Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2006, 13:05
Verwijderd
Ik vind het dus een beetje raar geregeld bij ons op school, wij zijn voor de meeste vakken nog gewoon stof aan het krijgen, we hebben pas over 3 weken de laatste pta week.

Dat houdt in dat we daarna nog maar 1 week hebben om echt dingen te herhalen, en dan nog 3 dagen facultatief les.

Terwijl ik ook hoor van mensen die nu al een maand vrij of een aangepast rooster hebben, ik vind het gewoon slecht, alle stof hoort toch een beetje zo januari/februari behandeld te zijn?
Voor sommige vakken hangt het er nog maar om of we de stof wel afkrijgen voor het CE

Hoe zit het bij jullie, ben je al volop begonnen voor je examens of nog bezig met lesstof?
Advertentie
Oud 05-04-2006, 13:19
Leeuwinnetje
Avatar van Leeuwinnetje
Leeuwinnetje is offline
Wij kennen al onze lesstof al, we krijgen niks nieuws meer.. het is nu herhalen - herhalen - examens oefenen - herhalen - oefenen enz.

Over een week hebben we de laatste SE-toetsweek, waarin ik 4 toetsen krijg en 2 mondelingen.

Daarna kan je naar sommige leraren gaan om te vragen of je nog naar de les moet of dat het zo wel goed is, dus eigenlijk verandert er niet echt veel. Ik heb toch maar 16 uur les in een week.

En dat blijft gewoon zo, plus een paar vrije dagen met rapportvergaderingen blablabla, tot het examen, geloof ik.
__________________
Nothing beats a Leeuwinnetje! <3 Obi Wan
Oud 05-04-2006, 14:16
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Zit nu in me laatste SE week, nog maar 4 toetsen te gaan

Wiskunde A1,2
Frans 2
M&O
Letterkunde

Daarna alleen herhalen en examens oefenen..

Gekte
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 05-04-2006, 17:34
Nyawa
Het is nu onze laatste toetsweek, die eindigt volgende week donderdag. Daarna paar dagen vrij i.v.m. paasweekend, daarna gewoon les. Na de meivakantie hebben we twee weken gewoon les, daarna facultatief. Er worden speciale blokken ingesteld waar je je voor aan kunt melden, zoals een ochtend economie of een middag alleen maar wiskunde. Daarnaast loopt het gewone basisrooster ook door, zodat je weet waar je docent te vinden is als je iets wilt vragen. De laatste twee dagen voor het examen heb je helemaal geen les, ook niet facultatief.
Oud 05-04-2006, 17:55
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Nu laatste toetsenweek.
Daarna is het onduidelijk. De examensecretaris weetook nog niet hoe ze het gaan regelen, maar het boeit niet zo meer en ik kom gewoon als ik zin heb/nog wat moet weten. Alleen voor wiskunde en geschiedenis zijn we nog niet helemaal klaar. Maar voor de rest van de vakken boeide het sowieso al niet of je er heen ging of niet.

En we zijn dus verder wel klaar met de leerstof maar we voeren gewoon geen fuck uit ipv dat we oefenen met examens.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 05-04-2006, 18:00
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Nu laatste toetsenweek. Daarna is het onduidelijk
__________________
Guitarred and feathered
Oud 05-04-2006, 18:08
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Nu nog een beetje de laatste stof aan het afhandelen. Over anderhalve week hebben we toetsweek en daarna hebben we nog VERPLICHT les! Dit is nieuw ingesteld (eerder was er altijd facultatief les), maar blijkbaar vindt de directeur het nodig om lessen verplicht te stellen zodat er geen enkele tijd meer overblijft om te leren..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Oud 05-04-2006, 18:31
Verwijderd
onduidelijkheid de gekste

Wij hebben toetsweek tot aan Pasen. Daarna 2 weken nog gewoon les met uitzondering van de banduren (kwtuur achtigiets), scheelt me iig al 3 keer vroeg op.
Dan na de meivakantie is het nog twijfelachtig: de ene zegt helemaal facultatief, de ander zegt pas vanaf 12 mei facultatief.
Nja we zien wel.
Oud 05-04-2006, 19:47
Man16
Man16 is offline
wij hebben vorige week se2 gehad.
dus nu lekker relaxen een paar weekjes en dan gaan leren
Oud 05-04-2006, 19:54
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Volgende week de laatste lesweek, maar bij de meeste lessen zijn we gewoon bezig met oefenen voor schriftelijke/centraal examens.
Daarna hebben we 1 week toetsweek (nouja, di 18 april t/m ma 24 april) en dan nog 1 week (min die 24 april dan) examentraining (per vak 2 uur in de week, heb maar 3 vakken en is ook niet verplicht). Dit geldt ook voor de 2 weken na de meivakantie en in die laatste week heb ik ook mn eerste ce..
Oud 05-04-2006, 20:17
Verwijderd
Als je donderdag al een examen hebt, heb je gewoon geen een dag echt vrij bij ons vet stom geregeld. Maarja alle scholen klooien maar wat aan volgens mij zo te lezen...
Oud 06-04-2006, 08:44
Verwijderd
Ik heb nog 4 SE's deze week, waarvan 2x mondeling, en daarna is het volgens mij alleen nog maar oefenen oefenen, behalve voor GS en filosofie want daar hebben we nog niet alle stof behandeld.
Oud 06-04-2006, 10:28
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Volgende week is ook nog tentamenweek. Daarna zijn er twee practica en mondelingen weken waarin we gewoon les hebben, wat er dan van doorgaat. En dan is het nogal onduidelijk. De één zegt dat het gewoon facultatief is en de ander zegt dat we gewoon helemaal vrij is. Ook lekker onduidelijk dus.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-04-2006, 12:11
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Ik heb nu mijn laatste SE week gehad en daarna heb ik nog iets van 10 echte lesdagen en de rest weet ik niet echt. Misschien dat we de hele dag vrij hebben of we moeten naar de helft van de lessen gaan of zo
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 09-04-2006, 21:27
bbyn
bbyn is offline
heb de komende 3 weken examens oefenen -->
dan meivakantie -->
week vrij -->
4 dagen vrij en dan vrijdag examens!
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 10-04-2006, 15:31
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
morgen en overmorgen hebben we nog les. Dan toetsweek. Dan vrij, dag naar parijs, vakantie. Daarna week les om vragen te stellen en te herhalen en daarna gewoon facultatief 1 week om te leren.
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Oud 10-04-2006, 18:04
Verwijderd
Ik voel me benadeeld
Oud 11-04-2006, 22:33
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
tot 25 april lessen met examenstof herhalen. laatste toetsweek hadden we vorige week.

25 april is laatste schooldag met het feest en de stunts en alles.
vanaf dan zijn er geen lessen meer, maar kan je natuurlijk altijd naar school om dingen te vragen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Ads door Google
Oud 12-04-2006, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Philemon schreef op 05-04-2006 @ 19:08 :
lessen verplicht te stellen zodat er geen enkele tijd meer overblijft om te leren..
Wat denk je nou dat je in die lessen doet, dan?
Oud 12-04-2006, 08:26
Verwijderd
Bij ons is alleen de week na de meivakantie vrijwillig. Voor die tijd is er nog wel wat lesstof. In iedergeval is wiskundeb1/natuurkunde1,2/scheikunde1,2 al afgesloten, alleen b2 moet nog een eindtoets krijgen.

Ik vind het wel raar dat mensen denken dat de stof al in januari behandeld moet zijn? Januari - mei is wel een enorm gat
Oud 12-04-2006, 15:13
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
klaar met lesstof dus nu lekker 5 weken niks doen
__________________
niet alleen =)
Oud 12-04-2006, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 12-04-2006 @ 09:26 :
Bij ons is alleen de week na de meivakantie vrijwillig. Voor die tijd is er nog wel wat lesstof. In iedergeval is wiskundeb1/natuurkunde1,2/scheikunde1,2 al afgesloten, alleen b2 moet nog een eindtoets krijgen.

Ik vind het wel raar dat mensen denken dat de stof al in januari behandeld moet zijn? Januari - mei is wel een enorm gat
Dat was misschien overdreven, maar dat wij waarschijnlijk nog na de meivakantie de laatste stof moeten behandelen vind ik ook weer belachelijk
Oud 12-04-2006, 23:03
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
morgen laatste dagje les en ik heb mn rooster voor de komende 3 weken (excl vakantie).
Maandag: 8.50 - 11.35 nederlands (maar die vrouw verwacht niet dat er iemand komt, dus of ik dat ga doen weet ik ook nog niet ook)
dinsdag: niks
woensdag: 10.45 - 13.45 engels
donderdag: 13.45 - 16.30 duits
vrijdag: niks

hmm
Oud 13-04-2006, 07:49
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 12-04-2006 @ 09:26 :
Bij ons is alleen de week na de meivakantie vrijwillig. Voor die tijd is er nog wel wat lesstof. In iedergeval is wiskundeb1/natuurkunde1,2/scheikunde1,2 al afgesloten, alleen b2 moet nog een eindtoets krijgen.

Ik vind het wel raar dat mensen denken dat de stof al in januari behandeld moet zijn? Januari - mei is wel een enorm gat
Destijds bij mijn eindexamen hadden we in januari voor de meeste vakken de lesstof af. Daarna hebben we ons vooral gericht op examens oefenen. Vind persoonlijk dat je als school toch zo rond maart al je lesstof voor het examen wel gegeven moet hebben, maar wie ben ik
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 14-04-2006, 10:41
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Ik begin dinsdag a.s. aan mijn 2de tentamens. Maandag is de laatste dag en dan heb ik dinsdagt/m vrijdag nog les, wat natuurlijk voornamelijk oefenen enzo is. Daarna heb ik een week vakantie en daarna weer een week les. Daarna nog een weekje facultatief les en dan de examens.
Advertentie
Oud 21-04-2006, 22:53
Estella
Estella is offline
Wij hebben vorige week de laatste SE week gehad en vanaf nu tot de examens alles facultatief. En ja, dat is ontzettend RELAXED!!! Zelf bepalen wanneer ik naar school wil, mn bed uitrollen wanneer dat vanzelf gebeurt en dus niet wanneer mijn wekker dat wil; ideaal!!!! School is nu niet meer iets dat MOET, maar iets dat MAG omdat je het leuk vindt, en dat is eigenlijk de ideale afsluiting. 12 mei hebben we officieel de laatste schooldag, maar dat is eigenlijk meer een excuus om onbeschaamd te kunnen zuipen!
Oud 22-04-2006, 19:29
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Ik heb na de meivakantie geen les meer. Komende dinsdagavond is mijn laatste les.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 27-04-2006, 10:18
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-04-2006 @ 09:16 :
Wat denk je nou dat je in die lessen doet, dan?
Nou niets zinnigs iig. Weet niet hoe jij er over denkt, maar ik zie het nut niet in van nog eens extra proefexamens Frans maken. Maar gelukkig is het nu beter geregeld, krijgen blokuren om nog wat te oefenen met examens en dan nog vragen te kunnen stellen..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.