Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2006, 07:31
Verwijderd
Citaat:
BleuEyes schreef op 17-04-2006 @ 22:24 :


Beginnen we weer met een schone lei/ij (?)
[klootzakmodus] of misschien nog een jaartje blijven zitten om te leren spellen???
[/klootzakmodus]


Advertentie
Oud 06-05-2006, 11:13
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Momenteel wil ik héél graag héél snel weg.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 14-05-2006, 09:55
merels
Avatar van merels
merels is offline
hoe sneller hoe beter, ik voel mij net een bejaarde als ik rondloop op school
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 14-05-2006, 19:19
Verwijderd
Ik weet dat ik superblij was toen ik van school af was vorig jaar, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis hoor. Maar vooral het sociale gedeelte ervan dan (:
Ik werk nu net een jaar, neem nu nog een jaar 'vrij', maar wil daarna toch wel weer gaan studeren!
Oud 15-05-2006, 11:26
Fides
Fides is offline
Ik ben blij dat ik van school af ga. Heb het wel gezien na 6 jaar. De mensen die ik wil blijven spreken zal ik wel blijven spreken.
Oud 15-05-2006, 12:04
d00r
Avatar van d00r
d00r is offline
ik durf niet van school af
__________________
girls with assas like mine don't talk to boys with faces like yours
Oud 16-05-2006, 11:11
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik heb echt gehuild toen ik geslaagd was en school over was. Nu kan ik alleen maar zeggen dat studeren zoveel leuker is! Ik zie een hele hoop mensen van mijn ouwe school niet meer maar zo merk je ook wie je echte vrienden zijn...
__________________
Dromendief
Oud 16-05-2006, 11:22
*[FairyGirl]*
*[FairyGirl]* is offline
Nou, ik ben blij dat ik daar weg ga.
Lekker naar een nieuwe school met nieuwe mensen, nieuwe vakken, eindelijk dingen leren wat je daadwerkelijk iets aan hebt.
Ik vind het wel spannend.
Daarnaast ga ik ook nog eens samenwonen, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan
Maar oke, ik zal vast wel een paar dingen/mensen gaan missen, maar toch vind ik 6 jaar wel genoeg.
__________________
Dreams can come true..
Oud 16-05-2006, 20:37
danny23
danny23 is offline
Als je zolang vwo gedaan hebt als ik en daarnaast bent blijven zitten door ongunstige werkomstandigheden op school in de eerste 5jaar. Uiteindelijk van gymnasium gedegradeert bent naar atheneum op een andere school waar allemaal kleuters en ongemotiveerde losers op zitten. En waar je sociaal leven ineens ernstig ineenkrimpt. Nou dan kan ik niet zeggen dat ik een geslaagde schooltijd achter de rug heb.

Ben ik dan wel effe blij dat ik op me eigen tempo op de universiteit kan studeren. Waar ik zelf me vrienden kan uitkiezen en iedereen gemotiveerd bezig is met zijn studie. Een studie kan kiezen die ik leuk vind en niet me tijd verspil aan onzin vakken zoals anw, duits, nederlands. Daarnaast volop kan genieten van de vrijheid die universiteiten me bieden en van dat OV-jaar kaartje. Af en toe effe leuk ertussen uit knijpen uit deze chaotische omgeving. Effe helemaal naar limburg of friesland voor de grap. Lijkt me heerlijk om de haastige maatschappij te ontvluchten zonder maar iets te voor hoeven te betalen.

Nee ik zal me fake wannabe vrienden niet missen. Heb ik dit school jaar toch ook al niet gedaan. Kan me echt niet voorstellen waarom iemand zijn schooltijd zal missen. Studentenleven biedt dat en zoveel meer. Mensen komen en gaan sowieso altijd wel in je leven.
Oud 16-05-2006, 20:45
Verwijderd
Verwacht er niet teveel van. Ook volgend jaar slaapt iedereen bij colleges voor 12 uur en wordt er 's middags heerlijk doorheengepraat. Je gemotiveerde medestudenten lukt het plotseling niet om dat werkje voor je werkgroep op tijd in te leveren. Het onzinvak heet nu 'Methods and statistics' of 'Introduction to Postmodern Culture'. En dat 'niets betalen' komt mooi van pas als je stufi te laat binnenkomt en je moet overleven op kraanwater en een restje shoarma
Oud 16-05-2006, 20:49
Verwijderd
Wat kan jij dingen mooi verwoorden, Snees.
Oud 16-05-2006, 21:21
Verwijderd
Je ziet: ik ben een gekweld kunstenaar!
Oud 16-05-2006, 21:22
Verwijderd
Dat moge duidelijk zijn.
Oud 16-05-2006, 22:05
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
Citaat:
koekjes schreef op 04-04-2006 @ 21:02 :
ik ben er blij mee na 6 jaar had ik t wel gezien en heb echt behoefte aan iets nieuws

En snel ook!!
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Oud 16-05-2006, 23:28
danny23
danny23 is offline
Naja ik ga de beta richting in he. Dat is iets voor nerds dus daar zal ik niet zo gauw zoveel van die luie studenten tegenkomen. Maar van die hardcore blokkers die voor de lol nog effe een wiskunde marathon van 4uur houden na hun colleges. En de onzin vakken doe je toch maar 1 periode lang in plaats van 6jaar (in mij geval 7 jaar). En het is maar 1 of 2 studiepunten waard dus...

En naja in geldproblemen kom ik toch niet zo gauw. Ik woon nog bij me ouders. Dus dat zit wel allemaal goed. Ik zie alleen maar positieve dingen
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken van school af gestuurd worden?
bjornmulder
8 18-06-2013 21:10
Eindexamens 2003 Gaaf of jammer om van school af te gaan?
Knutselsmurfie
80 15-05-2003 11:48
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Eindexamens 2003 Geen zin om van school te gaan
lucy48
1 19-03-2003 17:51
De Kantine Van school af... het einde van de wereld?!
kuzcotopia
13 26-06-2002 19:20
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.