Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 16:18
KnuffelLand
KnuffelLand is offline
hey, ik heb een probleem.
ik heb een heel goede vriendin, we hebben in heel korte tijd ook echt een enorme goede band gekregen.
maar nu ging ik een paar dagen geleden bij haar een nachtje slapen, we hadden er heel erg zin in maar dan wel echt gewoon als vrienden.
we waren guitar hero aan het spelen toen ze tegen me zij: zullen we anders gewoon op mn kamer gaan chillen, dus ik zij: okay das goed.
we hadden gewoon een matras naast haar bed neer gelegt en gingen daar even op zitten.
we waren gewoon even een beetje aan het knuffelen (wat we veel vaker deden maar niet omdat we verlieft waren).
toen zij ze dat ze last had van haar rug en vroeg of we in haar bed konden gaan liggen, dus wij in haar bed en een beetje praten.
toen begon ze mij een beetje kusjes te geven op wang en voorhoofd enzo, dus ik dacht: ha leuk ik doe het gewoon terug, zonder enige intentie tot liefde ofzo.
toen gaf ze me een (klein) kusje op mijn mond, en weer deed ik dat gewoon terug nogsteeds op een vriendschappelijke manier, gewoon voor de lol dus.
daarna begon ze dus een beetje aan mn lippen te likken en een paar seconde later lagen we te zoenen.
die nacht hebben we zeker 10 uur liggen knuffelen/zoenen.

dit is opzich geen probleem maar het probleem komt nu;
ze had gewoon een vriend, en ze is een meisje die echt nooit vreemd zou gaan, om 3 uur snachts zij ze: kut mn vriend, ik voelde mij ook wel zwaar klote voor hem.
maar daarna gingen we dus gewoon weer door, ze was echt heel erg verlieft op me die nacht en ik ook op haar!
ze vertelde me ook dat ik de enige jongen zou zijn met wie ze ooit vreemd zou gaan.
ik kon voor die avond serieus met 100% zekerheid zeggen dat er niks zou gebeuren, maar er gebeurde dus wel degelijk wat.
de volgende dag was het gevoel ietsje minder, tenminste dat zeiden we tegen elkaar.
nu zie ik haar na 2 dagen weer op school en ze verteld me dat ze eigelijk het gevoel heeft dat ze me wil negeren, ze wil me eigelijk niet negeren maar iets zegt haar dus dat ze het moet doen.

ze heeft me verteld dat als ze niet met haar vriend had, dat ze voor de volle 300% voor me zou gaan!

nu denk ik dus, wil ze me eigelijk negeren omdat ze nog gevoelens voor me heeft maar die niet wil, en hoopt die kwijt te raken door minder close met me te zijn?
haar vriend heeft het haar op een rare manier gewoon vergeven, we willen gewoon weer terug naar hoe het was, gewoon weer beste vrienden...

ik ben bang dat het een natuurlijke reactie is van haar om me te negeren, maar ik denk dat als ze dat doet dat die band dus helemaal naar de klote gaat.
aangezien ik vaak deze zin heb gehoord: of het word een relatie, of het gaat kapot.

ik wil haar gewoon niet kwijt als vriend, ze is echt heel belangrijk voor me, en ik weet niet wat ik zou moeten zonder haar!

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2012, 16:52
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Je dacht dat een kus op de mond vriendschappelijk was?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 16:57
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je dacht dat een kus op de mond vriendschappelijk was?
ja dat hoeft helemaal niets te betekenen... ik doe dat ook met enkele vriendinnen die ik al jaren heb als gewone vriendinnen. ( geen langdurige kus natuurlijk maar gewoon een hallo kus )

En verder is het vrij simpel. Of je gaat voor haar, en riskeert het vriendschapsverlies. En je weet dus dat ze vreemd zou kunnen gaan... of je vergeet het en houdt haar als beste vriendinnetje.... of je kan het niet vergeten en gaat haar ook negeren
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 17:02
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Dit was niet echt een hallo kus he. Ze lagen in bed en waren al kusjes op de wang en het voorhoofd aan het geven... Ik zal misschien te jong zijn om het te begrijpen

OT: ik denk dat je nu niet veel meer kan doen, het zal vooral van haar (en haar vriend) afhangen of het iets wordt of niet.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 17:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou haar vergeten, ze gaat vreemd en is dus sowieso geen relatiemateriaal naar mijn mening. Wedden dat ze tegen haar vriend ook heeft gezegd dat ze niet vreemd zou gaan? Uiteindelijk deed ze het toch, bewust en opzettelijk. Zal ze bij jou ook doen.

Als je haar vriendschap niet kwijt wilde had je haar niet af moeten lebberen. Vind die vriend van haar het trouwens wel goed dat ze nog met je omgaat? Kan goed zijn dat ze je negeert om haar relatie te redden. Je weet wel, met die kerel die ze voor jou niet op wil geven. Vergeet haar dus maar, er loopt veel beters rond.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 18:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
ja dat hoeft helemaal niets te betekenen... ik doe dat ook met enkele vriendinnen die ik al jaren heb als gewone vriendinnen.
Terwijl je met ze in bed ligt, ja?

TS, ik las je verhaal echt met mijn handpalm tegen mijn gezicht aangekleefd. Je bent bij een meisje, alleen op haar kamer, ze begint je te knuffelen en kusjes te geven en op je mond te zoenen en jij denkt alleen maar 'oh haha grappig vriendschappelijk'? Hoe naief kun je zijn?

En je hebt een supergoede band met dat meisje, maar je wist niet dat ze een vriendje had? Of wist je het wel maar dacht je alsnog dat het wel oké was om met dat meisje in bed te zoenen en wat jullie nog meer gedaan hebben?

Ik vind het volkomen logisch dat dat meisje jou liever negeert want ze is vreemdgegaan en heeft haar vriendje daarmee waarschijnlijk heel erg gekwetst (maar geeft hij te veel om haar om haar de deur uit te schoppen, wat hij eigenlijk beter wel kan doen omdat ze net zo lief met jou is, schijnbaar) en ze wil het niet nog erger maken door met jou om te gaan alsof er niets gebeurd is. Ze kan nu niet meer met je omgaan en nog gewoon normaal vrienden zijn, ten eerste omdat dat echt superkut is voor haar vriendje, ten tweede omdat ze schijnbaar haar zelfbeheersing niet kan bewaren als ze in je buurt is. Zolang ze met dat vriendje is kun je het wel vergeten dat ze nog goede vrienden met je gaat willen zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 19:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
uiteraard niet in de setting waar zij zich in bevonden nee... maar hij quote alleen het deel van zoenen op de mond vandaar
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 01:13
Verwijderd
Je bent een jongen en je heet Knuffelland ? Ahahahahaahahhaha
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 06:03
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Citaat:
Je bent een jongen en je heet Knuffelland ? Ahahahahaahahhaha
Ik knuffel ook met mijn vriendin...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 08:11
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Je bent een jongen en je heet Knuffelland ? Ahahahahaahahhaha
Misschien wil je overwegen om nutteloos commentaar als dit achterwege te laten?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie artikel; de sluier ontsluierd
MysticSoul
2 27-03-2011 08:56
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Levensbeschouwing & Filosofie ,,Nederland is de perfecte islamstaat''
Yousra
85 19-01-2004 10:29
Liefde & Relatie [beste vriend]
Verwijderd
3 23-01-2003 00:35
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.