Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2004, 23:52
devilcat
devilcat is offline
Een hype om aandacht van de boys te krijgen door te zeggen dat je het met een meid heb gedaan als meid zijnde?

dus vrouw beft vrouw..

Komt dat nou echt zo vaak voor?

en het lijkt wel een mode verschijnsel enkelt maar om "stoer" te doen tegenover de boys en om in de smaak te vallen dat jongens onderling zeggen "eh eh lekker hoor zij beft 'r gewoonchill hoor"

zo'n meisje voelt zich gevleit door die aandacht

ik raakte in gesprek met iemand dat veel meiden dit doen, zelfs vriendinnen beffen.


KLOPT DIT NOu???


wie doen het dan allemaal, ben ik dan de enige meid die een vrouw niet graag beft???/zoent???


[ met alle respect to the bisexuals en the homo's]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 23:53
devilcat
devilcat is offline
ik bedoel dus meiden die geen BI zijn of what ever maar 100% hetero.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 23:53
devilcat
devilcat is offline
Volgens mij doen ze het enkelt om die ervaring te hebben en dan ermee aandahct willen trekken of denk ik nou verkeerd
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 23:55
Verwijderd
Boeiend?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 23:57
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
in wat voor kringen bevindt jij je
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:02
devilcat
devilcat is offline
hoezo?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:05
Verwijderd
Bi zijn is tegenwoordig ineens een 'trend' ja, schijnbaar. Belachelijk. Overigens zwaar denigrerend voor de echte biseksuele personen die niet meer serieus genomen worden.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:05
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
in mijn kringen is dat niet zo
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 23-10-2004 @ 01:05 :
in mijn kringen is dat niet zo
In mijn kringen ook niet. Maar ik kom nog weleens wat te weten van lompe comedies en b-films...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:11
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 23-10-2004 @ 01:05 :
Bi zijn is tegenwoordig ineens een 'trend' ja, schijnbaar. Belachelijk. Overigens zwaar denigrerend voor de echte biseksuele personen die niet meer serieus genomen worden.
ja precies.
Ineens van die huppelkutjes die doen alsof ze bi zijn enkelt voor de aandacht van jongens...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:11
devilcat
devilcat is offline
dus ik vraag me af , hoeveel meiden serieus bi zijn en hoeveel het doen enkelt voor un eigen "reputaie als stoer meisje voor de jongens in de smaak vallend"
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:15
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 23-10-2004 @ 01:11 :
ja precies.
Ineens van die huppelkutjes die doen alsof ze bi zijn enkelt voor de aandacht van jongens...
Niet alleen jongens hoor. Iedereen in de directe omgeving. Gewoon om het feit op te vallen en/of spannend/stoer over te komen.
Citaat:
devilcat schreef op 23-10-2004 @ 01:11 :
dus ik vraag me af , hoeveel meiden serieus bi zijn en hoeveel het doen enkelt voor un eigen "reputaie als stoer meisje voor de jongens in de smaak vallend"
Er zullen weinig meiden oprecht toegeven dat ze het voor/om de aandacht doen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:16
Verwijderd
Nouja, roepen dat je bi bent is wel heel altoverantwoord natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:19
devilcat
devilcat is offline
ik vind het gewoon jammer dat je nooit kan izjn wie je wilt zijn.
Ik ben geen bi en heb ook geen gevoelens maar moet me bijna in een hoekje schamen als ik zeg geen meiden te zoenen laat staan beffen , want dan kijken andere je aan van "het is heel normaal hoor iedereen doet het "

voel je je gelijk ook een buitenbeentje, een saaie doos...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:29
Verwijderd
Mja, in mijn 'kringen' kwam dat inderdaad voor. Maar, dan net zo hard jongens met jongens als meisjes met meisjes. Er werd gewoon een hoop geëxperimenteerd, eerder uit nieuwschierigheid dan om stoer te doen.

Ik heb zelf ook wel met meisjes gezoend. Ook uit nieuwschierigheid, dat was zo rond mijn vijftiende. Een beetje experimenteren en uitzoeken hoe dat nu allemaal zat en wat ik ervan vond. Ik heb echter nooit geroepen biseksueel te zijn en ik had en heb ook absoluut niet de behoefte het rond te strooien om stoer gevonden te worden.

Mja, de meisjes bleven allemaal gewoon bij zoenen, het waren nu juist de jongens die verder gingen bij ons.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:34
Verwijderd
Omg een hetero!!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:38
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-10-2004 @ 01:29 :
Mja, de meisjes bleven allemaal gewoon bij zoenen, het waren nu juist de jongens die verder gingen bij ons.
Dat hoor je niet vaak.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:45
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef op 23-10-2004 @ 01:38 :
Dat hoor je niet vaak.
Tsja, ik weet het. Het zal onze rare groep wel geweest zijn. Misschien ligt het eraan dat de jongens meer alcohol dronken ofzo.. Er waren er toch een hoop die gezoend hadden, sommigen ietsjes verder en sommigen ook echt pijpen. Van de meisjes is er niemand ooit verder gegaan dan zoenen. Het zal wel echt per kring verschillen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 05:58
Verwijderd
nou ik weet niet, maar ik heb dat nog nooit gehoord

onder breezahsletten is het wel de hype met elkaar te zoenen maar daar blijft het bij... (hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 08:36
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ja, de quasi Bi trend is weer helemaal hip deze herfst.
Ik verdom het om zo'n decadente trendslet te pakken.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 08:59
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
bij ons gaat het zover ik weet ook niet zo ver hoor. soms zoenen een paar meiden, maar verder niet.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 09:32
Verwijderd
Ik heb alleen met 2 meisjes gezoend maar nog nooit iemand gebeft of zo. Ik denk niet dat het een hype is. Als je jong bent experimenteer je gewoon graag.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:08
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Bullshit...als je 100% hetero bent, ga je niet met je eigen geslacht sexuele activiteten doen zalk zo maar zeggen..dan ben je dus BI!

en ja volgens mij komt het wel steeds vaker voor dat meiden zoenen, het is geen taboe meer ofzo...iig onder de jongeren is het steeds meer geaccepteerd...

maar beffen enzo? hoe kom je daar bij? dat zien die jongens toch niet? dan doe je dat toch voor jan lul? of zijn die jongens erbij of hoe bedoel je dat dan? ik zie namelijk het nut er niet van in, dat je een meisje gaat beffen...waar niemand is..en dan vertel je het tegen de jongens tijdens het uitgaan ofzo en dan ben je popie jopie? maar dat kan je toch ook vertellen, terwijl je dat niet hebt gedaan?? snap je wat ik bedoel?
__________________
Broken......

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 10:11.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 23-10-2004 @ 11:08 :
Bullshit...als je 100% hetero bent, ga je niet met je eigen geslacht sexuele activiteten doen zalk zo maar zeggen..dan ben je dus BI!
Als je in een nieuw, vreemd, interessant land ben en je eet een traditioneel voedseltje uit dat land/van die cultuur, ben je ook maar gelijk iemand uit die cultuur?
Houd nu asjeblieft eens een keer op met 'mensen die ook maar íets doen met hetzelfde geslacht, zijn gelijk biseksueel!'.
Want het slaat nergens op, het houd wel iets meer in.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 11:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik ken er niet eentje, en het is zojuist een onderwerp geweest wat bij ons in de groep werd gegooid. Nou zat ik bij een alto studentenvereniging, ooit, in de late jaren 80, waar het rizzelde van de homo's en lesbo's, en ook de occasional bi, maar zelfs daar was met een meisje zoenen of friemelen voor een keertje niet bepaald dagelijkse kost voor de hetero's, zelfs niet onder invloed van de rijkelijk vloeiende drank, als het blauw stond van de hasjwalm in de algehele sfeer van losbandigheid tijdens en feest om drie uur 's nachts.

(ja, ik heb er nog wel eens heimwee naar. )
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 23-10-2004 @ 11:08 :
Bullshit...als je 100% hetero bent, ga je niet met je eigen geslacht sexuele activiteten doen zalk zo maar zeggen..dan ben je dus BI!
Dus een vrouw van 90 die haar hele leven alleen relaties met mannen heeft gehad maar op haar vijftiende een keertje een meisje gevingerd heeft, is biseksueel?

En alles tussen 100% homoseksueel en 100% heteroseksueel is biseksueel?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 23-10-2004 @ 01:05 :
Bi zijn is tegenwoordig ineens een 'trend' ja, schijnbaar. Belachelijk. Overigens zwaar denigrerend voor de echte biseksuele personen die niet meer serieus genomen worden.
Dat, dus. En natuurlijk ben je niet meteen bi als je homoseksuele handelingen uitvoert, evanescence.

En Dusjcrib: nieuwsGierig. Dat doet nou Nederlands?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2004 @ 13:18 :


En Dusjcrib: nieuwsGierig. Dat doet nou Nederlands?
Offtopic: Ja verdorie, een levenslange fout die ik er niet meer uit krijg
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:51
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
evanescene schreef op 23-10-2004 @ 11:08 :
Bullshit...als je 100% hetero bent, ga je niet met je eigen geslacht sexuele activiteten doen zalk zo maar zeggen..dan ben je dus BI!
Bwehehe, fijn dat jij er zoveel verstand van hebt

Net als zonder verliefdheid met een jongen zoenen, kan je ook zonder verliefdheid met een meisje zoenen. Gewoon omdat je daar zin in hebt. Punt. Niks mis mee.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 23-10-2004 @ 01:11 :
ja precies.
Ineens van die huppelkutjes die doen alsof ze bi zijn enkelt voor de aandacht van jongens...
Ineens? Dat is al een jaar of 3 aan de gang heur.

Ik zou best een keer seks willen met een meisje, maar dat ga ik dan niet aan de grote klok hangen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het is idd een hype, een nieuwe trend zogezegd.
Ach ja ze doen maar hoor, kan mij verder niet dwars zitten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 15:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik ben ze nog niet tegen gekomen... eigenlijk alleen hier...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 15:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Lijkt me grote onzin. Homo/Biseksualiteit begint nu gewoon veel meer geaccepteerd te raken op middelbare scholen. Ik denk dat dat eerder de reden is, dan dat ze het doen om indruk te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2004 @ 16:44 :
Lijkt me grote onzin. Homo/Biseksualiteit begint nu gewoon veel meer geaccepteerd te raken op middelbare scholen. Ik denk dat dat eerder de reden is, dan dat ze het doen om indruk te maken.
Je moest eens weten...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:26
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 23-10-2004 @ 01:05 :
Bi zijn is tegenwoordig ineens een 'trend' ja, schijnbaar. Belachelijk. Overigens zwaar denigrerend voor de echte biseksuele personen die niet meer serieus genomen worden.
Je avatar. hoe geniaal.

Geen idee, het zal me werkelijk geen ene reet kunnen schelen of het gedaan wordt. Ik vind de schreeuw naar aandacht dan wél weer komisch, maar dat is meer neerbuigend.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:53
Verwijderd
Gewoon het feit dat ik nu, in deze tijden, van die 'kutjes' (meestal) die ik ken, hoor van "Ja, en toen hebben we lekker staan bekken. Who cares".
Ik "O, je heb me nooit verteld dat je biseksueel was".
"Ja, wie niet?"
Ik "Nou, genoeg Nederlanders..."
"Het is cool, want je ziet die mensen zo kijken enzo"
Ik "Het wordt gedaan voor de aandacht ja, grotendeels. Als aan mij gevraagd wordt op wie ik de laatste tijd zo verliefd ben, en ik antwoord met een meisjesnaam, dan kijken ze weer wél raar op"
"O. ben je bi dan "
Ik "Ja, al vanaf mn twaalfde praktiserend, hoezo?"
"O."
*stilte*


Met andere woorden; het wordt onderschat, groot deel doet het omdat het schijnbaar een teken is van openheid, spanning, sociale status... aandacht.
Maar als ze een keer een echte tegenkomen staan ze met een mond vol tanden.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:56
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 23-10-2004 @ 17:53 :
Maar als ze een keer een echte tegenkomen staan ze met een mond vol tanden.
vooral dat "een echte"
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 23-10-2004 @ 17:56 :
vooral dat "een echte"
Ik meen het.

Plus natuurlijk het feit dat ál die meiden die dat zo hard gillen, het dan dus overduidelijk om de aandacht doen.
Waarom gil je er zo hard om/over? Juist ja; voor de aandacht.

Ik ga toch ook niet in een gaybar keihard roepen dat ik bi/hetero ben, behalve dus als ik aandacht wil

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
k heb wel een paar keer met meisjes gekust, en t is voor herhaling vatbaar.

ik ben volgens mij niet bi, ik ben nog nooit verliefd geweest op n meid in elk geval, maar ik ben niet vies van meisjes.


het is een paar weken geleden voorgekomen dat ik met n meisje kustte, ik had t niet echt door t gebeurde opeens.. (beetje zat he) en mn vriend kon het écht niet waarderen..
een van de weinige jongens lijkt me..maarja. alles ist goed nu.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:18
Verwijderd
Boeiend.

Maargoed, nee, ik heb ook niet de behoefte om vrouwen of meisjes te zoenen of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:10
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-10-2004 @ 18:18 :
Boeiend.

Maargoed, nee, ik heb ook niet de behoefte om vrouwen of meisjes te zoenen of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:16
computer
computer is offline
Uh ik heb welleens met een meisje gezoend.. gewoon omdat ik wilde weten hoe het is naja boeiend heb het geprobeert vond er niets aan
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:55
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik heb eens met een meisje gezoend en ik ben hetero. Ik had het niet gepland ofzo, zij vroeg mij, ik was dronken en het leek me wel interessant. Ik deed het niet om stoer te doen, want het was toen nog niet sociaal geaccepteerd in mijn vriendengroep. Nadat ik het gedaan had opeens wel en nu is het opeens heel stoer enzo. Vooral ook omdat ik het een tijdje niet verteld heb, ik vond het niet iets om stoer over te doen. Verder is er nog een roddel dat een meisje mij heeft gebeft, wat niet waar is. Maar zij vind het heel leuk om die roddel in leven te houden, ik speel ook wel mee. Nou weet niemand meer of het nou waar is of niet (behalve zij en ik).

Je kan volgens mij trouwens niet 100% hetero zijn omdat je nooit zeker weet of je ooit nog op hetzelfde geslacht verliefd word. Veel bi-seksuelen weten pas later hun geaardheid. Het kan denk ik wel, ik geloof alleen niet dat het zo zwart-wit is.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 23-10-2004 @ 20:55 :
Ik heb eens met een meisje gezoend en ik ben hetero. Ik had het niet gepland ofzo, zij vroeg mij, ik was dronken en het leek me wel interessant.
precies het verhaal wat ik altijd hoor van die meisjes
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:06
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
HYPE? neen, hoor. Laat het een 'hype' zijn voor pubermeisjes die op hun vrouelijke manier stoer willen zijn, maar dit gebeurt voor zover ik weet al makkelijk een jaar of tien op vrij grote schaal.

Vaak zogenaamd onschuldig (meisjes die zwoel en klef bij elkaar over straat lopen) en volgens mij toch vooral provocerend bedoeld.

Ik vind het trouwens niet meer of minder beledigend voor mensen die 'echt' bi zijn, dan dat heterokoppels die in het openbaar hun handen en tong niet van elkaar kunnen afhouden (of constant keihard ruziemaken) beledigend is voor bijvoorbeeld mij. Ik vind het eerder een zielige vorm van 'proberen te shockeren'.

Ik zie trouwens het leuke van toneelzoenen niet echt in.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Inderdaad is homosexualiteit op middelbare scholen steeds minder een taboe aan het worden, hoewel de sfeer van tolerantie toeneemt met het opleidingsniveau en de sfeer van sletterigheid dan juist afneemt. Als theorie dus.

Dus als een 14 jarig VMBO meisje met een ander VMBO sletje zoent, doet ze het voor de hype, en als een 17 jarige VWO scholiere met een andere gymnasiaste zoent is ze gewoon bi. dat is dan de uitwerking van de theorie.

Vergeet trouwens ook niet dat veel pubers door een verwarrende periode heen gaan, en een tijdlang echt niet weten of ze nou op jongens of op meisjes vallen. In mijn tijd deed je dan niks tot je het zeker wist, nu proberen ze gewoon beide varianten uit. Dat is dan weer een andere theorie.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Juno - ik heb op een gymnasium gezeten en daar zaten me toch sletterige huppelkutten op!

Ik merk wel dat jongens het inderdaad erg leuk vinden als meisjes close met elkaar zijn. Op een zeker moment (lang verhaal, don't ask) heb ik een vriendin van me een filmzoen gegeven en kwam er later achter dat het manvolk eromheen het toch wel erg jammer vond dat het niet echt was. En als je eens close met een vriendin gaat dansen heb je opeens alle aandacht.
Dus, het zal best werken (en nee, ik heb nog nooit iets gedaan met een meisje om aandacht van jongens te krijgen).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
Bij ons waren we erg netjes hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 23-10-2004 @ 00:57 :
in wat voor kringen bevindt jij je
bekijk haar andere topics maar, dan heb je een idee

Ehm, niemand die zich in mijn kring van vrienden bevind gedraagt zich zo. Voor zover ik weet...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 04:44
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
niet discussieren, ik wil hitsige verhalen horen

van meisjes wel

gayen doe ik alleen met beperkt aantal forummers
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.