Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2004, 19:23
Bravo
Bravo is offline
Ik smste de hele week al met een jongen die ik al paar maanden ken. Zaterdag hebben we gezoend, toen we elkaar dinsdag zagen ook weer en hij vroeg of we weer snel zouden afspreken. Dat was dus vanmiddag.

Het was helemaal geweldig, leken net een verliefd stelletje. Zoenen, kleffen, ik was leuk, lief, mooi enz. Dus ik vroeg hoe het nu verder zou gaan. Ineens sloeg de stemming helemaal om. Hij vond me dominant, dat kon hij niet uitstaan en nee, het zou niets worden.

De ene minuut zaten we nog te kleffen en een minuut later verandert zijn mening extreem de andere kant op. Hoe kan dat nou ineens zo omslaan? Wie heeft zoiets ook meegemaakt?
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2004, 19:25
Verwijderd
You have been played.

Volgens mij had hij gewoon zin in een flinke klefpartij (dan gooi ze sneller met complimentjes) of hij had het niet verwacht.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 19:40
Bravo
Bravo is offline
Nou, er is niets gebeurd behalve zoenen. Ik vind het zo raar, ineens was ik z´n type niet meer, vond ie het te snel gaan.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Roze Lila schreef op 10-06-2004 @ 20:40 :
Nou, er is niets gebeurd behalve zoenen. Ik vind het zo raar, ineens was ik z´n type niet meer, vond ie het te snel gaan.
Sommige players nemen genoeg met een middag vozen.

Maar heb je totaal geen idee hoe het zou kunnen?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 19:52
Bravo
Bravo is offline
Nee, echt niet. We smsten echt als een gek, gisteren 1,5 uur gebeld. En ik kwam binnen en hij zoende me gelijk. Hij was eerst heel stil maar op gegeven moment werd ie wat losser. Dat ie me leuk en lief vond. Was ook wel wederzijds maar gisteren zei hij al iets vaags dus was wel wat afhoudend geworden. Naja, ik dacht vanmiddag dus na zijn acties dat het wel goed zat tussen ons en dat we elkaar erg leuk vonden.

Dus ik vroeg waarom hij twijfelde (of hij wat wilde) Nee, het was geen twijfel maar hij vond het wat te snel gaan en wilde zich niet gelijk, zoals ik, in het diepe storten. Naja ok, dat kan. De telefoon ging en na het gesprek kwam hij naast me zitten en toen draaide z´n standpunt radicaal. We waren niet elkaars typen, hij vond me te dominant en dat kon hij niet uitstaan (zei tie letterlijk!) En het zou toch niets tussen ons kunnen worden omdat we te verschillend zijn (terwijl we nog hadden gesproken wat we allemaal gemeen hadden)

Nou.. ik ben wel wat gewend maar ik stond toch echt perplex!
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 20:33
Master HJ
Avatar van Master HJ
Master HJ is offline
Jemig zeg, das echt wel kut (om maar ff een woord te gebruiken) heel erg vreemd
__________________
Ertur, Loezzel, Erik, Igor en z0pje zijn oké | boogiewijsheid: flooden en je forumt niet meer. Trixie :hartje:
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 16:40
Vlammy
Vlammy is offline
Misschien vind hij je wel echt leuk, maar is hij gewoon bang zich te binden? En vind hij het inderdaad allemaal wat te snel gaan, waardoor hij allerlei smoesjes gaat verzinnen...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:14
Verwijderd
Eenvoudig. Hij wou gewoon alleen seks/klef doen, en toen hij erachter kwam dat jij meer wou zette hij er een punt achter.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 18:26
Verwijderd
Vraagje - wie was er aan de telefoon, en hoe deed hij er tegen? Was er een schrikreactie toen hij opnam en de stem van de beller hoorde?

Ik zal wel een fantast zijn, maar ik vind het vrij dubieus dat z'n mening zo omsloeg - na dat telefoontje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol rookleeftijd wordt 18+
mltmpje
86 17-03-2013 10:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35
VWO Aardrijkskunde
Gadje
500 26-05-2005 21:13
Beleidszaken scholieren is de best
ignatius
235 10-10-2004 21:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Advies: geen hoofddoek op school
Isa
366 22-01-2004 13:39
Liefde & Relatie Mijn brief aan haar.
Chiel Vermerg
36 05-09-2002 17:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.