Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Dus omdat je Sofie kent, en andere mensen niet, zijn andere mensen niet gelukkig en Sofie wel.

Wow.

Diepgaand.

Omdat ik weet hoe Sofie in mekaar zit en wat er (ongeveer) in haar omgaat. Eikel (slaat op dat beledigende, zet ik er ook maar ff bij, anders voel je je weer zo aangevallen ). Ben je nou zo dom of probeer je alleen zo over te komen?

(Dit is een reactie als LID en niet als FB, 'k zet het er maar ff bij, voordat er weer mensen gaan lopen zeiken.)

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (01-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2002, 18:37
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
(Dit is een reactie als LID en niet als FB, 'k zet het er maar ff bij, voordat er weer mensen gaan lopen zeiken.)

Ook als lid vind ik dat je niet moet gaan schelden.

Ik begrijp niet hoe dit topic van ervaringen in de oudejaarsnacht naar persoonlijke aanvallen is veranderd.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ook als lid vind ik dat je niet moet gaan schelden.

Ik begrijp niet hoe dit topic van ervaringen in de oudejaarsnacht naar persoonlijke aanvallen is veranderd.

Hij beledigd mij (vind ik). En ik vind dat hij dat ook niet moet doen. En daar zegt ook niemand iets van.

Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:42
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Hij beledigd mij (vind ik). En ik vind dat hij dat ook niet moet doen. En daar zegt ook niemand iets van.

Dat begrijp ik dus niet. Ik als buitenstaander in dit topic zie het volgende:

- Marc S start topic over ervaringen en gevoelens in de oudejaarsnacht.
-Shackles schrijft haar ervaringen, die eerlijk is eerlijk, heel pijnlijk en droevig overkomen.
- Marcade probeert duidelijk te maken dat je het leven met humor moet bekijken.

En vervolgens evalueert dit topic als een gek tot persoonlijke aanvallen en ergernissen?

Het kan aan mij liggen, maar ik snap het echt niet.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:46
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Het kan aan mij liggen, maar ik snap het echt niet.
Marcade (met vaak arrogante opmerkingen) versus Leonoor (die zich snel op haar tenen getrapt voelt).

Ze liggen elkaar niet zo
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:48
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Marcade (met vaak arrogante opmerkingen) versus Leonoor (die zich snel op haar tenen getrapt voelt).

Ze liggen elkaar niet zo


I am aware of that

Maar daar gaat het zich niet zozeer om. Het begon al bij het feit dat Shackles voelde dat Marcade haar opdrong het leven met humor te bekijken. Ik snap het niet. Marcade dwong niet, hij schreef het, op een helpende manier. Niets arrogant, vond ik ...

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:54
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Maar daar gaat het zich niet zozeer om. Het begon al bij het feit dat Shackles voelde dat Marcade haar opdrong het leven met humor te bekijken. Ik snap het niet. Marcade dwong niet, hij schreef het, op een helpende manier. Niets arrogant, vond ik ...
Marcade maakte een hint: "je neemt dingen te serieus". Shackles reageerde inderdaad geirriteerd, misschien iets te voorbarig.

Dit was niet arrogant van Marcade. Arrogant zijn de kreten die hij laat vallen in discussies, zoals "wow diepgaand"

Er was ook eens een paar maanden geleden een discussie over Leonoor als FB op Psychologie, gestart door Marcade. Dat werd een zooitje en ik zie aan een reply van Leonoor dat ze daar nog steeds aan denkt: "(Dit is een reactie als LID en niet als FB, 'k zet het er maar ff bij, voordat er weer mensen gaan lopen zeiken.)"...

Dus ja, die 2 zullen nooit meer normaal discussieren over iets geloof ik
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:

Dus ja, die 2 zullen nooit meer normaal discussieren over iets geloof ik


Marc, 'k zou het fijn vinden als je niet zegt wat ik waarschijnlijk wel of niet zal doen. Bij 'ons' gaat het ook redelijk, toch? En jij was er net zo bij toen als Marcade.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:02
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline

Marcade maakte een hint: "je neemt dingen te serieus". Shackles reageerde inderdaad geirriteerd, misschien iets te voorbarig.

In mijn ogen reageerde ze heftig, alsof ze zich aangevallen voelde.


Dit was niet arrogant van Marcade. Arrogant zijn de kreten die hij laat vallen in discussies, zoals "wow diepgaand"





Er was ook eens een paar maanden geleden een discussie over Leonoor als FB op Psychologie, gestart door Marcade. Dat werd een zooitje en ik zie aan een reply van Leonoor dat ze daar nog steeds aan denkt.


Niet zo mooi in een topic over de overgang van oud naar nieuwjaar


Dus ja, die 2 zullen nooit meer normaal discussieren over iets geloof ik


Dan blijf ik toch met het idee zitten dat:

-Shackles Marcade's reply totaal verkeerd opvatte.

- Leonoor zich persoonlijk aangevallen voelt, in mijn ogen niet Marcade's bedoeling.


__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:03
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
En jij was er net zo bij toen als Marcade.
Ha, Marc S, dat zei je er niet bij, he?
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:04
Shackles
Shackles is offline
Marc S:

Citaat:
Vrouwen

Bloemen, chocola en een beetje lief doen en de wereld is ineens weer in orde... een uur later breken ze een nagel en je werk is voor niets geweest

Pfffffff *zucht* *kreun* *krak* ...
Nu kan ik allemaal vervelende dingen gaan zeggen, je flink beledigen en op je ego trappen, maar laat ik dat nou maar niet doen.

WAAR haal je het gore lef vandaan om ZO denigrerend over me te praten. Luister: Ik ben ontzettend blij voor je dat je je zo boven me verheven voelt, echt, het lijkt me een heerlijke plek om te verblijven. Maar het slaat helemaal NERGENS op. Je kan je wel je hele leven fijn verheven voelen boven iedereen, met je analyses, die voor geen meter kloppen.

Citaat:
voorbeeld:
Heel simpel: omdat die 2 dingen niet samen gaan. Het is irrationeel, het klopt niet. Ze wanen zich gelukkig, maar zijn het niet. Het heeft geen zin er op in te gaan, aangezien ze zich daardoor alleen maar rotter voelen...
Het is niet zo dat er twee categorieen zijn; gelukkig en ongelukkig. En dat is maar goed ook, want anders zou iedereen ongelukkig zijn.

Je moet niet denken dat je de absolute waarheid in handen hebt, en je mening al helemaal niet als zodanig presenteren. Gelukkig zijn er veel dingen irrationeel.

Waarschijnlijk denk je nu Heb je haar weer met haar zielige gedoe, het maakt niet uit, ik weet dat het anders is.

Als je DAT denkt, wil ik je waarschuwen, met name voor jezelf. Ten eerste weegt mijn mening net zo zwaar als de jouwe. Mijn mening weegt als het over mij gaat wel 10 keer zo zwaar als de jouwe. Als je jezelf de arrogantie wil veroorloven om te denken dat je het beter weet dan ik, ga je gang. Maar je wordt er niet gelukkiger op.

En dat weet jij ook.

__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:04
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Marc, 'k zou het fijn vinden als je niet zegt wat ik waarschijnlijk wel of niet zal doen. Bij 'ons' gaat het ook redelijk, toch? En jij was er net zo bij toen als Marcade.
Klopt, maar ik zie de dingen hier ook niet zo nauw meer als Marcade. Zoals ik het zie, heeft Sofie al genoeg problemen. Ik heb mijn mening neergezet en dat vond ik genoeg, waarom dan nog een discussie erover starten?

En dat wij 2-en wel redelijk met elkaar kunnen omgaan, dat komt van beide kanten denk ik. Ik laat bepaalde dingen gewoon rusten en jij reageert waarschijnlijk ook niet altijd op dingen die je irriteren
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:06
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Shackles schreef:
*antwoord op analyse van Marc S*
Dit bedoel ik ook, jullie fokken elkaar op deze manier alleen maar op, terwijl niemand ooit in deze topic de bedoeling heeft gehad kwaad te spreken!

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:09
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Shackles schreef:
Antwoord op analyse Marc S


Sofie, gebruik je positieve energie liever dan je zo te laten opfokken, meis.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:12
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Sofie, gebruik je positieve energie liever dan je zo te laten opfokken, meis.

Je hebt gelijk, lief van je.

__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:12
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Shackles schreef:
*stukje*


Ik snap best dat jij je nu aangevallen voelt. Er is geen absolute waarheid, maar ik schreef nu gewoon op wat ik constateer. Vergeet ff die opmerkingen van die bloemen bla bla, die was inderdaad niet zo slim.

Dat andere gaat echter wel dieper, als je tussen de regels doorleest tenminste.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:15
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Shackles schreef:

Je hebt gelijk, lief van je.

En ik ben het met Marcade eens, je moet ook lief voor jezelf zijn en je niet gaan snijden als je je vriendin mist. Dat is ook een vorm van eigenwaarde, jezelf geen pijn te doen als je je gevoelens niet kunt ordenen.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:15
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
Marc S schreef:


Ik snap best dat jij je nu aangevallen voelt. Er is geen absolute waarheid, maar ik schreef nu gewoon op wat ik constateer. Vergeet ff die opmerkingen van die bloemen bla bla, die was inderdaad niet zo slim.

Dat andere gaat echter wel dieper, als je tussen de regels doorleest tenminste.


Doe ik wel. Trust me.

Sorry Marc.. Wil je weer vriendjes worden? (f)

__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:16
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Shackles schreef:

Sorry Marc.. Wil je weer vriendjes worden? (f)

Zie je, en nu pas komt iedereen tot rust
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:17
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Zo daar ben ik maar weer is na lange tijd

Op de manier waarop marcade zijn betoog houdt, zo goed bedoeld en misschien heeft hij ook wel gelijk, misschie niet. Maar op die manier is mijn oom zijn dochter bijna kwijt geraakt. Ze liep weg...
En die man die is superlief. En hij begrijpt het wel, maar hij luisterd niet, alleen maar goede bedoelingen, adviezen enz.
Hij kijkt vanuit zichzelf naar haar situatie hoe het in de toekomst is. En wat zij wil is begrip voor haar gedachte goed.

Tis niet hetzelfde maar ik zie het hier ook gebeuren. Er is geen begrip voor het standpunt van de ander. En zo kunnen mensen die het allerbeste met elkaar voorhebben toch uit elkaar groeien of ruzie krijgen.

Probeer naar elkaar te luisteren en elkaar te respecteren. De definitie van geluk is voor iedereen verschillend. De een wordt blij van z'n nieuwe playstation, de ander van een stukje brood, de ander van een knuffel.

Leef en laat leven.

Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal, CJ

__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:18
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Shackles schreef:
Doe ik wel. Trust me.
Dat hoop ik dan maar

Citaat:
Sorry Marc.. Wil je weer vriendjes worden? (f)
Pfff, lol

Is goed hoor
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:20
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
En ik ben het met Marcade eens, je moet ook lief voor jezelf zijn en je niet gaan snijden als je je vriendin mist. Dat is ook een vorm van eigenwaarde, jezelf geen pijn te doen als je je gevoelens niet kunt ordenen.

Je moet niet denken dat dat komt doordat ik haar mis. (Vriendin ) Natuurlijk is er veel meer waardoor ik me afentoe zo voel. En dat mag je van mij ongeluk noemen, ik noem dat niet zo.



__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:22
Shackles
Shackles is offline
Lieve CJ.
__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:23
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
[QUOTE]Shackles schreef:


Je moet niet denken dat dat komt doordat ik haar mis. (Vriendin ) Natuurlijk is er veel meer waardoor ik me afentoe zo voel. En dat mag je van mij ongeluk noemen, ik noem dat niet zo.





Je moet jezelf geen pijn doen, je moet proberen recht te staan. Ik ben even oud als jou, heb ook veel van jou gevoelens (trust me), .., maar ik zou het niet over mijn hart krijgen in mijn mooie zachte vel te snijden.

En dat bedoelde Marcade ook denk ik, dat je, ook al voel je je ongelukkig , moet proberen positief te blijven, jezelf te programmeren op 'niet snijden' ...

(?)
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:25
Liz
Liz is offline
*happy new year allemaal, het begint weer gezelli*

Mijn jaarwisseling, in een woord vreselijk. Wil er niet eens over praten.
Heb alleen nu knallende ruzie met m'n beste vriendin.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:27
Marc S
Marc S is offline
Sister Bliz: was het leuk bij Mark?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:29
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
Mijn jaarwisseling, in een woord vreselijk. Wil er niet eens over praten.
Heb alleen nu knallende ruzie met m'n beste vriendin.
Klinkt niet goed

Hmmz... *start msn*
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:29
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Sister Bliz: was het leuk bij Mark?



Sssst (Hoe wist je het?)
Topsecret
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:33
timonx
timonx is offline
Ook gelukkig nieujaar

Het afgelopen jaar was gewoon zo kut dat ik bijna alles ben kwijtgeraakt, hier moest ik aan denken tijdens oud en nieuw.
Maar dit jaar ben ik ingegaan onder het motto: een beter leven begint bij jezelf
Slechter kan het toch niet met me gaan. Inplaats dat jullie ruzie zitten te maken om een paar lullige dingen zou je je beter wat meer kunnen inzetten om je leven te beteren.
__________________
Het enige waarvoor ik leef is mijn werk. Voor de rest heb ik niets
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:33
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
[BJe moet jezelf geen pijn doen, je moet proberen recht te staan. Ik ben even oud als jou, heb ook veel van jou gevoelens (trust me), .., maar ik zou het niet over mijn hart krijgen in mijn mooie zachte vel te snijden.

En dat bedoelde Marcade ook denk ik, dat je, ook al voel je je ongelukkig , moet proberen positief te blijven, jezelf te programmeren op 'niet snijden' ...

(?) [/B]
Daar was ik ook. Het was gebeurd voor ik het doorhad. Maar ik kom er wel.

__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:35
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
[quote]Shackles schreef:
Citaat:
Daar was ik ook. Het was gebeurd voor ik het doorhad. Maar ik kom er wel.
Ik hoop het.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
timonx schreef:
Inplaats dat jullie ruzie zitten te maken om een paar lullige dingen zou je je beter wat meer kunnen inzetten om je leven te beteren.
Vriendschap is geen lullig iets. Vind ik iig.
En m'n leven hoeft amper gebeterd te worden.
En ja, je moet toch iets doen, niet?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:36
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Sssst (Hoe wist je het?)
Topsecret
Ik ben niet altijd zo dom als ik lijk

De dingen die in je profiel staan, kwamen me zeer bekend voor *heeft redelijk goed geheugen*

Je bent ook de eerste 'buitenstaander' die direct een partij verdedigt
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:37
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Sister Bliz: was het leuk bij Mark?
Ze is er nog steeds hoor?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:38
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marc S schreef:


Je bent ook de eerste 'buitenstaander' die direct een partij verdedigt


Pff, probeerde 't nog wel te verbergen
En, geef toe, nu is er wel tenminste rust

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Pff, probeerde 't nog wel te verbergen
En, geef toe, nu is er wel tenminste rust

Komt omdat ik wegging.

Ik ben het vuur. Mijn vriendin het water.

Zeg maar
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Pff, probeerde 't nog wel te verbergen
En, geef toe, nu is er wel tenminste rust

Dacht toch niet dat dat door jou kwam.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:40
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Vriendschap is geen lullig iets.
Nee, maar je hoeft er in dit geval geen ruzie om te gaan maken.


[Dit bericht is aangepast door Sister Bliz (01-01-2002).]
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Nee, maar je hoeft er in dit geval geen ruzie om te gaan maken.

Ik kennelijk wel. Als iemand een goed genoege vriend(in) van me is dan maak ik er ruzie om. Wat anderen ook vinden/denken.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:41
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dacht toch niet dat dat door jou kwam.
Deze opmerking was ook nergens nodig voor?
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:42
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Pff, probeerde 't nog wel te verbergen
Dat merkte ik
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Deze opmerking was ook nergens nodig voor?
Een heleboel bovenstaande ook niet. (<-- ook nergens voor nodig dat soort smileys)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:42
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik kennelijk wel. Als iemand een goed genoege vriend(in) van me is dan maak ik er ruzie om. Wat anderen ook vinden/denken.
Dat was toch niet nodig geweest, want niemand wilde ruzie maken. Er werd/word gewoon niet goed naar me'kaar geluisterd.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Dat was toch niet nodig geweest, want niemand wilde ruzie maken. Er werd/word gewoon niet goed naar me'kaar geluisterd.

idd
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:43
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Dat merkte ik


Ach ja

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:44
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Een heleboel bovenstaande ook niet. (<-- ook nergens voor nodig dat soort smileys)
Laat maar, denk ik. Geniet nu maar van 1 januari

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Laat maar, denk ik. Geniet nu maar van 1 januari

En ik kan niet tegen de 'laat maar'-gedachte in de zin van 'alles opeens weer koek en ei', je weet niet wat hier speelt, bent partijdig en denkt ff alles te kunnen sussen, dacht het niet, bij mij niet iig. En wie zegt er dat ik nu niet van 1 januari geniet?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:49
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
En ik kan niet tegen de 'laat maar'-gedachte in de zin van 'alles opeens weer koek en ei', je weet niet wat hier speelt, bent partijdig en denkt ff alles te kunnen sussen, dacht het niet, bij mij niet iig. En wie zegt er dat ik nu niet van 1 januari geniet?
Leonoor, je lokt soms het kwade uit mensen.
Soms is het beter proberen te sussen in plaats van iedereen uit zijn tent te lokken.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Leonoor, je lokt soms het kwade uit mensen.
Soms is het beter proberen te sussen in plaats van iedereen uit zijn tent te lokken.

Daar heeft ieder levend wezen zo nu en dan last van. Verder ken je me niet, 'k zou het op prijs stellen als je je mening dus voor je hield. Dank je alvast.

Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:51
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Ik kennelijk wel. Als iemand een goed genoege vriend(in) van me is dan maak ik er ruzie om. Wat anderen ook vinden/denken.
(l) you

__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.