Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2002, 11:38
Eline171
Eline171 is offline
Hallo ...

Ik zit zo met mezelf in de knoop. Er is iemand verliefd op me, alleen hij is 12 jaar ouder. Ik ben geloof ik ook verliefd op hem, maar het is zo moeilijk. Ben bang voor reacties uit mijn omgeving. Wat moet ik doen?

Please help me!!
Advertentie
Oud 03-01-2002, 12:03
Marc S
Marc S is offline
Dit is meer iets voor het Liefde & Relatie forum volgens mij...

Voor de rest heb ik niet zo veel toe te voegen... me lijkt wel dat jullie in verschillende fasen van het leven verkeren, waardoor het vroeg of laat niet goed gaat...
Oud 03-01-2002, 13:15
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Tussen mijn vader en mijn (inmiddels overleden) moeder bestond een leeftijdsverschil van 10 jaar. Toen ze in 1962 trouwden was mijn moeder 22. Waar het om gaat is dat verschil in leeftijd niet uitmaakt als je op elkaar verliefd bent en van elkaar houdt. Misschien vind je jezelf nog te jong omdat je pas 17 bent, maar aangezien die man die verliefd op jou is 12 jaar ouder is dan jij is jouw leeftijd voor hem blijkbaar geen probleem.
Ik raad je aan om er met hem over te praten en je niets aan te trekken van wat je omgeving er van denkt. Het gaat per slot van rekening niet om je omgeving, maar om jullie allebei.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 03-01-2002, 13:21
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Eline171 schreef:
Hallo ...

Ik zit zo met mezelf in de knoop. Er is iemand verliefd op me, alleen hij is 12 jaar ouder. Ik ben geloof ik ook verliefd op hem, maar het is zo moeilijk. Ben bang voor reacties uit mijn omgeving. Wat moet ik doen?

Please help me!!
ik zou je er niet te veel van aantrekken
liefde is liefde
en liefde is blind
als je echt van hem houd
kan je hem niet laten gaan
Oud 03-01-2002, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Dit is meer iets voor het Liefde & Relatie forum volgens mij...

Voor de rest heb ik niet zo veel toe te voegen... me lijkt wel dat jullie in verschillende fasen van het leven verkeren, waardoor het vroeg of laat niet goed gaat...



hm, je moet 't natuurlijk zelf weten, en je niet teveel van je omgeving aantrekken, maar ik zou er wel heeeeel goed overnadenken.
zo als marc al zei:*verschillende levensfases*
jij zit nog op de middelbare school (?) en hij is waarschijnelijk al afgestudeerd en "volwassen". Daar zit zoveel belangrijke tijd tussen denk ik.

en bv later, als je oud bent: stel dat hij de 80 haalt. jij bent dan 68, en kunt nog behoorlijk veel, en hij is"stokoud"... dat lijkt me ook niks.

maar ja, verliefd zijn is natuurlijk niet meteen trouwen

denk er gewoon heel goed zelf over na, en als jij (en hij natuurlijk) dat leeftijdsverschil geen probleem vindt, doe het dan gewoon

Oud 03-01-2002, 15:31
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
l&r -->
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden jullie hiervan?
Verwijderd
106 17-09-2005 22:06
Liefde & Relatie Wat vinden jullie hiervan?
Some
7 24-07-2003 08:27
Lifestyle wat vinden jullie hiervan?
Aguy
12 05-07-2003 18:50
Seksualiteit Meiden wat vinden jullie van gebeft worden?
Some
103 03-06-2003 09:52
Liefde & Relatie Wat vinden jullie hiervan??
diamondvoodoo
12 29-08-2002 18:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is?
Nieuwe Nationale Partij
89 21-01-2002 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.