Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2002, 17:45
Andretjuh
Avatar van Andretjuh
Andretjuh is offline
Hoi,

Daar ben ik weer te zeuren

Mijn vriendin doet alweer vreemd. Ze wil me dit weekend niet zien en volgende week ook niet. Ze zegt dat ze over ons wil nadenken en weten waar ze aan toe is.

Het ging eigenlijk zo. We hadden afgesproken dat we elkaar deze week niet gingen zien inverband met werk en school. We hadden afgesproken dat we elkaar vrijdag weer zouden zien. Dus ik belde haar vandaag naar school om te zeggen dat ik half 5 op het station ben. Toen zei dat het goed was. Eenmaal thuisgekomen. Zegt ze op msn dat ze me niet wil zien en wil nadenken enzo en dat ze me volgende week vrijdag beld.

Ik krijg nu het gevoel dat ze me aan het lijntje houd. maar een vriendin zegt dat het in elke relatie wel eens voorkomt. Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt? Ik wil haar echt niet kwijt en hou zo veel van haar.

hartellijk dank,

Andre
__________________
*`Scholen zijn weer begonnen veel hoofdpijn en lange dagen dus`*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2002, 17:47
Andretjuh
Avatar van Andretjuh
Andretjuh is offline
sorry dat het misschien wat raar staat enzo maar voel me nu ook niet echt lekker.

grtz,

Andre
__________________
*`Scholen zijn weer begonnen veel hoofdpijn en lange dagen dus`*
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:53
Andretjuh
Avatar van Andretjuh
Andretjuh is offline
Dit is trouwens de link van de vorige keer:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=220936
__________________
*`Scholen zijn weer begonnen veel hoofdpijn en lange dagen dus`*
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 20:06
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik zou zelf dat gevoel dan ook krijgen. Ik zou niet eens een week kunnen wachten in deze situatie. In een relatie moet er wel duidelijkheid zijn en dat is er zo niet.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 11:52
Sithan
Sithan is offline
Om eerlijk te zijn heb ik inderdaad het idee dat ze je aan het lijntje houd...
Anders zou dr actie helemaal nergens op slaan...
T kan natuurlijk ook zijn dat ze zich ff niet goed voelt en dat dat volgende week weer voorbij is, dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Andretjuh schreef:
Ik krijg nu het gevoel dat ze me aan het lijntje houd. maar een vriendin zegt dat het in elke relatie wel eens voorkomt. Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt?
hey andre!

volgens mij houdt ze je niet écht aan het lijntje, of in ieder geval niet bewust. ze weet gewoon nog niet helemaal wat ze wil in haar leven denk ik...
iedereen denkt er wel eens over na, of ze nu eigenlijk écht voor hun relatie willen gaan, of ze er in geloven, maar degenen die daarvoor "tijd vragen aan de persoon in kwestie", die zijn in mijn ogen gewoon écht totaal nog niet volwassen genoeg om een relatie te kunnen aangaan. als je iemand graag ziet, heb je toch geen week tijd nodig om er achter te kunnen komen of je er mee wil doorgaan??
ik ken *niemand* die dat ooit al heeft meegemaakt (of toch niemand van mijn close friends, misschien ken ik zo wel iemand, maar weet ik het er gewoon niet van)
persoonlijk vind ik het bullshit, een week moeten nadenken... als je het na tien minuten niet weet, weet je het na tien weken ook niet hoor... (komaan, hoe kan het nu dat je moet *nadenken* over hoe je je voelt? je weet toch hoe je je voelt...)


xxx

*blue snapt het toch niet helemaal hoor...*
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:05
sean paul
Avatar van sean paul
sean paul is offline
Citaat:
Andretjuh schreef:
Hoi,

Daar ben ik weer te zeuren

Mijn vriendin doet alweer vreemd. Ze wil me dit weekend niet zien en volgende week ook niet. Ze zegt dat ze over ons wil nadenken en weten waar ze aan toe is.

Het ging eigenlijk zo. We hadden afgesproken dat we elkaar deze week niet gingen zien inverband met werk en school. We hadden afgesproken dat we elkaar vrijdag weer zouden zien. Dus ik belde haar vandaag naar school om te zeggen dat ik half 5 op het station ben. Toen zei dat het goed was. Eenmaal thuisgekomen. Zegt ze op msn dat ze me niet wil zien en wil nadenken enzo en dat ze me volgende week vrijdag beld.

Ik krijg nu het gevoel dat ze me aan het lijntje houd. maar een vriendin zegt dat het in elke relatie wel eens voorkomt. Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt? Ik wil haar echt niet kwijt en hou zo veel van haar.

hartellijk dank,

Andre

dat had ik een tijdje ook,
toen bleek dat ze een ander jongen leuk vond.
enige advies wat ik ej kan geven is wat ik heb gedaan,
doe niets zeg niets verder, wacht gewoon tot next vrijdag(is moeilijk ik weet)
want als ji je gaat opdringen gaat ze dan zeggen dat je hara niet"de ruimte"geef, wat dat ook mag betekenen.
hoop dat ej er wat aan heb,
laters

S
__________________
trust
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:14
David
Avatar van David
David is offline
mja ,, als ze je echt niet wilt zien dan zit er toch iets niet goed

ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt met m,n vriendin , maar ik denk dat ik het ook niet zou pikken en een verklaring zou willen waarom dan wel ..

maar goed ,, het is aan jou wat je ermee doet ,, hou je heel veel van dr ,geef dr dan de ruimte waar ze om vraagd .

en denk er niet gelijk iets slechts bij ,,

ik ken jullie verder niet , maar ja ,, vertrouw je je vriendin , en hou je van dr ,

dan zou ik dr ff de ruimte geven als ze zich daardoor prettiger voelt ,,

je wilt immers toch dat ze gelukkig is ?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:44
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ja ik kan me goed voorstellen dat je nu het idee krijgt dat ze je een beetje aan het lijntje houdt..

Is er misschien iets voor gevallen waardoor ze zou kunnen twijfelen over jullie relatie, of waardoor ze je een tijdje niet zou willen zien..?
Want anders lijkt me dit een beetje plotseling eigenlijk..
Maar ik kan me voorstellen dat je wel wat duidelijkheid wilt hebben en hoe zij over jullie relatie denkt..

Ik zou haar gewoon even de tijd geven om na te denken, maar ik zou wel snel genoeg vragen wat er aan de hand is, en of zij het gevoel heeft of er iets mis is in jullie relatie..
Daar moeten jullie wel over kunnen praten, misschien zit zij ergens mee ofzo en kropt ze het allemaal op, terwijl het misschien snel op gelost is als jullie erover praten.. (hoezo ik dwaal ff af..?)

maar goed, gun haar even de tijd om tot bezinning te komen en vraag gewoon wat er haar inziens mis is..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:25
Andretjuh
Avatar van Andretjuh
Andretjuh is offline
Bedankt voor jullie reakties. Ik heb haar vanmiddag nog even gesproken, maar het komt allemaal wel goed. Ze had gewoon zo veel aan haar hoofd met school, thuis en werk enzo ze was het gewoon allemaal zat. Ze wist alleen niet hoe ze het precies tegen mij moest zeggen dat ze me even niet wou zien maar gewoon echt even tijd voor haarzelf wou hebben. Ze zei het heel bod en heel vreemd daarom kwam het zo raar over.

nogmaals bedankt voor al jullie reakties.

grtz,

Andre
__________________
*`Scholen zijn weer begonnen veel hoofdpijn en lange dagen dus`*
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:33
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Andretjuh schreef:
Bedankt voor jullie reakties. Ik heb haar vanmiddag nog even gesproken, maar het komt allemaal wel goed. Ze had gewoon zo veel aan haar hoofd met school, thuis en werk enzo ze was het gewoon allemaal zat. Ze wist alleen niet hoe ze het precies tegen mij moest zeggen dat ze me even niet wou zien maar gewoon echt even tijd voor haarzelf wou hebben. Ze zei het heel bod en heel vreemd daarom kwam het zo raar over.

nogmaals bedankt voor al jullie reakties.

grtz,

Andre
Ey echt kwel voor je dat het goed gaat, als ik eerlijk ben zag ik het niet zo super voor je in toen ik je posted las maar ja, zo leer ik toch weer wat. Persoonlijk zie ik meestal de shit wel hangen als ze zo over " ons" (jullie in dit geval) gaat denken en stop ik er meestal mee omdat ik een hekel (ja hekel is een groot woord, ik lijd er persoonlijk te veel onder) heb aan halve zekerheid
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:43
David
Avatar van David
David is offline
toch wel leuk om te zien dat er ook nog wel eens iets goed gaat
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:26
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Gelukkig dat het weer opgehelderd is nu..
Ze heeft het duidelijk erg druk met van alles ja, denk dat jij nu ook kunt begrijpen dat ze ff wat rust wil
Misschien verstandiger van haar geweest als ze dat gelijk had gezegd, maar ik kan me voorstellen dat haar gedachten daar op dat moment ff niet naar stonden, zeker als je best wel gestressed bent enzo..

iig veel succes verder, en het komt dus allemaal weer goed
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 07:22
Verwijderd
Citaat:
Andretjuh schreef:
Mijn vriendin doet alweer vreemd.
Don't worry, dat doen vrouwen wel vaker :X
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 10:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Wel fijn dat het allemaal weer goed is. Eerlijk gezegd zag ik de bui al hangen toen ik je eerste berichtje las.
Het was slimmer van je vriendin geweest als ze gewoon had gezegd wat haar dwars zat. Praten in een relatie is belangrijk!! Leer je echt veel van!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Opnieuw afspreken, jongen doet vreemd, wat moet ik doen??
melody95
26 16-01-2012 20:44
Liefde & Relatie vriendin doet vreemd
hoi1234
1 29-10-2010 22:57
Liefde & Relatie Vriendin doet vreemd
AndriesGoesLife
15 23-10-2010 12:02
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #14
Luna
500 08-11-2004 20:16
Liefde & Relatie vriendin ging vreemd op haar vriend, wat moet ik daarmee
ilse
24 12-09-2004 20:21
Liefde & Relatie Vriendin doet enorm vreemd...
t68i
92 17-12-2002 08:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.