Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2003, 21:20
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
sorry, weer een topic van mij maar dit over kwam mij net

hoe kan dat?dat je stemming opeens omslaat?

dat had k dus net, k voelde me naja, ongeveer een uur geleden nog wel redelijk goed...

nu dus absoluut niet meer, en een echte aanleiding is dr niet . Ik zou me juist goed moeten voelen, omdat me vader vandaag op vakantie is gegaan en nu dus eindelijk rust krijg!!
maar k voel me nu helemaal niet meer goed, me moeder komt zo thuis en ze mag echt niks merken.
ik heb vandaag best veel gegeten, toen dacht k ach, boeiend, nu denk ik; Oh, kutwijf hoe heb je zoveel kunnen vreten morgen eet k niks...

ik voel me ook zo'n zeikerd
en iedereen raak k kwijt, want op de momenten dat k me kut voel wil k niet praten, ben k kortaf, kortom niet gezellig
ik word echt gek van mezelf...
help

weet iemand hoe dit zomaar kan gebeuren, of heeft iemand dit ook? het is zo vervelend
ook ben k nu echt kwaad op mezelf, waarom laat ik dit nu weer gebeuren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 21:23
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Troost U Kheb net hetzelfde af en toe. Medicatie zou nodig kunnen zijn als het erge vormen aanneemt. (zoals bij mij)

Geen idee hoe het komt, maar ik weet dat het bijzonder klote is
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:28
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
tja, ik heb t ook. m'n hele stemming kan zomaar omslaan, van helemaal vrolijk naar helemaal down. Het heeft ook meestal geen reden, komt zomaar uit t niets.
geen idee wat je ertegen kan doen of hoe t komt, maar ik weet zeker dat er veel meer mensen zijn die t ook hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:37
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Moeilijk om te zeggen, waar het aan ligt. Daar voor ken ik je niet goed genoeg. Vaak heeft het(denk ik) toch te maken met bepaalde negatieve gedachten, waardoor je, je rot gaat voelen....Zou het daar mee te maken kunnen hebben?.(ik lees in je topic al een negatieve gedachte over het "eten").

Gezien je verhaal binnen dit topic lijkt het alsof je door het rotgevoel een lading negatieve gedachten krijgt, je jezelf de schuld geeft en volgens mij ga je, je daardoor nog rotter voelen...(klopt dat)De kunst is dan om die negatieve gedachten te bestrijden...


Misschien een idee om wat gevoelens en gedachten op te schrijven?/van je af te schrijven?(en mogelijk reeël te maken)

Kan je een leuke afleiding bedenken op dit moment, even dat rot gevoel opzij zetten, misschien helpt dat je wel wat....
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:51
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Irritant is dat he?
Dan ben je bij een vriend, en dan blijf je eten.. Maar ineens wil je dat niet meer, en wil je weg.
En dat dan de hele bloody tijd. grmbl..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord
evil inside
12 20-09-2010 12:54
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #52!
Verwijderd
488 08-03-2006 15:59
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Wrevel
Ieke
0 13-02-2004 09:04
Psychologie Borderline...
Rabbi Daniel
62 18-09-2003 09:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.