Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2006, 08:23
planckton
planckton is offline
Welke programma's besteden er aandacht aan het centraal schriftelijk?
Kijk jij elke dag op een bepaalde site die informatie verstrekt over het eindexamen? (behalve scholieren.com natuurlijk)
En hier de mogelijkheid om op de inhoud van die programma's te reageren.
Advertentie
Oud 17-05-2006, 08:44
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Op tv geloof ik Twee Vandaag en Goedemorgen Nederland,
op de radio 3 FM en bij ons in de regionale krant ook dagelijks.
Of ik ga kijken/lezen, k weet het niet. Vast wel.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 17-05-2006, 08:47
Verwijderd
Maar het gaat altijd eindeloos over leerlingen met examenstress. Waarom besteden ze geen aandacht aan leerlingen zonder examenstress, dat is namelijk ook vervelend.
Oud 17-05-2006, 08:50
FLechdrop
Avatar van FLechdrop
FLechdrop is offline
Ja, ik moet bijvoorbeeld nog steeds beginnen met leren.
__________________
met een 4 als A
Oud 17-05-2006, 08:52
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
per piacere schreef op 17-05-2006 @ 09:47 :
Maar het gaat altijd eindeloos over leerlingen met examenstress. Waarom besteden ze geen aandacht aan leerlingen zonder examenstress, dat is namelijk ook vervelend.
Idd. Ik word gewoon zenuwachtig van al die mensen die vertellen hoe bang ze wel niet zijn dat ze het niet halen.
Ik heb een reden om zenuwachtig te zijn, de meeste mensen die zeuren niet.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 17-05-2006, 08:55
Verwijderd
Is allemaal bangmakerij.
Oud 17-05-2006, 09:17
Verwijderd
FunX natuurlijk!
Oud 18-05-2006, 12:14
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Je hebt het over tv-programma's maar in de krant wordt er ook veel aandacht aan besteed.

Vandaag stond er een uitgebreid bericht over in de metro. Spits besteed er dacht ik nog meer veel aandacht aan, ze hebben geloof ik zelfs speciaal ruimte uitgetrokken om er elke dag over te kunnen schrijven.

Ik lees meestal de metro dus ik kan niet over spits oordelen, maar het ging veel meer over hoe leerlingen zich voorbereiden. En kunnen voorbereiden. Ook stond er een interview in maar dat was juist over een leerling die helemaal niet zenuwachtig is.

Krant > T.v.?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 18-05-2006 om 12:16.
Oud 18-05-2006, 14:45
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
eindexamenjournaal heb ik vorig jaar wel altijd gelezen, kwamen ook wat klachten en vragen in voor enzo. En sommige kranten plaatsen wel leuke of interesante stukken, spits en andere dagbladen enzo
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 18-05-2006, 15:55
planckton
planckton is offline
Vandaag stond er een artikel in de volkskrant over een jongen die in 12 vakken en 4 profielen eindexamen deed.. jezus..
Oud 18-05-2006, 16:28
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
planckton schreef op 18-05-2006 @ 16:55 :
Vandaag stond er een artikel in de volkskrant over een jongen die in 12 vakken en 4 profielen eindexamen deed.. jezus..
Die jongen is menselijk?
__________________
I am..
Oud 18-05-2006, 18:16
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
planckton schreef op 18-05-2006 @ 16:55 :
Vandaag stond er een artikel in de volkskrant over een jongen die in 12 vakken en 4 profielen eindexamen deed.. jezus..
wtf.. hoe wou hij dat doen dan? er zijn toch ook examens gelijktijdig?

edit: ik twijfel nu al aan mijn eigen uitspraak
__________________
Guitarred and feathered
Oud 18-05-2006, 18:31
planckton
planckton is offline
Volgens mij zijn er geen examens gelijktijdig. En ja, die jongen is menselijk, hij zit alleen tot 2-3 uur 's avonds te leren, gaat naar zn examen en houdt dan siësta..
Oud 18-05-2006, 18:31
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Hmm..Ik vond mijn 10 eindexamenvakken al veel.. Maargoed, op hilversum 3 is dus wel wat aandacht voor de examens, en verder geen idee eigenlijk
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Oud 19-05-2006, 19:14
Fides
Fides is offline
Citaat:
planckton schreef op 18-05-2006 @ 19:31 :
Volgens mij zijn er geen examens gelijktijdig. En ja, die jongen is menselijk, hij zit alleen tot 2-3 uur 's avonds te leren, gaat naar zn examen en houdt dan siësta..
Dat gaat alleen niet als je voor 2 vakken op 1 dag examen moet doen.
Oud 19-05-2006, 21:16
Brack
Brack is offline
Citaat:
planckton schreef op 18-05-2006 @ 16:55 :
Vandaag stond er een artikel in de volkskrant over een jongen die in 12 vakken en 4 profielen eindexamen deed.. jezus..
Lache, zit ie zeker op zaterdagavond in plaats van in de kroeg, achter z'n huiswerk?
Oud 19-05-2006, 21:49
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 17-05-2006 @ 09:44 :
Op tv geloof ik Twee Vandaag en Goedemorgen Nederland,
op de radio 3 FM en bij ons in de regionale krant ook dagelijks.
Of ik ga kijken/lezen, k weet het niet. Vast wel.
Goedemorgen NL, met Olga Commandeur? Ik was zoo blij dat ze van onze school af ging om dat porogramma te maken, had echt een hekel aan haar
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 20-05-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Juda[NL] schreef op 19-05-2006 @ 22:49 :
Goedemorgen NL, met Olga Commandeur? Ik was zoo blij dat ze van onze school af ging om dat porogramma te maken, had echt een hekel aan haar
OMG dat mens lijkt me echt irritant om les van te hebben
Ads door Google
Oud 20-05-2006, 13:29
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Ik ben al op tv geweest (TV Maastricht ), gelukkig alleen met mijn rug zodat ik nog enigzins onherkenbaar was. Ze kwamen wel op ons af 'Dames mogen we jullie iets vragen' maar toen zijn we allemaal subtiel weggelopen en zoiets in de richting van 'nee liever niet' gezegd.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 20-05-2006, 14:25
planckton
planckton is offline
Citaat:
Brack schreef op 19-05-2006 @ 22:16 :
Lache, zit ie zeker op zaterdagavond in plaats van in de kroeg, achter z'n huiswerk?
Nou, hij had ook gewoon vrienden en hobby's
Oud 20-05-2006, 18:26
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
planckton schreef op 18-05-2006 @ 16:55 :
Vandaag stond er een artikel in de volkskrant over een jongen die in 12 vakken en 4 profielen eindexamen deed.. jezus..
die heb ik op tv gezien! echt ziek! en dan nog vrije tijd over hebben, 'want je moet gewoon goed plannen'
Oud 20-05-2006, 19:28
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
maareh 12 vakken is toch niet eens zo heeeeel veel? Ik doe examen in 8 vakken(vwo), en ik kan me best voorstellen dat daar nog 4 vakken bij komen. bv de wat minder intensieve vakken ofzo, m&o, eco 1, dui. Als je goed plant is het inderdaad te doenWees nou eens eerlijk tegen jezelf, hoeveel huiswerk heb je in de afgelopen 3 jaar gemaakt Inderdaad, en stel nu eens voor dat voor die 4 vakken xtra net zo veel doet

Oke en ik wordt inderdaad ook wel gek van al die doemdenkers die zeggend dat ze gaan zakken! Zeker als t op tv nog eens breed gaan uitmeten
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 21-05-2006, 09:42
Fides
Fides is offline
Allemaal huilles op TV, oeh oeh faalangst oeh oeh....je bent gewoon een onzekere tiener, niets meer en niets minder.
Oud 21-05-2006, 09:43
Fides
Fides is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 20-05-2006 @ 20:28 :
maareh 12 vakken is toch niet eens zo heeeeel veel? Ik doe examen in 8 vakken(vwo), en ik kan me best voorstellen dat daar nog 4 vakken bij komen. bv de wat minder intensieve vakken ofzo, m&o, eco 1, dui.
Hij deed 4 profielen dus geen m&o of eco 1
Oud 21-05-2006, 12:17
Rizz0
Rizz0 is offline
Valt wel mee hoe moeilijk dat is lijkt me.

Je doet dan eindexamen in:
-Nederlands
-Engels
-Geschiedenis
-Aardrijkskunde
-Economie12
-Wiskunde B12
-Scheikunde 12
-Natuurkunde 12
-Biologie 12
-Frans 2
-Duits 2
-Latijn ofzo.

Lijkt me wel te doen, je moet alleen wat harder bikkelen.
Advertentie
Oud 21-05-2006, 12:33
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
White Trash schreef op 20-05-2006 @ 13:58 :
OMG dat mens lijkt me echt irritant om les van te hebben
Vervang dat lijkt maar voor is
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 21-05-2006, 12:33
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 20-05-2006 @ 20:28 :
maareh 12 vakken is toch niet eens zo heeeeel veel? Ik doe examen in 8 vakken(vwo), en ik kan me best voorstellen dat daar nog 4 vakken bij komen. bv de wat minder intensieve vakken ofzo, m&o, eco 1, dui. Als je goed plant is het inderdaad te doenWees nou eens eerlijk tegen jezelf, hoeveel huiswerk heb je in de afgelopen 3 jaar gemaakt Inderdaad, en stel nu eens voor dat voor die 4 vakken xtra net zo veel doet

Oke en ik wordt inderdaad ook wel gek van al die doemdenkers die zeggend dat ze gaan zakken! Zeker als t op tv nog eens breed gaan uitmeten
Uhm.........

M&O als minder intensief vak?
__________________
- the owl asks, but never answers -
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Lachwekkende examens en luie leerlingen, of toch niet? (Column over de examenfouten)
columnmannetje
10 29-06-2008 20:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.