Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2002, 12:05
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Een tijdje terug ben ik 'erachter' gekomen dat ik bi ben (ik wist het al een tijdje maar nog niet helemaal zeker)...Maar zijn er meisjes die dat ook hebben en als jullie dan een meisje leuk vinden....versier je dan dat meisje of wat zijn jouw moves? En hoe kom je erachter of zij hetzelfde voelt...want dat is nog moeilijker dan bij een jongen...
Nou ja...alvast bedankt voor iedereen die er (hopelijk) op reageerd
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 00:36
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Een tijdje terug ben ik 'erachter' gekomen dat ik bi ben (ik wist het al een tijdje maar nog niet helemaal zeker)...Maar zijn er meisjes die dat ook hebben en als jullie dan een meisje leuk vinden....versier je dan dat meisje of wat zijn jouw moves? En hoe kom je erachter of zij hetzelfde voelt...want dat is nog moeilijker dan bij een jongen...
Nou ja...alvast bedankt voor iedereen die er (hopelijk) op reageerd

ik wil je waarschuwen, meisjes kunnen zó vals zijn! mijn eerste dame, op wie ik mijn oog had laten vallen, wist via via dat ik verliefd op haar was en ze speelde een spelletje met me, ze deed net of ze ook intresse had in mij.... dat hurts like hell!!!

tja, hoe weet je dat zij (ook) bi/lesbisch/whatever is?
vragen?
ik begin altijd complimentjes te geven met de ogen, het haar, de kleding! haar uit vragen kan ook, goede vriendinnen worden, kijken hoe zij er tegenover staat, doet ze normaal over het feit dat er bi en lesbo's in de wereld bestaan (dat je zeker weet dat ze niet bekrompen denkt) kan je het ook gewoon vertellen dat je vind dat zij de mooiste dame op aarde is, die je ooit gezien hebt! mooie ogen, mooi zacht lang haar, fantastische lange benen etc. (aah, ik vind het bijna jammer dat ik een vriendje heb)

ik wens je succes in je versierpogingen, en denk erom als ze een player is, dumpen want DAT zijn never nooit vriendinnen van jou!!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:16
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Vriendinnen worden is inderdaad het makkelijkst. En vanaf daar erachter komen hoe zij erover denkt. En vanaf daar kan je verder gaan en word het makkelijker. Je kan ook ens gewoon een homobar instappen en als je daar een leuk meisje ziet is het weer stukken makkelijker!

Het is inderdaad anders dan bij jongens, maar ook spannender. Ik vind het er eigelijk alleen maar leuker door worden.

Succes! Liefs Laura
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:48
lake bodom
lake bodom is offline
ik ben geen bi volges mij. kheb een vriend, en voel nooit wat voor meisjes. maar soms denk ik wel van woow zij ziet er lekker uit, wask maar een jongen ofzo.. maar niet dak er dan gevoelens voor heb, hmmz vaag maarja..

Als je iemand leuk vind, zouk gewoon eerst goede vriendinnen met haar proberen te worden. en veel vertrouwen, en vrage wat ze ervan vind. en dan kan je zeggen dat je haar wel leuk vind..
of je kijkt haar heel lang aan, als ze jou dan lang terug aankijkt, is ze het misschien ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Homo, Bi ???
GiovsGio
331 04-05-2007 18:31
Liefde & Relatie Bi meiden meer geaccepteerd dan Bi jongens?
appelsientje
44 02-12-2003 18:03
Liefde & Relatie Liefde is een spelletje
Fujitsu
81 02-11-2003 18:47
De Kantine Zigeuners
Hardcore
54 28-09-2003 22:30
Liefde & Relatie Hoe versier jii een meisje
Aksarayli68
53 04-07-2003 20:15
Liefde & Relatie Meisjes krijgen makkelijker een relatie dan jongens
Crimson Death
69 02-03-2003 12:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.