Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 23:26
TeiZ
TeiZ is offline
Als er iemand is die heer en meester is in zn sport, geef ik toch het respect aan jordan!

Hoe kan die ouwe nog zo goed spelen op zo'n topniveau... Zeker met basketball, 1 van de meest energie-vergende sporten!!

Na een tijd uit de roulatie te zijn geweest, toch zo sterk terugkomen en zn team te laten opbloeien tot misschien wel de playoffs?! Dat hadden de wizzards alleen maar kunnen dromen!

En dan nog maar niet te beginnen over z'n prestaties in het verleden!!!

welke sporter van nu, maakt bij jullie dezelfde indruk als jordan bij mij, wie is de "beste" ???
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2002, 09:50
mobie
mobie is offline
euh, Etienne De Wilde heeft op zijn 42jaar nog een medaille gehaald op de piste (weet wel nimmer of het europees/wereldkampioenschap was).
Dat lijkt me toch een hele prestatie.
En Johan Museeuw (wielrennen), die in zijn carrière al heel wat villa's bij elkaar gereden heeft, is na 2 heel zware ongevallen en daarna keiharde revalidaties, toch terug bij de top gekomen.
Gella Vandecaveye (judo) brak een nekwervel. Het jaar erop ofzo wordt ze terug wereldkampioene!
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:58
Mars ILL
Mars ILL is offline
Citaat:
mobie schreef:
euh, Etienne De Wilde heeft op zijn 42jaar nog een medaille gehaald op de piste (weet wel nimmer of het europees/wereldkampioenschap was).
Dat lijkt me toch een hele prestatie.
En Johan Museeuw (wielrennen), die in zijn carrière al heel wat villa's bij elkaar gereden heeft, is na 2 heel zware ongevallen en daarna keiharde revalidaties, toch terug bij de top gekomen.
Gella Vandecaveye (judo) brak een nekwervel. Het jaar erop ofzo wordt ze terug wereldkampioene!
Jup en die biljardkerel ook, maar jordan is wel goed, zo terugkomen

__________________
Le clan des 103/E+-Z-MpZZ!!/eh?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:39
Verwijderd
Jordan is zeker de beste atleet ter wereld Okey, hij speelt misschien niet zo goed als voorheen, maar dat betekent niet dat gewoonweg slecht is. Kijk eens naar zijn carriere bij de Bulls.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:42
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Muhammed Ali? en Pele natuurlijk

Wisten jullie al dat Jordan's vrouw van hem wil scheiden? en ze wil de helft van Jordan's vermogen hebben
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 01:38
TeiZ
TeiZ is offline
waar heb je dat vandaan...de story of prive?

paas ff een betrouwbare bron please...en trouwens, zn vrouw neemt niet weg dat hij de best is/ is geweest
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:07
TeiZ
TeiZ is offline
Ja damnz, net gelezen...
Hmmm nou ja, een gebrek aan chicks zal hij wel niet hebben
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:30
KIXd3
KIXd3 is offline
smerige vrouw , wachten tot al zen geld binnen is en dan scheiden .. 17miljoen euro wilt ze..
__________________
iedereen is gek
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:42
TeiZ
TeiZ is offline
17 miljoen euro..?!

Nou dan zal dat niet zo'n probleem zijn voor jordan, het is wel veel , maar zeker niet een financiele ramp voor mike
Ik dacht dat ze voor de helft van zn kapitaal ging *?*

Peace T


__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 18:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
ik lees in de krant (Gazet van Antwerpen) dat ze 300 miljoen euro wilt, de helft dus van zijn geschatte vermogen van 600 miljoen euro veel geld!

hij's idd wel enorm goed!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 18:44
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ik lees in de krant (Gazet van Antwerpen) dat ze 300 miljoen euro wilt, de helft dus van zijn geschatte vermogen van 600 miljoen euro veel geld!

hij's idd wel enorm goed!

slaat nergens op met die scheidingen

__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:05
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
TeiZ schreef:
17 miljoen euro..?!

Nou dan zal dat niet zo'n probleem zijn voor jordan, het is wel veel , maar zeker niet een financiele ramp voor mike
Ik dacht dat ze voor de helft van zn kapitaal ging *?*

Peace T

dat las ik op NOS-teletekst.

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:16
*MOI*
*MOI* is offline
Ontopic : Ik heb veel bewondering voor Lance Armstrong, dat hij na zo'n erge ziekte nog 3x (en misschien nog wel meer) de tour wint, daar heb ik veel respect voor
__________________
all you need is a smile!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 11:57
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:
smerige vrouw , wachten tot al zen geld binnen is en dan scheiden .. 17miljoen euro wilt ze..

hahahaha, is nog eens 1/100ste van zn vermogen, hij is hoofdaandeelhouder van de wizzards en door zijn optreden in t team gaat t best wel heeel goed met de aandelen duss... hehehehe, en hij was al zo ongeveer miljardair door bv zn sponsorcontract met nike ...
maar ja mike is zeker de beste ja, en toch had hij niet meer moeten terugkomen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 14:22
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:

hahahaha, is nog eens 1/100ste van zn vermogen, hij is hoofdaandeelhouder van de wizzards en door zijn optreden in t team gaat t best wel heeel goed met de aandelen duss... hehehehe, en hij was al zo ongeveer miljardair door bv zn sponsorcontract met nike ...
maar ja mike is zeker de beste ja, en toch had hij niet meer moeten terugkomen
hij is toch geen aandeelhouder meer? dat moest hij opgeven, zodat hij kon gaan spelen. Maar ja, ook daar zal hij nog wel veel geld aan verdiend hebben.
De afgelopen jaren waarin hij niet speelde was hij trouwens nog steeds een van de best verdienende 'sporters.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:09
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Michael Jordan= geweldige uitstraling, kijk gewoon naar die man terwijl hij loopt, je zou schrik krijgen!

Eddy Merckx was ook zo, als je naar hem keek had je direct geen zin meer om te fietsen...hij won gewoon alles. Dat is niet te vergelijken met Armstrong ofzo. Armstrong rijd heel het jaar bijna niets en zet alles op de tour. Mercxk won de tour, de vuelta, de giro, het wereldkampioenschap, de klassiekers, alles. Hij heeft ooit eens in 1 jaar de drie grote rondes gewonnen, en ook eens de tour met alledrie de truien!!! Hij is gewoonweg de beste sportman van de eeuw. O ja, z'n bijnaam was 'de kannibaal'

Mooiste van al is dat hij nuchter blijft, z'n succes relativeert (terwijl er helemaal niks te relativeren valt) en hij is Belg
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 02:19
Verwijderd
Mickeal Jordan is een fantastische basketballer.. Maar niet de beste aller tijden
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 22:25
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Ik ken een zekere heer Joe Montana... zeer noemenswaardig
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.