Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2006, 11:19
Ykje
Ykje is offline
Hallo,

Ik werk voor Sp!ts en zal binnenkort elke dag artikelen schrijven over de eindexamens. Ik zoek scholieren die dit jaar eindexamen doen en het leuk vinden mee te werken aan een kort interview over de volgende onderwerpen:

Geen tijd voor leren: Je hebt het eigenlijk heel druk met iets anders naast je school. Bijvoorbeeld omdat je topsporter bent, omdat je naast school je eigen bedrijfje runt, omdat je meespeelt in een soapserie, etc. Hoe combineer je school met die andere dingen? Hoe vind je toch de tijd om te leren?

Examenstress/faalangst: Heb je last van faalangst? Lig je ’s nachts wakker omdat je tegen de examens opkijkt? Ben je bang dat je opeens een black-out krijgt?

Spieken: Ga je spieken voor de eindexamens? Heb je een goede tip? Ben je al eens gepakt met spieken? En wat gebeurde er toen?

Heb jij iets te vertellen over één van deze drie onderwerpen, of ken je iemand die aan de bovenstaande omschrijving voldoet, stuur dan een mailtje naar y.vriesinga@gmail.com en ik bel/mail je. Als je wilt kun je anoniem in de krant.

Dag,

Ykje Vriesinga (y.vriesinga@gmail.com)
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.