging ook niet werken.
Oud 31-03-2006, 09:12
Verwijderd
wij hebben maar 2 dagen facultatief les

Oud 31-03-2006, 09:32
Verwijderd
Ik heb de laatste PTA-week twee weken geleden gehad. Sindsdien hebben we een niet-facultatief, maar verkort rooster (15 tot 25 uur per week). Eigenlijk zijn we vooral bezig met examenbundels, het afmaken van syllabi, en oude eindexamens maken. Dat duurt nog tot de meivakantie (daarna waarschijnlijk facultatief les of bijles in kleine groepjes). Daarbij komt wel dat we de afgelopen weken allemaal PTA-mondelingen hebben moeten doen.
Oud 31-03-2006, 12:00
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Voor zover het bij mij duidelijk is:
Wij hebben nu nog twee weken les en daarna een toetsweek. De komende weken heb ik mijn mondelingen als en ik heb maar 1 echte leertoets in mijn toetsweek, dus het zullen wel relaxte weekjes zijn voor mij. Na de toetsweek heb ik geloof ik nog één week en daarin is het geloof ik facultatief les, of eindexamen training. Dan meivakantie en in die week erna heb ik nog 1 toets en voor de rest ook eindexamen training (maar dat is ook niet veel want ik doe maar in 3 vakken examen). Die week erna op vrijdag heb ik mn eerste CE, dus t is al vrijwel afgelopen
Oud 31-03-2006, 12:46
Verwijderd
Nou, maandag begint voor mij de tentamenweek. Daarna, vanaf 10 april is er gewoon verplicht les. Pas vanaf 15 mei is er studieverlof voor het CSE ofzo. We hebben dus geen facultatieve lessen.
Oud 31-03-2006, 13:31
Corossi
Corossi is offline
Ik heb vorige mijn laatste schoolexamens gehad.
Het is de bedoeling dat je bij mij op school tot de meivakantie naar school gaat, daarna facultatief.

Je merkt nu al dat de helft niet meer komt en ik begrijp ook wel waarom.
Het enigste wat je doet is je examens bespreken en teksten oefenen (NL + eng) en verder uit een examenbundel werken.

Ik heb toch maar 16 uur in de week op mijn rooster staan (KGL afgesloten, ICT afgesloten, ik hoef niet naar gym als ik even een werkstukje dus das al 6 uur minder in de week)

Maar jah, alles wat ik nu op school doe kan ik thuis ook wel, dus ik denk ik volgende week maar hetzelfde ga doen als de andere helft van de klassen
Oud 31-03-2006, 13:37
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Bij ons is het zo dat onze toetsweek donderdag begint en loopt tot die donderdag daarop. Daarna hebben we nog gewoon ''les'' tot de meivakantie. Wat we in die lessen gaan doen is niet veel meer als examens oefenen volgens mij dus erg boeiend is het niet. En of het nou facultatief is of niet ik ga gewoon alleen naar de lessen die ik interresant vind!
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 31-03-2006, 13:44
Verwijderd
Ik geloof dat ik één week voor het CSE vrij kreeg (facultatief), vond het eerlijk gezegd weinig, maarja.
Oud 31-03-2006, 14:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben bijna niet meer naar school gegaan in die laatste weken, achteraf bleek dat dat niet de bedoeling was.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-03-2006, 14:03
sdekivit
sdekivit is offline
na het eindexamen was bij ons facultatief les, omdat de meeste mensen toch niet kwamen. --> kon nog de laatste dingen inleveren en als je wilde kon je worden geholpen met examenvraagstukken enzovoorts.
Oud 31-03-2006, 14:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
De tentamenweek is van 6 t/m 13 april en dan de twee weken erna zijn voor practica en mondelingen en dan is er gewoon les. Acht en negen mij hebben we nog twee dagen waarvoor je, je in kunt tekenen om proefexamens te maken. Maar vanaf 28 april is er volgens mij al vrij.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 31-03-2006, 14:18
Nyawa
Na de meivakantie hebben we twee weken gewoon les, daarna facultatief. Er worden speciale blokken ingesteld waar je je voor aan kunt melden, zoals een ochtend economie of een middag alleen maar wiskunde. Daarnaast loopt het gewone basisrooster ook door, zodat je weet waar je docent te vinden is als je iets wilt vragen. De laatste twee dagen voor het examen heb je helemaal geen les, ook niet facultatief.
Oud 31-03-2006, 15:28
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
per piacere schreef op 31-03-2006 @ 10:12 :
wij hebben maar 2 dagen facultatief les

Dat, maar er vallen wel een aantal uren weg uit mijn rooster weg.
__________________
<3
Oud 31-03-2006, 16:08
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
per piacere schreef op 31-03-2006 @ 10:12 :
wij hebben maar 23 dagen facultatief les

Maar wel met aangepast rooster.

Wanneer komt er trouwens weer zo'n eindexamenforum op scholieren.com?
Ads door Google
Oud 31-03-2006, 16:34
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
blubblubblub schreef op 31-03-2006 @ 17:08 :
Wanneer komt er trouwens weer zo'n eindexamenforum op scholieren.com?
Binnenkort komt ie
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 31-03-2006, 17:11
5803
5803 is offline
Wij hebben tot 10 mei (na de meivakantie nog drie dagen) les, maar dat is gewoon verplicht. Daarna hebben we examenstunt op de 11e en vanaf dan vrij. Ongeveer een week tot de examens beginnen vrij, dus.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 31-03-2006, 17:38
Verwijderd
wij hebben tot en met 12 mei les
en vroeger had je vanaf 12 april vrij .

KKSCHOOL dus .
Oud 31-03-2006, 18:13
professor2
professor2 is offline
officieel blijven alle lessen verplicht
alleen zeker 90% van de leraren heeft al aangegeven dat ze voor examentraining alleen gemotiveerde mensen wilden
als je geen zin hebt hoef je dan dus niet
Oud 31-03-2006, 18:47
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
ik had 2 of 3 weken voor de examens facultatief les...
ben ook naar veel lessen gegaan...
heeft mij wel geholpen
Oud 31-03-2006, 22:23
Ramia
Ramia is offline
wij hebben lsd op 21 april.. de week daarna is het toetsweek voor de rest van de tweede fase... er zijn dan leraren die lessen hebben aangevraagd... dus dat word een rustig weekje.. voor 21 april hebben we nog gewoon les.. maar bij de meeste vakken mag je gewoon wegblijven als je daar zin in hebt. Het boeit allemaal niet zo meer. Na 28 april hebben we een week studieverlof en dan is het ook vakantie voor iedereen. En daarna 18 mei!! de eerste examens.... shit...
Het komt wel goed....
Oud 01-04-2006, 10:00
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik had een week voor het eindexamen facultatieve lessen. De week dáárvoor was ik al nauwelijks op school. Er werd niet gecontroleerd en alle stof was toch al besproken. Het is dus maar net hoe moeilijk ze doen op jouw school over je aanwezigheid in de lessen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Advertentie
Oud 01-04-2006, 12:56
Verwijderd
Wij hebben helemaal géén facultatieve lessen voor het eindexamen.
Oud 01-04-2006, 13:33
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
volgende week heb ik SE's
week erna heb ik vrij (paasvakantie)
week daarna begin ik op dindsdag
week daarna 3 dagen les (ma - woe) do examenstunt + gala
en dan 2.5 week vrij en 18 mei begin ik met CE
__________________
niet alleen =)
Oud 01-04-2006, 16:37
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Wij hebben geloof ik 3 weken facultatief
__________________
To eu zèn
Oud 01-04-2006, 19:22
Experiment
Experiment is offline
Wij hebben vanaf aankomende week gedurende drie weken examenweek, dan een week met herkansingen en je dingen terug krijgt. Daarna is het geloof ik meivakantie en daarna hebben we facultatief les, hoewel we met sommige vakken (filosofie, natuurkunde) eigenlijk nog niet klaar zijn met de examenstof en eigenlijk wel verwacht wordt dat je komt. Best goed geregeld dus als ik de meeste anderen hier lees
Oud 01-04-2006, 19:56
Ilsuuuh
Avatar van Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
Ik heb maandag tentamenweek,
dan heb ik tot aan de meivakantie les (ik hoef alleen maar naar vaste lesuren en studieuren hoef je niet meer in te roosteren) na de vakantie hebben we 1 week examentraining en daarna """Vrij"""
__________________
** Een Paard Zonder Ruiter blijft een Paard, maar een ruiter zonder Paard is maar een mens, FRECKY, Mii Sweet Horsey!!
Oud 02-04-2006, 11:16
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
per piacere schreef op 31-03-2006 @ 10:12 :
wij hebben maar 2 dagen facultatief les

Wij 2 weken
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 02-04-2006, 11:44
Verwijderd
Ik lees het al, enorme verschillen. Nja wij krigjen aankomende week helemaal duidelijkheid. Weet wel dat er na de meivakantie nog een herkansing inzit, ook debiel een week voor de eindexamens, maar goed.
Oud 02-04-2006, 12:04
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Anneka schreef op 02-04-2006 @ 12:44 :
Ik lees het al, enorme verschillen. Nja wij krigjen aankomende week helemaal duidelijkheid. Weet wel dat er na de meivakantie nog een herkansing inzit, ook debiel een week voor de eindexamens, maar goed.
dat kan helemaal niet?

de school moet de cijfers toch a veel eerder naar de inspectie sturen
Oud 02-04-2006, 13:50
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 31-03-2006 @ 15:18 :
Na de meivakantie hebben we twee weken gewoon les, daarna facultatief. Er worden speciale blokken ingesteld waar je je voor aan kunt melden, zoals een ochtend economie of een middag alleen maar wiskunde. Daarnaast loopt het gewone basisrooster ook door, zodat je weet waar je docent te vinden is als je iets wilt vragen. De laatste twee dagen voor het examen heb je helemaal geen les, ook niet facultatief.
Die speciale blokken hadden ze bij ons toen niet
Oud 02-04-2006, 14:03
Ramia
Ramia is offline
Ik snap het niet, want bij ons zaten alle leraren en leerlingen vorige week heel erg te stressen omdat alle cijfers enzo, ook de herkansingen van de laatste toetsweek, voor 31 maart 13.00 ingelverd moesten zijn... en dan hebben jullie allemaal nog toetsen enzo... echt vaag..??

Laatst gewijzigd op 02-04-2006 om 14:08.
Oud 02-04-2006, 14:07
Nyawa
Citaat:
Anneka schreef op 02-04-2006 @ 12:44 :
Ik lees het al, enorme verschillen. Nja wij krigjen aankomende week helemaal duidelijkheid. Weet wel dat er na de meivakantie nog een herkansing inzit, ook debiel een week voor de eindexamens, maar goed.
Cijfers moeten toch 27 april bij de inspectie binnen zijn? Zijn het niet de andere klassen die dan herkansing hebben ofzo? Want bij ons hebben de vierde en de vijfde bijvoorbeeld wel herkansing twee dagen voor het begin voor de examens.
Ads door Google
Oud 02-04-2006, 14:10
Ramia
Ramia is offline
misschien zijn dat de herkansingen van al afgesloten schoolexamenvakken.... maar voor de rest moesten alle toetsen en hd's en po's af zijn afgelopen vrijdag klaar zijn...
Oud 02-04-2006, 14:14
Verwijderd
wij hebben gewoon les hoor tering school.
ook geen lesvrij enzo
hebben ze 2 jaar geleden afgeschaft ofzo, bullshit
Oud 02-04-2006, 17:02
5803
5803 is offline
tot en met 17 mei?!

dat zou ik echt vreemd vinden.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 02-04-2006, 18:50
joehoe19
Avatar van joehoe19
joehoe19 is offline
Gewoon les??!!! Das pas een rotstreek. Bij ons was het zo: 2 weken voor het examen hadden we totaal geen lessen meer en 2 weken daarvoor hadden we facultatief les.
Oud 02-04-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Nyawa schreef op 02-04-2006 @ 15:07 :
Cijfers moeten toch 27 april bij de inspectie binnen zijn? Zijn het niet de andere klassen die dan herkansing hebben ofzo? Want bij ons hebben de vierde en de vijfde bijvoorbeeld wel herkansing twee dagen voor het begin voor de examens.
Nou zover ik weet krijgen wij toch pas echt de herkansingen na de meivakantie:\.
Oud 02-04-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 02-04-2006 @ 15:14 :
wij hebben gewoon les hoor tering school.
ook geen lesvrij enzo
hebben ze 2 jaar geleden afgeschaft ofzo, bullshit
Bullshit idd We gaan gewoon allemaal uit protest niet komen, haha. Nou, ik ga zowiezo niet meer naar Engels straks, wiskunde en NL dan weer wel.
Oud 03-04-2006, 09:08
brands
Avatar van brands
brands is offline
Dit is mij bekent tot nu toe
Wij hebben tot de toetsweek die loopt van 18 april t/m 26 april. Die 2 dagen voor de meivakantie hebben we nog gewoon les . Na de meivakantie krijgen we dan de cijfers van de toetsweek . De 1ste week na de meivakantie hebben we nog verplicht les . Dus net 1 week voor de examens hebben we nog faculatief les . Daar gaan toch maar weinig mensen denk ik heen .

Maar meer wordt deze/volgende week wel bekend denk ik dan maar
Oud 04-04-2006, 10:49
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Bij mij zeiden ze dat de lessen facultatief waren, maar eigenlijk was alles gewoon verplicht. En ja, dan ging je inderdaad examen-zooi maken
Oud 04-04-2006, 14:52
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Rachel schreef op 04-04-2006 @ 11:49 :
Bij mij zeiden ze dat de lessen facultatief waren, maar eigenlijk was alles gewoon verplicht. En ja, dan ging je inderdaad examen-zooi maken
das niet egt handig
Oud 04-04-2006, 16:13
Verwijderd
Past mooi op dit forum
Oud 04-04-2006, 16:14
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb geloof ik maar 5 daagjes facultatieve lessen... Maargoed, daar staat dan wel 3 maanden vakantie tegenover
__________________
Guitarred and feathered
Oud 04-04-2006, 16:16
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Ramia schreef op 02-04-2006 @ 15:03 :
Ik snap het niet, want bij ons zaten alle leraren en leerlingen vorige week heel erg te stressen omdat alle cijfers enzo, ook de herkansingen van de laatste toetsweek, voor 31 maart 13.00 ingelverd moesten zijn... en dan hebben jullie allemaal nog toetsen enzo... echt vaag..??
sorry maar dit is echt bs
Oud 04-04-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 31-03-2006 @ 10:12 :
wij hebben maar 3 dagen facultatief les

Oud 04-04-2006, 18:27
__
Avatar van __
__ is offline
ik eh zou het niet weten
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie vragen lijst ckv
naam ingebruik
12 08-06-2006 17:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.