Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2006, 19:27
5803
5803 is offline
Vind jij het echt alleen maar leuk dat je van school afgaat, of vind je het stiekem toch ook wel een beetje jammer?

Ik vind het wel fijn om mijn diploma te krijgen en alles, en dat ik dan niets meer hoef te doen, maar op zich vind ik het wel echt jammer dat ik al die mensen heel vaak niet meer zie, en iedereen naar andere steden gaat enzo, en niet meer tussenuren buiten in de zon liggen, en alles. Hmm, ik word er nu al weemoedig van.
__________________
in the sky with diamonds.
Advertentie
Oud 04-04-2006, 19:29
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
van deze school zal ik het niet erg vinden om eraf te gaan, ik vind het wel erg jammer dat ik mn diploma niet op mn oude school gehaald heb en met de mensen waarmee ik al jaren op school zat.
Maar niks aan te doen
Oud 04-04-2006, 19:32
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik vind het enorm fijn. Ik ben school echt spuug en spuugzat. Eerste 3 jaar waren wel ok, maar daarna.. Ook al zak ik, ik ga niet verder op deze school. Als ik zak is dat op zn hoogst voor 2 vakken, dan ga ik daar wel certificaten voor halen.
Mijn vrienden zijn allemaal al lang en breed van school af, doen mbo of hbo. In mijn klas zitten heel weinig leuke mensen.
Ik wil verder, geneeskunde doen. Ergens voor leren, niet dat hele algemene. Niet meer tussen kindertjes zitten waar de gemiddelde leeftijd 14 is.. Heerlijk
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 04-04-2006, 19:50
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
5803 schreef op 04-04-2006 @ 20:27 :
Ik vind het wel fijn om mijn diploma te krijgen en alles, en dat ik dan niets meer hoef te doen, maar op zich vind ik het wel echt jammer dat ik al die mensen heel vaak niet meer zie, en iedereen naar andere steden gaat enzo, en niet meer tussenuren buiten in de zon liggen, en alles. Hmm, ik word er nu al weemoedig van.
Dit inderdaad. En ik vind dat alles te snel gaat.
Oud 04-04-2006, 20:02
Verwijderd
ik ben er blij mee na 6 jaar had ik t wel gezien en heb echt behoefte aan iets nieuws
Oud 04-04-2006, 20:10
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Eigenlijk best jammer, vooral omdat ik een heleboel mensen dan minder ga zien. Daarnaast ben ik altijd een beetje huiverig voor iets nieuws. Terwijl het vaak juist harstike leuk is. Maar aan de andere kant 6 jaar is wel genoeg geweest.
Oud 04-04-2006, 20:42
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ben blij om van deze school af te zijn dan.

Alleen jammer dat zoveel vrienden op mijn school blijven..
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 04-04-2006, 21:05
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 04-04-2006 @ 21:02 :
ik ben er blij mee na 6 jaar had ik t wel gezien en heb echt behoefte aan iets nieuws
ik ook, ben blij dat ik daar klaar ben, eindelijk nieuwe uitdaging
enne ik denk dat degenen die je wilt blijven zien, je ook wel blijft zien. Hopelijk is dat niet te optimistisch gedacht, maar we zullen het wel merken..
Oud 04-04-2006, 21:24
Verwijderd
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant ben ik op zich wel gehecht aan m'n school en m'n klas, maar aan de andere kant zit ik al zes jaar op de middelbare school (vijf jaar op deze) en nu heb ik er wel flink genoeg van. De meeste vakken gaan absoluut nergens over, en kennen totaal geen diepgang. Dat mis ik wel, eerlijk gezegd.
Oud 04-04-2006, 21:26
5803
5803 is offline
Dat laatste heb ik inderdaad ook, er is totáál geen diepgang. Hopelijk gaat dat volgend jaar veranderen.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 05-04-2006, 06:54
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ben er wel blij mee, ik heb het schoolsysteem met altijd overal op tijd zijn en woordjes stampen e.d. echt wel gezien.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 05-04-2006, 07:39
Verwijderd
Ik ben echt blij dat ik bijna van deze school af ben. Ik werk onder mijn niveau (eigen schuld, ik weet het) en veel mensen vind ik nou niet bepaald aardig.

Ik heb echt zin om te studeren! Een nieuwe start.
Oud 05-04-2006, 09:24
Leeuwinnetje
Avatar van Leeuwinnetje
Leeuwinnetje is offline
Ik ben het helemaal zat op school en wil nou wel eens iets nieuws..
__________________
Nothing beats a Leeuwinnetje! <3 Obi Wan
Oud 05-04-2006, 09:34
Verwijderd
Het "sociale aspect" zal ik wel missen, maar de mensen die echt wil blijven zien zal ik ook echt wel blijven zien. Met de school zelf heb ik het helemaal gezien.
Oud 05-04-2006, 10:32
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Stiekem vind ik het wel een beetje jammer, maar ik vind het ook wel heel leuk om aan iets nieuws te beginnen.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 05-04-2006, 10:33
Verwijderd
Ik ben vorig jaar van school af gegaan, nu zit het zo:

Ik had een leuke school, ik had leuke leraren, ik had leuke medeklasgenoten en ik had goede vrienden op school, ik had leuke lessen, leuke pauzes, leuke tussenuren. Ik had altijd lol en het was altijd relaxed. 't Was allemaal zeer tof en relaxed. Dus ja, dat mis ik wel.

Maar het nieuwe leven is nog beter.
Oud 05-04-2006, 12:45
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het wel heel erg jammer, want ik heb een ontzettend leuke klas. En het is ook altijd heel gezellig in de pauzes, lessen en tussenuren. Ik voel me fijn op school. En het is maar afwachten wat je ervoor terugkrijgt natuurlijk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-04-2006, 13:08
Verwijderd
Gemengde gevoelens.. Deze school met al zijn bekrompen regeltjes heb ik nou echt wel gehad, maar klote dat al mijn vriendinnen volgend jaar verspreid zitten over heel nederland en buitenland Ik zal sommige dingen wel missen, het geroddel, de schoolfeesten waarop iedereen met iedereen ging, discussies met leraren enz enz

En hierna moeten we 'volwassen studenten' zijn... voel me nog lang niet zo
Ads door Google
Oud 05-04-2006, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Olafant schreef op 05-04-2006 @ 11:33 :
Ik ben vorig jaar van school af gegaan, nu zit het zo:

Ik had een leuke school, ik had leuke leraren, ik had leuke medeklasgenoten en ik had goede vrienden op school, ik had leuke lessen, leuke pauzes, leuke tussenuren. Ik had altijd lol en het was altijd relaxed. 't Was allemaal zeer tof en relaxed. Dus ja, dat mis ik wel.

Maar het nieuwe leven is nog beter.
Jij hebt dan ook wel een bijzonder leven momenteel
Oud 05-04-2006, 13:29
Verwijderd
Het studentenleven is stukken beter dan de tijd op de middelbare school Toch mis ik het af en toe nog wel.
Oud 05-04-2006, 14:31
Cathinca
Cathinca is offline
Ik ben blij als ik van school af ben. Ik heb het hier drie jaar ontzettend naar mijn zin gehad, maar dit laatste jaar was echt saai. De sfeer in de klas is slecht, weinig vriendinnen, vage leraren en opdrachten, dingen die niet doorgaan...

En in de meeste lessen, doen we écht niks, ik zit me de hele tijd dood te vervelen. School is nu eigenlijk tijdverspilling, ik had in die uren beter kunnen werken aan de vage (bijna nutteloze) opdrachten die ik heb en nu bijna niet afkrijg.

Voor de examenvakken ben je natuurlijk bezig, maar de rest is volgens mij echt bezigheidstherapie.

Ik heb zin om naar een nieuwe school te gaan. (Ga naar het Vwo)

Met nieuwe kansen, nieuw gebouw, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe vakken en nieuwe dingen om te leren.

Ik denk wel dat ik het gebouw zal missen, ik heb mij daarin toch inderdaad wel thuis gevoeld. En ik mis inderdaad de eerste drie jaren. Maar die gezelligheid mis ik nu al.

Ik heb zin in volgend jaar.
Groet,

Cathinca
Oud 05-04-2006, 16:22
__
Avatar van __
__ is offline
ik heb nu al heimwee. dat meen ik echt, ik wou dat er nog een zevende jaar aan vastzat ofzo. natuurlijk is het leuk/spannend om aan iets nieuws te beginnen enzo, maar kom op zeg, mn beste vriendenn zitten er, ik heb het er enorm naar mn zin. logisch toch? fucking hell ik ga echt zo hard janken, dat weet ik nu al. ik ga iedereen echt zo erg missen. ik woon nu in brabant maar ga naar rotterdam.. tsja, dan zie je iedereen niet meer zo snel he. godver. ik kan daar echt nu al emo van worden.
Oud 05-04-2006, 16:26
Ramia
Ramia is offline
Ik vind het verschrikkelijk!! Ik wil nog echt niet weg... nog maar 3 weken school en dan is het afgelopen... ik ga echt janken dan. Het is zo gezellig en er zijn zoveel leuke mensen en leuke leraren. Ik ga het zoo missen...
Oud 05-04-2006, 16:42
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
__ schreef op 05-04-2006 @ 17:22 :
ik heb nu al heimwee. dat meen ik echt, ik wou dat er nog een zevende jaar aan vastzat ofzo. natuurlijk is het leuk/spannend om aan iets nieuws te beginnen enzo, maar kom op zeg, mn beste vriendenn zitten er, ik heb het er enorm naar mn zin. logisch toch? fucking hell ik ga echt zo hard janken, dat weet ik nu al. ik ga iedereen echt zo erg missen. ik woon nu in brabant maar ga naar rotterdam.. tsja, dan zie je iedereen niet meer zo snel he. godver. ik kan daar echt nu al emo van worden.
Ah ik ben het echt zo hard met je eens. Niet alleen m'n beste vrienden, maar ook nog eens klasgenoten waar ik het geweldig mee kan vinden. En okee, je bouwt wel weer iets nieuws op. Maar toch is het zo erg jammer.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-04-2006, 17:02
Experiment
Experiment is offline
Beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant heb ik het echt allang gehad met school, en heb ik echt heel erg veel zin om te gaan studeren.

Aan de andere kant heb ik wel een ontzettend leuke tijd gehad op deze school, vooral de afgelopen twee jaar Bovendien ben ik altijd een beetje huiverig voor verandering...
Advertentie
Oud 05-04-2006, 17:30
Nyawa
Ik vind het heel erg om weg te moeten gaan. Soms kan ik zo gelukkig worden van gewoon een beetje in de aula kletsen met vrienden, of taart eten met de hele klas, of een simpele redactievergadering, of de betrokkenheid van iedereen. Op school zijn gewoon zulke lieve mensen.

Maar het is niet zo erg als ik een paar jaar geleden dacht dat het zou zijn. Vroegere vrienden hebben al examen gedaan (dat krijg je als je vwo doet) en het studentenleven lijkt me ook heel gaaf. Eindelijk weer in Groningen wonen, een eigen kamer, nieuwe mensen ontmoeten maar ook vrienden hebben door het hele land, eindelijk zelfstandig zijn...

Ik denk niet dat ik het droog houd op de diplomauitreiking, maar ik overleef het wel .
Oud 06-04-2006, 09:57
Verwijderd
Ik ben blij als ik van het ROC Leiden af ben, ben toch al geen school persoon.
Oud 06-04-2006, 10:01
Verwijderd
Ik ben zooo blij als ik eindelijk weg kan. Die regeltjes, kleine bruggertjes, zeurende leraren, onboeiende stof en weet ik wat allemaal afsluiten.

Maaar ooh ik krijg gewoon kippenvel bij het idee dat de mensen die nu 6 jaar mn vrienden zijn allemaal een eigen kant op gaan. Ik zal ze straks heus nog wel zien, maar lang niet zo vaak meer. De gezamelijke pauzes die altijd zo gzellig zijn, de uren met mn klas waar het altijd zo gezellig is, stress rondom de tentamens, het geroddel. En weet ik wat allemaal, het helesociale aspect ga ik zo missen.

Heb wel veel zin in de universiteit. Veel nieuwe mensen leren kennen en vrienden maken. Maar het serieuze aspect heeft weer twee kanten. Het is hardstikke gaaf om iets te gaan doen wat ik interessant vind. Maar de zelfstudie, weinige lessen en alles zelf moeten uitvogelen is zo nieuw.

Ben benieuwd!
nja eerst mn examen maar is halen.
Oud 06-04-2006, 15:16
sinterklaas44
sinterklaas44 is offline
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik er wegga ten eerste omdat ik me nog helemaal geen student voel. Ik voel me eigenlijk nog te jong. Ben 17. En lichamelijk ben ik ook niet een van de grootste. Heb zon gevoel dat ik op een Hogeschool zon kleintje word:-). Maarja het moet maar..
Oud 06-04-2006, 18:42
Verwijderd
Ik vind het wel jammer van alle moeite want ik heb toch behoorlijk wat mensen op mijn stem getraind. Maar over een paar maandjes krijg ik een eigen woning in een andere stad en dat lijkt me toch ook best leuk.
Oud 07-04-2006, 09:06
flower89
flower89 is offline
Ik vind egt wel super jammer aan de ene kant om van middelb. school af te gaan Ik heb er 5 super leuke jaren gehad, en veel leuke vrienden gemaakt. Ik ga het missen. De pauzes, de toernooien, de feestjes, het spijbelen, de tussenuren, mn leraren (ja sommige wel ja ), het gevoel van oudste-zijn-op-school, het schoolplein, mn buslijn. Echt.. ik heb een leuke tijd gehad... Maar... het is tijd voor iets nieuws, ik weet ut! Toch... I'm gonna mis it
Oud 07-04-2006, 14:28
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
Ik ga dat lamballen echt wel missen. En mijn lieve vriendinnetjes elke dag om me heen... Er gaan er nu maar twee die naar dezelfde school gaan. En de lol die je gewoon hebt, het doelloos rondlopen en de regels overtreden onder het motto 'na zes jaar moet je toch enige privileges hebben'. O ja, ik ga het echt wel missen.

Maar het is ook leuk om aan iets nieuws te beginnen. Eindelijk iets studeren waar wel je interesses liggen. Dat is ook wat waard.
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Oud 07-04-2006, 14:40
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 04-04-2006 @ 20:29 :
van deze school zal ik het niet erg vinden om eraf te gaan, ik vind het wel erg jammer dat ik mn diploma niet op mn oude school gehaald heb en met de mensen waarmee ik al jaren op school zat.
Maar niks aan te doen
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Oud 08-04-2006, 09:56
Ndimension
Ndimension is offline
Ik ben vorig jaar gezakt. De meeste vrienden van me zijn al weg. En degene die ik heb leren kennen, gaan allemaal naar dezelfde stad als ik. Ik zal weggaan in ieder geval niet erg vinden.

Ik zal zelfs blij zijn. Wat heb ik toch een hekel aan het idee dat ik in hetzelfde gebouw zit als al die brugklassers die er uitzien alsof ze net hun zesde verjaardag hebben gevierd. En wat kan ik me toch ergeren aan al die domme hoeren van 12 jaar in minirokjes die bij -20 C buiten staan te roken en waarbij hun string een stuk boven hun rokje uitsteekt... Ach ja, ik wil gewoon mensen zien die ook volwassen zijn. Ik voel me soms alsof ik op een basisschool zit.
__________________
© Ndimension
Oud 08-04-2006, 17:34
Dzjun
Dzjun is offline
Ik wil heel graag mijn diploma en door naar de universiteit, maar ik zal sommige klasgenootjes en zelfs sommige leraren wel gaan missen.. Maar ach ja, ik heb in mijn leven al 7 scholen gehad dus ik ben wel gewend om afscheid te nemen...
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 08-04-2006, 19:53
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 08-04-2006 @ 10:56 :


Ik zal zelfs blij zijn. Wat heb ik toch een hekel aan het idee dat ik in hetzelfde gebouw zit als al die brugklassers die er uitzien alsof ze net hun zesde verjaardag hebben gevierd. En wat kan ik me toch ergeren aan al die domme hoeren van 12 jaar in minirokjes die bij -20 C buiten staan te roken en waarbij hun string een stuk boven hun rokje uitsteekt... Ach ja, ik wil gewoon mensen zien die ook volwassen zijn. Ik voel me soms alsof ik op een basisschool zit.
Dat ja. Het lijkt soms wel een kleuterschool.
Natuurlijk heb ik ook wel een aantal mensen die ik zou missen, maar ach als het echte vrienden zijn dan blijf je ze nog wel zien.
Ik ben ook wel toe aan iets nieuws na 6 jaar!
__________________
Justice, in a society, is when each level of a hierarchy works within his place and is content with it. Plato, the Republic
Ads door Google
Oud 09-04-2006, 15:30
charlotte_1985
charlotte_1985 is offline
Ik hoop echt dat ik slaag! Ik heb school nooit leuk gevonden, en ik ben al 2x blijven zitten 9 jaar over het VWO doen trek ik echt niet!!! Mensen van mijn school zal ik ook echt niet gaan missen denk ik.
Oud 09-04-2006, 19:34
__
Avatar van __
__ is offline
ik moest net serieus huilen toen ik een verhaaltje van een vriendin van me van school las. het ging over de 6 jaar dat we daar op school gezeten hebben en dat we het eigenlijk echt zo leuk hebben gehad. verdomme tyfuszooi, ik kan er echt niet tegen.
Oud 09-04-2006, 21:38
bbyn
bbyn is offline
ik ga naar vwo hierna.. school is wel oke.. maar is vooral leuk door de mensen in de klas enzow.. en die zijn dus in ene verdwenen... (behalve die paar mensen die ik ook vwo gaan doen en ik toevallig noooit met hun omga... )
maarja de komende jaren worden dus zo goed mogelijk vwo halen en word dus niet supergezellig benk bang..
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 09-04-2006, 22:07
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
__ schreef op 09-04-2006 @ 20:34 :
ik moest net serieus huilen toen ik een verhaaltje van een vriendin van me van school las. het ging over de 6 jaar dat we daar op school gezeten hebben en dat we het eigenlijk echt zo leuk hebben gehad. verdomme tyfuszooi, ik kan er echt niet tegen.
t is denk ik eerst wel even slikken, maar volgens mij word je studententijd daarna erg relaxt
__________________
Guitarred and feathered
Oud 10-04-2006, 00:48
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Doavid schreef op 09-04-2006 @ 23:07 :
t is denk ik eerst wel even slikken, maar volgens mij word je studententijd daarna erg relaxt
oh ja dat geloof ik meteen hoor maar toch. ik ben gewoon erg gehecht aan de school, de leerlingen, de leraren, alles. achjaaa. komt goed.
Oud 10-04-2006, 06:18
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 10-04-2006 @ 01:48 :
oh ja dat geloof ik meteen hoor maar toch. ik ben gewoon erg gehecht aan de school, de leerlingen, de leraren, alles. achjaaa. komt goed.
is toch ook niet vreemd, na 6 jaar lang is alles hardstikke normaal geworden. En als daar ineens een super grote verandering in komt, en het gewoon stopt. Dan is het wel even slikken.
Oud 10-04-2006, 08:17
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb juist het idee dat die 6 jaar áchterlijk snel zijn gegaan. Het voelt echt maar als een jaartje of 3.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 10-04-2006, 18:08
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Citaat:
Doavid schreef op 10-04-2006 @ 09:17 :
Ik heb juist het idee dat die 6 jaar áchterlijk snel zijn gegaan. Het voelt echt maar als een jaartje of 3.
Bij mij gingen de eerste 4 jaar nog wel snel, maar nu heb ik er écht genoeg van en nu gaat het dan ook steeds langzamer
__________________
Justice, in a society, is when each level of a hierarchy works within his place and is content with it. Plato, the Republic
Oud 17-04-2006, 21:24
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik ben héél blij dat ik eraf mag. Ik zie waarschijnlijk 2 vriendinnen van mij nooit/niet/misschien niet meer, maar ik ben echt heel blij dat ik eindelijk naar een nieuwe school mag.

Beginnen we weer met een schone lei/ij (?)
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 20-04-2006, 17:52
Fiskje88
Fiskje88 is offline
Ik vind het echt zwaar kut dat ik niet meer op m'n school zal zitten! Nooit meer kletsen met iedereen, nooit meer al die leuke mensen zien, nooit meer niets!

Maar aan de andere kant: met m'n studie ontmoet ik natuurlijk ook leuke, nieuwe mensen.
__________________
Nagyon szép vagyok!
Oud 21-04-2006, 22:49
Estella
Estella is offline
Hoe meer het einde nadert, hoe meer ik er tegenop zie om van iedereen afscheid te moeten nemen! Met leerlingen, leraren en het gebouw(...) heb ik inmiddels een sterke band opgebouwd en het valt me zwaar te beseffen dat ik deze mensen (en het gebouw...;-) nooit meer zal zien!

Maarrrr...volgend jaar wordt natuurlijk ook leuk!
Oud 03-05-2006, 17:47
ikhouvanschaap
ikhouvanschaap is offline
Damn.. deze topic lijkt wel op een bassisschool.. je ontmoet straks nieuwe mensen en je kan toch contact blijven houden???
Oud 03-05-2006, 18:47
5803
5803 is offline
een beetje voorbarige weemoed kan toch geen kwaad? ik vind het in ieder geval niet heel raar.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 04-05-2006, 14:52
JustMe88
Avatar van JustMe88
JustMe88 is offline
Ik dacht altijd dat ik de enige was die het rot vond om van de middelbare school af te gaan... Ik heb echt een super leuke tijd gehad! Ik ga echt bijna alles missen... vooral al mn klasgenoten en alle andere lieve mensen van school en gewoon de gezellige sfeer etc. ik zal het echt missen!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken van school af gestuurd worden?
bjornmulder
8 18-06-2013 21:10
Eindexamens 2003 Gaaf of jammer om van school af te gaan?
Knutselsmurfie
80 15-05-2003 11:48
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Eindexamens 2003 Geen zin om van school te gaan
lucy48
1 19-03-2003 17:51
De Kantine Van school af... het einde van de wereld?!
kuzcotopia
13 26-06-2002 19:20
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.