Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2006, 18:29
5803
5803 is offline
Nog maar 17 dagen les!
__________________
in the sky with diamonds.
Advertentie
Oud 04-04-2006, 19:22
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
5803 schreef op 04-04-2006 @ 19:29 :
Nog maar 17 dagen les!
Ik 0
Oud 04-04-2006, 19:25
5803
5803 is offline
Aargh, dat vind ik flauw. Maar op zich vind ik school niet heel erg maar het is wel leuk om af te tellen.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 04-04-2006, 19:27
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb alleen morgen nog gewoon les De laatste lessen ga ik niet heen denk ik, ik heb massa's tussenuren, kan ik beter thuis gaan zitten leren.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 04-04-2006, 19:28
5803
5803 is offline
Maarmaar, hebben jullie dan gewoon echt vrij? Helemaal geen verplichtingen?
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 04-04-2006, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 02-04-2006 @ 21:36 :
Bullshit idd We gaan gewoon allemaal uit protest niet komen, haha. Nou, ik ga zowiezo niet meer naar Engels straks, wiskunde en NL dan weer wel.
ik ga toch niet naar engels, ik sta minimaal een 8 gemiddeld... natuurkunde scheikunde bio en wiskunde ga ik nog wel heen maar de rest mag echt de grond in zakken, ik heb geen zin in weer dat gezeik "ooh de examens komen stressen stressen het is heel belangrijk blablablabla"
Oud 04-04-2006, 19:34
Verwijderd
wat heeft iedereen hier nog lang les zeg!
Maandag begint mij laatste tentamen week, en na die 2 weken ben ik gewoon vrij. 'studieverlof'. Geen facultatief les ofzo
Oud 04-04-2006, 19:36
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
5803 schreef op 04-04-2006 @ 20:28 :
Maarmaar, hebben jullie dan gewoon echt vrij? Helemaal geen verplichtingen?
Ik heb volgende week tentamens. Daarna facultatief les, maar ga ik niet veel heen.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 05-04-2006, 06:55
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
wtf heeft iedereen nu al bijna facultatief les.. Dat wil ik ook
__________________
Guitarred and feathered
Oud 05-04-2006, 07:19
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Doavid schreef op 05-04-2006 @ 07:55 :
wtf heeft iedereen nu al bijna facultatief les.. Dat wil ik ook
inderdaad. Ben helemaal mee eens
Oud 05-04-2006, 07:26
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Wij hadden 2 weken facultatief, dan nog 3 weken vrij.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 05-04-2006, 08:49
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
bij ons doen ze trouwens ook niet echt aan facultatief les, we hebben hierna nog 1 week school, dan is het toets week en die week erna is het examentraining, maar dat is ook niet verplicht geloof ik. Dan vakantie en dan nog examtraining, totaal de examens. Maar ik doe alleen nederlands, duits en engels en ik ga dus echt niet nu nog wéken alleen maar teksten maken, dat doe ik dan liever gewoon thuis!
Oud 05-04-2006, 17:07
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
5803 schreef op 04-04-2006 @ 20:28 :
Maarmaar, hebben jullie dan gewoon echt vrij? Helemaal geen verplichtingen?
Alleen facultatieve lessen. Het is wel zo dat het nu de laatste SE-week is, en die duurt drie weken + daarna nog een paar dagen waarop je alles terugkrijgt. Dus niet dat we anderhalve maand thuis zitten
Oud 05-04-2006, 18:03
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Het is wel zo dat het nu de laatste SE-week is, en die duurt drie weken
wtf, 3 weken?! is het zo ontzettend breed verspreid, of heeft dat een andere reden?
__________________
Guitarred and feathered
Oud 05-04-2006, 19:40
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Wij hebben ook pas vanaf de stunt facultatief les dus maar 3 dagen. Niet dat je er wat van hoort als je nu al niet komt.
Oud 05-04-2006, 19:46
huiswerkvrij
Avatar van huiswerkvrij
huiswerkvrij is offline
Bij ons zijn biologie en Latijn nu al facultatief Heel erg fijn, want in de les valt toch niet veel meer te leren (alles is al klaar). Als straks in de laatste week alles facultatief is, blijf ik mooi thuis.
__________________
Huiswerk is stom, vandaar huiswerkvrij.com - Rens
Oud 05-04-2006, 20:05
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Wij hebben op school nu de laatste lesweek, daarna repweek tm 21 april. In diezelfde week beginnen ook de examentrainingen, die duren ong 1,5 week, in theorie zijn die verplicht.
Maar onze school heeft een urenregeling, je mag 10 lessen per 6 weken missen, mis je meer ben je herkansing kwijt. Dus je kan sowieso al 10 lessen skippen van dat zielige weekje, en omdat ze geen herkansing meer kunnen afpakken kunnen het ook wel meer dan 10 lessen worden.
Dus het komt er feitelijk op neer dat het facultatief is.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 06-04-2006, 16:28
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Doavid schreef op 05-04-2006 @ 19:03 :
wtf, 3 weken?! is het zo ontzettend breed verspreid, of heeft dat een andere reden?
Tsja alle mondelingen zitten er in. Verder hebben veel mensen mensen C&M vaak meer dan tien examens (omdat je voor alle talen en het mondeling, en het literatuurexamen hebt).

Deze eerste week was eerst 3 dagen studieverlof, deze laatste halve week, volgende week en de halve week erna zijn de meeste 'echte' examens en dan nog een week met mondelingen en teruggave. Dus officieel duurt deze periode van 3 tot 25 april ja
Oud 07-04-2006, 13:21
Muspel
Muspel is offline
Ik heb maar 2 dagen facultatief les. De twee dagen voordat het examen begint.
Oud 08-04-2006, 09:59
Ndimension
Ndimension is offline
Jeetje, nu al facultatieve lessen? Wij zijn nog druk bezig met de lessen, PTA's maken en PTA's inhalen. Tot 21 april hebben wij de kans om aan cijfermatige zaken te werken. En tot a.s. woensdag hebben wij de kans om alle handelingsdelen in te leveren. Ik dacht eigenlijk dat dat overal hetzelfde was. Maar goed, 27 april is onze laatste schooldag en dan hebben we vakantie tot aan de examens. Een week voor de examens vinden er facultatieve lessen plaats.
__________________
© Ndimension
Oud 08-04-2006, 10:19
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
We hebben na de meivakantie facultatief les... Je mag gewoon vragen komen stellen of extra oefenmateriaal halen.
Oud 08-04-2006, 17:47
Maffemirjam
Maffemirjam is offline
Wij hebben nu eigenlijk geen gewone lessen meer
Komende week en die week daarna SE-weken
Vanaf dan facultatief les, meivakantie, nog meer facultatief les en dan CE's
__________________
* Aan Bovenstaande Uitspraken Kunnen Geen Rechten Worden Ontleend*
Oud 08-04-2006, 19:48
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Wij hebben pas na de meivakantie facultatief
Ik vind het echt raar dat ze hier niet gewoon nationaal afspraken over maken trouwens!
Ach ja, wij hebben die lessen toch wel nodig want we zijn nog niet met alles klaar...(economie nog een hele lesbrief, onze leraar heeft 2 maanden in het ziekenhuis gelegen en ze konden geen vervanging vinden)
__________________
Justice, in a society, is when each level of a hierarchy works within his place and is content with it. Plato, the Republic
Oud 08-04-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Bloody_Kisses schreef op 05-04-2006 @ 20:40 :
Wij hebben ook pas vanaf de stunt facultatief les dus maar 3 dagen. Niet dat je er wat van hoort als je nu al niet komt.
volgens mij wordt het bij ons ook zo
ach kan er niet mee zitten, de banduren vallen sowieso al weg en mn rooster is voor de rest niet super zwaar. Wel veel tussenuren
Oud 10-04-2006, 18:06
flower89
flower89 is offline
Ik heb tot donderdag toetsweek (SE).
Dan die dinsdag (18 apr) begint er bij mij op school een blokuren week, waarbij je heel de ochtend of heel de middag bij een bepaald vak om uitleg mag vragen over de examenstof. Daar heb je van te voren voor moeten intekeningen. Dat gaat door tot de 25e! 27 april heb ik de laatste schooldag (incl. stunts enzo ) En dan ong. nog 3 hele weken vrij om me voor te bereiden op het CE **bibber**

't Is nogal verschillend he in heel Nederland
(ik zit in Goes op school -> Zeeland)
Oud 11-04-2006, 13:24
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Tot en met volgende week dinsdag toetsweek. Wonsdag en vrijdag Praktijkexamen Handel & Administratie.
Die week daarop laatste lesweek, met dingen terugkrijken, waterskiën , schoolreis en opruimen.

Daarna facultatieve lessen in de week na de meivakantie, omdat de economieleraar 2 maanden afwezig was, en de invaller niks deed. Alle toetsen wel afgerond, alleen wil ie nog examentraining geven.

Verder VRIJ tot examen. Nah, vrij kan ik het nu ook weer niet noemen, omdat er wel genoeg geleerd moet worden, dus het is niet echt een vakantie ofzo.

Yeah na de toetsweek nog maar 3 of 4 lesdagen (Het gaat te snel!!)
Oud 11-04-2006, 13:39
Verwijderd
Wij hadden maar één week facultatief les. Maar daarvoor geloof ik al minder en ook de vakken die je daarvoor nog moest volgen skipten we gewoon. Een beetje teksten maken voor Nederlands uit mijn examenbundel kan ik ook thuis wel en dat gaat een stuk beter, want in zo'n klas kan ik me toch niet concentreren
Dus dat soort lessen, daar hoefden we al niet meer naar toe.
Oud 16-04-2006, 21:28
DeborahV
DeborahV is offline
Wij hebben helemaal gene facultatief les voor zover nu bekend is. Het kan zijn dat ze de laatste 3 lesdagen voor de CE's alsnog facultatief maken. Aan de andere kant heb ik echt nog maar 13 uur les in de week dus zo heel veel maakt het niet uit, ik kom wel aan mijn vrije uren.
Oud 18-04-2006, 08:38
Verwijderd
Ik heb ook vanaf de meivakantie facultatief les. Maar ik vind het nu al niet allemaal even nuttig meer, zeker de talen niet.
Oud 30-04-2006, 19:56
lau87
lau87 is offline
Neej.. 3 facultatieve lessen is geweldig
Juist die week dat we CE hebben krijgen we facultatief... ach... das beter dan 0 facultatieve lessen.
__________________
Als je niet drinkt, moet je ook niet zeiken...
Oud 02-05-2006, 10:49
__
Avatar van __
__ is offline
ik heb nu vakantie en de week daarna hebben we allerlei examentrainingen en proefexamens. jammer genoeg is er maar één examentraining die ik kan volgen, de rest van de vakken heb ik niet. dus nouja, ik doe gewoon alles wat er wordt aangeboden wat betreft mijn vakken en dat is één examentraining geschiedenis en dan nog 5 proefexamens (dus gewoon 3 uur achter elkaar met z'n allen in de gymzaal zitten pennen inderdaad); duits1,2 frans1,2 nederlands engels en geschiedenis. verder zijn we die week daarna nog vrij geloof ik want ja, die vrijdag heb ik mn eerste échte examen al.
Oud 03-05-2006, 12:36
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Wij hebben de week na de vakantie van maandag t/m donderdag les, en op vrijdag de stunt. De week erop de maandag, dinsdag en woensdag facultatief les, en donderdag beginnen de eerste examens. Dus maar heel kort facultatief, maar als je nu al niet meer verschijnt, doen ze er helemaal niks aan.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 03-05-2006, 15:00
Brack
Brack is offline
Volgende week: maandag les, dinsdag/woensdag herkansingen laatste SE week (jaja, ben benieuwd of onze school echt de allerlaatste is met die herkansingen), donderdag les, vrijdag examenstunt. Die week derop maandag/dinsdag/woensdag facultatief, vanaf donderdag examens
Oud 03-05-2006, 17:31
ikhouvanschaap
ikhouvanschaap is offline
hehehe ikke 3 weken...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie vragen lijst ckv
naam ingebruik
12 08-06-2006 17:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.